Het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar lag het aan?
@:superbadeendje ?
@:monsterkoekie ?
Ja ik werd als 2de genoemd dus jij bent de aanstichter!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mij liggen.
Zie je wel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik werd als 2de genoemd dus jij bent de aanstichter!
Wij kunnen alles aan.quote:
Gamen... Tenzij jij met een verleidelijk aanbod komt.quote:
Wat speel je?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gamen... Tenzij jij met een verleidelijk aanbod komt.
Baldurs Gate 3.quote:
Dungeons and Dragons gerelateerd toch?quote:
Yup, allemaal geweldige reviews en een soort spel waar ik wel van hou dus ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dungeons and Dragons gerelateerd toch?
Oh, je start hem vanavond voor het eerst?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, allemaal geweldige reviews en een soort spel waar ik wel van hou dus ik ga het proberen.
Sinds vandaag te spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je start hem vanavond voor het eerst?Wilde net vragen wat je ervan vond
Oh, zo zie je maar dat ik er verder weinig van weetquote:
Voor de pc was ie er al. Sinds vandaag voor de PlayStation.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, zo zie je maar dat ik er verder weinig van weetHad er al vaker van gehoord, dacht daardoor dat ie al even uit was
Ah, misschien daaromquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de pc was ie er al. Sinds vandaag voor de PlayStation.
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, misschien daarom![]()
Nouja, veel plezier in ieder geval
Beetje te druk, helaas. Heb je wat leuks gedaan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor, prima dag gehad. Jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |