Gelukkig is het ook geen verplichting.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die afkorting verbind ik met iets anders
Die ga ik niet gebruiken
Ah, 'nog'......quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog met kleren aan
nu eens een keer niet naakt ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog met kleren aan
What else is new?quote:
Uh... Weet jij dat zeker? Ik krijg een hoop ongepaste DM's van jou binnen.quote:
fuckquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uh... Weet jij dat zeker? Ik krijg een hoop ongepaste DM's van jou binnen.
Hoeveel kleding heb je nu nog aan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry was ff druk met andere dingen
uhu, andere dingenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry was ff druk met andere dingen
Beetje dagdromen van een badeendje natuurlijk.quote:
Is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel kleding heb je nu nog aan?
Koen verstuurt zo veel ongepaste dm's..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Draag je een strik?quote:
Suggereer je nou dat ik je wil vastbinden?quote:
Ik heb met koen geknuffeld die mag datquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koen verstuurt zo veel ongepaste dm's..
Jep, of je je schoenen nog aan hebt en je veters gestrikt hebt.quote:
Hij copy/paste ze gewoon hoor. Trap er niet in!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nop al een hele tijd blote voetjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, of je je schoenen nog aan hebt en je veters gestrikt hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb met koen geknuffeld die mag dat
Ik weet niet wat jij wilquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik je wil vastbinden?
Ik twijfel tussen tetten of slapen. Het liefst slapen met een stel tetten erbij natuurlijk.quote:
Ik ken koen langer dan vandaag, toffe gast waar ik ook nog een biertje mee gedronken heb.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij copy/paste ze gewoon hoor. Trap er niet in!
Slapen op tetten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen tetten of slapen. Het liefst slapen met een stel tetten erbij natuurlijk.
Mag ookquote:
Lepeltje lepeltje.quote:
Zucht. Plaatje weer erbij pakken.quote:
En ik krijg ze nooitquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koen verstuurt zo veel ongepaste dm's..
Dan missen de tetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je gewoon op je buik op je matras gaan liggen toch :p ?
Spotify speelt hier nu een liedje af over big boobs...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen tetten of slapen. Het liefst slapen met een stel tetten erbij natuurlijk.
Motorboaten.quote:
Alle formaten boobsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spotify speelt hier nu een liedje af over big boobs...
Wil je die dan?quote:
Nou ja het liedje heet schijnbaar big Boots maar ik versta toch echt Boobs....quote:
Iets meer DM's mag best wel, maar ik stuur zelf ook vrijwel nooit DM's dus daar valt ook weer wat voor te zeggen...quote:
Bij mij over 3 dagen in de ochtend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog 3,5 maand he dan loopt mijn wekker af
Ik ken meerdere mensen hier langer dan vandaag, en het zijn allemaal beroepsperverts hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken koen langer dan vandaag, toffe gast waar ik ook nog een biertje mee gedronken heb.
Wat voor dm’s wil je knul?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja het liedje heet schijnbaar big Boots maar ik versta toch echt Boobs....
[..]
Iets meer DM's mag best wel, maar ik stuur zelf ook vrijwel nooit DM's dus daar valt ook weer wat voor te zeggen...
Ik nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen hier langer dan vandaag, en het zijn allemaal beroepsperverts hoor.
[ afbeelding ]
dat is inbegrepen in ieder Fok accountquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen hier langer dan vandaag, en het zijn allemaal beroepsperverts hoor.
[ afbeelding ]
quote:
k heb nu nog ziekte verlof, maar mijn wekker staat gewoon nog steeds op half 8 in de ochtend. Ik moet er ook nog wel eens uit voor andere zaken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij over 3 dagen in de ochtend.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog 3,5 maand he dan loopt mijn wekker af
quote:
Maakt niet uit, Zolang het maar normaal en met respect gaatquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat?! Ik ben onschuldig vraag barb maar
Gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees net dat er hier alleen maar beroepsperverts zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Zolang het maar normaal en met respect gaat
Die hebben ook hun normale buienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lees net dat er hier alleen maar beroepsperverts zitten.
Oh?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Barb en ik kennen elkaar ook al lang, maar dat was vooral nog voordat ik deze naam aan heb genomen..
Ahaaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bos81 was mijn vorige naam
Nooit echt weggeweest. Alleen dit topic sla ik gewoon vaak over...quote:
quote:
Hoe durft hij?quote:
Waar haalt hij het lef vandaan.quote:
Goed plan. Ik volg je voorbeeld.quote:
Natuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit echt weggeweest. Alleen dit topic sla ik gewoon vaak over...
Ik lees net dat ik toch niet naar bed ga.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Prima ga ik me ook gewoon zo gedragen!
Had je maar hier moeten zijn, dan kon ik het voor je halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie strompelt mopperend naar de keuken om zelf drinken te pakken
Snotverquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik toch niet naar bed ga.
Omdat jij graag netjes behandeld wilt worden negeer onderstaande!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bos81 was mijn vorige naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat jij graag netjes behandeld wilt worden negeer onderstaande!dat klinkt ietwat foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Die gedachte heb jij niet alleen.quote:
meh, ik ga ervan uit dat je een netjes aangeharkt tuintje hebtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik was toch een perv volgens anderen dan mag ik ook slechte vunzige opmerkingen maken.
Met pergola's en zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik ga ervan uit dat je een netjes aangeharkt tuintje hebt
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik ga ervan uit dat je een netjes aangeharkt tuintje hebt
Volgens mij is het wel lachen om eens met jou aan de bar te zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik was toch een perv volgens anderen dan mag ik ook slechte vunzige opmerkingen maken.
Barb vond er niks aan :pquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel lachen om eens met jou aan de bar te zitten.
Hou op voordat mijn slechte ik erbij komt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben meer een veranda typ of girl
Mag gewoon tis weekendquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou op voordat mijn slechte ik erbij komt.
Hij heeft geen smaak.quote:
Dun ijs.quote:
Nee hoor, we houden nog steeds van je.quote:
Ik heb wel een slaapzak die je mag lenen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou mijn dekbed al droog zijn? Anders word het een koude nacht
geen reserve dekbed?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou mijn dekbed al droog zijn? Anders word het een koude nacht
ga je die kopen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neemoet nog een winterdekbed kopen
of gewoon een warme manspersoon
SBE is niet te koop.quote:
alles is te koopquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan wel in afrika ofzo toxh?
quote:
quote:
Als het helpt wil ik je wel een DM sturen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:28 schreef Koen66 het volgende:
raar, indicator gaf aan dat ik een DM heb
Ga ik kijken... niks
wutquote:
Leugens! Leugens zeg ik je!quote:
Hier lul jij je niet uit.quote:
Dat hoef ik dan ook nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier lul jij je niet uit.
quote:
helemaal wildquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wut, bijna anderhalf topic in een avond
We hebben het nog in onsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wut, bijna anderhalf topic in een avond
Iemand moet de verstandige zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker lang doorgepraat jullie. Ik lag al in bed
Kopen kan je me niet, maar ben wel te huur, eerste drie nachten zijn gratis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neemoet nog een winterdekbed kopen
of gewoon een warme manspersoon
Ik weet niet eens hoe oud je bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:05 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kopen kan je me niet, maar ben wel te huur, eerste drie nachten zijn gratis.
31quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud je bent
Van welk jaar ben jij dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag snoetje toch, ik had je moeder kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag snoetje toch, ik had je moeder kunnen zijn.
1988 :pquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Van welk jaar ben jij dan als ik vragen mag?
Oh... Dan zou je wel heel jong moeder zijn geworden. Die 4 jaar die we schelen zijn niks.quote:
Het heeft veel slaap nodig. Slaap zeker acht of negen uurquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Iemand moet de verstandige zijn.
Goeiemorgen allemaal.
Zolang je maar happy bent, hoe voel je je vandaag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het heeft veel slaap nodig. Slaap zeker acht of negen uur
Dan zie ik je foto en omschrijving zo wel in dm binnenstromen ❤quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Oh... Dan zou je wel heel jong moeder zijn geworden. Die 4 jaar die we schelen zijn niks.
Prima, je mag me een week gratis huren, als het bevalt kunnen we een symbolisch bedrag afspreken.
Goed. Lekker rustig dagje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:20 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zolang je maar happy bent, hoe voel je je vandaag?
DM is een beetje kort, om een omschrijving te kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan zie ik je foto en omschrijving zo wel in dm binnenstromen ❤
Heb je nog wel plannen? Ik heb straks een verjaardag. Verder ga ik alleen een beetje in huis rommelen ❤quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. Lekker rustig dagje.
En daar?
Rustig aan het ontwaken, beetje moe nog. Ik weet nog niet wat ik vandaag ging doen, moest eigenlijk de boodschappen doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. Lekker rustig dagje.
En daar?
Nawhhh mag gewoon hoor ik bijt nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
DM is een beetje kort, om een omschrijving te kunnen plaatsen.
Ik heb denk ik een paar schroefjes los, dat ik het serieus overweeg.
Ik zal het overwegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nawhhh mag gewoon hoor ik bijt niet
Zachtjes hooguitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nawhhh mag gewoon hoor ik bijt niet
Eigenlijk niet. Huishouden en haken. Morgen moet ik weer eventjes het huis van mijn moeder doen. Dus nu even niksquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je nog wel plannen? Ik heb straks een verjaardag. Verder ga ik alleen een beetje in huis rommelen ❤
Klinkt kinky. Maar misschien was dat het helaas niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn ex ooit gebeten in zijn schouder maar dat was zijn eigen schuld
Whahahha zo kinky ben ik nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:29 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klinkt kinky. Maar misschien was dat het helaas niet.![]()
Jammer, mijn schouders keken er wel naar uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahahha zo kinky ben ik niet
O wil best ff in je schouder bijten hoor. Maar betwijfel of het je het gewenste effect heeftquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:34 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jammer, mijn schouders keken er wel naar uit.
Ik denk dat dat wel goed komt. Ik heb ergens geloof ik een foto waar mijn schouders prominent opstaan. Ik zal eens gaan zoeken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O wil best ff in je schouder bijten hoor. Maar betwijfel of het je het gewenste effect heeft
Ga je rum halen?quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerst bed maar verschonen voor het geval zoon komt logeren
Oeh, mag ik met je meedoen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vanavond op het menu staat.
Natuurlijk! Rum is altijd goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh, mag ik met je meedoen?
Eerst koffie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerst bed maar verschonen voor het geval zoon komt logeren
Lol nou ikquote:
Ik ben al naar de supermarkt geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol nou ik
Heb nog niet eens gegeten. Dacht als ik mijn bed nu niet opmaak slaap ik vanavond weer in een laken
Dat heb ik donderdag al gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al naar de supermarkt geweest.
Ik ga bijna dagelijks maar de supermarkt zit hier aan de overkant.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat heb ik donderdag al gedaan
Ik vind de supermarkt niet zo leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga bijna dagelijks maar de supermarkt zit hier aan de overkant.
Zeker toen ik zonder werk zat was het wel een goede reden om dagelijks even uit huis te gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind de supermarkt niet zo leuk
Heb ik!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buurvrouw heeft u een kopje suiker
Is er een samenvatting?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:16 schreef aeque het volgende:
Dagenlang 1 topic en dan ineens mis je gewoon een heel deel.
Geen idee. Ben te lui om terug te lezen.quote:
Dan vergaat de wereld?quote:
Haha, nee, dan wordt mijn wereld weer even een stukje rustigerquote:
kind in bed?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nee, dan wordt mijn wereld weer even een stukje rustiger
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de oudste in ieder geval wel
nou, oke, als jij naar bed wilquote:
Wil jou ook wel naar bed brengen hoorquote:
Nee ...quote:
Het boekje met de IJsbeer die naar de maan kijktquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil jou ook wel naar bed brengen hoor
Welk verhaaltje wil je voorgelezen hebben?
dit klinkt wel aanlokkelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil jou ook wel naar bed brengen hoor
Welk verhaaltje wil je voorgelezen hebben?
Beer's Magische Maan? Can do thatquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het boekje met de IJsbeer die naar de maan kijkt
Bot bot en botje ❤quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welk verhaaltje wil jij?
Ikke wil die andere: Welterusten Kleine Beerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beer's Magische Maan? Can do that
ik ben niet zo thuis in de kinderverhaaltjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welk verhaaltje wil jij?
quote:
Die heb ik beide niet, dus dan moet ik die eerst even kopen. Maar dat is primaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ikke wil die andere: Welterusten Kleine Beer
Je kan ook een disney-verhaaltje kiezen, daar heb ik ook boekjes van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet zo thuis in de kinderverhaaltjes
ik luister wel met CotS mee
Welke ook leuk is: het boek dat niet gelezen wil worden ❤quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik beide niet, dus dan moet ik die eerst even kopen. Maar dat is prima
Ziet eruit als een boek dat ik móet hebben. Ga 'm gelijk bestellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Welke ook leuk is: het boek dat niet gelezen wil worden ❤
De neehoorn is ook leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziet eruit als een boek dat ik móet hebben. Ga 'm gelijk bestellen
Ff lekker relaxenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de oudste in ieder geval wel
Voor zover mogelijk met nog een baby. Maar het is in ieder geval al een stuk rustigerquote:
Geloof me, het wordt ooit beterquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk met nog een baby. Maar het is in ieder geval al een stuk rustigerDe dreumes kon ik vandaag wel achter het behang plakken
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik beide niet, dus dan moet ik die eerst even kopen. Maar dat is prima
Ik geloof jequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geloof me, het wordt ooit beter
Alhoewel, ik heb er nu een van 18 en een van 20, ook op die leeftijd nog problemen en gedoe zat
Yep, eigen schuldquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
Ik ben al blij als we in de fase komen dat ze wat beter luisteren en wat minder afhankelijk zijn. Maar ook deze tijd heeft zijn charmes, hoewel het wel pittig is. Maar hee, zelf voor gekozen
Wonen ze nog thuis?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Begin middelbare school was wel relaxt, alles prima zelf kunnen maar nog geen interesse in relaties, alcohol etc
Yesquote:
Ja, huizenmarkt is echt dramaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yes
En gezien de huizenmarkt zal dat nog wel ff duren.
Die van de 18 gaat dit jaar naar Erasmus universiteit Rotterdam, die van 20 is licht autistisch en werkt. Compleet verschillend die 2
Ondanks dat de jongste het af en toe moeilijk vindt dat zijn broer niet altijd meedoet zijn ze er altijd voor elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, huizenmarkt is echt drama![]()
Kunnen ze goed met elkaar ondanks de verschillen?
Fijn dat ze er wel altijd voor elkaar zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ondanks dat de jongste het af en toe moeilijk vindt dat zijn broer niet altijd meedoet zijn ze er altijd voor elkaar
Een van de twee is dus een echte fokker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yes
En gezien de huizenmarkt zal dat nog wel ff duren.
Die van de 18 gaat dit jaar naar Erasmus universiteit Rotterdam, die van 20 is licht autistisch en werkt. Compleet verschillend die 2
Back to normalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Wat een stilte hier vergeleken met gisterenavond
Ja...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Ik zat vast in een marktplaats wormholequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Wat zoek je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zat vast in een marktplaats wormhole
Cameras en lenzen.quote:
True.quote:
Balen... duim dat je snel wat vindtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True.
Maar ik heb het juiste niet gevonden.
Yup, waardige opvolgerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Een van de twee is dus een echte fokker.
Nja, het is geen heel verstandige uitgave. Dus op zich is het niet heel ergquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Balen... duim dat je snel wat vindt
Hier ook aan het sparen voor een project... maja... komt vanzelf
Hahaha oké. Lekker sparen dus! Maakt het extra leuk als het kan toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, het is geen heel verstandige uitgave. Dus op zich is het niet heel erg
Waar spaar jij voor?
Nou ja. Dat is wel een stuk beter te betalen dan een camera.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha oké. Lekker sparen dus! Maakt het extra leuk als het kan toch?
Fotografie is denk ik een van de duurdere hobby's
Wel heel gaaf!
Voor een CAL (crochet along). Ik heb me wel ingeschreven voor de patroonmail (elke week een stuk patroon in de mailbox). Alleen de garens kosten 80¤
Ik ga deze maand heel zuinig leven en als ik genoeg overhoud mag het van mezelf
Haha jep. Jouw hobby zou ik nooit kunnen betalenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja. Dat is wel een stuk beter te betalen dan een camera.
Misschien moet ik ook gaan haken
Ik zal mijn andere uitgaven dan maar even verzwijgenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha jep. Jouw hobby zou ik nooit kunnen betalen
En jaa kom hierheen dan leer ik je haken!
Nou als je meer uitgaven hebt dan ik is het omdat je er harder voor werkt. Je verdient het, hebt een ander inkomen. Helemaal terecht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal mijn andere uitgaven dan maar even verzwijgen
En ja, lijkt me leuk.
Persoonlijke cursus van de enige echte CotS
Het is wel jammer dat ik er het hele land voor moet door rijden. Dus ik ik verwacht wel een lunch pakketje bij de cursusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou als je meer uitgaven hebt dan ik is het omdat je er harder voor werkt. Je verdient het, hebt een ander inkomen. Helemaal terecht.
Hahaha jaom even hoog van de toren te blazen; ik ben best goed in haken. En vind het mensen leren haken leuk
Ik verwen mijn gasten graagquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat ik er het hele land voor moet door rijden. Dus ik ik verwacht wel een lunch pakketje bij de cursus
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik verwen mijn gasten graag
Dat doet de mijne ook vaker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn telefoon vraagt aldoor of FOK vertaald moet worden vanuit het Afrikaans
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook vaker.
We praten schijnbaar raar
Denk dat de auto of trein wel sneller zal zijn..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stap dan maar op je fiets
O ja ik heb dat ook de hele tijd. En Zweedsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn telefoon vraagt aldoor of FOK vertaald moet worden vanuit het Afrikaans
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat de auto of trein wel sneller zal zijn..
Ik zit nog niet zo in die wereld dat ik nu snap wat je zegtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa heb jij die nieuwe cal op caro's Atelier gezien? Die regenboog? II ben verliefd
Je bedoeld je fietsen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal mijn andere uitgaven dan maar even verzwijgen
En ja, lijkt me leuk.
Persoonlijke cursus van de enige echte CotS
Cal is dat je elke (in dit geval) week een stuk patroon krijgt en dat haakt en zo. Op fb onderling contact erover. Heel leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nog niet zo in die wereld dat ik nu snap wat je zegtIk ben al blij dat ik vorige week voor het eerst een patroon snapte en succesvol heb nagehaakt
Het weer was goed vandaag hier..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
En met dit weer...
Er komt begin volgende week een nieuwe bij als het goed isquote:
Oh is onweer en de hemel die uit de lucht kwam vallen zo nu endanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het weer was goed vandaag hier..
[..]
Er komt begin volgende week een nieuwe bij als het goed is
Oh wauw, dat is echt heel mooi!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Cal is dat je elke (in dit geval) week een stuk patroon krijgt en dat haakt en zo. Op fb onderling contact erover. Heel leuk
[ afbeelding ]
En ik vind het heel knap dat je ermee begonnen bent en dat je al een patroon kan lezenen dan ook nog maken. Echt knap
Hier geen drup gevallen vandaag. Gisteren wel af en toe noodweer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh is onweer en de hemel die uit de lucht kwam vallen zo nu endan
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het weer was goed vandaag hier..
[..]
Er komt begin volgende week een nieuwe bij als het goed is
Haken zonder patroon is moeilijker en veel creatieverquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is echt heel mooi!Maar met meerdere kleuren haken is voor mij nu echt nog een brug te ver. Ik ben nu bezig rugtassen te haken voor mijn dochters (zonder patroon, gewoon een eigen idee van hoe het moet). Als die klaar zijn maar eens kijken of ik met meerdere kleuren haken kan leren.
Thanks!
3 ( en een kroegfiets)quote:
Waarom zoveelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 ( en een kroegfiets)
De oudste gaat dan op de Tacx denk ik.
Nouja, een rugtas is niet zo moeilijk denk ik. Moest alleen de ovalen onderkant dus even van een patroon leren, maar verder is het gewoon een rechte lap rondom de ovaal omhoog haken, dan bovenaan een touwtje erdoor, een flap, lus en schouderbanden haken en die eraan naaien en dan ben je er welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haken zonder patroon is moeilijker en veel creatiever
En en en kleurwisselingen zijn echt niet moeilijk. Kan jij wel
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 ( en een kroegfiets)
De oudste gaat dan op de Tacx denk ik.
