Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:36 schreef Donna het volgende:
Haha. Heb Viaplay, maar bedacht me ineens dat ik de app nog niet op de TV had. Is wel fijn dat dat straks om 15:00 niet meer hoeft he.
Ik deel het met iemand, dan vallen de kosten mee plus had een aanbieding. En F1 TV kan je niet delen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
* Sally kijkt niet Viaplay. Is het geld echt niet waard.![]()
Maar nu hou ik wel weer op met het 'belachelijk maken' van Viaplee ;P ;+![]()
Hoezo kan je F1 TV niet delen? Dat doe ik al het hele seizoenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik deel het met iemand, dan vallen de kosten mee plus had een aanbieding. En F1 TV kan je niet delen.
F1 TV kan je WEL delenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik deel het met iemand, dan vallen de kosten mee plus had een aanbieding. En F1 TV kan je niet delen.
Hier ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:41 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Hoezo kan je F1 TV niet delen? Dat doe ik al het hele seizoen
Ja, ik heb het sinds vorig seizoen en vanaf het begin gedeeld. Uit mijn hoofd kan je 5 schermen tegelijk aan hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:44 schreef Donna het volgende:
Was dat vorig jaar ook al zo?
Als ik dat geweten had.
Ja, was vorig jaar ook alquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:44 schreef Donna het volgende:
Was dat vorig jaar ook al zo?
Als ik dat geweten had.
6 schermenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, ik heb het sinds vorig seizoen en vanaf het begin gedeeld. Uit mijn hoofd kan je 5 schermen tegelijk aan hebben
Vorig jaar keek ik nog met iemand die met Engels niet snel genoeg mee kon komen. Was wel op de hoogte van het NL commentaar wat er inmiddels is sinds dit jaar idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, was vorig jaar ook al![]()
Hou de aanbiedingen in de gaten in maart!
En het jaar erop, gewoon met ander mailadres weer account aanmakenWéér aanbieding genieten
![]()
Mocht je wensen: er is ook NL commentaar - van Viaplay. (en 2 verschillende Engels commentaar, en Duits, Spaans, enz.)
Ooh 6 zelfs, dusja dan kan je bijv ook nog op 1 scherm de normale race volgen en op je laptop aan boord bij max zijnquote:
Sinds vorig jaar ook al Viaplay commentaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik nog met iemand die met Engels niet snel genoeg mee kon komen. Was wel op de hoogte van het NL commentaar wat er inmiddels is sinds dit jaar idd.
Maar wist dus echt niet dat het delen wel werkt, ondanks dat hun FAQ zegt van niet. Volgend jaar even in de gaten houden dan. Thanks allemaal!
Nahja dat idd, dat was toen geen optie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar ook al Viaplay commentaar(alleen de 1e paar races niet)
Sally in F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #6quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Nahja dat idd, dat was toen geen optie.
Nog natte baan... wie gaat het eerst op slicks... Die schiet eraf?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoeveel rode vlaggen we gaan krijgen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zeg
1. Verstappen (who else)
2. Norris
3. Piastri
Ik had Dibsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Sally het volgende:
Sam Collins denkt Hamilton/Mercedes on pole
Ivm de regen, "all mixed up"
Dream on. Regenrijder? Not.
Max
NOR
PIA
Structuur en auto niet op ordequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer dat Ferrari trouwens nergens meer genoemd word. Begrijpelijk, maar wel jammer vind ik.
In Sam Collins praatje van de Tech Talk over wie waar staat qua snelheid wel. Maar dat ze sinds begin dit seizoen toch echt tijd hebben verloren (+0.11 secs)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer dat Ferrari trouwens nergens meer genoemd word. Begrijpelijk, maar wel jammer vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |