Dus datquote:
* ChildoftheStars schreeuwt dreigende tekstenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus dat![]()
* TheGirlNextDoor pakt hooivork en fakkel
quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars schreeuwt dreigende teksten
quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Soms als ik ergens ben met mijn man en er is veel lawaai dan zegt één van ons datMet handen over oren en autistisch heen en weer wiegen
Ja, is dat braaf?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zijn best braaf bezig!
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig en gezellig is goed en goed is braaf
Gaat snelquote:
Het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar lag het aan?
@:superbadeendje ?
@:monsterkoekie ?
Ja ik werd als 2de genoemd dus jij bent de aanstichter!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mij liggen.
Zie je wel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik werd als 2de genoemd dus jij bent de aanstichter!
Wij kunnen alles aan.quote:
Gamen... Tenzij jij met een verleidelijk aanbod komt.quote:
Wat speel je?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gamen... Tenzij jij met een verleidelijk aanbod komt.
Baldurs Gate 3.quote:
Dungeons and Dragons gerelateerd toch?quote:
Yup, allemaal geweldige reviews en een soort spel waar ik wel van hou dus ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dungeons and Dragons gerelateerd toch?
Oh, je start hem vanavond voor het eerst?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, allemaal geweldige reviews en een soort spel waar ik wel van hou dus ik ga het proberen.
Sinds vandaag te spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je start hem vanavond voor het eerst?Wilde net vragen wat je ervan vond
Oh, zo zie je maar dat ik er verder weinig van weetquote:
Voor de pc was ie er al. Sinds vandaag voor de PlayStation.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, zo zie je maar dat ik er verder weinig van weetHad er al vaker van gehoord, dacht daardoor dat ie al even uit was
Ah, misschien daaromquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de pc was ie er al. Sinds vandaag voor de PlayStation.
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, misschien daarom![]()
Nouja, veel plezier in ieder geval
Beetje te druk, helaas. Heb je wat leuks gedaan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor, prima dag gehad. Jij ook?
Mijn moeder meegenomen op uitje naar Hoek van Holland, ze is gek op het strand. Ze was eergisteren jarig, 81 geworden. Zo'n middagje weg is al vermoeiend genoeg voor d'r (dementie en lichamelijke gebreken)quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beetje te druk, helaas. Heb je wat leuks gedaan?
Erg fijn dat je dat voor je moeder hebt gedaan maat. Dementie is wel moeilijk, en het kan dan ook wel heel zwaar zijn al die prikkels. Maar wat fijn dat je naar een plek bent gegaan wat ze altijd fijn vond.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder meegenomen op uitje naar Hoek van Holland, ze is gek op het strand. Ze was eergisteren jarig, 81 geworden. Zo'n middagje weg is al vermoeiend genoeg voor d'r (dementie en lichamelijke gebreken)
Goeie milf speelt die moeder.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:48 schreef Tegan het volgende:
Ik ben bij gebrek aan beter Gilmore Girls seizoen 1 aan het kijken...
Zo kun je je beter focussen op de verhaallijn.quote:Op zondag 3 september 2023 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet echt een mannelijk karakter om bij weg te kwijlen.
Daarvoor moet je Supernatural kijken.quote:Op zondag 3 september 2023 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet echt een mannelijk karakter om bij weg te kwijlen.
Ik las dit half en dacht: op maandag al aan het bier, wow!quote:Op maandag 4 september 2023 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yeah! Weer een biebmiddag gehad
Zo goed functioneer ik net nietquote:Op maandag 4 september 2023 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las dit half en dacht: op maandag al aan het bier, wow!
Het is meer weer voor bier.quote:Op maandag 4 september 2023 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo goed functioneer ik net niet
Wel thee en koffie
zolang ik maar bier mag drinken maakt me dat niet uitquote:
quote:Op maandag 4 september 2023 18:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ik maar bier mag drinken maakt me dat niet uit
Ja... ik wil weeeeekendquote:Op maandag 4 september 2023 18:41 schreef Tegan het volgende:
Het was weer een maandag.
Vanavond is Lubach weer, toch nog iets positiefs.
ik heb dat nog nooit helemaal gekekenquote:Op maandag 4 september 2023 18:41 schreef Tegan het volgende:
Het was weer een maandag.
Vanavond is Lubach weer, toch nog iets positiefs.
#metooquote:Op maandag 4 september 2023 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit helemaal gekeken
Ik was een tijd obsessief fanquote:Op maandag 4 september 2023 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit helemaal gekeken
hoe laat is dat?quote:Op maandag 4 september 2023 18:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was een tijd obsessief fan, nu slechts neutrale fan
. Ben benieuwd of ik er voor wakker kan blijven de hele week
.
ik kan niet goed tegen zijn stem, of zijn hoofd, zijn grapjes, eigenlijk allesquote:
Hij heeft een keer een grapje stukje over breien gedaan, maar verder...quote:Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat is dat?
[..]
ik kan niet goed tegen zijn stem, of zijn hoofd, zijn grapjes, eigenlijk alles
22:00-23:00 o.i.d.quote:Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat is dat?
[..]
oh, dan is het toch bedtijdquote:
Ditquote:Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op maandag 4 september 2023 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit. Als ik die zelfvoldane harses zie ben ik al geïrriteerd
Als je zegt, pizza met ananas...quote:
Dan moet ik wel heel veel trek hebbenquote:Op maandag 4 september 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt, pizza met ananas...
Stiekem wel erg lekkerquote:Op maandag 4 september 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt, pizza met ananas...
Pekquote:Op maandag 4 september 2023 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaan jullie nu met speren achter me aan?
Medicijnen werken er niet tegenquote:Op maandag 4 september 2023 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ondanks dit minpuntje vinden we je wel lief
Sommige kwaaltjes moet je accepterenquote:Op maandag 4 september 2023 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Medicijnen werken er niet tegen
Met knoflooksaus?quote:
Dat is wel weer een groot pluspunt.quote:Op maandag 4 september 2023 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ondanks dit minpuntje vinden we je wel lief
je lijkt Cruyff wel ;-)quote:Op maandag 4 september 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel weer een groot pluspunt.
Goffer als ik een opmerking niet verwacht had.quote:
quote:Op maandag 4 september 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer als ik een opmerking niet verwacht had.
Ik mag jou wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |