We hebben dit seizoen nog meer gelovige spelers dan vorig jaar denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)en-hier-droom-je-van
GodGod @:kingroland
En sindsdien gaat het wel vrij goed met Feyenoord.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen nog meer gelovige spelers dan vorig jaar denk ik.
GodGod zij met ons, dit kan niet meer fout.
Alsof jij een nuchtere jongen bent zonder een GodAct.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig lijken Lingr en Ivanusec mij zeer nuchtere jongens zonder een GodAct.
Leuk ventje, mag wel even naar de kapper.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)en-hier-droom-je-van
GodGod @:kingroland
Sodeju.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof jij een nuchtere jongen bent zonder een GodAct.
Jij gelooft in een onzichtbare Pool die Feyenoord gaat redden.
geertruidaquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En sindsdien gaat het wel vrij goed met Feyenoord.
Ik zie een verband @:kingroland
Gefeliciteerd! Maar heb je er meer dan 1?quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik deel een verjaardag met Ueda
Nu moet hij wel een hele grote worden
Misschien mijn autisme maar de oude wereldbeker (dus die Feyenoord won) vind ik toch wat passenderquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Updateje, nieuwe aanwinsten erbij.
Ik begreep van een nieuwsmedium dat er wellicht nog 8 man vertrekken dus wellicht later nog een final update (of CL loting nog)
Wel lekker ja, twee centraal achterin die zo goed kunnen opbouwen. Benieuwd of dat spel rond Geert nog een beetje loskomtquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De enige prettige conclusie die ik durf te trekken na gisteren is dat Trauner fysiek (qua snelheid) weinig ingeleverd lijkt te hebben. Omdat hij een van de weinigen is die kan versnellen aan de bal heb je hem voorlopig echt nodig in het opbouwen. Nu hopen dat hij heel blijft.
Ik heb altijd geloofd in Gernot. Nu nog weer als een sloopkogel druk gaan zetten en dit wordt weer ouderwets genieten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De enige prettige conclusie die ik durf te trekken na gisteren is dat Trauner fysiek (qua snelheid) weinig ingeleverd lijkt te hebben. Omdat hij een van de weinigen is die kan versnellen aan de bal heb je hem voorlopig echt nodig in het opbouwen. Nu hopen dat hij heel blijft.
Ja maar ja maar Dybala!quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hahah bedankt! En nee gelukkig niet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Maar heb je er meer dan 1?
Joh... Beterschap!quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:15 schreef ...TomTom het volgende:
Helaas Feyenoord en F1 gemist, kom nu pas uit het ziekenhuis. Blijkbaar was het nodig voor een achterlijke scootermongool mij omver te rijden op het voetpad afgelopen zaterdag. Schouder naar de klote en kom geweest en wat zenuwen klem.
Zoals een oud Feyenoorder ooit zei, ieder nadeel heeft zijn voordeel. Zal dus wel een gratis vrij week worden. Alleen die pijn.
Vorige week toen hij inviel zag je het meteen. Beelen komt er ook wel, moet vooral durven zo met de bal op te lopen en zoveel rust uit te stralen. Gelukkig kan hij hem van dichtbij bestuderen en tips van hem krijgen. Uiteindelijk doe je niet nog 4 jaar met Gernot.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb je zijn kentekenplaat...quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:15 schreef ...TomTom het volgende:
Helaas Feyenoord en F1 gemist, kom nu pas uit het ziekenhuis. Blijkbaar was het nodig voor een achterlijke scootermongool mij omver te rijden op het voetpad afgelopen zaterdag. Schouder naar de klote en kom geweest en wat zenuwen klem.
Zoals een oud Feyenoorder ooit zei, ieder nadeel heeft zijn voordeel. Zal dus wel een gratis vrij week worden. Alleen die pijn.
Het voetballende zit al wel goed bij Beelen, die moet eerder leren verdedigenquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vorige week toen hij inviel zag je het meteen. Beelen komt er ook wel, moet vooral durven zo met de bal op te lopen en zoveel rust uit te stralen. Gelukkig kan hij hem van dichtbij bestuderen en tips van hem krijgen. Uiteindelijk doe je niet nog 4 jaar met Gernot.
gewoon zijn kop scherenquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voetballende zit al wel goed bij Beelen, die moet eerder leren verdedigen
quote:
Bedankt mannen, en de likes van de manne. Hoop snel weer iets mobieler te zin, erger me aan mijzelf.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plus je moet echt nog wat spelers kwijt, vandaag had je al een volle bank en dan komen daar Ivanusec, Lingr en Nieuwkoop nog bij. Het liefst heb je Milambo ook op de bank als hij niet verhuurd wordt. Dus eigenlijk wil je nog vier spelers + Wlemark een (tijdelijk) vertrek gunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |