SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Die speelt echt precies hetzelfde voetbal nog, zag je wel tegen Rangers.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging die niet met 3 verdedigers spelen tegen ons![]()
Dat hele naïeve zie je nog steeds wel terug bij Bosz daarin vind ik Slot wel verder.
En om meer goals te maken dan je tegenstander heb je spelers nodig die onvoorspelbare dingen doen op het veldquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetbal draaide om meer goals scoren dan je tegenstander en daaraan een bijdrage leveren. Dus de spelers die hier vandaag een goede bijdrage aan leverden vond ik goed spelen (Timber, Geertruida, Hancko, Gimenez)
Had je een andere speler in gedachten? Vond het wel leuk om Zechiël zijn debuut even te vieren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit vergeef ik je niet @:kerftminister
Ga jij lekker Antony compilaties kijken dan, als je het liefst spelers ziet die allemaal rare onvoorspelbare dingen doen ipv gewoon rendement bieden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En om meer goals te maken dan je tegenstander heb je spelers nodig die onvoorspelbare dingen doen op het veld
hoe meer onvoorspelbare spelers je heb hoe meer kans je maakt om tot een onvoorspelbare actie uit te voeren waar de tegenstander geen antwoord op kan hebben wat kan leiden tot goals
hoe onvoorspelbare de speler des te beter hij is
de meest onvoorspelbare spelers allertijden waren Messi en Maradona...
ik hoop dat je het allemaal vannacht in je bolletje kan opnemen want ik ga nu een dutje doen
Jij snapt niets van rendementquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga jij lekker Antony compilaties kijken dan, als je het liefst spelers ziet die allemaal rare onvoorspelbare dingen doen ipv gewoon rendement bieden.
Nee hoor, hou maar zo. Jouw TT is leuker dan die ik had.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Had je een andere speler in gedachten? Vond het wel leuk om Zechiël zijn debuut even te vieren.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij snapt niets van rendement
jij heb waarschijnlijk een toornstra poster boven je bed hangen gek
Ja ik was Minteh God aan het typen maar die sukkel was eerderquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, hou maar zo. Jouw TT is leuker dan die ik had.
En ik zie dat Klaas online was dus desondanks goed dat je snel bent geweest
OP ALLE FRONTEN afgetroefdquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja ik was Minteh God aan het typen maar die sukkel was eerder
Ik neem het nu volledig terugquote:
Als Hancko net als vorig seizoen alles speelt heb je hem niet nodig. Maar wel een klein risico, aangezien je verder alleen maar rechtsbenige centrale verdedigers hebtquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik weet het niet zo goed.
Geert kan volgens Slot op LCV.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Hancko net als vorig seizoen alles speelt heb je hem niet nodig. Maar wel een klein risico, aangezien je verder alleen maar rechtsbenige centrale verdedigers hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het qua interesse wel erg tegenvallen voorlopig. Hendriks en Walemark zijn de enigen waar ik iets concreets van heb voorbij zien komen. Hoop echt dat er voor Dilrosun en 1 van de jonge middenvelders nog een club komt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plus je moet echt nog wat spelers kwijt, vandaag had je al een volle bank en dan komen daar Ivanusec, Lingr en Nieuwkoop nog bij. Het liefst heb je Milambo ook op de bank als hij niet verhuurd wordt. Dus eigenlijk wil je nog vier spelers + Wålemark een (tijdelijk) vertrek gunnen.
Kasanwirjo en vdBelt zijn momenteel ook compleet overbodig eigenlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het qua interesse wel erg tegenvallen voorlopig. Hendriks en Walemark zijn de enigen waar ik iets concreets van heb voorbij zien komen. Hoop echt dat er voor Dilrosun en 1 van de jonge middenvelders nog een club komt.
Ik zou hem erbij houden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik weet het niet zo goed.
KLAASEDquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij snapt niets van rendement
jij heb waarschijnlijk een toornstra poster boven je bed hangen gek
Beterschap!quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:15 schreef ...TomTom het volgende:
Helaas Feyenoord en F1 gemist, kom nu pas uit het ziekenhuis. Blijkbaar was het nodig voor een achterlijke scootermongool mij omver te rijden op het voetpad afgelopen zaterdag. Schouder naar de klote en kom geweest en wat zenuwen klem.
Zoals een oud Feyenoorder ooit zei, ieder nadeel heeft zijn voordeel. Zal dus wel een gratis vrij week worden. Alleen die pijn.
Beterschap!quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:15 schreef ...TomTom het volgende:
Helaas Feyenoord en F1 gemist, kom nu pas uit het ziekenhuis. Blijkbaar was het nodig voor een achterlijke scootermongool mij omver te rijden op het voetpad afgelopen zaterdag. Schouder naar de klote en kom geweest en wat zenuwen klem.
Zoals een oud Feyenoorder ooit zei, ieder nadeel heeft zijn voordeel. Zal dus wel een gratis vrij week worden. Alleen die pijn.
Van de Belt hoorde bij "één van die jonge middenvelders.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kasanwirjo en vdBelt zijn momenteel ook compleet overbodig eigenlijk.
Je begrijpt hem verkeerd. Spelers die onvoorspelbare dingen doen heb je inderdaad nodig, als het gekoppeld is aan rendement. Spelers die op eigen kracht iets kunnen creëren zijn zeldzaam helaas.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga jij lekker Antony compilaties kijken dan, als je het liefst spelers ziet die allemaal rare onvoorspelbare dingen doen ipv gewoon rendement bieden.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben vaak heel kritisch geweest, maar als ie dit doorzet moet ik toch m'n woorden terugnemen.Ik ben helemaal niet overtuigd van timberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk tegen zo een tegenstander
laat die het maar ook tegen betere tegenstanders zien"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
We hebben dit seizoen nog meer gelovige spelers dan vorig jaar denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)en-hier-droom-je-van
GodGod @:kingroland
En sindsdien gaat het wel vrij goed met Feyenoord.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen nog meer gelovige spelers dan vorig jaar denk ik.
GodGod zij met ons, dit kan niet meer fout.
Alsof jij een nuchtere jongen bent zonder een GodAct.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig lijken Lingr en Ivanusec mij zeer nuchtere jongens zonder een GodAct.
Leuk ventje, mag wel even naar de kapper.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)en-hier-droom-je-van
GodGod @:kingroland
Sodeju.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof jij een nuchtere jongen bent zonder een GodAct.
Jij gelooft in een onzichtbare Pool die Feyenoord gaat redden.
geertruidaquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En sindsdien gaat het wel vrij goed met Feyenoord.
Ik zie een verband @:kingroland
Gefeliciteerd! Maar heb je er meer dan 1?quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik deel een verjaardag met Ueda
Nu moet hij wel een hele grote worden
Misschien mijn autisme maar de oude wereldbeker (dus die Feyenoord won) vind ik toch wat passenderquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Updateje, nieuwe aanwinsten erbij.
Ik begreep van een nieuwsmedium dat er wellicht nog 8 man vertrekken dus wellicht later nog een final update (of CL loting nog)
Wel lekker ja, twee centraal achterin die zo goed kunnen opbouwen. Benieuwd of dat spel rond Geert nog een beetje loskomtquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De enige prettige conclusie die ik durf te trekken na gisteren is dat Trauner fysiek (qua snelheid) weinig ingeleverd lijkt te hebben. Omdat hij een van de weinigen is die kan versnellen aan de bal heb je hem voorlopig echt nodig in het opbouwen. Nu hopen dat hij heel blijft.
Ik heb altijd geloofd in Gernot. Nu nog weer als een sloopkogel druk gaan zetten en dit wordt weer ouderwets genieten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De enige prettige conclusie die ik durf te trekken na gisteren is dat Trauner fysiek (qua snelheid) weinig ingeleverd lijkt te hebben. Omdat hij een van de weinigen is die kan versnellen aan de bal heb je hem voorlopig echt nodig in het opbouwen. Nu hopen dat hij heel blijft.
Ja maar ja maar Dybala!quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hahah bedankt! En nee gelukkig niet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Maar heb je er meer dan 1?
Joh... Beterschap!quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:15 schreef ...TomTom het volgende:
Vorige week toen hij inviel zag je het meteen. Beelen komt er ook wel, moet vooral durven zo met de bal op te lopen en zoveel rust uit te stralen. Gelukkig kan hij hem van dichtbij bestuderen en tips van hem krijgen. Uiteindelijk doe je niet nog 4 jaar met Gernot.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb je zijn kentekenplaat...quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:15 schreef ...TomTom het volgende:
Het voetballende zit al wel goed bij Beelen, die moet eerder leren verdedigenquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vorige week toen hij inviel zag je het meteen. Beelen komt er ook wel, moet vooral durven zo met de bal op te lopen en zoveel rust uit te stralen. Gelukkig kan hij hem van dichtbij bestuderen en tips van hem krijgen. Uiteindelijk doe je niet nog 4 jaar met Gernot.
gewoon zijn kop scherenquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voetballende zit al wel goed bij Beelen, die moet eerder leren verdedigen
quote:
Bedankt mannen, en de likes van de manne. Hoop snel weer iets mobieler te zin, erger me aan mijzelf.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plus je moet echt nog wat spelers kwijt, vandaag had je al een volle bank en dan komen daar Ivanusec, Lingr en Nieuwkoop nog bij. Het liefst heb je Milambo ook op de bank als hij niet verhuurd wordt. Dus eigenlijk wil je nog vier spelers + Wålemark een (tijdelijk) vertrek gunnen.
Beelen is echt een uitstekend talent. Hij maakte vorige week een fout maar ik vond hem buiten dat moment ook al erg goed spelen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vorige week toen hij inviel zag je het meteen. Beelen komt er ook wel, moet vooral durven zo met de bal op te lopen en zoveel rust uit te stralen. Gelukkig kan hij hem van dichtbij bestuderen en tips van hem krijgen. Uiteindelijk doe je niet nog 4 jaar met Gernot.
Ik neem aan dat Don Kloese inmiddels niet meer praat onder de 40-45 miljoen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Nog maar 3 dagen en dan kunnen we opgelucht ademhalen @:Pisces29
[ afbeelding ]
40-45 en dan krijgen ze Dilrosun erbij.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Don Kloese inmiddels niet meer praat onder de 40-45 miljoen.
Hardop gelachen om die foto gisteren, heldquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Don Kloese inmiddels niet meer praat onder de 40-45 miljoen.
Feyenoordquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Voor zo'n loting teken ik boys.
[ afbeelding ]
Hoe ziet jullie loting eruit?
https://draw.inker.one/#/cl/gs
Kopenhagen en Celtic zou wel genot zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lullig voor PSV dat Rangers er al in zit.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Al besproken (tevens gaat er nog een hoop veranderen)quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoordquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Overwinteren gaat wel lukken maar in de CL heb je daar toch wel een gunstige loting voor nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zien het donderdag wel, alleen als het Newcastle en Milan/Lazio worden ga ik de komende maanden wel heel veel vermoeiende ‘Gurney dacht wel even dat Feyenoord ging overwinteren’-opmerkingen krijgen.
Hoezo niet Frans?quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop gewoon geen Italiaanse of Franse tegenstanders te loten.
We kunnen alleen Lens krijgen en ik denk dat ze dan een combibus in gaan zetten. Vier uurtjes rijden, tja.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd gelazer daar, dat wil ik de uitsupporters niet aan doen.
Als Antwerp in Pot 3 zou zitten had je een leuke loting met alleen maar combi's kunnen hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We kunnen alleen Lens krijgen en ik denk dat ze dan een combibus in gaan zetten. Vier uurtjes rijden, tja.
Twee keer die loting gedaan, twee keer Lens. Geen goed gevoel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We kunnen alleen Lens krijgen en ik denk dat ze dan een combibus in gaan zetten. Vier uurtjes rijden, tja.
Geen Newcastle (ondanks het geweldige affiche) en Milan zou voor de poen en de punten wel prettig zijn. Liever nu één van de saaiere kneusjes uit pot 3 en 4 en dat je in de L16 echt een mooi potje krijgt. Dan zit er voor de tegenstander tenminste ook meer druk op.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik hoop vooral op één van de Madrids of Arsenal. Verder maakt het me niet gek veel uit.
Is er ooit een Champions League wedstrijd in De Kuip gespeeld na de winterstop?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Newcastle (ondanks het geweldige affiche) en Milan zou voor de poen en de punten wel prettig zijn. Liever nu één van de saaiere kneusjes uit pot 3 en 4 en dat je in de L16 echt een mooi potje krijgt. Dan zit er voor de tegenstander tenminste ook meer druk op.
Milan zou toch ook wel leuk zijn, kunnen de wat jongere supporters dat stadion ook eens meemaken voordat er geen wedstrijden meer in worden gespeeld.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Newcastle (ondanks het geweldige affiche) en Milan zou voor de poen en de punten wel prettig zijn. Liever nu één van de saaiere kneusjes uit pot 3 en 4 en dat je in de L16 echt een mooi potje krijgt. Dan zit er voor de tegenstander tenminste ook meer druk op.
Die poule met Marseille en Chelsea meen ikquote:Op maandag 28 augustus 2023 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er ooit een Champions League wedstrijd in De Kuip gespeeld na de winterstop?
Eigenlijk is uit pot 4 Celtic de enige tegenstander die de combinatie ‘leuk affiche’ en ‘kneuzen tegenstander’ heeft. Dus ik zou niet zo’n probleem hebben met Lens, jammer dat ze @Caland dan in een combibusje moeten afvoeren maar ach.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Twee keer die loting gedaan, twee keer Lens. Geen goed gevoel.
Ik heb na Marseille aan mezelf beloofd nooit meer een voetbalwedstrijd in Frankrijk te bezoeken. Die kunnen nog geen damwedstrijd organiseren daar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is uit pot 4 Celtic de enige tegenstander die de combinatie ‘leuk affiche’ en ‘kneuzen tegenstander’ heeft. Dus ik zou niet zo’n probleem hebben met Lens, jammer dat ze @:caland dan in een combibusje moeten afvoeren maar ach.
Maar ik heb inmiddels Newcastle zo hard gejinxt dat het hem sowieso gaat worden, dus jullie mogen mij alvast bedanken.
Lens staat ook niet op mijn lijstje om potentieel te bezoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb na Marseille aan mezelf beloofd nooit meer een voetbalwedstrijd in Frankrijk te bezoeken. Die kunnen nog geen damwedstrijd organiseren daar.
Typotje bij Paixao, voor de rest topquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begreep van een nieuwsmedium dat er wellicht nog 8 man vertrekken dus wellicht later nog een final update (of CL loting nog)
Hear hear. Tegelijkertijd ken ik mijzelf en zal ik er gewoon heengaanquote:Op maandag 28 augustus 2023 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb na Marseille aan mezelf beloofd nooit meer een voetbalwedstrijd in Frankrijk te bezoeken. Die kunnen nog geen damwedstrijd organiseren daar.
De tekst Programma 23/24 valt nu over de namen van John en die keeperstrainert heen, verder puik werkquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een poule waarin je met 8 punten eerste kan worden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Makkelijk door volgens user @:GurneyisbestOke
complimenten weerquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja is altijd ff kut op kantoor t overzicht te houden zonder dat die neus achter me meekijkt
18 punten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Makkelijk door volgens user @:GurneyisbestOke
Moet ik die hotelkamer nabij Wembley dus weer annuleren?quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:33 schreef Vis1980 het volgende:
Nou, ik heb wat advocaten ingehuurd, die nu naast me zitten, maar misschien moet ik ook beveiliging regelen.... maar goed hier is ie dan:
- Feyenoord wint dit jaar de Europa League
FTFYquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:33 schreef Vis1980 het volgende:
Nou, ik heb wat advocaten ingehuurd, die nu naast me zitten, maar misschien moet ik ook beveiliging regelen.... maar goed hier is ie dan:
- Feyenoord wint dit jaar de Europa Champions League
wat lul jij gekkiequote:Op maandag 28 augustus 2023 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan feliciteren we dus PSV.
Bedankt klaas.
lol.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:35 schreef Evangelion het volgende:
[GNK Dinamo] Our Luka Stojković was injured yesterday during the warm-up. Today's examination, unfortunately, revealed that Luka suffered an anterior cruciate ligament injury and will be out of action for several months.
(un)lucky
Pas maar op voordat dronken Herman hier een lelijke kutOP erin baggert en vervolgens gaat klagen als we hem vervangen door het kunstwerk van @ThePlaneteerquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:33 schreef Scrummie het volgende:
OP genot. Mooi om te zien dat wij elk jaar een verse krijgen zonder enig gemor. In het Ajax topic was er direct gezeik.
Wij zijn een warme club
quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een poule waarin je met 8 punten eerste kan worden.
Aangezien de poulefases volgend jaar weggaan dikke kans dat wij voor altijd de enige blijven die dit geflikt hebben. En dat precies in een poule waarin iedere plek een andere doorstroom had.quote:
De meltdown na afloop was ook fantastisch.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aangezien de poulefases volgend jaar weggaan dikke kans dat wij voor altijd de enige blijven die dit geflikt hebben. En dat precies in een poule waarin iedere plek een andere doorstroom had.
Wij danken het labiele Lazio.
SarriGodquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meltdown na afloop was ook fantastisch.
Schitterend ja. Feyenoord bakte er tot die geluksgoal van Santi echt helemaal niks van. En in plaats van een fatsoenlijk slotoffensief werd het echt een totale meltdown van Lazio inderdaad. Dat jochie die die bal nog in de tribune schoot en rood kreeg was genot. En Sarri die echt alles en iedereen de schuld gafquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meltdown na afloop was ook fantastisch.
Donderdag de lotingquote:Pot 1: Manchester City, Sevilla, Barcelona, Napoli, Bayern München, Paris Saint-Germain, Benfica, FEYENOORD
Pot 2: Real Madrid, Manchester United, Inter, Borussia Dortmund, Atlético Madrid, RB Leipzig, FC Porto, Arsenal
Pot 3: Shakhtar, RB Salzburg, Milan, Lazio, Rode Ster Belgrado
Pot 4: Union Berlin, RC Lens
Pot 3 of 4: Real Sociedad, Celtic, Newcastle United, zes play-offwinnaars
Ja zo kan ik het ook. Gewoon Madrid zeggen met twee opties.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Donderdag de loting
Feyenoord
Madrid
Lazio
Celtic
Dit is mij voorspelling
Wat een lieve jongen.quote:
Ik zie een kettinkje met een kruis bij Ivanusec, daar ga je.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig lijken Lingr en Ivanusec mij zeer nuchtere jongens zonder een GodAct.
Alle hoop op Lingr.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie een kettinkje met een kruis bij Ivanusec, daar ga je.
Nieuwkoop heeft al gespeeld, misschien zelfs al interviews gegeven. Wat een rare volgorde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Gaat morgen gezellig worden met onze nieuwe stuiterbal.
Verantwoording afleggen voor zijn rode kaart.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuwkoop heeft al gespeeld, misschien zelfs al interviews gegeven. Wat een rare volgorde.
https://www.quotenet.nl/z(...)hris-woerts-cambuur/quote:Quote 500-lid Bert van den Brink: 'Ik suikeroom van Feyenoord? Complete onzin!'
Vaste gast Chris Woerts riep bij VI afgelopen vrijdag dat vastgoedondernemer en Quote 500-lid Bert van den Brink Feyenoord extra slagkracht op de transfermarkt heeft gegeven met een miljoeneninjectie. Van den Brink: 'Meneer Woerts heeft het vaker mis dan goed.'
Ach nee, dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.quotenet.nl/z(...)hris-woerts-cambuur/
Chris Woerts IN THE MUD
Zoals Bert al zegt, die Woerts roept meer onzinnige dingen dan zinnige dingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.quotenet.nl/z(...)hris-woerts-cambuur/
Chris Woerts IN THE MUD
Iedereen weet het ook. Ik vind het bijna knap hoe Woerts dat soort dingen met droge ogen blijft bewerenquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoals Bert al zegt, die Woerts roept meer onzinnige dingen dan zinnige dingen.
Tsjechië is een van de meest Atheïstische landen in Europa( door de invloed van communisme )quote:
LingrGodquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tsjechië is een van de meest Atheïstische landen in Europa( door de invloed van communisme )
Kans dat hij gelovig is, acht ik zeer klein
Desondanks nog wel een redelijk aantal Katholieken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tsjechië is een van de meest Atheïstische landen in Europa( door de invloed van communisme )
@Bezsenquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Desondanks nog wel een redelijk aantal Katholieken.
Wanneer er iets te vieren valt, halen we de geweren en pistolen tevoorschijnquote:
De voetbalwereld daarintegen is een omgeving waarin religie helemaal hip is, hoe ostentatiever hoe beter, helemaal in de geest van de overige hysterie die als "emotie" wordt benoemd, en waarin bijgeloof sowieso stevig verankerd zit.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Shakhtar speelt in Hamburg.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Antwerp in Pot 3 zou zitten had je een leuke loting met alleen maar combi's kunnen hebben.
Blijft dubbel, ook een beetje jammer als je die jongen volgend jaar met 1 jaar contract voor een schijntje moet laten gaan. Denk niet dat die nog bij wil tekenen, tenzij bijzondere constructiesquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
De tijden dat (goede) spelers voor een schijntje gaan, lijken (eindelijk) wel een beetje voorbij. Volgend jaar gaan we daar ook nog wel een miljoen of 20-25 voor krijgen vermoed ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft dubbel, ook een beetje jammer als je die jongen volgend jaar met 1 jaar contract voor een schijntje moet laten gaan. Denk niet dat die nog bij wil tekenen, tenzij bijzondere constructies
Inderdaad, enige scenario dat ik me voor kan stellen is als ie op het verkeerde moment geblesseerd zou raken. Maar hij is een jongen van de club dus misschien verlengt ie dan nog een jaartje om Feyenoord niet gratis te verlaten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
De tijden dat (goede) spelers voor een schijntje gaan, lijken (eindelijk) wel een beetje voorbij. Volgend jaar gaan we daar ook nog wel een miljoen of 20 voor krijgen vermoed ik.
Paar goede CL potjes en je krijgt er nog wel meer voor.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, enige scenario dat ik me voor kan stellen is als ie op het verkeerde moment geblesseerd zou raken. Maar hij is een jongen van de club dus misschien verlengt ie dan nog een jaartje om Feyenoord niet gratis te verlaten.
Sowieso fijn dat voor Geert een normaal bedrag is gevraagd in plaats van dat gemuts dat we met 20 miljoen heel blij mogen zijn. We zijn hopelijk geen Aldi meer.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
De tijden dat (goede) spelers voor een schijntje gaan, lijken (eindelijk) wel een beetje voorbij. Volgend jaar gaan we daar ook nog wel een miljoen of 20-25 voor krijgen vermoed ik.
Tot én met 1 september hé.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien met een afkoopclausule o.i.d. en als hij de pannen van het dak speelt in de CL kan hij zomaar nog steeds 30/35 zijn volgend jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft dubbel, ook een beetje jammer als je die jongen volgend jaar met 1 jaar contract voor een schijntje moet laten gaan. Denk niet dat die nog bij wil tekenen, tenzij bijzondere constructies
Dat denk ik niet, die gaat voor het tekengeld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien met een afkoopclausule o.i.d. en als hij de pannen van het dak speelt in de CL kan hij zomaar nog steeds 30/35 zijn volgend jaar.
Leeghoofd Fer zou dat wel willen, maar Geert is een jongen van de club.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die gaat voor het tekengeld.
De kans dat Berghuis terugkeert bij Feyenoord deze winter lijkt me groter dan dat Geertruida bijtekent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Leeghoofd Fer zou dat wel willen, maar Geert is een jongen van de club.
Gewoon als mascotte, zoals dat altijd gaat met derde keepers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:03 schreef fetX het volgende:
Feyenoord legt contact met Marsman.
Waarom heb je in godsnaam Lamprou gehaald
Hij doet het netjes maar hij is wel profvoetballer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Leeghoofd Fer zou dat wel willen, maar Geert is een jongen van de club.
dat is allemaal al uitgelegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:03 schreef fetX het volgende:
En Mikki van Sas. Dat zou wel het ideale scenario zijn, gewoon een talent als derde keeper die zijn potten nog kan meepakken bij O21 wanneer Bijlow weer terug isquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:03 schreef fetX het volgende:
Mikki van Sas (wie?) wordt ook genoemd. Een jeugdkeeper van Man City die precies 0 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:03 schreef fetX het volgende:
Manchester City geeft geen kansen aan de jeugd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mikki van Sas (wie?) wordt ook genoemd. Een jeugdkeeper van Man City die precies 0 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld.
Dan kan je net zo goed Berger gewoon vaste 3e keeper maken, man man man.
Het ideale scenario is nog een huurspeler opleiden voor een andere clubquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Mikki van Sas. Dat zou wel het ideale scenario zijn, gewoon een talent als derde keeper die zijn potten nog kan meepakken bij O21 wanneer Bijlow weer terug is
Wie zegt dat het huren wordt. :Squote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ideale scenario is nog een huurspeler opleiden voor een andere club
Ideale scenario zou gewoon een kortlopend contract voor Marsman zijn. Kans dat die nieuwe tweede keeper minuten gaat maken is niet heel groot want keepers raken zelden geblesseerd (tenzij ze Justin heten).quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Mikki van Sas. Dat zou wel het ideale scenario zijn, gewoon een talent als derde keeper die zijn potten nog kan meepakken bij O21 wanneer Bijlow weer terug is
Nick is toch niet zo dom?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideale scenario zou gewoon een kortlopend contract voor Marsman zijn. Kans dat die nieuwe tweede keeper minuten gaat maken is niet heel groot want keepers raken zelden geblesseerd (tenzij ze Justin heten).
Dat is dus het hele probleem, zijn maar weinig keepers van enig niveau die hier zin in hebben denk ik. Of Marsman moet heel graag zijn conditie op peil willen houden en willen meereizen bij die CL-potjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nick is toch niet zo dom?
Bijlow had ook 2 weken later geblesseerd kunnen raken. Gek dat je een mascotte haalt die mogelijk maanden als 1e reserve op de bank moet zitten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon als mascotte, zoals dat altijd gaat met derde keepers.
Dan waren ze vast wel voor een goede transfervrije keeper gegaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow had ook 2 weken later geblesseerd kunnen raken. Gek dat je een mascotte haalt die mogelijk maanden als 1e reserve op de bank moet zitten.
Er zijn nou eenmaal weinig (lees geen) keepers met enig eergevoel en kwaliteit die vrijwillig voor de derde rol gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow had ook 2 weken later geblesseerd kunnen raken. Gek dat je een mascotte haalt die mogelijk maanden als 1e reserve op de bank moet zitten.
Zeer vreemd transferbeleidquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan waren ze vast wel voor een goede transfervrije keeper gegaan.
Een type Marsman zeg maar.
Dan hadden ze een talentvolle jeugdspeler moeten halen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal weinig (lees geen) keepers met enig eergevoel en kwaliteit die vrijwillig voor de derde rol gaan.
Juist die moeten aan wedstrijden komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan hadden ze een talentvolle jeugdspeler moeten halen.
Dit slaat nergens op.
Hier breekt het niet hebben van een Jong elftal in de KKD je wel op, dan had je Thijs Jansen niet hoeven te verhurenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
From Yellow Godquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier breekt het niet hebben van een Jong elftal in de KKD je wel op, dan had je Thijs Jansen niet hoeven te verhuren
Ron genoot nog ongelofelijk van zijn sabbatical.quote:
Volgens @ZKA:quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het huren wordt. :S
Die voorwaardenquote:Mikki Avelon Leander van Sas kan daarbij uitkomst bieden. De 19-jarige keeper, die in 2020 door Manchester City weggeplukt werd bij FC Utrecht, is voor Feyenoord gratis op te halen. De Citizens vereisen dan wel een terugkoopoptie van drie miljoen Britse pond. Mocht Van Sas in dat geval tot een bepaald aantal wedstrijden komen, vereist de Engelse club ook bonussen die tot één miljoen euro oplopen.
Gaat Feyenoord voor deze constructie, wil Manchester City vijfenveertig procent doorverkooppercentage in de deal bedingen. Manchester City wil ook een eventueel toekomstig transfervoorstel met betrekking tot de speler kunnen matchen. Een andere optie die Feyenoord heeft is huren.
Oh. Nuja, ik heb vertrouwen in Dennis. Die maakt wel even korte metten met die City Group.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens @:ZKA:
[..]
Die voorwaarden
Doe dan maar gewoon huren.
EEN WEDSTRIJD ZES GOALSquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:03 schreef fetX het volgende:
Die dan dus nooit minuten maakt en dus totaal geen ervaring opdoet en beter wordt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
Misschien moet je als Feyenoord met Bijlow in je keeperstrio juist wel wat waarde hechten aan een derde keeper.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Die dan dus nooit minuten maakt en dus totaal geen ervaring opdoet en beter wordt.
Lamprou is gewoon gehaald in de Graafland rol, dat is hier al 100x uitgelegd. Die is er voor de trainingen. Je wilt daar een ervaren keeper hebben die zijn rol prima vind. Een jeugdspeler heeft niet de ervaring om je eerste en tweede doelman daarin te ondersteunen, en wil je minuten laten maken (verhuur of in de jeugd). Je moet niet teveel waarde hechten aan de 3e keeper rol in deze. Is gewoon een trainings/sparrings keeper
Als je echt wat kan als keeper accepteer je toch ook helemaal geen rol als derde keeper. Hoe vaak de eerste keeper dan ook geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet je als Feyenoord met Bijlow in je keeperstrio juist wel wat waarde hechten aan een derde keeper.
We snappen je punt. Je kunt jezelf alleen wel gewoon afvragen wat je straks met vier keepers moet. Haal dan of niks of heb gewoon vertrouwen in je derde keeper. Of hij nu 19 of 39 is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
Het is al een hele opgave om een fatsoenlijke tweede keeper te vinden. Kijk naar Ajax, die hadden de afgelopen wedstrijden iemand op doel staan die niet weet dat je met de handen mag en PSV moet terugvallen op Drommels. Ook Wellenreuther is geen wereldkeeper natuurlijk.
Maar volgens users hier moet je dan maar gewoon even een goede derde keeper zien te strikken.
Daarom zou ik alleen een kortlopend contract aan Marsman bieden nog wel enigszins logisch vinden, als hij daar zelf voor open staat. Opeens zo'n ventje van 19 huren via een vage constructie totaal niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We snappen je punt. Je kunt jezelf alleen wel gewoon afvragen wat je straks met vier keepers moet. Haal dan of niks of heb gewoon vertrouwen in je derde keeper. Of hij nu 19 of 39 is.
Te klein is een ander verhaal pijnlijk verhaal.
Alles goed Mikey?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe slecht zijn wij hoe slecht zijn wij 5 wedstrijden 1 goal ! Hou je bek joh.
quote:
Ajax heeft nu 4 keepers die allemaal beter zijn dan Lamprou. PSV heeft Waterman van 39. Denk niet dat die een nieuwe keeper gaan halen als Benitez voor 2 maanden geblesseerd zou raken. Maar die hebben ook nog een 1e keeper van Jong PSV, daar zit vooral het verschil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
Het is al een hele opgave om een fatsoenlijke tweede keeper te vinden. Kijk naar Ajax, die hadden de afgelopen wedstrijden iemand op doel staan die niet weet dat je met de handen mag en PSV moet terugvallen op Drommels. Ook Wellenreuther is geen wereldkeeper natuurlijk.
Maar volgens users hier moet je dan maar gewoon even een goede derde keeper zien te strikken.
Dit ja. Vaak is een derde keeper een oude rot van 38 aan het einde van zn carriere, een keeper die er niks van kan of een jeugdkeeper. Dat laatste vind ik onwenselijk. En laten we aub niet teveel waarde hechten aan een 3e keeper. Hoe vaak spelen die nouquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dan Lamprou helemaal niet gehaald is als 3e keeper. Meer als ervaren trainingskeeper.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We snappen je punt. Je kunt jezelf alleen wel gewoon afvragen wat je straks met vier keepers moet. Haal dan of niks of heb gewoon vertrouwen in je derde keeper. Of hij nu 19 of 39 is.
Te klein is een ander verhaal pijnlijk verhaal.
Dat is wel duidelijk, ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb het idee dan Lamprou helemaal niet gehaald is als 3e keeper. Meer als ervaren trainingskeeper.
Het is te hopen dat hij niet opgesteld hoeft te worden, lijkt me niet zo prettig voor je zelfvertrouwen.quote:
Als je al bankzitter wordt bij Willem II weet je als keeper ongeveer wel waar je staat lijkt me.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij niet opgesteld hoeft te worden, lijkt me niet zo prettig voor je zelfvertrouwen.
Daarom hem halen slaat nergens op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je al bankzitter wordt bij Willem II weet je als keeper ongeveer wel waar je staat lijkt me.
Ach het is hem denk ik wel duidelijk verteld waarvoor die is gehaald. En snap wel dat je dan liever bij Feyenoord trainings keeper bent dan in Tilburg 2equote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij niet opgesteld hoeft te worden, lijkt me niet zo prettig voor je zelfvertrouwen.
Mwah, dat is toch vrij gebruikelijk. De Graafland en Lamprou's van deze wereld duiken eigenlijk altijd wel bij de topclubs op als pionnenzetter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom hem halen slaat nergens op.
Jawel, als ervaren trainingskeeper. Daar wil je geen jeugdspeler hebben. Die speelt dan niet en is te onervaren om de eerste twee keepers te ondersteunenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom hem halen slaat nergens op.
Dat zie je nu, achter de man van glas heb je 1 goeie en 1 kabouter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het is hem denk ik wel duidelijk verteld waarvoor die is gehaald. En snap wel dat je dan liever bij Feyenoord trainings keeper bent dan in Tilburg 2e
Welke goede keeper gaat 3e keeper worden dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zie je nu, achter de man van glas heb je 1 goeie en 1 kabouter.
Dat is mijn probleem toch niet maar als je een 1e keeper hebt die er meestal de helft van het seizoen uit ligt moet je daar toch wel een wat beter alternatief hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Welke goede keeper gaat 3e keeper worden dan?
Timonquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem toch niet maar als je een 1e keeper hebt die er meestal de helft van het seizoen uit ligt moet je daar toch wel een wat beter alternatief hebben.
Had ook niet verwacht dat dat zo'n aardige keeper zou zijn, met name in het voetballende (korte) gedeelte vind ik hem zelfs beter. Al zie ik dat ook nog wel een keer mis gaan bij hem.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon is afgelopen seizoen beslissender geweest dan onze Justin.
Genot
Doe net zoals ajax koop een keeper van 8 miljoen en zet hem op de bankquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem toch niet maar als je een 1e keeper hebt die er meestal de helft van het seizoen uit ligt moet je daar toch wel een wat beter alternatief hebben.
Je bent niet zo goed geinformeerd klaas over die prijs en Bijlow, ja je kan het pech vinden maar het gebeurt wat teveel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Doe net zoals ajax koop een keeper van 8 miljoen en zet hem op de bank![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vind het allemaal wel meevallen met Bijlow de laatste jaren
Het wordt allemaal zwaar overdreven
speelt gewoon genoeg wedstrijd de laatste 2 seizoenen..
die blessures hebben gewoon te maken voor een deel met pech
Mijn conclusie is gewoon dat 020 de laatste meer loopt te kutten met keepers die niet presteren dan de keepers bij Feyenoordquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed geinformeerd klaas over die prijs en Bijlow, ja je kan het pech vinden maar het gebeurt wat teveel.
Zijn sterke punt is ook dan hij goed met druk om kan gaan. Daar gaat het nog wel eens mis met onder andere keepers die ineens in moeten vallen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat dat zo'n aardige keeper zou zijn, met name in het voetballende (korte) gedeelte vind ik hem zelfs beter. Al zie ik dat ook nog wel een keer mis gaan bij hem.
Hij had ook wel een lastig begin hoor, maargoed ik vind hem niet minder dan de eerste keuze bij de concurrentie. Al zegt dat wat meer over zo'n Benitez en vooral Rulli.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Zijn sterke punt is ook dan hij goed met druk om kan gaan. Daar gaat het nog wel eens mis met onder andere keepers die ineens in moeten vallen.
Jij bent goed in indekken hè.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:22 schreef bbuddybb het volgende:
Silberbauer ontslagen. Die zullen tegen ons weer de pannen van het dak spelen.
Klopt, dat is Timon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was bij Willem II wel erg goed, maar in de eerste paar wedstrijden bij ons was hij ook nog niet best. Daarna uitstekend hersteld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat dat zo'n aardige keeper zou zijn, met name in het voetballende (korte) gedeelte vind ik hem zelfs beter. Al zie ik dat ook nog wel een keer mis gaan bij hem.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Bijlow is gewoon een internationale topkeeper. Wellenreuter ook
Het voordeel bij Feyenoord is ook wel dat de laatste 4 hetzelfde zijn als vorig seizoen, tenzij Geertuida toch nog weggaat, maar dat is dus best wel stabiel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij was bij Willem II wel erg goed, maar in de eerste paar wedstrijden bij ons was hij ook nog niet best. Daarna uitstekend hersteld.
En dan ook nog Bijlow erachter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste defensie van de Eredivisie.
Ik zal me als ik jou was gewoon niet zo druk maken om een 3e keeper.quote:
Dat klopt niet helemaal, Pedersen heeft meer gespeeld dan Trauner vorig seizoen. Trauner is opbouwend wel veel beter en compenseert veel voor het vertrek van Kökcü, maar Pedersen was beter in tegenaanvallen eruit halen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het voordeel bij Feyenoord is ook wel dat de laatste 4 hetzelfde zijn als vorig seizoen, tenzij Geertuida toch nog weggaat, maar dat is dus best wel stabiel.
Feyenoord moet meer naar Real kijken jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal me als ik jou was gewoon niet zo druk maken om een 3e keeper.
Madrid haalt ook gewoon uit paniek een nieuwe keeper toen Courtois geblesseerd raakte.
Dat doet vooral Arne zelf, maar die overdenkt ook ieder klein risico. Arne sliep zelfs eind april nog slecht terwijl de meesten al zeldzaam ontspannen naar Feyenoord keken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
We praten onszelf een heus keepersprobleem aan.
Ligt er aan of Dickie daar heen gaat en Dickball tegen ons gaat spelen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:22 schreef bbuddybb het volgende:
Silberbauer ontslagen. Die zullen tegen ons weer de pannen van het dak spelen.
Wordt wel een schoppartijtje denk ik tenzij je al snel op voorsprong komt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ligt er aan of Dickie daar heen gaat en Dickball tegen ons gaat spelen.
8-1-1 opstelling, lelijk betonvoetbal, twee man die Santi dekken etc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt wel een schoppartijtje denk ik tenzij je al snel op voorsprong komt.
Luka en Igor spelen die hele verdediging ondersteboven joh, komt goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
8-1-1 opstelling, lelijk betonvoetbal, twee man die Santi dekken etc.
Kasanwirjoquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als hij voor het weekend gaat, wie moet er dan op rechtsback?
Hartman.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nieuwkoop.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De schorsing van Nieuwkoop is gewoon voorbij toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh wacht ja. Ik was net als @Caland even in de war.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De schorsing van Nieuwkoop is gewoon voorbij toch?
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Geert voor 40 mil zou t lukken? Wel magisch bedrag hoor.
Waarom zou het twee dagen voor het sluiten van de transfermarkt aan Bayern Munchen hetzelfde bedrag zijn als dik twee weken gelden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat gewoon 30m worden.
Als ie gaat.
De vraagprijs is nu 45.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat gewoon 30m worden.
Als ie gaat.
Als Geertje gaat komen onze Braziliaanse Selecao-speler en Brenet, bereid je maar alvast voor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:44 schreef Caland het volgende:
Brenet is overigens ook nog steeds niet officieel weg uit Duitsland
[ afbeelding ]
Dan heb je vier RCV’s en, mits Hendriks vertrekt, één LCV.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Geertje gaat komen onze Braziliaanse Selecao-speler en Brenet, bereid je maar alvast voor.
Misschien kunnen we Te Ligt dan huren aangezien die daar het bankje warm zit te houden. Denk alleen niet dat hij de concurrentiestrijd van TraunerGOD gaat winnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Geertje gaat komen onze Braziliaanse Selecao-speler en Brenet, bereid je maar alvast voor.
Zal me ook niks verbazen, lolquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je vier RCV’s en, mits Hendriks vertrekt, één LCV.
Dat is ook een beetje gek. Ik denk dat Selecao-speler niet komt en een zeker persoon het gerucht wat overdreven heeft omdat hij fan van de speler is.
De man heeft zelfvertrouwen in zijn kwaliteitenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit gaat een gigantisch succes worden
In dat geval moeten we Diemers maar weer terughalenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De man heeft zelfvertrouwen in zijn kwaliteiten
Dan sta je als speler al 3-0 voor
De new-manager bounce is een fenomeen op zich.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:29 schreef De_Kraam het volgende:
Alsof Utrecht opeens wel goed gaat voetballen met Viergever en Van der Hoorn of all pleesus achterin omdat saaie Deen weg is. Normaal doen hoor.
KAPOET maken.
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:50 schreef bbuddybb het volgende:
Zou Timber er nu doorheen zijn?
Het was slechts Almere, maar hij deed het echt goed.
Kent de stad en club, breed gedragen binnen de vereniging en kijkt fris uit zijn ogen. Bovendien transfervrij dus je kan er geen buil aan vallen, en van Pelle had ook niemand iets verwacht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat geval moeten we Diemers maar weer terughalen
20 zie ik dan nog wel als haalbaar idd, maar dat is voor Feyenoord alsnog natuurlijk wel een heel groot verschil met eventueel 30+ nu.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
De tijden dat (goede) spelers voor een schijntje gaan, lijken (eindelijk) wel een beetje voorbij. Volgend jaar gaan we daar ook nog wel een miljoen of 20-25 voor krijgen vermoed ik.
We hebben maar 1 rechtsback dan, die aanvallend prima is maar niet kan inschuiven in het middenveld zoals Geertruida dat kan. En centraal mis je hem net zo goed omdat hij met z'n snelheid en backkwaliteiten het gat op kan vullen dat een zeer aanvallende back achter zou laten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Met Nieuwkoop en Trauner (en Beelen achter de hand) zitten we toch ook goed? Voor 40+ miljoen zou ik het gewoon doen.
Geert is een topspeler. Hij is tevens een grote jongen op het veld en in de kleedkamer. Ik zou 'm niet wegdoen zo kort voor het sluiten van de markt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Met Nieuwkoop en Trauner (en Beelen achter de hand) zitten we toch ook goed? Voor 40+ miljoen zou ik het gewoon doen.
Jasjesverkoopgenotquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dit worden veel kijkers.
Maschaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:
We komen nooit meer van de vreselijke overschatte Mascha af.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:
Je moet jong talent een kans gevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |