quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja Ziggo heeft iets nieuws bedacht, je kunt kijken naar hoe Doornbos en Kamphues kijken naar de race.
wtf

Als ik er voor betaald zou krijgen zou ik kijken, alleen voor heel erg veel geld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoiets is niet nieuw, doet men in Amerika al langer (bij andere sporten)

Volgens mij kon je bij VI ook kijken hoe Suleyman Ozturk naar de CL finale keek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja Ziggo heeft iets nieuws bedacht, je kunt kijken naar hoe Doornbos en Kamphues kijken naar de race.
wtf

Hoezo?quote:

Had ik het over Doornbos?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doornbos doet geen commentaar

Die zijn op tijd voor de kwalificatie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:
Komen nog steeds mensen aan bij het station

Op tijd voor de F2 sprintrace en F1 kwaliquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:

Die komen alleen voor een uurtje kwaliquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:

Er is nog een F2-race, een F1 Q en een Porsche Supercup racequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:

Hier in Grunn komt het met bakken uit de hemelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is gewoon een leuke sessie geweets

Wel in flarden verspreid over 3 uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:34 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Die komen alleen voor een uurtje kwali

En een Porsche Supercupracequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op tijd voor de F2 sprintrace en F1 kwali

Genoeg mensen die alleen voor de sfeer buiten gaan en in een cafe kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:

Liwwadden wolkjes en plukjes blauwquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier in Grunn komt het met bakken uit de hemel

Hier in Den Haag schijnt de zonquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier in Grunn komt het met bakken uit de hemel

Kletsnatte baanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
Over een uur gaat het volgens buienradar snoeihard regenen daar.

F2 Sprintrace Chaosquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:

Ik zie het op mn Buienalarm jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:

Die zijn gewoon lekkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
En F1TV maar blijven kletsen over de 'shtroepwaffels'

Hier in Brabant idem ditoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Zeeland al de hele dag zonovergoten.

Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:

Ik heb het niet verzonnen. @DikkevanDale ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef Zorro het volgende:
Russell zet ook die andere Mercedes rijder weer even op zijn plaats.

Het regent zonnestralenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?

Typisch Nederlands Zomerweerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:53 schreef Sally het volgende:
Vermakelijke Vrije training, met regen, regen en meer regen en toch ook zon

Ah, de volgende trekzakmuziek-zanger met een spetterend optreden.quote:

Is er livestream op het circuit?quote:

Duurt 10 minuten. De Engelbewaarder en nog een liedje en dik gecashedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ah, de volgende trekzakmuziek-zanger met een spetterend optreden.

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er livestream op het circuit?

Portugal, 30 graden.. eindelijk koelte.. ten opzichte van de 40+ afgelopen week.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:

Deze is beter:quote:

Viaplay was live. In de studio hoorde je het. Kort daarna schekelde ze naar Annemarie buiten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Dat zit er best donker en heftig uitquote:

Ja nogalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zit er best donker en heftig uit

Nog iets meer dan een week en dan ben ik ook in Portugalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Portugal, 30 graden.. eindelijk koelte.. ten opzichte van de 40+ afgelopen week.

Viaplayquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Kom koffie drinken, maar ik schat dat je in de Algarve zit op 5 uur rijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een week en dan ben ik ook in Portugal

quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Maar als wat de Buienradar zegt klopt, is er eigenlijk geen donder aan de hand. 's ochtends lichte regen en dat is hem wel. Dan voel je je echt een Gasly op full wets op een droge baan.

Dat kloptquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Kom koffie drinken, maar ik schat dat je in de Algarve zit op 5 uur tijden.

Zou leuk zijn je terrein en het huis en alle dieren in het echt te zien
 Zou leuk zijn je terrein en het huis en alle dieren in het echt te zien   En jullie ook natuurlijk
  En jullie ook natuurlijk   

er rust een vloek opquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nattekat en weersvoorspellingen blijft een onmogelijke combinatie

Ik wist niet dat er Bacardi Lemon regendequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:09 schreef StephanL het volgende:
Ik ga zwemmen in Bicardi lemon
Komen de druppels

Wie denk jij dat er naast Max Verstappen mag starten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:21 schreef Managarm het volgende:
Gaat de kwalificatie nog spannend worden?

Ik denk Piastri.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er naast Max Verstappen mag starten?
Lando Norris geef ik een goede kans, echter sluit Mercedes niet uit.
zoiets?

Zou leuk zijnquote:

Ben al nat genoeg. Stop maar met regenen aubquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:09 schreef StephanL het volgende:
Ik ga zwemmen in Bicardi lemon
Komen de druppels

Ik kijk de F2 nu, ik weet voldoendequote:

Er vloog ook wel F2 auto in de luchtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
De F2 is afgerond. 3 rondjes was wel genoeg. Klaar.

Zandbak.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:29 schreef Managarm het volgende:
Wat echt spannend is: op welke plek komt Perez uit?

Afgelast ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
De F2 is afgerond. 3 rondjes was wel genoeg. Klaar.

Dat zal het strand zijnquote:

En ik begreep stukken vangrail die vervangen moeten worden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er vloog ook wel F2 auto in de lucht

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:11 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik begreep stukken vangrail die vervangen moeten worden?
* Sally was even brunch pakken.

heywoodu

heywoodu

Je bent op het circuit?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:11 schreef Robar het volgende:
Iemand een droge onderbroek voor me?
Regent echt keihard nu.

Wedden dat de kwali niet om 15:00 uur begintquote:

Spa taferelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wedden dat de kwali niet om 15:00 uur begint

Waar is hier?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef StephanL het volgende:
Hier bijna de hele dag droog. Zandvoort de hele dag al regen

Die weddenschap win je vastquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Ik kan geen kant meer op, zit op een eilandquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent op het circuit?
@:Nattekat had tig poncho's mee - en droge kleding
Mss kan die je nog helpen?

Komen ook weer buien aan met onweer. Precies op Zandvoort aanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Het is droogquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Spat-rafelenquote:

Blij dat ik glij, de duin afquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan geen kant meer op, zit op een eiland

Vanaf 14:30 uur droog volgens buienradarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komen ook weer buien aan met onweer. Precies op Zandvoort aan
En daarna nog een beetje

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan geen kant meer op, zit op een eiland

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |