Eigenlijk niet. Huishouden en haken. Morgen moet ik weer eventjes het huis van mijn moeder doen. Dus nu even niksquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je nog wel plannen? Ik heb straks een verjaardag. Verder ga ik alleen een beetje in huis rommelen ❤
Klinkt kinky. Maar misschien was dat het helaas niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn ex ooit gebeten in zijn schouder maar dat was zijn eigen schuld
Whahahha zo kinky ben ik nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:29 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klinkt kinky. Maar misschien was dat het helaas niet.![]()
Jammer, mijn schouders keken er wel naar uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahahha zo kinky ben ik niet
O wil best ff in je schouder bijten hoor. Maar betwijfel of het je het gewenste effect heeftquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:34 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jammer, mijn schouders keken er wel naar uit.
Ik denk dat dat wel goed komt. Ik heb ergens geloof ik een foto waar mijn schouders prominent opstaan. Ik zal eens gaan zoeken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O wil best ff in je schouder bijten hoor. Maar betwijfel of het je het gewenste effect heeft
Ga je rum halen?quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerst bed maar verschonen voor het geval zoon komt logeren
Oeh, mag ik met je meedoen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vanavond op het menu staat.
Natuurlijk! Rum is altijd goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh, mag ik met je meedoen?
Eerst koffie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerst bed maar verschonen voor het geval zoon komt logeren
Lol nou ikquote:
Ik ben al naar de supermarkt geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol nou ik
Heb nog niet eens gegeten. Dacht als ik mijn bed nu niet opmaak slaap ik vanavond weer in een laken
Dat heb ik donderdag al gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al naar de supermarkt geweest.
Ik ga bijna dagelijks maar de supermarkt zit hier aan de overkant.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat heb ik donderdag al gedaan
Ik vind de supermarkt niet zo leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga bijna dagelijks maar de supermarkt zit hier aan de overkant.
Zeker toen ik zonder werk zat was het wel een goede reden om dagelijks even uit huis te gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind de supermarkt niet zo leuk
Heb ik!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buurvrouw heeft u een kopje suiker
Is er een samenvatting?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:16 schreef aeque het volgende:
Dagenlang 1 topic en dan ineens mis je gewoon een heel deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |