Gas erop!quote:

De kleur van het flippen...quote:

Gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
Max wil nog ff de snelste tijd neerzetten.

Ik had het voorspeldquote:

En paars + FL tot nu toequote:

Hee ga je mee, naar Zandvoort aan de zeequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Marco Borsato kan zo optreden daar
 ooh wacht...
   ooh wacht...

NÉT nietquote:

Sterkte.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef zalkc het volgende:
Ik neem een shotje voor elke keer dat doornbos het over tec-pro barrier heeft... dit wordt pittig

Waar hoor jij Doornbos?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef zalkc het volgende:
Ik neem een shotje voor elke keer dat doornbos het over tec-pro barrier heeft... dit wordt pittig

Wie luistert er dan ook naar Nederlands commentaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef zalkc het volgende:

Daar hoor je m nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie luistert er dan ook naar Nederlands commentaar

Doornbos doet geen commentaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie luistert er dan ook naar Nederlands commentaar

Op de brommerquote:

Regen = scherprechterquote:

Moeten ze nog een jaar doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja Ziggo heeft iets nieuws bedacht, je kunt kijken naar hoe Doornbos en Kamphues kijken naar de race.
wtf

Zoiets is niet nieuw, doet men in Amerika al langer (bij andere sporten)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja Ziggo heeft iets nieuws bedacht, je kunt kijken naar hoe Doornbos en Kamphues kijken naar de race.
wtf

Het zit in het bloed?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen in het grind, de DRUK van Zandvoort.

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
wtf

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |