Van Karsdorp?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heb het tegendoelpunt gemist omdat ik een graswants mijn kamer uit aan het jagen was.Iemand een gifje?
Ahjoh. Die 2 miljoen pakt ie bij de transfer van Geert wel meequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:37 schreef Erasmus het volgende:
Dennis te Kloese ziet zijn bonus in rook opgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Nou eet smakelijk dan maar.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
Als dit geen buitenspel meer is eet ik mijn spreekwoordelijke pet op
Eet smakelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
Nou...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
Dan maar geen reisje naar Mexico.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:37 schreef Erasmus het volgende:
Dennis te Kloese ziet zijn bonus in rook opgaan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Die loot dus PSV en Bayern München dan wel Barcelona.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat toch nog een speler van Rangers #21 die het opheft?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit nieuws heeft mijn hele avond geruïneerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desondanks bedankt voor het doorgeven.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 30-08-2023 22:39:16 ]
En de nieuwe Santi niet scouten zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan maar geen reisje naar Mexico.
Zet hem op kerel. Wil je er saus bij?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
.neiaardmo reem tein sregnaR ed eiz kIquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie de Rangers dit niet meer omdraaien.
Haha, leuk!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
.neiaardmo reem tein sregnaR ed eiz kI
Ook bij nacht ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Schouten moet je altijd opstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |