Oh nee daar ben ik wel overheen! Zeker omdat met Lingr een nieuwe geweldige gozer binnengekomen is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds door die break-up?
Ga eens verder met je leven
Oh, okequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh nee daar ben ik wel overheen! Zeker omdat met Lingr een nieuwe geweldige gozer binnengekomen is.
@capuchon_jongenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Rellen onderaan de tribune? Zag ineens allemaal capuchonnetjes haast maken.
Ik moet deze post een like geven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds door die break-up?
Ga eens verder met je leven
Dat is met de tactiek van Bosz ook niet nodigquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Dest is verdedigend niet zo goed he.
Als ik een schönes Mädchen bij mij thuis op bezoek heb flex ik altijd met mijn glasvezelaansluiting.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan mag je je gelukkig prijzen met technologie uit de jaren 90
Dat dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Wertha het volgende:
Wordt er weer eens geknokt bij die boeren op de tribune (hoek)?
Je noemde hem vandaag nog.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh nee daar ben ik wel overheen! Zeker omdat met Lingr een nieuwe geweldige gozer binnengekomen is.
Gehaald voor de omschakeling.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik had hem anders graag bij ons gezien, in tegenstelling tot Pedersen kan Dest meer dan alleen hard rennen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Je vroeg welke God ik leuk vond.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je noemde hem vandaag nog.
De clubs in de CL trappen niet in die ongein.quote:
Je ex als een god beschouwen betekent dat je hem klaarblijkelijk nog mistquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vroeg welke God ik leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |