Van de Belt hoorde bij "één van die jonge middenvelders.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kasanwirjo en vdBelt zijn momenteel ook compleet overbodig eigenlijk.
Je begrijpt hem verkeerd. Spelers die onvoorspelbare dingen doen heb je inderdaad nodig, als het gekoppeld is aan rendement. Spelers die op eigen kracht iets kunnen creëren zijn zeldzaam helaas.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga jij lekker Antony compilaties kijken dan, als je het liefst spelers ziet die allemaal rare onvoorspelbare dingen doen ipv gewoon rendement bieden.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben vaak heel kritisch geweest, maar als ie dit doorzet moet ik toch m'n woorden terugnemen.Ik ben helemaal niet overtuigd van timberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk tegen zo een tegenstander
laat die het maar ook tegen betere tegenstanders zien"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
We hebben dit seizoen nog meer gelovige spelers dan vorig jaar denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)en-hier-droom-je-van
GodGod @:kingroland
En sindsdien gaat het wel vrij goed met Feyenoord.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen nog meer gelovige spelers dan vorig jaar denk ik.
GodGod zij met ons, dit kan niet meer fout.
Alsof jij een nuchtere jongen bent zonder een GodAct.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig lijken Lingr en Ivanusec mij zeer nuchtere jongens zonder een GodAct.
Leuk ventje, mag wel even naar de kapper.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)en-hier-droom-je-van
GodGod @:kingroland
Sodeju.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof jij een nuchtere jongen bent zonder een GodAct.
Jij gelooft in een onzichtbare Pool die Feyenoord gaat redden.
geertruidaquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En sindsdien gaat het wel vrij goed met Feyenoord.
Ik zie een verband @:kingroland
Gefeliciteerd! Maar heb je er meer dan 1?quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik deel een verjaardag met Ueda
Nu moet hij wel een hele grote worden
Misschien mijn autisme maar de oude wereldbeker (dus die Feyenoord won) vind ik toch wat passenderquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Updateje, nieuwe aanwinsten erbij.
Ik begreep van een nieuwsmedium dat er wellicht nog 8 man vertrekken dus wellicht later nog een final update (of CL loting nog)
Wel lekker ja, twee centraal achterin die zo goed kunnen opbouwen. Benieuwd of dat spel rond Geert nog een beetje loskomtquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De enige prettige conclusie die ik durf te trekken na gisteren is dat Trauner fysiek (qua snelheid) weinig ingeleverd lijkt te hebben. Omdat hij een van de weinigen is die kan versnellen aan de bal heb je hem voorlopig echt nodig in het opbouwen. Nu hopen dat hij heel blijft.
Ik heb altijd geloofd in Gernot. Nu nog weer als een sloopkogel druk gaan zetten en dit wordt weer ouderwets genieten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De enige prettige conclusie die ik durf te trekken na gisteren is dat Trauner fysiek (qua snelheid) weinig ingeleverd lijkt te hebben. Omdat hij een van de weinigen is die kan versnellen aan de bal heb je hem voorlopig echt nodig in het opbouwen. Nu hopen dat hij heel blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |