Ah zo, dan is dat redelijk relevant jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voorhout. Iets onder Zandvoort, maar ook iets oostelijker

Komt door de aanwezigheid van ene @Nattekatquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zit een half uurtje van Zandvoort, hier is de lucht ook blauw en sinds 12 uur droog.
Heel apart dat 't zo lang blijft regenen in Zandvoort.

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgend jaar de Poncho ook maar verbieden. Al dat plastic!

Ik zit nu onder mijn poncho... maar het water is uit mijn schoenen naar boven gekropen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent op het circuit?
@:Nattekat had tig poncho's mee - en droge kleding
Mss kan die je nog helpen?

Welkom in Hollandquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die buien ontstaan op zee, er is geen touw aan vast te knopen en dus bijna niet te voorspellen

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zit nu onder mijn poncho... maar het water is uit mijn schoenen naar boven gekropen.
Zit in de arena ja.

Veel zon in Liwwaddenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:17 schreef Donna het volgende:
Stortbui as we speak hier. Dus dan nu in Zandvoort vast niet.

heywoodu

heywoodu

ahhh - arme jij...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zit nu onder mijn poncho... maar het water is uit mijn schoenen naar boven gekropen.
Zit in de arena ja.

En je zit bovenop de toiletten. heerlijk die lucht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Zit in de arena ja.

Zie de F2, hopelijk droogt het snel wat op, anders wordt het lange zit.quote:

heywoodu

heywoodu

Dat gelukkig niet. Stukje ernaast.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En je zit bovenop de toiletten. heerlijk die lucht.

papieren jasjes met statiegeldquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgend jaar de Poncho ook maar verbieden. Al dat plastic!

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Haha, beetje miezeren vinden we al droog nu

quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
papieren jasjes met statiegeld

Allemaal karton!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
papieren jasjes met statiegeld

Daar achter ontstaat weer een buiquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie blauwe lucht op de zandvoort live stream

Mooi shot op dit moment ja: flauwblauw achterin terwijl rechts die donkere lucht voorbij drijft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie blauwe lucht op de zandvoort live stream

VB is begonnen (F1TV Pro)
 VB is begonnen (F1TV Pro)

Ja... Viaplay zal wel de hele dag al uitzending hebbenquote:

Thnx, nu aan de koffie, iddquote:

heywoodu

heywoodu

Voor Katje, bedoel je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:32 schreef PS. het volgende:
Karma voor het slechte modwerk de afgelopen jaren

Is het waardquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:33 schreef Donna het volgende:
Nieuwe TV. Zal Viaplay even downloaden.

F1 kwali om 16:00 en de F2 race laten uitrijden had makkelijk gekundquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:33 schreef Sally het volgende:
Drupjes in de plassen , valt nog mee met hoe het was

De nieuwe tv - jaquote:

Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:36 schreef Donna het volgende:
Haha. Heb Viaplay, maar bedacht me ineens dat ik de app nog niet op de TV had. Is wel fijn dat dat straks om 15:00 niet meer hoeft he.

Ik deel het met iemand, dan vallen de kosten mee plus had een aanbieding. En F1 TV kan je niet delen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
* Sally kijkt niet Viaplay. Is het geld echt niet waard.
Maar nu hou ik wel weer op met het 'belachelijk maken' van Viaplee ;P ;+

Hoezo kan je F1 TV niet delen? Dat doe ik al het hele seizoenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik deel het met iemand, dan vallen de kosten mee plus had een aanbieding. En F1 TV kan je niet delen.

F1 TV kan je WEL delenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik deel het met iemand, dan vallen de kosten mee plus had een aanbieding. En F1 TV kan je niet delen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |