Als ik er voor betaald zou krijgen zou ik kijken, alleen voor heel erg veel geld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoiets is niet nieuw, doet men in Amerika al langer (bij andere sporten)

Volgens mij kon je bij VI ook kijken hoe Suleyman Ozturk naar de CL finale keek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja Ziggo heeft iets nieuws bedacht, je kunt kijken naar hoe Doornbos en Kamphues kijken naar de race.
wtf

Hoezo?quote:

Had ik het over Doornbos?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doornbos doet geen commentaar

Die zijn op tijd voor de kwalificatie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:
Komen nog steeds mensen aan bij het station

Op tijd voor de F2 sprintrace en F1 kwaliquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:

Die komen alleen voor een uurtje kwaliquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:

Er is nog een F2-race, een F1 Q en een Porsche Supercup racequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:

Hier in Grunn komt het met bakken uit de hemelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is gewoon een leuke sessie geweets

Wel in flarden verspreid over 3 uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:34 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Die komen alleen voor een uurtje kwali

En een Porsche Supercupracequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op tijd voor de F2 sprintrace en F1 kwali

Genoeg mensen die alleen voor de sfeer buiten gaan en in een cafe kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef StephanL het volgende:

Liwwadden wolkjes en plukjes blauwquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier in Grunn komt het met bakken uit de hemel

Hier in Den Haag schijnt de zonquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier in Grunn komt het met bakken uit de hemel

Kletsnatte baanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
Over een uur gaat het volgens buienradar snoeihard regenen daar.

F2 Sprintrace Chaosquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:

Ik zie het op mn Buienalarm jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:36 schreef 3rr0r het volgende:

Die zijn gewoon lekkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
En F1TV maar blijven kletsen over de 'shtroepwaffels'

Hier in Brabant idem ditoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Zeeland al de hele dag zonovergoten.

Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:

Ik heb het niet verzonnen. @DikkevanDale ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef Zorro het volgende:
Russell zet ook die andere Mercedes rijder weer even op zijn plaats.

Het regent zonnestralenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je regen ergens overheen kan gieten snap ik, maar hoe doe je dat met zon dan?

Typisch Nederlands Zomerweerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:53 schreef Sally het volgende:
Vermakelijke Vrije training, met regen, regen en meer regen en toch ook zon

Ah, de volgende trekzakmuziek-zanger met een spetterend optreden.quote:

Is er livestream op het circuit?quote:

Duurt 10 minuten. De Engelbewaarder en nog een liedje en dik gecashedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ah, de volgende trekzakmuziek-zanger met een spetterend optreden.

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er livestream op het circuit?

Portugal, 30 graden.. eindelijk koelte.. ten opzichte van de 40+ afgelopen week.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:

Deze is beter:quote:

Viaplay was live. In de studio hoorde je het. Kort daarna schekelde ze naar Annemarie buiten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er livestream op het circuit?

Dat zit er best donker en heftig uitquote:

Ja nogalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zit er best donker en heftig uit

Nog iets meer dan een week en dan ben ik ook in Portugalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Portugal, 30 graden.. eindelijk koelte.. ten opzichte van de 40+ afgelopen week.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |