BBQ topic gezetquote:
Dat mag je ook wel recht in mijn gezicht zeggen hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:26 schreef Kreator het volgende:
Efteling meet en thuis bij LS was ook wel leuk trouwens.
En bij de Italiaan in Enschede.
Toch meer meets gehad dan ik dacht.
Zaten soms ook wel rare mensen bij.
quote:
Maar echt. De raarste waren vaak wel de mensen die eigenlijk ook helemaal niet veel op het forum postte, maar dan toch ineens op die meet kwamen. Oh god, ik herinner me nu echt weer de vreemdste dingen.quote:
Haha ja dit. Ik herinner me ineens ook allerlei vage figuren die dan op zo'n meet plots kwamen opzetten en vaak ook weer net zo plots van FOK verdwenen. En dat je dan naar foto's kijkt en echt iedereen zegt: huh, wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:33 schreef Myraela het volgende:
Maar echt. De raarste waren vaak wel de mensen die eigenlijk ook helemaal niet veel op het forum postte, maar dan toch ineens op die meet kwamen. Oh god, ik herinner me nu echt weer de vreemdste dingen.Het zal vanavond op de BBQ vast een stuk normaler blijven.
GP Zandvoortquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er aan de hand op mijn traject (tussen Hoogeveen en Assen). Er rijden géén stoptreinen, 1x per uur een trein, die dus ook vertraagd is. Ik weet nu al dat ik een half uur te laat op net werk ga komenGeen werkzaamheden, geen mededelingen.
En daardoor maar 1 trein per uur die vervolgens ook nog eens (nu al) enorm vertraagd is? Lekker dan. Als ik een kwartier eerder had gekeken had ik de andere trein kunnen nemen en bijna een uur te vroeg op het werkquote:
Ja want er moeten 10 sprinters per uur per richting van/naar Zandvoort rijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daardoor maar 1 trein per uur die vervolgens ook nog eens (nu al) enorm vertraagd is? Lekker dan. Als ik een kwartier eerder had gekeken had ik de andere trein kunnen nemen en bijna een uur te vroeg op het werk
En er rijden wel twee Intercities per uur, maar ze kiezen er voor er maar 1 per uur te laten stoppen op niet-Intercity stations. Want daar wil toch nauwelijks iemand met de trein. Of zo.
Dit, eigenlijk. Behalve de carpool dank, want die deed ik zellufquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:03 schreef borisz het volgende:
Thuis
Tuin van LS en JFlipEn JFlip voor al het geBBQ
Madmaster dank voor het rijden.
*Burp*. Was lekker, veul en gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |