Dus datquote:
* ChildoftheStars schreeuwt dreigende tekstenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus dat![]()
* TheGirlNextDoor pakt hooivork en fakkel
quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars schreeuwt dreigende teksten
quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Soms als ik ergens ben met mijn man en er is veel lawaai dan zegt één van ons datMet handen over oren en autistisch heen en weer wiegen
Ja, is dat braaf?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zijn best braaf bezig!
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig en gezellig is goed en goed is braaf
Gaat snelquote:
Het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar lag het aan?
@:superbadeendje ?
@:monsterkoekie ?
Ja ik werd als 2de genoemd dus jij bent de aanstichter!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mij liggen.
Zie je wel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik werd als 2de genoemd dus jij bent de aanstichter!
Wij kunnen alles aan.quote:
Gamen... Tenzij jij met een verleidelijk aanbod komt.quote:
Wat speel je?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gamen... Tenzij jij met een verleidelijk aanbod komt.
Baldurs Gate 3.quote:
Yup, allemaal geweldige reviews en een soort spel waar ik wel van hou dus ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dungeons and Dragons gerelateerd toch?
Oh, je start hem vanavond voor het eerst?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, allemaal geweldige reviews en een soort spel waar ik wel van hou dus ik ga het proberen.
Sinds vandaag te spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je start hem vanavond voor het eerst?Wilde net vragen wat je ervan vond
Oh, zo zie je maar dat ik er verder weinig van weetquote:
Voor de pc was ie er al. Sinds vandaag voor de PlayStation.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, zo zie je maar dat ik er verder weinig van weetHad er al vaker van gehoord, dacht daardoor dat ie al even uit was
Ah, misschien daaromquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de pc was ie er al. Sinds vandaag voor de PlayStation.
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, misschien daarom![]()
Nouja, veel plezier in ieder geval
Beetje te druk, helaas. Heb je wat leuks gedaan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor, prima dag gehad. Jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |