Ik hoop dat straks nog mee te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:22 schreef Kreator het volgende:
Zeeland is ok. Vooral als het niet regent.
Ik zal alle zon terug sturen naar het zuiden en de regen is hier van harte welkomquote:
December is nog helemaal leegquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:25 schreef Yinny het volgende:
@:lonaa duim, duim, duim voor droog weer voor jou
@:Isabeau dus als we nu een nieuwe datum prikken voor begin december ofzo, kan je er wel bij zijn? (Hopelijk was je terugreis wel goed gegaan en lig je nu te slapen)
Ik ken je nog niet, maar je werd gemist!
Net zoals @:blues en @:golfer
Hier in het dorp zit er een, lekker centraal in het land. Maar een bbq restaurant is kut. Is meer gourmetten in de stank dan echt bbq.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Een BBQ restaurant, daar zijn er vast wel meer van in het land. Misschien kunnen we het afhuren en dan kunnen @:Jflip @:Fietsie en een paar anderen achter de bbq's
Met de vroegere vriendengroep deden we dat wel, de kaasfondue niet (klinkt wel heel erg lekker), maar inderdaad, vuurkorven, warme dekens etc. zo kan je een mooie avond maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Partytent, vuurkorf, glühwein, kaasfondue van de bbq, mooie stukken vlees, zwaar bier. Ik zie het wel hoor.
Het zal je niet verbazen dat hier het jaar rond wordt geBBQed dus prima plan! ps: ik heb je gemist…quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Partytent, vuurkorf, glühwein, kaasfondue van de bbq, mooie stukken vlees, zwaar bier. Ik zie het wel hoor.
Die BBQ en de Q master zijn dus geregeld, nu nog even een datum prikken…quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:31 schreef JFlip het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat hier het jaar rond wordt geBBQed dus prima plan! ps: ik heb je gemist…
Daarin mag @Isabeau leading zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die BBQ en de Q master zijn dus geregeld, nu nog even een datum prikken…
Jullie pulled pork ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:31 schreef JFlip het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat hier het jaar rond wordt geBBQed dus prima plan! ps: ik heb je gemist…
Ik heb jou ook gemist.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:31 schreef JFlip het volgende:
[..]
Gelukkig wel, tafels en stoelen. En het eten was zeer zeker niet matig. Het was allemaal even lekker. Denk dat ik alleen @Yinny's boterkoek niet heb gehad, dat was net een hapje teveel geweest maar nu denk ik, had misschien wel een stukje mee kunnen nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my, jullie hebben aan een gezellige tafel gezeten![]()
Alle bbq fisaas waar ik bij was was moeilijken met een bordje in de hand. (En matig eten)
Stom hequote:
Ze waren ook goddelijk…quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stom healles klinkt en oog fantastisch lekker, maar bij de gevulde eitjes maakt mn hart een sprongetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |