Je kan ook een disney-verhaaltje kiezen, daar heb ik ook boekjes van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet zo thuis in de kinderverhaaltjes
ik luister wel met CotS mee
Welke ook leuk is: het boek dat niet gelezen wil worden ❤quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik beide niet, dus dan moet ik die eerst even kopen. Maar dat is prima
Ziet eruit als een boek dat ik móet hebben. Ga 'm gelijk bestellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Welke ook leuk is: het boek dat niet gelezen wil worden ❤
De neehoorn is ook leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziet eruit als een boek dat ik móet hebben. Ga 'm gelijk bestellen
Ff lekker relaxenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de oudste in ieder geval wel
Voor zover mogelijk met nog een baby. Maar het is in ieder geval al een stuk rustigerquote:
Geloof me, het wordt ooit beterquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk met nog een baby. Maar het is in ieder geval al een stuk rustigerDe dreumes kon ik vandaag wel achter het behang plakken
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik beide niet, dus dan moet ik die eerst even kopen. Maar dat is prima
Ik geloof jequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geloof me, het wordt ooit beter
Alhoewel, ik heb er nu een van 18 en een van 20, ook op die leeftijd nog problemen en gedoe zat
Yep, eigen schuldquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
Ik ben al blij als we in de fase komen dat ze wat beter luisteren en wat minder afhankelijk zijn. Maar ook deze tijd heeft zijn charmes, hoewel het wel pittig is. Maar hee, zelf voor gekozen
Wonen ze nog thuis?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Begin middelbare school was wel relaxt, alles prima zelf kunnen maar nog geen interesse in relaties, alcohol etc
Yesquote:
Ja, huizenmarkt is echt dramaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yes
En gezien de huizenmarkt zal dat nog wel ff duren.
Die van de 18 gaat dit jaar naar Erasmus universiteit Rotterdam, die van 20 is licht autistisch en werkt. Compleet verschillend die 2
Ondanks dat de jongste het af en toe moeilijk vindt dat zijn broer niet altijd meedoet zijn ze er altijd voor elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, huizenmarkt is echt drama![]()
Kunnen ze goed met elkaar ondanks de verschillen?
Fijn dat ze er wel altijd voor elkaar zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ondanks dat de jongste het af en toe moeilijk vindt dat zijn broer niet altijd meedoet zijn ze er altijd voor elkaar
Een van de twee is dus een echte fokker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yes
En gezien de huizenmarkt zal dat nog wel ff duren.
Die van de 18 gaat dit jaar naar Erasmus universiteit Rotterdam, die van 20 is licht autistisch en werkt. Compleet verschillend die 2
Back to normalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Wat een stilte hier vergeleken met gisterenavond
Ja...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Ik zat vast in een marktplaats wormholequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Wat zoek je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zat vast in een marktplaats wormhole
Cameras en lenzen.quote:
True.quote:
Balen... duim dat je snel wat vindtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True.
Maar ik heb het juiste niet gevonden.
Yup, waardige opvolgerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Een van de twee is dus een echte fokker.
Nja, het is geen heel verstandige uitgave. Dus op zich is het niet heel ergquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Balen... duim dat je snel wat vindt
Hier ook aan het sparen voor een project... maja... komt vanzelf
Hahaha oké. Lekker sparen dus! Maakt het extra leuk als het kan toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, het is geen heel verstandige uitgave. Dus op zich is het niet heel erg
Waar spaar jij voor?
Nou ja. Dat is wel een stuk beter te betalen dan een camera.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha oké. Lekker sparen dus! Maakt het extra leuk als het kan toch?
Fotografie is denk ik een van de duurdere hobby's
Wel heel gaaf!
Voor een CAL (crochet along). Ik heb me wel ingeschreven voor de patroonmail (elke week een stuk patroon in de mailbox). Alleen de garens kosten 80¤
Ik ga deze maand heel zuinig leven en als ik genoeg overhoud mag het van mezelf
Haha jep. Jouw hobby zou ik nooit kunnen betalenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja. Dat is wel een stuk beter te betalen dan een camera.
Misschien moet ik ook gaan haken
Ik zal mijn andere uitgaven dan maar even verzwijgenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha jep. Jouw hobby zou ik nooit kunnen betalen
En jaa kom hierheen dan leer ik je haken!
Nou als je meer uitgaven hebt dan ik is het omdat je er harder voor werkt. Je verdient het, hebt een ander inkomen. Helemaal terecht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal mijn andere uitgaven dan maar even verzwijgen
En ja, lijkt me leuk.
Persoonlijke cursus van de enige echte CotS
Het is wel jammer dat ik er het hele land voor moet door rijden. Dus ik ik verwacht wel een lunch pakketje bij de cursusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou als je meer uitgaven hebt dan ik is het omdat je er harder voor werkt. Je verdient het, hebt een ander inkomen. Helemaal terecht.
Hahaha jaom even hoog van de toren te blazen; ik ben best goed in haken. En vind het mensen leren haken leuk
Ik verwen mijn gasten graagquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat ik er het hele land voor moet door rijden. Dus ik ik verwacht wel een lunch pakketje bij de cursus
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik verwen mijn gasten graag
Dat doet de mijne ook vaker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn telefoon vraagt aldoor of FOK vertaald moet worden vanuit het Afrikaans
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook vaker.
We praten schijnbaar raar
Denk dat de auto of trein wel sneller zal zijn..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stap dan maar op je fiets
O ja ik heb dat ook de hele tijd. En Zweedsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn telefoon vraagt aldoor of FOK vertaald moet worden vanuit het Afrikaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |