Straks loopt hij dan een verkoudheid op (ook al is dat virus en heeft het niks met temperatuur te maken)quote:
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, baby slaapt dus ik kan ook slapen. Fijne avond
Trustequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:25 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ben iets te ver gegaan met de rum.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk het wel, maar ben nog niet klaar denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Je kan nog typen, dus het zit wel goed.
Ik zou ook wel willen zuipen. Alleen onverstandig. Dus ik drink theequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ben nog niet klaar denk ik.
Alles voelt best goed vanavond.
Een broek moet je toch aan, anders is dat niet lekker op dat zadelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks loopt hij dan een verkoudheid op (ook al is dat virus en heeft het niks met temperatuur te maken)
Verraadsterquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen zuipen. Alleen onverstandig. Dus ik drink thee
Ik zou het niet weten. Nooit bloot op de fiets gezetenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een broek moet je toch aan, anders is dat niet lekker op dat zadel
Mag dat wel met wat je allemaal moet slikken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen zuipen. Alleen onverstandig. Dus ik drink thee
Voor alles is een eerste keer, ik heb een tandem geboekt voor ons.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nooit bloot op de fiets gezeten
Voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nooit bloot op de fiets gezeten
Hoogverraad!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:29 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Verraadster![]()
Nee, het is beter dat je verstandig bent.
O dat is vervelend, wil je het erover hebben of liever niet? Ik snap wel wat je bedoelt, alcohol pakt vaak verkeerd uit bij mij, dat ik dan opeens megadepressief ben. Ik heb geluk dat het nu een beetje goed valt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoogverraad!!!!
Nee ben een beetje eenzaam en verdrietig vanavond. Niks ernstigs. Alleen ik je een beetje in de mineur zit is drinken niet handig
Oh gewoon een bui. Hoort erbij. Lekker haken en op fok hangen en dan komt het wel weer goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:32 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
O dat is vervelend, wil je het erover hebben of liever niet? Ik snap wel wat je bedoelt, alcohol pakt vaak verkeerd uit bij mij, dat ik dan opeens megadepressief ben. Ik heb geluk dat het nu een beetje goed valt.
Ja, het hoort er soms bij, maar soms wordt het ook getriggerd door het een of het ander, of is er gewoonweg iets waar we mee zitten. Ik vind het altijd zo jammer, wanneer ik lees dat iemand zich alleen voelde en niemand had om mee te praten. We leven helaas in een harde maatschappij waarin mensen genadeloos worden afgeserveerd als ze een beetje buiten het maaiveld steken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gewoon een bui. Hoort erbij. Lekker haken en op fok hangen en dan komt het wel weer goed.
Gelukkig valt het goedhopelijk heb je niet te vaak zulke buien... depressief zijn is extreem naar. Wel op jezelf passen hoor en geen domme dingen doen
Ja ach... ik ben ook een weirdo. Dus het maakt niet uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, het hoort er soms bij, maar soms wordt het ook getriggerd door het een of het ander, of is er gewoonweg iets waar we mee zitten. Ik vind het altijd zo jammer, wanneer ik lees dat iemand zich alleen voelde en niemand had om mee te praten. We leven helaas in een harde maatschappij waarin mensen genadeloos worden afgeserveerd als ze een beetje buiten het maaiveld steken.
Sorry voor de aangeschoten rant haha, maar bedankt. Ik vind dit wel heel lief van je. Ik zorg vaak wel goed voor mezelf, hoor! Soms gaat het minder, soms gaat het beter. Alcohol is altijd een beetje 50/50 in wat het versterkt, vandaag ben ik vrij happy, gelukkig.
Soms lijkt je de normaalste persoon hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach... ik ben ook een weirdo. Dus het maakt niet uit
En geen sorry nodig
Gelukkig maar
Alcohol is altijd een gok
We zijn samen weirdo, maar dat is prima. We hebben elkaar!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach... ik ben ook een weirdo. Dus het maakt niet uit
En geen sorry nodig
Gelukkig maar
Alcohol is altijd een gok
Hahahaha... dat valt wel meequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms lijkt je de normaalste persoon hier
Ik gok best vaak geloof ik
Ik vind deze SC wel tof, omdat iedereen hier wel iets heeft blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms lijkt je de normaalste persoon hier
Ik gok best vaak geloof ik
Ik zeg ook lijkt hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha... dat valt wel mee
Gokken is soms ook best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |