Die gaat naar Bloemendaalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:06 schreef Sally het volgende:
SAI neemt de ECHTE detour, lol
Zijwegske
Mooier strandquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:08 schreef Zorro het volgende:
Sainz deed een long lap.
Leclerc ook al eerder vandaag.
Alternatieve strategie Ferrari
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net als Leclerc eerder. Ferrari vindt die route kennelijk leuker
Bij mij regent het nooit in de simquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zandvoort in de regen, zelf een keer gehad op de sim en was echt zeer lastig. Was blij dat de baan opdroogde na een tijdje
Slippin and slidinquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zandvoort in de regen, zelf een keer gehad op de sim en was echt zeer lastig. Was blij dat de baan opdroogde na een tijdje
Niet nodigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:18 schreef StephanL het volgende:
Een natte Zandvoort is best een genot om te kijken. Gebeurt zo veel
You jinxed itquote:
Marco Borsato kan zo optreden daarquote:
Gas erop!quote:
De kleur van het flippen...quote:
Gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
Max wil nog ff de snelste tijd neerzetten.
Ik had het voorspeldquote:
En paars + FL tot nu toequote:
Hee ga je mee, naar Zandvoort aan de zeequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Marco Borsato kan zo optreden daar
NÉT nietquote:
Sterkte.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef zalkc het volgende:
Ik neem een shotje voor elke keer dat doornbos het over tec-pro barrier heeft... dit wordt pittig
Waar hoor jij Doornbos?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef zalkc het volgende:
Ik neem een shotje voor elke keer dat doornbos het over tec-pro barrier heeft... dit wordt pittig
Wie luistert er dan ook naar Nederlands commentaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef zalkc het volgende:
Daar hoor je m nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie luistert er dan ook naar Nederlands commentaar
Doornbos doet geen commentaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie luistert er dan ook naar Nederlands commentaar
Op de brommerquote:
Regen = scherprechterquote:
Moeten ze nog een jaar doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja Ziggo heeft iets nieuws bedacht, je kunt kijken naar hoe Doornbos en Kamphues kijken naar de race.
wtf
Zoiets is niet nieuw, doet men in Amerika al langer (bij andere sporten)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja Ziggo heeft iets nieuws bedacht, je kunt kijken naar hoe Doornbos en Kamphues kijken naar de race.
wtf
Het zit in het bloed?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen in het grind, de DRUK van Zandvoort.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
wtf
Als ik er voor betaald zou krijgen zou ik kijken, alleen voor heel erg veel geld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoiets is niet nieuw, doet men in Amerika al langer (bij andere sporten)
Volgens mij kon je bij VI ook kijken hoe Suleyman Ozturk naar de CL finale keek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
wtf
Hoezo?quote:
Had ik het over Doornbos?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doornbos doet geen commentaar
Die zijn op tijd voor de kwalificatie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:
Komen nog steeds mensen aan bij het station
Op tijd voor de F2 sprintrace en F1 kwaliquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:
Die komen alleen voor een uurtje kwaliquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:
Er is nog een F2-race, een F1 Q en een Porsche Supercup racequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:
Hier in Grunn komt het met bakken uit de hemelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is gewoon een leuke sessie geweets
Wel in flarden verspreid over 3 uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:34 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Die komen alleen voor een uurtje kwali
En een Porsche Supercupracequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op tijd voor de F2 sprintrace en F1 kwali
Genoeg mensen die alleen voor de sfeer buiten gaan en in een cafe kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:
Liwwadden wolkjes en plukjes blauwquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier in Grunn komt het met bakken uit de hemel
Hier in Den Haag schijnt de zonquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier in Grunn komt het met bakken uit de hemel
Kletsnatte baanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
Over een uur gaat het volgens buienradar snoeihard regenen daar.
F2 Sprintrace Chaosquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie het op mn Buienalarm jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
Die zijn gewoon lekkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
En F1TV maar blijven kletsen over de 'shtroepwaffels'
Hier in Brabant idem ditoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Zeeland al de hele dag zonovergoten.
Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb het niet verzonnen. @DikkevanDale ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef Zorro het volgende:
Russell zet ook die andere Mercedes rijder weer even op zijn plaats.
Het regent zonnestralenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?
Typisch Nederlands Zomerweerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:53 schreef Sally het volgende:
Vermakelijke Vrije training, met regen, regen en meer regen en toch ook zon
Ah, de volgende trekzakmuziek-zanger met een spetterend optreden.quote:
Is er livestream op het circuit?quote:
Duurt 10 minuten. De Engelbewaarder en nog een liedje en dik gecashedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ah, de volgende trekzakmuziek-zanger met een spetterend optreden.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er livestream op het circuit?
Portugal, 30 graden.. eindelijk koelte.. ten opzichte van de 40+ afgelopen week.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze is beter:quote:
Viaplay was live. In de studio hoorde je het. Kort daarna schekelde ze naar Annemarie buiten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zit er best donker en heftig uitquote:
Ja nogalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zit er best donker en heftig uit
Nog iets meer dan een week en dan ben ik ook in Portugalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Portugal, 30 graden.. eindelijk koelte.. ten opzichte van de 40+ afgelopen week.
Viaplayquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom koffie drinken, maar ik schat dat je in de Algarve zit op 5 uur rijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een week en dan ben ik ook in Portugal
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Maar als wat de Buienradar zegt klopt, is er eigenlijk geen donder aan de hand. 's ochtends lichte regen en dat is hem wel. Dan voel je je echt een Gasly op full wets op een droge baan.
Dat kloptquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Kom koffie drinken, maar ik schat dat je in de Algarve zit op 5 uur tijden.
er rust een vloek opquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nattekat en weersvoorspellingen blijft een onmogelijke combinatie
Ik wist niet dat er Bacardi Lemon regendequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:09 schreef StephanL het volgende:
Ik ga zwemmen in Bicardi lemon
Komen de druppels
Wie denk jij dat er naast Max Verstappen mag starten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:21 schreef Managarm het volgende:
Gaat de kwalificatie nog spannend worden?
Ik denk Piastri.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er naast Max Verstappen mag starten?
Lando Norris geef ik een goede kans, echter sluit Mercedes niet uit.
zoiets?
Zou leuk zijnquote:
Ben al nat genoeg. Stop maar met regenen aubquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:09 schreef StephanL het volgende:
Ik ga zwemmen in Bicardi lemon
Komen de druppels
Ik kijk de F2 nu, ik weet voldoendequote:
Er vloog ook wel F2 auto in de luchtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
De F2 is afgerond. 3 rondjes was wel genoeg. Klaar.
Zandbak.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:29 schreef Managarm het volgende:
Wat echt spannend is: op welke plek komt Perez uit?
Afgelast ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
De F2 is afgerond. 3 rondjes was wel genoeg. Klaar.
Dat zal het strand zijnquote:
En ik begreep stukken vangrail die vervangen moeten worden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er vloog ook wel F2 auto in de lucht
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:11 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik begreep stukken vangrail die vervangen moeten worden?
* Sally was even brunch pakken.
Je bent op het circuit?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:11 schreef Robar het volgende:
Iemand een droge onderbroek voor me?
Regent echt keihard nu.
Wedden dat de kwali niet om 15:00 uur begintquote:
Spa taferelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wedden dat de kwali niet om 15:00 uur begint
Waar is hier?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef StephanL het volgende:
Hier bijna de hele dag droog. Zandvoort de hele dag al regen
Die weddenschap win je vastquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan geen kant meer op, zit op een eilandquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent op het circuit?
@:Nattekat had tig poncho's mee - en droge kleding![]()
Mss kan die je nog helpen?
Komen ook weer buien aan met onweer. Precies op Zandvoort aanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is droogquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Spat-rafelenquote:
Blij dat ik glij, de duin afquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan geen kant meer op, zit op een eiland
Vanaf 14:30 uur droog volgens buienradarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komen ook weer buien aan met onweer. Precies op Zandvoort aan![]()
En daarna nog een beetje
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan geen kant meer op, zit op een eiland
Fryslan Boppequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:14 schreef Donna het volgende:
Hier ook de hele dag al droog en zonnig, op 1 buitje na. Friesland!
Die buien ontstaan op zee, er is geen touw aan vast te knopen en dus bijna niet te voorspellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanaf 14:30 uur droog volgens buienradar
Ah zo, dan is dat redelijk relevant jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voorhout. Iets onder Zandvoort, maar ook iets oostelijker
Komt door de aanwezigheid van ene @Nattekatquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zit een half uurtje van Zandvoort, hier is de lucht ook blauw en sinds 12 uur droog.
Heel apart dat 't zo lang blijft regenen in Zandvoort.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgend jaar de Poncho ook maar verbieden. Al dat plastic!
Ik zit nu onder mijn poncho... maar het water is uit mijn schoenen naar boven gekropen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent op het circuit?
@:Nattekat had tig poncho's mee - en droge kleding![]()
Mss kan die je nog helpen?
Welkom in Hollandquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die buien ontstaan op zee, er is geen touw aan vast te knopen en dus bijna niet te voorspellen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zit nu onder mijn poncho... maar het water is uit mijn schoenen naar boven gekropen.
Zit in de arena ja.
Veel zon in Liwwaddenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:17 schreef Donna het volgende:
Stortbui as we speak hier. Dus dan nu in Zandvoort vast niet.
ahhh - arme jij...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zit nu onder mijn poncho... maar het water is uit mijn schoenen naar boven gekropen.
Zit in de arena ja.
En je zit bovenop de toiletten. heerlijk die lucht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Zit in de arena ja.
Zie de F2, hopelijk droogt het snel wat op, anders wordt het lange zit.quote:
Dat gelukkig niet. Stukje ernaast.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En je zit bovenop de toiletten. heerlijk die lucht.
papieren jasjes met statiegeldquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgend jaar de Poncho ook maar verbieden. Al dat plastic!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Haha, beetje miezeren vinden we al droog nu
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
papieren jasjes met statiegeld
Allemaal karton!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
papieren jasjes met statiegeld
Daar achter ontstaat weer een buiquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie blauwe lucht op de zandvoort live stream
Mooi shot op dit moment ja: flauwblauw achterin terwijl rechts die donkere lucht voorbij drijft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie blauwe lucht op de zandvoort live stream
Ja... Viaplay zal wel de hele dag al uitzending hebbenquote:
Thnx, nu aan de koffie, iddquote:
Voor Katje, bedoel je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:32 schreef PS. het volgende:
Karma voor het slechte modwerk de afgelopen jaren
Is het waardquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:33 schreef Donna het volgende:
Nieuwe TV. Zal Viaplay even downloaden.
F1 kwali om 16:00 en de F2 race laten uitrijden had makkelijk gekundquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:33 schreef Sally het volgende:
Drupjes in de plassen , valt nog mee met hoe het was
De nieuwe tv - jaquote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:36 schreef Donna het volgende:
Haha. Heb Viaplay, maar bedacht me ineens dat ik de app nog niet op de TV had. Is wel fijn dat dat straks om 15:00 niet meer hoeft he.
Ik deel het met iemand, dan vallen de kosten mee plus had een aanbieding. En F1 TV kan je niet delen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
* Sally kijkt niet Viaplay. Is het geld echt niet waard.![]()
Maar nu hou ik wel weer op met het 'belachelijk maken' van Viaplee ;P ;+![]()
Hoezo kan je F1 TV niet delen? Dat doe ik al het hele seizoenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik deel het met iemand, dan vallen de kosten mee plus had een aanbieding. En F1 TV kan je niet delen.
F1 TV kan je WEL delenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik deel het met iemand, dan vallen de kosten mee plus had een aanbieding. En F1 TV kan je niet delen.
Hier ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:41 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Hoezo kan je F1 TV niet delen? Dat doe ik al het hele seizoen
Ja, ik heb het sinds vorig seizoen en vanaf het begin gedeeld. Uit mijn hoofd kan je 5 schermen tegelijk aan hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:44 schreef Donna het volgende:
Was dat vorig jaar ook al zo?
Als ik dat geweten had.
Ja, was vorig jaar ook alquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:44 schreef Donna het volgende:
Was dat vorig jaar ook al zo?
Als ik dat geweten had.
6 schermenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, ik heb het sinds vorig seizoen en vanaf het begin gedeeld. Uit mijn hoofd kan je 5 schermen tegelijk aan hebben
Vorig jaar keek ik nog met iemand die met Engels niet snel genoeg mee kon komen. Was wel op de hoogte van het NL commentaar wat er inmiddels is sinds dit jaar idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, was vorig jaar ook al![]()
Hou de aanbiedingen in de gaten in maart!
En het jaar erop, gewoon met ander mailadres weer account aanmakenWéér aanbieding genieten
![]()
Mocht je wensen: er is ook NL commentaar - van Viaplay. (en 2 verschillende Engels commentaar, en Duits, Spaans, enz.)
Ooh 6 zelfs, dusja dan kan je bijv ook nog op 1 scherm de normale race volgen en op je laptop aan boord bij max zijnquote:
Sinds vorig jaar ook al Viaplay commentaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik nog met iemand die met Engels niet snel genoeg mee kon komen. Was wel op de hoogte van het NL commentaar wat er inmiddels is sinds dit jaar idd.
Maar wist dus echt niet dat het delen wel werkt, ondanks dat hun FAQ zegt van niet. Volgend jaar even in de gaten houden dan. Thanks allemaal!
Nahja dat idd, dat was toen geen optie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar ook al Viaplay commentaar(alleen de 1e paar races niet)
Sally in F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #6quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Nahja dat idd, dat was toen geen optie.
Nog natte baan... wie gaat het eerst op slicks... Die schiet eraf?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoeveel rode vlaggen we gaan krijgen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zeg
1. Verstappen (who else)
2. Norris
3. Piastri
Ik had Dibsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Sally het volgende:
Sam Collins denkt Hamilton/Mercedes on pole
Ivm de regen, "all mixed up"
Dream on. Regenrijder? Not.
Max
NOR
PIA
Structuur en auto niet op ordequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer dat Ferrari trouwens nergens meer genoemd word. Begrijpelijk, maar wel jammer vind ik.
In Sam Collins praatje van de Tech Talk over wie waar staat qua snelheid wel. Maar dat ze sinds begin dit seizoen toch echt tijd hebben verloren (+0.11 secs)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer dat Ferrari trouwens nergens meer genoemd word. Begrijpelijk, maar wel jammer vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |