Dat zijn waarschijnlijk grootse kampvuurverhalen uit de oertijd... toen werden geluiden eerder als volzin gezienquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van horen zeggen. Ik kan me hier zelf niets van herinneren.
Ik had vroeger wel meer zin dan nu jaquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij vroeger ook zinnen kon maken.
grotschilderingen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk grootse kampvuurverhalen uit de oertijd... toen werden geluiden eerder als volzin gezien
Wowquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel meer zin dan nu ja
Gelukkig geen koortsquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tevens goedemorgen! Ik ben lekker op mijn tempo aan het leren en tussendoor steeds even pauze met een huishoudelijk klusje. Heb goede hoop dat ik de dag nu doorkom. Nog geen koorts gehad
Als je het huishouden gedaan hebt is het weer een schoon woord..quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig geen koorts
En succes met leren
Oh ja... huishouden... dat vieze woord moet bij mij ook nog
Ja... vandaag beneden schoon en morgen boven.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je het huishouden gedaan hebt is het weer een schoon woord..
je bent altijd welkom om hier ook schoon te makenquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... vandaag beneden schoon en morgen boven.
Lief aangeboden, maar nee dank jequote:Op dinsdag 5 september 2023 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent altijd welkom om hier ook schoon te maken
je bent ook welkom als je niet schoon maakt hoorquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar nee dank je
quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent ook welkom als je niet schoon maakt hoor
Hebben we het dan over beneden of boven?quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent altijd welkom om hier ook schoon te maken
overal eigenlijk welquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hebben we het dan over beneden of boven?
mijn tuintje is prima op ordequote:
De aftakeling is begonnen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel meer zin dan nu ja
klopt, maar dinsdag en werk en zoquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Prima weer voor een koud biertje op jouw terras.
Man the fuck up. Biertjes doen en de volgende uitbrakken op je werk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dinsdag en werk en zo
Hij moet de proeftijd nog doorkomenquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man the fuck up. Biertjes doen en de volgende uitbrakken op je werk.
Bierproeven?quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij moet de proeftijd nog doorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |