BBQ topic gezetquote:
Dat mag je ook wel recht in mijn gezicht zeggen hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:26 schreef Kreator het volgende:
Efteling meet en thuis bij LS was ook wel leuk trouwens.
En bij de Italiaan in Enschede.
Toch meer meets gehad dan ik dacht.
Zaten soms ook wel rare mensen bij.
quote:
Maar echt. De raarste waren vaak wel de mensen die eigenlijk ook helemaal niet veel op het forum postte, maar dan toch ineens op die meet kwamen. Oh god, ik herinner me nu echt weer de vreemdste dingen.quote:
Haha ja dit. Ik herinner me ineens ook allerlei vage figuren die dan op zo'n meet plots kwamen opzetten en vaak ook weer net zo plots van FOK verdwenen. En dat je dan naar foto's kijkt en echt iedereen zegt: huh, wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:33 schreef Myraela het volgende:
Maar echt. De raarste waren vaak wel de mensen die eigenlijk ook helemaal niet veel op het forum postte, maar dan toch ineens op die meet kwamen. Oh god, ik herinner me nu echt weer de vreemdste dingen.Het zal vanavond op de BBQ vast een stuk normaler blijven.
GP Zandvoortquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er aan de hand op mijn traject (tussen Hoogeveen en Assen). Er rijden géén stoptreinen, 1x per uur een trein, die dus ook vertraagd is. Ik weet nu al dat ik een half uur te laat op net werk ga komenGeen werkzaamheden, geen mededelingen.
En daardoor maar 1 trein per uur die vervolgens ook nog eens (nu al) enorm vertraagd is? Lekker dan. Als ik een kwartier eerder had gekeken had ik de andere trein kunnen nemen en bijna een uur te vroeg op het werkquote:
Ja want er moeten 10 sprinters per uur per richting van/naar Zandvoort rijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daardoor maar 1 trein per uur die vervolgens ook nog eens (nu al) enorm vertraagd is? Lekker dan. Als ik een kwartier eerder had gekeken had ik de andere trein kunnen nemen en bijna een uur te vroeg op het werk
En er rijden wel twee Intercities per uur, maar ze kiezen er voor er maar 1 per uur te laten stoppen op niet-Intercity stations. Want daar wil toch nauwelijks iemand met de trein. Of zo.
Dit, eigenlijk. Behalve de carpool dank, want die deed ik zellufquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:03 schreef borisz het volgende:
Thuis
Tuin van LS en JFlipEn JFlip voor al het geBBQ
Madmaster dank voor het rijden.
*Burp*. Was lekker, veul en gezellig.
Ik hoop dat straks nog mee te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:22 schreef Kreator het volgende:
Zeeland is ok. Vooral als het niet regent.
Ik zal alle zon terug sturen naar het zuiden en de regen is hier van harte welkomquote:
December is nog helemaal leegquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:25 schreef Yinny het volgende:
@:lonaa duim, duim, duim voor droog weer voor jou
@:Isabeau dus als we nu een nieuwe datum prikken voor begin december ofzo, kan je er wel bij zijn? (Hopelijk was je terugreis wel goed gegaan en lig je nu te slapen)
Ik ken je nog niet, maar je werd gemist!
Net zoals @:blues en @:golfer
Hier in het dorp zit er een, lekker centraal in het land. Maar een bbq restaurant is kut. Is meer gourmetten in de stank dan echt bbq.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Een BBQ restaurant, daar zijn er vast wel meer van in het land. Misschien kunnen we het afhuren en dan kunnen @:Jflip @:Fietsie en een paar anderen achter de bbq's
Met de vroegere vriendengroep deden we dat wel, de kaasfondue niet (klinkt wel heel erg lekker), maar inderdaad, vuurkorven, warme dekens etc. zo kan je een mooie avond maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Partytent, vuurkorf, glühwein, kaasfondue van de bbq, mooie stukken vlees, zwaar bier. Ik zie het wel hoor.
Het zal je niet verbazen dat hier het jaar rond wordt geBBQed dus prima plan! ps: ik heb je gemist…quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Partytent, vuurkorf, glühwein, kaasfondue van de bbq, mooie stukken vlees, zwaar bier. Ik zie het wel hoor.
Die BBQ en de Q master zijn dus geregeld, nu nog even een datum prikken…quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:31 schreef JFlip het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat hier het jaar rond wordt geBBQed dus prima plan! ps: ik heb je gemist…
Daarin mag @Isabeau leading zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die BBQ en de Q master zijn dus geregeld, nu nog even een datum prikken…
Jullie pulled pork ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:31 schreef JFlip het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat hier het jaar rond wordt geBBQed dus prima plan! ps: ik heb je gemist…
Ik heb jou ook gemist.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:31 schreef JFlip het volgende:
[..]
Gelukkig wel, tafels en stoelen. En het eten was zeer zeker niet matig. Het was allemaal even lekker. Denk dat ik alleen @Yinny's boterkoek niet heb gehad, dat was net een hapje teveel geweest maar nu denk ik, had misschien wel een stukje mee kunnen nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my, jullie hebben aan een gezellige tafel gezeten![]()
Alle bbq fisaas waar ik bij was was moeilijken met een bordje in de hand. (En matig eten)
Stom hequote:
Ze waren ook goddelijk…quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stom healles klinkt en oog fantastisch lekker, maar bij de gevulde eitjes maakt mn hart een sprongetje
George van Masterchef Australia zou zeggen: My mouth is celebratingquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stom healles klinkt en oog fantastisch lekker, maar bij de gevulde eitjes maakt mn hart een sprongetje
Een vriend van mij zei altijd "een streling voor je smaakpapillen"quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
George van Masterchef Australia zou zeggen: My mouth is celebrating
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tweede foto met dat hongerige bekjequote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Blues het volgende:
Rondje gelopen met camera want baby Futen gesignaleerd.
Helaas waren die een rondje om. Wel werden de babymeerkoeten gevoederd.
Blues in F&F / Vrije vogels #7
Samen doen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:41 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, Bij deze draag ik de eervolle taak van fotograaf en reporter @ Cul.meets over aan @:Kaatje1.
Met haar nieuwe fantastische mini camera maakte zij de prachtigste heldere
foto’s![]()
![]()
Je bent er maar druk mee!quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:49 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog geen eetlust![]()
Wel pruimen kwetsen geplukt, in goed gezelschap. [ afbeelding ]
Dat wordt nu compote en jam en nog wat om te drogen.
"Wij" kunnen ieder moment een goed moment voor BBQ maken hoor, hier, met die cul-lieden.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Wij" kunnen ieder moment een goed moment voor BBQ maken hoor, hier, met die cul-lieden.
Ik moet aan mijn tijd in Beieren denken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:53 schreef Morgane89 het volgende:
Ik kan pflaumenkuchen van harte aanraden, dat maakte m'n Duitse oma altijd
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:49 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog geen eetlust![]()
Wel pruimen kwetsen geplukt, in goed gezelschap. [ afbeelding ]
Dat wordt nu compote en jam en nog wat om te drogen.
In je nieuwe tuinquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Wij" kunnen ieder moment een goed moment voor BBQ maken hoor, hier, met die cul-lieden.
Zwetschgen is een van de weinige Duitse woorden die ik niet vrijwel accentloos uit kan spreken. De zw is al even puzzelen maar bij de sch en dan g, loop ik volledig vast.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik moet aan mijn tijd in Beieren denken.
Was ist das?
Zwetschgendatschi
*goegel*
aaah, Pflaumenkuchen
NEIN!! ZWETSCHGENDATSCHI!!!
[..]
En als het een Datschi is, is het ook nog Beiers, Zswoaschtgoaun of zoietsquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zwetschgen is een van de weinige Duitse woorden die ik niet vrijwel accentloos uit kan spreken. De zw is al even puzzelen maar bij de sch en dan g, loop ik volledig vast.
Ja, nee, aan de lokale accenten en dialecten waag ik mee maar nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En als het een Datschi is, is het ook nog Beiers, Zswoaschtgoaun of zoiets![]()
Beieren is vreemd, maar wel leuk, uitstekend jaar gehad daar. Erg goed gegeten ook.
Der Hesssjchischemessjersjtecher und der Aschjebejscherquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, nee, aan de lokale accenten en dialecten waag ik mee maar nietafgezien van een half woordje Hessisch
Ik ben niet zo'n bbq'er, maar dit was allemaal, zonder uitzondering, zeer goed vlees wat ook nog zeer goed bereid was. En de rest was ook echt bijzonder lekker. Groene asperges, gegrilde courgette, gefrituurde aubergine, pittige tomaatjes, gemarineerde fetaquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my, jullie hebben aan een gezellige tafel gezeten![]()
Alle bbq fisaas waar ik bij was was moeilijken met een bordje in de hand. (En matig eten)
Klinkt allemaal goddelijk, van die aspergefoto liep het water ook in mn mondquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n bbq'er, maar dit was allemaal, zonder uitzondering, zeer goed vlees wat ook nog zeer goed bereid was. En de rest was ook echt bijzonder lekker. Groene asperges, gegrilde courgette, gefrituurde aubergine, pittige tomaatjes, gemarineerde feta
Ja, dat was ook heerlijk. Vooral ook de labneh met de dressingquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goddelijk, van die aspergefoto liep het water ook in mn mond
Ik was ff in de tuin en hoorde ze lekker flink gas gevenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:45 schreef AnneX het volgende:
Zonder spoilers voor de nakijkers…kunnen we zeggen dat het een gedenkwaardige dag in Zandvoort is.
Ja leuk!quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:24 schreef borisz het volgende:
Het is nu wel grappig om naar de webcam van Zandvoort CS te kijken.
Dan zie je ook wat voor een operatie het is om mensen gestructureerd op het perron en de trein in te krijgen. Twee NSmannetjes per treindeur.
Zeg je nu dat het leven van mensen die meeten leeg is?quote:
Alles ok met vriendin en beeb?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het leven van mensen die meeten leeg is?.
Ik zat tijdens de start vd wedstrijd vanmiddag bij de huisartsenpost in het ziekenhuis omdat vriendin heftige steken had na 'verkeerd' in de auto stappen en bang was dat er iets met Geert junior aan de hand was.
BommenBerend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:31 schreef sigme het volgende:
Ik was me al mentaal aan het voorbereiden op de kantoordag van morgen, bedacht ik me zojuist dat het morgen 28 augustus is![]()
Dus morgen lekker dagje vrijen geen plannen
2 december?quote:
Ik zet in de agenda “vrijhouden voor cul”quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het om jou gaat, moet het ook maar boven de IJssel, vind ik, ofnie?quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef Blues het volgende:
[..]Welk woord ga je leggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |