Wellicht moet je alles wat minder beschouwen in het leven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan beschouw ik 'vetklep' in het vervolg als iets positiefs.
Dat zeg ik alleen als je niet gezond luncht (wat bijna elke dag is)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan beschouw ik 'vetklep' in het vervolg als iets positiefs.
Peter Hoekstra ken ik niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heel veel talent.
Net als Peter Hoekstra. Wie?
Ja precies.
Laat het geloof aan KingRoland over.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent een beetje moe geloof ik.
Ga maar lekker slapen tong
Fakenews dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Peter Hoekstra ken ik niet.
Pete Hoekstra ken ik wel maar dat is een mongool.
Suck the fuck up.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu nog tong80 en we kunnen spreken van een perfecte feestavond.
Tot morgen ouwe reus.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou, dit topic is gekaapt door een verwarde Herman dus ik sluit af.
Gefeliciteerd aan mijn PSV-vrienden @:coco @:leolinedance @:mexicanobakker en @:buitendam en veel succes in de Champions League. Tot morgen bij de loting!!!
Dank jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gefeliciteerd aan mijn PSV-vrienden @:coco @:leolinedance @:mexicanobakker en @:buitendam en veel succes in de Champions League. Tot morgen bij de loting!!!
*Zucht*quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel vermoeiend die vent de laatste tijd
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stoker.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan.
Al wil ik ook @:dj_day-v en @:lange_lans nog feliciteren, iets dat jij blijkbaar niet wilde.
PSV is Feyenoord voorbij. (op alle fronten)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is de financiële bate voor psv en wat kost Feyenoord dit?
Je reageert continue op mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ontwijk hem al zo veel mogelijk
Helaas is hij er al-tijd
Anderhalfquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is de financiële bate voor psv en wat kost Feyenoord dit?
Ik vind het niet fijn dat je aannames plaatst gebaseerd op je eigen gevoelens.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al wil ik ook @:dj_day-v en @:lange_lans nog feliciteren, iets dat jij blijkbaar niet wilde.
Bram?quote:
Ik was al een beetje verdrietig toen ik deze post zag.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan Viscaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heel veel talent.
Net als Peter Hoekstra. Wie?
Ja precies.
Warme ballen genot.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zal me wat meer inhouden danquote:
Dit probleem had ik ook een hele poos met jouw aanwezigheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ontwijk hem al zo veel mogelijk
Helaas is hij er al-tijd
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen als je niet gezond luncht (wat bijna elke dag is)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |