Die zijn gewoon lekkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
En F1TV maar blijven kletsen over de 'shtroepwaffels'

Hier in Brabant idem ditoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Zeeland al de hele dag zonovergoten.

Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:

Ik heb het niet verzonnen. @DikkevanDale ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef Zorro het volgende:
Russell zet ook die andere Mercedes rijder weer even op zijn plaats.

Het regent zonnestralenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?

Typisch Nederlands Zomerweerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:53 schreef Sally het volgende:
Vermakelijke Vrije training, met regen, regen en meer regen en toch ook zon

Ah, de volgende trekzakmuziek-zanger met een spetterend optreden.quote:

Is er livestream op het circuit?quote:

Duurt 10 minuten. De Engelbewaarder en nog een liedje en dik gecashedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ah, de volgende trekzakmuziek-zanger met een spetterend optreden.

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er livestream op het circuit?

Portugal, 30 graden.. eindelijk koelte.. ten opzichte van de 40+ afgelopen week.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:

Deze is beter:quote:

Viaplay was live. In de studio hoorde je het. Kort daarna schekelde ze naar Annemarie buiten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Dat zit er best donker en heftig uitquote:

Ja nogalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zit er best donker en heftig uit

Nog iets meer dan een week en dan ben ik ook in Portugalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Portugal, 30 graden.. eindelijk koelte.. ten opzichte van de 40+ afgelopen week.

Viaplayquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Kom koffie drinken, maar ik schat dat je in de Algarve zit op 5 uur rijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een week en dan ben ik ook in Portugal

quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Maar als wat de Buienradar zegt klopt, is er eigenlijk geen donder aan de hand. 's ochtends lichte regen en dat is hem wel. Dan voel je je echt een Gasly op full wets op een droge baan.

Dat kloptquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Kom koffie drinken, maar ik schat dat je in de Algarve zit op 5 uur tijden.

Zou leuk zijn je terrein en het huis en alle dieren in het echt te zien
 Zou leuk zijn je terrein en het huis en alle dieren in het echt te zien   En jullie ook natuurlijk
  En jullie ook natuurlijk   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |