abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210439714
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2023 08:22 schreef Kreator het volgende:
Zeeland is ok. Vooral als het niet regent.
Ik hoop dat straks nog mee te maken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210439727
Ik hoop dat we dat allemaal meemaken, maar voor jou het meest. Alleen vandaag!
:*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210439861
Goedemorgen :O
Zometeen partytent opzetten op een klein lokaal bierfestival. Hopelijk krijgen we geen onweer :o
pi_210439873
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 08:27 schreef Lonaa het volgende:

Ik hoop dat straks nog mee te maken.
Ik zal alle zon terug sturen naar het zuiden en de regen is hier van harte welkom *O* Goede ruil, toch?

De meet klonk heel gezellig en lekker O+ Nog steeds heel erg spijtig dat ik er niet bij kon zijn. Roosters moeten bij ons 3 maanden van te voren klaar zijn, ziekenhuisbeleid en de meeste plannen worden altijd binnen 3 maanden gemaakt. Tenzij een bruiloft of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210439982
@Lonaa duim, duim, duim voor droog weer voor jou

@Isabeau dus als we nu een nieuwe datum prikken voor begin december ofzo, kan je er wel bij zijn? (Hopelijk was je terugreis wel goed gegaan en lig je nu te slapen)
Ik ken je nog niet, maar je werd gemist!
Net zoals @Blues en @golfer
pi_210440011
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 09:25 schreef Yinny het volgende:
@:lonaa duim, duim, duim voor droog weer voor jou

@:Isabeau dus als we nu een nieuwe datum prikken voor begin december ofzo, kan je er wel bij zijn? (Hopelijk was je terugreis wel goed gegaan en lig je nu te slapen)
Ik ken je nog niet, maar je werd gemist!
Net zoals @:blues en @:golfer
December is nog helemaal leeg *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210440013
Beetje matig moment voor een BBQ.
pi_210440026
Nu eerst maar slapen.
pi_210440069
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Beetje matig moment voor een BBQ.
Winter bbq
pi_210440159
Mogge!

Een BBQ restaurant, daar zijn er vast wel meer van in het land. Misschien kunnen we het afhuren en dan kunnen @JFlip @fietsie en een paar anderen achter de bbq's
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer zondag 27 augustus 2023 @ 10:04:56 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210440250
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Een BBQ restaurant, daar zijn er vast wel meer van in het land. Misschien kunnen we het afhuren en dan kunnen @:Jflip @:Fietsie en een paar anderen achter de bbq's
Hier in het dorp zit er een, lekker centraal in het land. Maar een bbq restaurant is kut. Is meer gourmetten in de stank dan echt bbq.
pi_210440400
Partytent, vuurkorf, glühwein, kaasfondue van de bbq, mooie stukken vlees, zwaar bier. Ik zie het wel hoor.
pi_210440465
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Partytent, vuurkorf, glühwein, kaasfondue van de bbq, mooie stukken vlees, zwaar bier. Ik zie het wel hoor.
Met de vroegere vriendengroep deden we dat wel, de kaasfondue niet (klinkt wel heel erg lekker), maar inderdaad, vuurkorven, warme dekens etc. zo kan je een mooie avond maken.
  Official ESF Kreviewer zondag 27 augustus 2023 @ 10:29:35 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210440482
Ik vind het wel jammer dat ik Mascara-Klodder niet heb ontmoet. Ben zo benieuwd of die een beetje in lijn zit met mijn idee erover.
pi_210440494
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Het zal je niet verbazen dat hier het jaar rond wordt geBBQed dus prima plan! ps: ik heb je gemist…
  zondag 27 augustus 2023 @ 10:33:31 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210440520
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 10:31 schreef JFlip het volgende:

[..]
Het zal je niet verbazen dat hier het jaar rond wordt geBBQed dus prima plan! ps: ik heb je gemist…
Die BBQ en de Q master zijn dus geregeld, nu nog even een datum prikken…
pi_210440552
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2023 10:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Die BBQ en de Q master zijn dus geregeld, nu nog even een datum prikken…
Daarin mag @Isabeau leading zijn :D
pi_210440554
Oh my, jullie hebben aan een gezellige tafel gezeten O+

Alle bbq fisaas waar ik bij was was moeilijken met een bordje in de hand. (En matig eten)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210440573
quote:

[..]
Jullie pulled pork ook _O_ Heb dat een keer in de slowcooker gemaakt. Was best lekker (2,5 vlees, heb er jaren mee gedaan _O- ) maar haalde het niet bij deze.
pi_210440616
quote:

[..]
Ik heb jou ook gemist. ;(

Zal het goedmaken, beloofd.
pi_210440624
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my, jullie hebben aan een gezellige tafel gezeten O+

Alle bbq fisaas waar ik bij was was moeilijken met een bordje in de hand. (En matig eten)
Gelukkig wel, tafels en stoelen. En het eten was zeer zeker niet matig. Het was allemaal even lekker. Denk dat ik alleen @Yinny's boterkoek niet heb gehad, dat was net een hapje teveel geweest maar nu denk ik, had misschien wel een stukje mee kunnen nemen.
Maar....hier staat appelkruimelvlaai in de koelkast (zit nu nog vol dus daar ga ik vanavond aan beginnen) en ik heb een stukje overheerlijke feta meegekregen :9~
pi_210441055
Hier wat plaatjes van mij. Ben er niet zo heel tevreden over, maar als excuus, de camera heb ik nog maar een week in huis (en is geen canon waar ik aan gewend ben, kwam er eindelijk 10 minuten geleden achter waarom het ding niet wilde flitsen _O- ) En opstaan om betere foto's te maken zat er dit keer ook niet in. Kortom, we "moeten" in de herhaling :D
De koude schotel en heerlijke gevulde eitjes van @Cat-astrophe (nooit gedacht dat iemand de gevulde eitjes van mijn moeder kon overtreffen, maar Cat is het gelukt)

Dippies

Dit vind ik zo'n gaaf plaatje, weliswaar zonder mensen, maar geeft al goed de sfeer weer. Grote tafels aan elkaar geschoven, veel stoelen voor veel mensen. Genieten (ik hou daar zo van, veel leuke mensen om een grote tafel en iedereen kletst met elkaar)

@LeeHarveyOswald (jouw opmerking, wat ben jij klein _O- ) wilde even de camera uitproberen, maakte meteen de mooiste foto _O_

Restje pulled pork en restje labne (beiden zijn opgegaan)

Flitsproblemen bij mij, de panna cotta van @Leintjeuh was heerlijk
pi_210441134
De gekookte eitjes _O_ :9
pi_210441297
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 11:44 schreef Blues het volgende:
De gekookte eitjes _O_ :9
Stom he :D alles klinkt en oog fantastisch lekker, maar bij de gevulde eitjes maakt mn hart een sprongetje :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 27 augustus 2023 @ 11:57:45 #150
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210441304
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Stom he :D alles klinkt en oog fantastisch lekker, maar bij de gevulde eitjes maakt mn hart een sprongetje :D
Ze waren ook goddelijk…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')