Haha verras jezelf. In het ergste geval moet je een stukje uithalen. Hoort er ook bij. Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, een rugtas is niet zo moeilijk denk ik. Moest alleen de ovalen onderkant dus even van een patroon leren, maar verder is het gewoon een rechte lap rondom de ovaal omhoog haken, dan bovenaan een touwtje erdoor, een flap, lus en schouderbanden haken en die eraan naaien en dan ben je er welDenk ik. Of het daadwerkelijk zo werkt moet ik nog even afwachten tot de eerste af is.
1 is de goede, 1 is voor gravel en slecht weer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zoveel![]()
Je kan er maar op een tegelijk
Tacx is een hometrainer. Dan haal je het achterwiel uit je fiets en zet je hem op dat apparaat en kun je virtueel routes rijden op je laptopquote:
Ah oké!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 is de goede, 1 is voor gravel en slecht weer.
Ik had mezelf voorgenomen dat ik iets nieuws mocht als de goede 10000km had gemaakt. Dat is nu en ik zag er 1 op Marktplaats die zo goed was dat ik dat eigenlijk niet kan overslaan.
[..]
Tacx is een hometrainer. Dan haal je het achterwiel uit je fiets en zet je hem op dat apparaat en kun je virtueel routes rijden op je laptop
Haha, inderdaad. Mijn eerste project was een deken voor de baby. Ik had bijna een volledige deken af toen ik besloot dat ie echt veel groter moest (dus ook in de breedte waarin ik aan het haken was) en later nog een stuk aanhaken zou ik lelijk hebben gevonden. Dus helemaal uitgehaald. 5 bollen wol zaten er al in, dat werd echt een gigabolquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha verras jezelf. In het ergste geval moet je een stukje uithalen. Hoort er ook bij. Komt vast wel goed
Ah, oke! Geinig, wist niet dat zoiets bestond dat je gewoon random fietsen erop kan zetten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 is de goede, 1 is voor gravel en slecht weer.
Ik had mezelf voorgenomen dat ik iets nieuws mocht als de goede 10000km had gemaakt. Dat is nu en ik zag er 1 op Marktplaats die zo goed was dat ik dat eigenlijk niet kan overslaan.
[..]
Tacx is een hometrainer. Dan haal je het achterwiel uit je fiets en zet je hem op dat apparaat en kun je virtueel routes rijden op je laptop
Hele avonturen dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Mijn eerste project was een deken voor de baby. Ik had bijna een volledige deken af toen ik besloot dat ie echt veel groter moest (dus ook in de breedte waarin ik aan het haken was) en later nog een stuk aanhaken zou ik lelijk hebben gevonden. Dus helemaal uitgehaald. 5 bollen wol zaten er al in, dat werd echt een gigabol
Heb echt al zo vaak uitgehaald, zeker met mijn pogingen om een omslagdoek voor mezelf te haken. Heb er zulk mooi katoen voor maar kom naar niet tot een steek die ik er mooi bij vind passen. Dus dat maar weer even on hold.
Ja. Op zich ideaal voor de donkere winter avonden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke! Geinig, wist niet dat zoiets bestond dat je gewoon random fietsen erop kan zetten.
Hahaha ach... thuis kan je zo bloot fietsen als je wil! En met genoeg tegenwind zweet je ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Op zich ideaal voor de donkere winter avonden.
Enige nadeel is dat je binnen in huis een stuk harder zweet dan buiten in de rijwind
Gewoon een ventilator aanzetten danquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Op zich ideaal voor de donkere winter avonden.
Enige nadeel is dat je binnen in huis een stuk harder zweet dan buiten in de rijwind
Oh ja dat is beschaafder dan mijn ontbloot fietsenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon een ventilator aanzetten dan
Why not both?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja dat is beschaafder dan mijn ontbloot fietsen
Straks loopt hij dan een verkoudheid op (ook al is dat virus en heeft het niks met temperatuur te maken)quote:
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, baby slaapt dus ik kan ook slapen. Fijne avond
Trustequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:25 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ben iets te ver gegaan met de rum.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk het wel, maar ben nog niet klaar denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Je kan nog typen, dus het zit wel goed.
Ik zou ook wel willen zuipen. Alleen onverstandig. Dus ik drink theequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ben nog niet klaar denk ik.
Alles voelt best goed vanavond.
Een broek moet je toch aan, anders is dat niet lekker op dat zadelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks loopt hij dan een verkoudheid op (ook al is dat virus en heeft het niks met temperatuur te maken)
Verraadsterquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen zuipen. Alleen onverstandig. Dus ik drink thee
Ik zou het niet weten. Nooit bloot op de fiets gezetenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een broek moet je toch aan, anders is dat niet lekker op dat zadel
Mag dat wel met wat je allemaal moet slikken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen zuipen. Alleen onverstandig. Dus ik drink thee
Voor alles is een eerste keer, ik heb een tandem geboekt voor ons.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nooit bloot op de fiets gezeten
Voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nooit bloot op de fiets gezeten
Hoogverraad!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:29 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Verraadster![]()
Nee, het is beter dat je verstandig bent.
O dat is vervelend, wil je het erover hebben of liever niet? Ik snap wel wat je bedoelt, alcohol pakt vaak verkeerd uit bij mij, dat ik dan opeens megadepressief ben. Ik heb geluk dat het nu een beetje goed valt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoogverraad!!!!
Nee ben een beetje eenzaam en verdrietig vanavond. Niks ernstigs. Alleen ik je een beetje in de mineur zit is drinken niet handig
Oh gewoon een bui. Hoort erbij. Lekker haken en op fok hangen en dan komt het wel weer goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:32 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
O dat is vervelend, wil je het erover hebben of liever niet? Ik snap wel wat je bedoelt, alcohol pakt vaak verkeerd uit bij mij, dat ik dan opeens megadepressief ben. Ik heb geluk dat het nu een beetje goed valt.
Ja, het hoort er soms bij, maar soms wordt het ook getriggerd door het een of het ander, of is er gewoonweg iets waar we mee zitten. Ik vind het altijd zo jammer, wanneer ik lees dat iemand zich alleen voelde en niemand had om mee te praten. We leven helaas in een harde maatschappij waarin mensen genadeloos worden afgeserveerd als ze een beetje buiten het maaiveld steken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gewoon een bui. Hoort erbij. Lekker haken en op fok hangen en dan komt het wel weer goed.
Gelukkig valt het goedhopelijk heb je niet te vaak zulke buien... depressief zijn is extreem naar. Wel op jezelf passen hoor en geen domme dingen doen
Ja ach... ik ben ook een weirdo. Dus het maakt niet uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, het hoort er soms bij, maar soms wordt het ook getriggerd door het een of het ander, of is er gewoonweg iets waar we mee zitten. Ik vind het altijd zo jammer, wanneer ik lees dat iemand zich alleen voelde en niemand had om mee te praten. We leven helaas in een harde maatschappij waarin mensen genadeloos worden afgeserveerd als ze een beetje buiten het maaiveld steken.
Sorry voor de aangeschoten rant haha, maar bedankt. Ik vind dit wel heel lief van je. Ik zorg vaak wel goed voor mezelf, hoor! Soms gaat het minder, soms gaat het beter. Alcohol is altijd een beetje 50/50 in wat het versterkt, vandaag ben ik vrij happy, gelukkig.
Soms lijkt je de normaalste persoon hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach... ik ben ook een weirdo. Dus het maakt niet uit
En geen sorry nodig
Gelukkig maar
Alcohol is altijd een gok
We zijn samen weirdo, maar dat is prima. We hebben elkaar!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach... ik ben ook een weirdo. Dus het maakt niet uit
En geen sorry nodig
Gelukkig maar
Alcohol is altijd een gok
Hahahaha... dat valt wel meequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms lijkt je de normaalste persoon hier
Ik gok best vaak geloof ik
Ik vind deze SC wel tof, omdat iedereen hier wel iets heeft blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms lijkt je de normaalste persoon hier
Ik gok best vaak geloof ik
Ik zeg ook lijkt hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha... dat valt wel mee
Gokken is soms ook best lekker
Herkenbaar ja!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
We zijn samen weirdo, maar dat is prima. We hebben elkaar!
Ik oordeel niet over mensen, omdat ik zelf mijn eigen trauma's heb moeten verwerken.![]()
Bedankt! Ik ben blij dat ik happy ben nu, maar morgen zal ik wel spijt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |