Ja, dat was ook heerlijk. Vooral ook de labneh met de dressingquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goddelijk, van die aspergefoto liep het water ook in mn mond
Ik was ff in de tuin en hoorde ze lekker flink gas gevenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:45 schreef AnneX het volgende:
Zonder spoilers voor de nakijkers…kunnen we zeggen dat het een gedenkwaardige dag in Zandvoort is.
Ja leuk!quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:24 schreef borisz het volgende:
Het is nu wel grappig om naar de webcam van Zandvoort CS te kijken.
Dan zie je ook wat voor een operatie het is om mensen gestructureerd op het perron en de trein in te krijgen. Twee NSmannetjes per treindeur.
Zeg je nu dat het leven van mensen die meeten leeg is?quote:
Alles ok met vriendin en beeb?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het leven van mensen die meeten leeg is?.
Ik zat tijdens de start vd wedstrijd vanmiddag bij de huisartsenpost in het ziekenhuis omdat vriendin heftige steken had na 'verkeerd' in de auto stappen en bang was dat er iets met Geert junior aan de hand was.
BommenBerend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:31 schreef sigme het volgende:
Ik was me al mentaal aan het voorbereiden op de kantoordag van morgen, bedacht ik me zojuist dat het morgen 28 augustus is![]()
Dus morgen lekker dagje vrijen geen plannen
2 december?quote:
Ik zet in de agenda “vrijhouden voor cul”quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |