Lekker! Zowel sauna als weekendje weg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niks gepland
2 weken achter elkaar naar m'n moeder geweest dus dat maar ff niet deze week.
Wil binnenkort weer eens een weekendje weg, en ook een dagje sauna
Ik was er ergens in mei voor het laatstquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Naar de sauna , dat is lang geleden.
Voor mij ergens tussen 25 en de 30 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er ergens in mei voor het laatst
De vorige eeuwquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij ergens tussen 25 en de 30 jaar geleden ofzo.
Idd, als ik moet gokken moet dat'96 zijn geweest.quote:
OK jij hebt dus een excuus maar de rest niet.quote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha ben druk aan het haken...
Zweep erover!quote:Op zondag 10 september 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK jij hebt dus een excuus maar de rest niet.
Hooivorken met brandende balen hooi eraan.quote:Op zondag 10 september 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zweep erover!
Pek en veren!
Duimschroeven!
Hooivorken!
Boeten en verantwoorden
Als je denkt dat dat een probleem is, ik kom er net achter dat ik net al mijn ondergoed in de wasmachine heb geflikkerd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:51 schreef Tegan het volgende:
En ineens is het weekend alweer voorbij.
Morgen drukke dag en dinsdag een afspraak waar ik veel zin in heb maar ook veel spanning over heb.
Zal ik me maar ziekmelden![]()
![]()
?
Net op tijd om morgen schoon te zijn?quote:Op zondag 10 september 2023 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat een probleem is, ik kom er net achter dat ik net al mijn ondergoed in de wasmachine heb geflikkerd.
Schoon zijn gaat wel lukken maar als het droog is zou ook wel fijn zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Net op tijd om morgen schoon te zijn?
Dat moet toch wel lukken met deze hitte of een droger?quote:Op zondag 10 september 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schoon zijn gaat wel lukken maar als het droog is zou ook wel fijn zijn.
Maar dan moet wel eerst de wasmachine klaar zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat moet toch wel lukken met deze hitte of een droger?
Gelukt? Of ga je commando?quote:Op zondag 10 september 2023 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan moet wel eerst de wasmachine klaar zijn.
Rustig opstarten op de maandag ochtendquote:Op maandag 11 september 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk therapie, maar eerst eventjes twee uurtjes haken
Ja, pas om elf uur aan de beurtquote:Op maandag 11 september 2023 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rustig opstarten op de maandag ochtend
Oh dat is balen, dunkt mij?quote:Op maandag 11 september 2023 08:49 schreef gianni61 het volgende:
Hier ook, maar dat komt omdat het netwerk plat ligt
het werkt weer. we mogen weer werken.quote:Op maandag 11 september 2023 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, pas om elf uur aan de beurt
[..]
Oh dat is balen, dunkt mij?
Veel succes!quote:Op maandag 11 september 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het werkt weer. we mogen weer werken.
Jij ook straks!quote:
quote:Op maandag 11 september 2023 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijg het altijd warm als ik aan jou denk.
hoeveel meter garen draai jij er doorheen op een dag ?quote:Op maandag 11 september 2023 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo weer thuisLekker haken en bijkomen
quote:Op maandag 11 september 2023 18:55 schreef Tegan het volgende:
[..]. Lief en insgelijks natuurlijk
.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 12 september 2023 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel meter garen draai jij er doorheen op een dag ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]Hahaha dat is eenmaal niet te metenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat is eenmaal niet te metenIn principe is dat prima te meten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja maar ik ga er niet aan beginnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In principe is dat prima te meten hoor
Jammer dit, erg jammerquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er niet aan beginnenher hangt ook af van garendikte en alles...
Gelukkig heb ik hier context bij.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet ook niet hoeveel gram ik wegwerk op een dag
Maar ja... ik moet een hobby zoeken
nog een hobby?quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet ook niet hoeveel gram ik wegwerk op een dag
Maar ja... ik moet een hobby zoeken
quote:
Uh... ja..?quote:
nog zo veel tijd en geld over ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hier moet ik altijd zo op mijn woorden letten. Wol snuift/spuit/slikt denk ik niet zo lekker weg
[..]
Uh... ja..?
Je kan er uren van snuiven en het dan weer terugtrekkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hier moet ik altijd zo op mijn woorden letten. Wol snuift/spuit/slikt denk ik niet zo lekker weg
Neequote:Op dinsdag 12 september 2023 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog zo veel tijd en geld over ?
Oh... dat is jammer...quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:48 schreef gianni61 het volgende:
ik wil vanavond wel weer gaan fietsen, maar volgens de weer app op mijn telefoon onweert het dan weer
Brrrrrquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan er uren van snuiven en het dan weer terugtrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |