Het is wel jammer dat ik er het hele land voor moet door rijden. Dus ik ik verwacht wel een lunch pakketje bij de cursusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou als je meer uitgaven hebt dan ik is het omdat je er harder voor werkt. Je verdient het, hebt een ander inkomen. Helemaal terecht.
Hahaha jaom even hoog van de toren te blazen; ik ben best goed in haken. En vind het mensen leren haken leuk
Ik verwen mijn gasten graagquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat ik er het hele land voor moet door rijden. Dus ik ik verwacht wel een lunch pakketje bij de cursus
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik verwen mijn gasten graag
Dat doet de mijne ook vaker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn telefoon vraagt aldoor of FOK vertaald moet worden vanuit het Afrikaans
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook vaker.
We praten schijnbaar raar
Denk dat de auto of trein wel sneller zal zijn..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stap dan maar op je fiets
O ja ik heb dat ook de hele tijd. En Zweedsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn telefoon vraagt aldoor of FOK vertaald moet worden vanuit het Afrikaans
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat de auto of trein wel sneller zal zijn..
Ik zit nog niet zo in die wereld dat ik nu snap wat je zegtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa heb jij die nieuwe cal op caro's Atelier gezien? Die regenboog? II ben verliefd
Je bedoeld je fietsen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal mijn andere uitgaven dan maar even verzwijgen
En ja, lijkt me leuk.
Persoonlijke cursus van de enige echte CotS
Cal is dat je elke (in dit geval) week een stuk patroon krijgt en dat haakt en zo. Op fb onderling contact erover. Heel leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nog niet zo in die wereld dat ik nu snap wat je zegtIk ben al blij dat ik vorige week voor het eerst een patroon snapte en succesvol heb nagehaakt
Het weer was goed vandaag hier..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
En met dit weer...
Er komt begin volgende week een nieuwe bij als het goed isquote:
Oh is onweer en de hemel die uit de lucht kwam vallen zo nu endanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het weer was goed vandaag hier..
[..]
Er komt begin volgende week een nieuwe bij als het goed is
Oh wauw, dat is echt heel mooi!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Cal is dat je elke (in dit geval) week een stuk patroon krijgt en dat haakt en zo. Op fb onderling contact erover. Heel leuk
[ afbeelding ]
En ik vind het heel knap dat je ermee begonnen bent en dat je al een patroon kan lezenen dan ook nog maken. Echt knap
Hier geen drup gevallen vandaag. Gisteren wel af en toe noodweer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh is onweer en de hemel die uit de lucht kwam vallen zo nu endan
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het weer was goed vandaag hier..
[..]
Er komt begin volgende week een nieuwe bij als het goed is
Haken zonder patroon is moeilijker en veel creatieverquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is echt heel mooi!Maar met meerdere kleuren haken is voor mij nu echt nog een brug te ver. Ik ben nu bezig rugtassen te haken voor mijn dochters (zonder patroon, gewoon een eigen idee van hoe het moet). Als die klaar zijn maar eens kijken of ik met meerdere kleuren haken kan leren.
Thanks!
3 ( en een kroegfiets)quote:
Waarom zoveelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 ( en een kroegfiets)
De oudste gaat dan op de Tacx denk ik.
Nouja, een rugtas is niet zo moeilijk denk ik. Moest alleen de ovalen onderkant dus even van een patroon leren, maar verder is het gewoon een rechte lap rondom de ovaal omhoog haken, dan bovenaan een touwtje erdoor, een flap, lus en schouderbanden haken en die eraan naaien en dan ben je er welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haken zonder patroon is moeilijker en veel creatiever
En en en kleurwisselingen zijn echt niet moeilijk. Kan jij wel
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 ( en een kroegfiets)
De oudste gaat dan op de Tacx denk ik.
Haha verras jezelf. In het ergste geval moet je een stukje uithalen. Hoort er ook bij. Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, een rugtas is niet zo moeilijk denk ik. Moest alleen de ovalen onderkant dus even van een patroon leren, maar verder is het gewoon een rechte lap rondom de ovaal omhoog haken, dan bovenaan een touwtje erdoor, een flap, lus en schouderbanden haken en die eraan naaien en dan ben je er welDenk ik. Of het daadwerkelijk zo werkt moet ik nog even afwachten tot de eerste af is.
1 is de goede, 1 is voor gravel en slecht weer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zoveel![]()
Je kan er maar op een tegelijk
Tacx is een hometrainer. Dan haal je het achterwiel uit je fiets en zet je hem op dat apparaat en kun je virtueel routes rijden op je laptopquote:
Ah oké!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 is de goede, 1 is voor gravel en slecht weer.
Ik had mezelf voorgenomen dat ik iets nieuws mocht als de goede 10000km had gemaakt. Dat is nu en ik zag er 1 op Marktplaats die zo goed was dat ik dat eigenlijk niet kan overslaan.
[..]
Tacx is een hometrainer. Dan haal je het achterwiel uit je fiets en zet je hem op dat apparaat en kun je virtueel routes rijden op je laptop
Haha, inderdaad. Mijn eerste project was een deken voor de baby. Ik had bijna een volledige deken af toen ik besloot dat ie echt veel groter moest (dus ook in de breedte waarin ik aan het haken was) en later nog een stuk aanhaken zou ik lelijk hebben gevonden. Dus helemaal uitgehaald. 5 bollen wol zaten er al in, dat werd echt een gigabolquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha verras jezelf. In het ergste geval moet je een stukje uithalen. Hoort er ook bij. Komt vast wel goed
Ah, oke! Geinig, wist niet dat zoiets bestond dat je gewoon random fietsen erop kan zetten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 is de goede, 1 is voor gravel en slecht weer.
Ik had mezelf voorgenomen dat ik iets nieuws mocht als de goede 10000km had gemaakt. Dat is nu en ik zag er 1 op Marktplaats die zo goed was dat ik dat eigenlijk niet kan overslaan.
[..]
Tacx is een hometrainer. Dan haal je het achterwiel uit je fiets en zet je hem op dat apparaat en kun je virtueel routes rijden op je laptop
Hele avonturen dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Mijn eerste project was een deken voor de baby. Ik had bijna een volledige deken af toen ik besloot dat ie echt veel groter moest (dus ook in de breedte waarin ik aan het haken was) en later nog een stuk aanhaken zou ik lelijk hebben gevonden. Dus helemaal uitgehaald. 5 bollen wol zaten er al in, dat werd echt een gigabol
Heb echt al zo vaak uitgehaald, zeker met mijn pogingen om een omslagdoek voor mezelf te haken. Heb er zulk mooi katoen voor maar kom naar niet tot een steek die ik er mooi bij vind passen. Dus dat maar weer even on hold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |