George van Masterchef Australia zou zeggen: My mouth is celebratingquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stom healles klinkt en oog fantastisch lekker, maar bij de gevulde eitjes maakt mn hart een sprongetje
Een vriend van mij zei altijd "een streling voor je smaakpapillen"quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
George van Masterchef Australia zou zeggen: My mouth is celebrating
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tweede foto met dat hongerige bekjequote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Blues het volgende:
Rondje gelopen met camera want baby Futen gesignaleerd.
Helaas waren die een rondje om. Wel werden de babymeerkoeten gevoederd.
Blues in F&F / Vrije vogels #7
Samen doen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:41 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, Bij deze draag ik de eervolle taak van fotograaf en reporter @ Cul.meets over aan @:Kaatje1.
Met haar nieuwe fantastische mini camera maakte zij de prachtigste heldere
foto’s![]()
![]()
Je bent er maar druk mee!quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:49 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog geen eetlust![]()
Wel pruimen kwetsen geplukt, in goed gezelschap. [ afbeelding ]
Dat wordt nu compote en jam en nog wat om te drogen.
"Wij" kunnen ieder moment een goed moment voor BBQ maken hoor, hier, met die cul-lieden.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Wij" kunnen ieder moment een goed moment voor BBQ maken hoor, hier, met die cul-lieden.
Ik moet aan mijn tijd in Beieren denken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:53 schreef Morgane89 het volgende:
Ik kan pflaumenkuchen van harte aanraden, dat maakte m'n Duitse oma altijd
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:49 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog geen eetlust![]()
Wel pruimen kwetsen geplukt, in goed gezelschap. [ afbeelding ]
Dat wordt nu compote en jam en nog wat om te drogen.
In je nieuwe tuinquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Wij" kunnen ieder moment een goed moment voor BBQ maken hoor, hier, met die cul-lieden.
Zwetschgen is een van de weinige Duitse woorden die ik niet vrijwel accentloos uit kan spreken. De zw is al even puzzelen maar bij de sch en dan g, loop ik volledig vast.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik moet aan mijn tijd in Beieren denken.
Was ist das?
Zwetschgendatschi
*goegel*
aaah, Pflaumenkuchen
NEIN!! ZWETSCHGENDATSCHI!!!
[..]
En als het een Datschi is, is het ook nog Beiers, Zswoaschtgoaun of zoietsquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zwetschgen is een van de weinige Duitse woorden die ik niet vrijwel accentloos uit kan spreken. De zw is al even puzzelen maar bij de sch en dan g, loop ik volledig vast.
Ja, nee, aan de lokale accenten en dialecten waag ik mee maar nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En als het een Datschi is, is het ook nog Beiers, Zswoaschtgoaun of zoiets![]()
Beieren is vreemd, maar wel leuk, uitstekend jaar gehad daar. Erg goed gegeten ook.
Der Hesssjchischemessjersjtecher und der Aschjebejscherquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, nee, aan de lokale accenten en dialecten waag ik mee maar nietafgezien van een half woordje Hessisch
Ik ben niet zo'n bbq'er, maar dit was allemaal, zonder uitzondering, zeer goed vlees wat ook nog zeer goed bereid was. En de rest was ook echt bijzonder lekker. Groene asperges, gegrilde courgette, gefrituurde aubergine, pittige tomaatjes, gemarineerde fetaquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my, jullie hebben aan een gezellige tafel gezeten![]()
Alle bbq fisaas waar ik bij was was moeilijken met een bordje in de hand. (En matig eten)
Klinkt allemaal goddelijk, van die aspergefoto liep het water ook in mn mondquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n bbq'er, maar dit was allemaal, zonder uitzondering, zeer goed vlees wat ook nog zeer goed bereid was. En de rest was ook echt bijzonder lekker. Groene asperges, gegrilde courgette, gefrituurde aubergine, pittige tomaatjes, gemarineerde feta
Ja, dat was ook heerlijk. Vooral ook de labneh met de dressingquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goddelijk, van die aspergefoto liep het water ook in mn mond
Ik was ff in de tuin en hoorde ze lekker flink gas gevenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:45 schreef AnneX het volgende:
Zonder spoilers voor de nakijkers…kunnen we zeggen dat het een gedenkwaardige dag in Zandvoort is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |