quote:PSV is nog maar één halte verwijderd van de groepsfase van de Champions League. Alleen Rangers moet nog worden verslagen. PSV gaat eerst op bezoek in Schotland. Check hier hoe laat en op welke zender je inschakelt voor Rangers - PSV in de play-offs van de Champions League.
Voor de drie spitsen van Rangers wordt het een weerzien met een bekende club. Zeker voor Sam Lammers, die uit de jeugdopleiding van PSV komt. De andere twee kersverse spitsen van Rangers zijn Danilo en Cyriel Dessers, twee oud-spitsen van Feyenoord. Ook zij weten dondersgoed hoe het is om tegen PSV te spelen. Danilo scoorde twee keer in vier wedstrijden tegen de Eindhovenaren, Dessers deed dat drie keer in zes wedstrijden.
ZENDER RANGERS - PSV
De wedstrijd tussen Rangers en PSV wordt dinsdag 22 augustus uitgezonden op RTL 7 en Ziggo Sport. Er wordt om 21.00 uur afgetrapt, RTL 7 is er al vanaf 19.55 uur bij met een voorbeschouwing. Bij Ziggo Sport kan je pas vanaf 20.55 uur inschakelen voor de wedstrijd. Op woensdag 30 augustus staat de return in Eindhoven op het programma.
Vorig seizoen stonden Rangers en PSV ook tegenover elkaar in de play-offronde van de Champions League. Rangers behaalde uiteindelijk het hoofdtoernooi: 2-2, 1-0.
ROUTE RANGERS
Rangers beleeft nog geen foutloos seizoen. In de vorige voorronde had het veel moeite met Servette FC uit Zwitserland. Na een 2-1-zege voldeed in de uitwedstrijd een gelijkspel (1-1) om door te bekeren. In de Schotse competitie heeft Rangers vier punten na twee wedstrijden.
UITSLAGEN PSV
PSV kent tot nog toe een fantastisch seizoen; PSV won tot nu toe alles onder Peter Bosz. Sturm Graz werd tweemaal simpel aan de kant gezet om de play-offronde te bereiken, terwijl ondertussen ook de Johan Cruijff Schaal werd gewonnen (1-0) van Feyenoord én het de eerste twee wedstrijden in de Eredivisie won.
https://www.elfvoetbal.nl(...)-de-champions-league
We zijn nu gewoon goede vriendenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ex als een god beschouwen betekent dat je hem klaarblijkelijk nog mist
Pics van je graswants?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heb het tegendoelpunt gemist omdat ik een graswants mijn kamer uit aan het jagen was.Iemand een gifje?
Ik niet, want hij heeft ons verlaten voor een kank… erg vervelende clubquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn nu gewoon goede vrienden
En ik ga morgenavond voor hem juichen.
@3Rrorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heb het tegendoelpunt gemist omdat ik een graswants mijn kamer uit aan het jagen was.Iemand een gifje?
Van Karsdorp?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ahjoh. Die 2 miljoen pakt ie bij de transfer van Geert wel meequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:37 schreef Erasmus het volgende:
Dennis te Kloese ziet zijn bonus in rook opgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Nou eet smakelijk dan maar.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
Als dit geen buitenspel meer is eet ik mijn spreekwoordelijke pet op
Eet smakelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
Nou...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
Dan maar geen reisje naar Mexico.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:37 schreef Erasmus het volgende:
Dennis te Kloese ziet zijn bonus in rook opgaan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Die loot dus PSV en Bayern München dan wel Barcelona.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat toch nog een speler van Rangers #21 die het opheft?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
Dit nieuws heeft mijn hele avond geruïneerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desondanks bedankt voor het doorgeven.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 30-08-2023 22:39:16 ]
En de nieuwe Santi niet scouten zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan maar geen reisje naar Mexico.
Zet hem op kerel. Wil je er saus bij?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
.neiaardmo reem tein sregnaR ed eiz kIquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie de Rangers dit niet meer omdraaien.
Haha, leuk!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
.neiaardmo reem tein sregnaR ed eiz kI
Ook bij nacht ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Schouten moet je altijd opstellen.
Stop dit alsjeblieftquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
.neiaardmo reem tein sregnaR ed eiz kI
Hmm hoe heeft ie dan deze foto gemaakt?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een flink monster.
Hulde dat jij hem naar buiten hebt gejaagd en niet andersom
Hij kent Santi al sinds hij klein is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de nieuwe Santi niet scouten zeker.
Ja doei
Met z'n telefoonquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hmm hoe heeft ie dan deze foto gemaakt?
Haha, leuk Tong.quote:
Met mijn telefoon. Daarna naar buiten gezet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hmm hoe heeft ie dan deze foto gemaakt?
Oh was dat vandaag alquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM
Graag uitspraak Eiting vs Volendam even duiden
Ajax is kansloos tegen dit elftal.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop dat Ajax weer Rangers loot dit seizoen
Weet je wat leuk is ? Al je negatieve reacties op me.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop dit alsjeblieft
Het is helemaal niet leuk
Ik ga wel lachen als hij bankzitter wordt bij Twente.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]BREAKING NIEUWS[/modbreak]
[ afbeelding ]
[modbreak]BREAKING NIEUWS[/modbreak]
Ik reageer ook vaak positief (als je gezonde lunch eet bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is ? Al je negatieve reacties op me.
Verder is 5-1 bijna 4-0.
Allemaal op FOK!vakantie? Jeetje.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus 2-1
@:Oriente 2-0
@:fetX 3-1
@:GGMM 1-0
@:PicoMMP 4-1
@:Scrummie 1-2
@:Lange_Lans
@:onlogisch 0-2
@:Sked 6-1
@:tong80 4-0
@:Mexicanobakker 1-1 psv wns
@:Tarado 2-2 psv wns
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:klaasweetalles 0-0 gr wns
@:3rr0r 1-0
Ook bij ons. Toen kregen we Jaap Stam.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk is het helemaal mis gegaan met Rangers sinds Gio daar weg is.
Het zou leuker zijn als Twente hem niet meer hoeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga wel lachen als hij bankzitter wordt bij Twente.
Wel hand in hand blijven lopen hoor.quote:
Open hem zelf. Oh wacht.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:41 schreef GGMM het volgende:
Op naar het Rangers is een parodie op een voetbalclub topic
Ik was nog in de race tot die achterlijke 5-1quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus 2-1
@:Oriente 2-0
@:fetX 3-1
@:GGMM 1-0
@:PicoMMP 4-1
@:Scrummie 1-2
@:Lange_Lans
@:onlogisch 0-2
@:Sked 6-1
@:tong80 4-0
@:Mexicanobakker 1-1 psv wns
@:Tarado 2-2 psv wns
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:klaasweetalles 0-0 gr wns
@:3rr0r 1-0
Je bent een beetje moe geloof ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel hand in hand blijven lopen hoor.
Heel vermoeiend die vent de laatste tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent een beetje moe geloof ik.
Ga maar lekker slapen tong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
De eerste Europese Supercup wonnen we al tegen de Rangers.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop dat Ajax weer Rangers loot dit seizoen
Oh jullie? Het is wat.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het jammer dat Rangers dit verliest, want wij hadden ze potentieel kunnen loten.
Doe er wat aan?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel vermoeiend die vent de laatste tijd
Niet altijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ontwijk hem al zo veel mogelijk
Helaas is hij er al-tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel talent.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp die interesse in Bakayoko niet.
Maar hee.
Ik leef met je meequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is hij er al-tijd
Dan beschouw ik 'vetklep' in het vervolg als iets positiefs.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik reageer ook vaak positief (als je gezonde lunch eet bijvoorbeeld)
Je typt Saibari verkeerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp die interesse in Bakayoko niet.
Maar hee.
Wellicht moet je alles wat minder beschouwen in het leven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan beschouw ik 'vetklep' in het vervolg als iets positiefs.
Dat zeg ik alleen als je niet gezond luncht (wat bijna elke dag is)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan beschouw ik 'vetklep' in het vervolg als iets positiefs.
Peter Hoekstra ken ik niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heel veel talent.
Net als Peter Hoekstra. Wie?
Ja precies.
Laat het geloof aan KingRoland over.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent een beetje moe geloof ik.
Ga maar lekker slapen tong
Fakenews dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Peter Hoekstra ken ik niet.
Pete Hoekstra ken ik wel maar dat is een mongool.
Suck the fuck up.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu nog tong80 en we kunnen spreken van een perfecte feestavond.
Tot morgen ouwe reus.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou, dit topic is gekaapt door een verwarde Herman dus ik sluit af.
Gefeliciteerd aan mijn PSV-vrienden @:coco @:leolinedance @:mexicanobakker en @:buitendam en veel succes in de Champions League. Tot morgen bij de loting!!!
Dank jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gefeliciteerd aan mijn PSV-vrienden @:coco @:leolinedance @:mexicanobakker en @:buitendam en veel succes in de Champions League. Tot morgen bij de loting!!!
*Zucht*quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel vermoeiend die vent de laatste tijd
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stoker.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan.
Al wil ik ook @:dj_day-v en @:lange_lans nog feliciteren, iets dat jij blijkbaar niet wilde.
PSV is Feyenoord voorbij. (op alle fronten)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is de financiële bate voor psv en wat kost Feyenoord dit?
Je reageert continue op mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is hij er al-tijd
Anderhalfquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind het niet fijn dat je aannames plaatst gebaseerd op je eigen gevoelens.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al wil ik ook @:dj_day-v en @:lange_lans nog feliciteren, iets dat jij blijkbaar niet wilde.
Bram?quote:
Ik was al een beetje verdrietig toen ik deze post zag.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan Viscaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heel veel talent.
Net als Peter Hoekstra. Wie?
Ja precies.
Warme ballen genot.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zal me wat meer inhouden danquote:
Dit probleem had ik ook een hele poos met jouw aanwezigheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is hij er al-tijd
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen als je niet gezond luncht (wat bijna elke dag is)
Echt?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook een hele poos met jouw aanwezigheid.
2x de helftquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
Sluit gelijk heel VBL.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV + 30 miljoen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
Heel FOK!??quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet een betere oplossing.
Het is Tong en tong80quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn dat je aannames plaatst gebaseerd op je eigen gevoelens.
Alleen tong doet dit.
Die heb ik echt geen seconde gemist sinds zijn vertrek naar PSV.quote:
Ik ben de positivo bij uitstek. Mijn adoratie topics en dergelijke zijn niet op twee handen te tellen. Wat meer inhouden is niet genoeg. Gewoon kappen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal me wat meer inhouden dan
Misschien kan jij dan ophouden met je constante negatieve gezeur (maar dat laat ik aan jou over verder)
Vertel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet een betere oplossing.
Ja. Schuld van Panathinaikos dat de grootste kansen wist te verprutsen gisterenquote:
Daar was ik al bang voor. Het ligt nooit aan jou.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de positivo bij uitstek. Mijn adoratie topics en dergelijke zijn niet op twee handen te tellen. Wat meer inhouden is niet genoeg. Gewoon kappen.
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:33 schreef Salina het volgende:
Ik heb er wel een goed gevoel over voor vanavond. Vandaag gaat het eindelijk weer eens gebeuren.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:54 schreef Salina het volgende:
Ik kijk vanavond ook mee.
Vandaag is de dag dat PSV eindelijk weer eens de eindronde van de CL gaat halen.
U leest het hier. Alvast dank en veel plezier.
Door de uitschakeling van Panathinakos en doorgaan van Braga toch 4 dacht ik?quote:
Oh beterquote:
Ik heb de hand in eigen boezem uitgevonden. Jij ook weltrusten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Het ligt nooit aan jou.
Triest
Welterusten
Meen je nietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb deze van de roze kameraden mailing
Klopt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Door de uitschakeling van Panathinakos en doorgaan van Braga toch 4 dacht ik?
Helaas, ik was op zoek naar het antwoord: omdat ze hand in hand lopenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb deze van de roze kameraden mailing
Merkwaardig.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook volgens de NOS in 3
https://nos.nl/artikel/24(...)-loting-psv-in-pot-3
Niet meer denken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Merkwaardig.
Denk ik ook eens goed geïnformeerd te zijn.
Ik ook, maar dat was weer eens de klassieke fout om voetbalcommentatoren te geloven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Merkwaardig.
Denk ik ook eens goed geïnformeerd te zijn.
Je bent van harte welkom.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zal een keertje bij je op cursus komen.
Kopenhagen in 3 volgens @sportzelootquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook volgens de NOS in 3
https://nos.nl/artikel/24(...)-loting-psv-in-pot-3
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kopenhagen in 3 volgens @:sportzeloot
[ twitter ]
Group Aquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
https://draw.inker.one/#/cl/gs
F5 F5 F5
FEY, DOR, SHAK, CELquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kopenhagen in 3 volgens @:sportzeloot
[ twitter ]
Ik ga nog een film kijken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:10 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is het Niek inmiddels wel duidelijk dat hij het fout had
Ik begreep dat Shaktar in Hamburg speeltquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FEY, DOR, SHAK, CEL
BEN, REA, PSV, GAL
U las het hier voor het eerst
Blij zijn weer in de CL te zitten en dan meteen door Real Madrid met 6-0 afgedroogd worden genotquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FEY, DOR, SHAK, CEL
BEN, REA, PSV, GAL
U las het hier voor het eerst
Veel plezier maatquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga nog een film kijken.
Rangers alsnog door.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
https://draw.inker.one/#/cl/gs
F5 F5 F5
Shakhtar is in alles de beste club om te loten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep dat Shaktar in Hamburg speelt
Lekker weerloze Roemeense hoeren volblaffen op de reeperbahn.
Dit weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:18 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk Twente in de voorronde van de conference League met Fenerbahçe een zwaardere tegenstander heeft dan Rangers.
Luisteren zit er niet in ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga nog een film kijken.
Oh ja. Semi grappig een cijfer geven.quote:
Absurd dat je de clubs uit de pot 4 van de laatste jaren kent.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zeker! Dit is de leukste pot 4 in jaren.
Shakhtar in Hamburg ja?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep dat Shaktar in Hamburg speelt
Lekker weerloze Roemeense hoeren volblaffen op de reeperbahn.
2e Noa Lang schiet PSV 2x langs Leipzig.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:44 schreef Erasmus het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelijk derde, allebei.
Gevaarlijke uitspraak.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:45 schreef PirE het volgende:
[..]
2e Noa Lang schiet PSV 2x langs Leipzig.
Het kostte mij maar 2x loten voordat ik Feyenoord en Union in 1 poule kreeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Group G
Feyenoord
Atlético
Shakhtar
Celtic
Kostte maar 20 lotingen waarvan het meerendeel met Sociedad, Milan of Newcastle, maar dit is een droomloting: het kan dus wel!!
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:09 schreef RipCity het volgende:
Geen felicitaties @:zipportal @:kingRoland ?
Van harte. En @Cocoquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:09 schreef RipCity het volgende:
Geen felicitaties @:zipportal @:kingRoland ?
Nipt derde en kansloos vierdequote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:44 schreef Erasmus het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelijk derde, allebei.
Er zat welgeteld 1 kerel in met een IQ waarbij je zelfstandig kan wonenquote:
Waarom spreekt niemand NLs?quote:
Heeeequote:
Eindhoven probeert Urk de loef af te steken vwb inteelt zo te zien @Cocoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |