Gelukkig is het ook geen verplichting.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die afkorting verbind ik met iets anders
Die ga ik niet gebruiken
Ah, 'nog'......quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog met kleren aan
nu eens een keer niet naakt ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog met kleren aan
What else is new?quote:
Uh... Weet jij dat zeker? Ik krijg een hoop ongepaste DM's van jou binnen.quote:
fuckquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uh... Weet jij dat zeker? Ik krijg een hoop ongepaste DM's van jou binnen.
Hoeveel kleding heb je nu nog aan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry was ff druk met andere dingen
uhu, andere dingenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry was ff druk met andere dingen
Beetje dagdromen van een badeendje natuurlijk.quote:
Is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel kleding heb je nu nog aan?
Koen verstuurt zo veel ongepaste dm's..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Draag je een strik?quote:
Suggereer je nou dat ik je wil vastbinden?quote:
Ik heb met koen geknuffeld die mag datquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koen verstuurt zo veel ongepaste dm's..
Jep, of je je schoenen nog aan hebt en je veters gestrikt hebt.quote:
Hij copy/paste ze gewoon hoor. Trap er niet in!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nop al een hele tijd blote voetjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, of je je schoenen nog aan hebt en je veters gestrikt hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb met koen geknuffeld die mag dat
Ik weet niet wat jij wilquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik je wil vastbinden?
Ik twijfel tussen tetten of slapen. Het liefst slapen met een stel tetten erbij natuurlijk.quote:
Ik ken koen langer dan vandaag, toffe gast waar ik ook nog een biertje mee gedronken heb.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij copy/paste ze gewoon hoor. Trap er niet in!
Slapen op tetten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen tetten of slapen. Het liefst slapen met een stel tetten erbij natuurlijk.
Mag ookquote:
Lepeltje lepeltje.quote:
Zucht. Plaatje weer erbij pakken.quote:
En ik krijg ze nooitquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koen verstuurt zo veel ongepaste dm's..
Dan missen de tetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je gewoon op je buik op je matras gaan liggen toch :p ?
Spotify speelt hier nu een liedje af over big boobs...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen tetten of slapen. Het liefst slapen met een stel tetten erbij natuurlijk.
Motorboaten.quote:
Alle formaten boobsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spotify speelt hier nu een liedje af over big boobs...
Wil je die dan?quote:
Nou ja het liedje heet schijnbaar big Boots maar ik versta toch echt Boobs....quote:
Iets meer DM's mag best wel, maar ik stuur zelf ook vrijwel nooit DM's dus daar valt ook weer wat voor te zeggen...quote:
Bij mij over 3 dagen in de ochtend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog 3,5 maand he dan loopt mijn wekker af
Ik ken meerdere mensen hier langer dan vandaag, en het zijn allemaal beroepsperverts hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken koen langer dan vandaag, toffe gast waar ik ook nog een biertje mee gedronken heb.
Wat voor dm’s wil je knul?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja het liedje heet schijnbaar big Boots maar ik versta toch echt Boobs....
[..]
Iets meer DM's mag best wel, maar ik stuur zelf ook vrijwel nooit DM's dus daar valt ook weer wat voor te zeggen...
Ik nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen hier langer dan vandaag, en het zijn allemaal beroepsperverts hoor.
[ afbeelding ]
dat is inbegrepen in ieder Fok accountquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen hier langer dan vandaag, en het zijn allemaal beroepsperverts hoor.
[ afbeelding ]
quote:
k heb nu nog ziekte verlof, maar mijn wekker staat gewoon nog steeds op half 8 in de ochtend. Ik moet er ook nog wel eens uit voor andere zaken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij over 3 dagen in de ochtend.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog 3,5 maand he dan loopt mijn wekker af
quote:
Maakt niet uit, Zolang het maar normaal en met respect gaatquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat?! Ik ben onschuldig vraag barb maar
Gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees net dat er hier alleen maar beroepsperverts zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Zolang het maar normaal en met respect gaat
Die hebben ook hun normale buienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lees net dat er hier alleen maar beroepsperverts zitten.
Oh?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Barb en ik kennen elkaar ook al lang, maar dat was vooral nog voordat ik deze naam aan heb genomen..
Ahaaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bos81 was mijn vorige naam
Nooit echt weggeweest. Alleen dit topic sla ik gewoon vaak over...quote:
quote:
Hoe durft hij?quote:
Waar haalt hij het lef vandaan.quote:
Goed plan. Ik volg je voorbeeld.quote:
Natuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit echt weggeweest. Alleen dit topic sla ik gewoon vaak over...
Ik lees net dat ik toch niet naar bed ga.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Prima ga ik me ook gewoon zo gedragen!
Had je maar hier moeten zijn, dan kon ik het voor je halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie strompelt mopperend naar de keuken om zelf drinken te pakken
Snotverquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik toch niet naar bed ga.
Omdat jij graag netjes behandeld wilt worden negeer onderstaande!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bos81 was mijn vorige naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat jij graag netjes behandeld wilt worden negeer onderstaande!dat klinkt ietwat foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Die gedachte heb jij niet alleen.quote:
meh, ik ga ervan uit dat je een netjes aangeharkt tuintje hebtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik was toch een perv volgens anderen dan mag ik ook slechte vunzige opmerkingen maken.
Met pergola's en zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik ga ervan uit dat je een netjes aangeharkt tuintje hebt
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik ga ervan uit dat je een netjes aangeharkt tuintje hebt
Volgens mij is het wel lachen om eens met jou aan de bar te zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik was toch een perv volgens anderen dan mag ik ook slechte vunzige opmerkingen maken.
Barb vond er niks aan :pquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel lachen om eens met jou aan de bar te zitten.
Hou op voordat mijn slechte ik erbij komt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben meer een veranda typ of girl
Mag gewoon tis weekendquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou op voordat mijn slechte ik erbij komt.
Hij heeft geen smaak.quote:
Dun ijs.quote:
Nee hoor, we houden nog steeds van je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |