abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:13:45 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210423744
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210423779
Andrew Perpetua live map bespreking voor de liefhebbers.
pi_210423823
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef oheng het volgende:
Andrew Perpetua live map bespreking voor de liefhebbers.
Niet de tijd voor, neem aan dat hij hem erna wel even update.

Ben wel fan, ook telkens netjes foto’s op locatie erbij.. ^O^
pi_210423944
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 21:02 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)with_families_after/ (video)
[..]
Even een feelgood filmpje tussendoor. Een compilatie van Oekraense soldaten die tijdelijk even terug naar huis keren.
Who the fuck is cutting so much onions? :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210424450
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 20:48 schreef oheng het volgende:

[..]
Typische russische taktiek: zoveel mogelijk tegenstrijdige verklaringen de media insturen, zodat een concensus onmogelijk is.

De piloot had ook een of andere ziekte ofzo, melden russische media. De naam van de ziekte weet ik niet meer, maar volgens mij waren afbrekende staartdelen niet 1 van de symptomen.
De piloot had gewoon het prikkelbare darmsyndroom, daarbij een vonkje na een golf van explosieve winderigheid en weg was Prigozjin. Ongelukkige samenloop van omstandigheden, zit verder zeker niks achter.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2023 22:04:19 ]
pi_210424582
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 18:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Binnen de Brics landen zijn er landen met een grotere economie dan Rusland.
En grotere en betere legers, helemaal nu.

Nee, Ruslands internationale rol is uitgespeeld.
Het is dat ze nukes hebben.
Ondertussen zelfs de meerderheid, China, India en Brazili zijn alledrie groter, zowel qua economie als inwonertal. Rusland laat Zuid-Afrika wel ver achter zich, maar het is sowieso de vraag wat ZA bij die club te zoeken heeft. Even afgezien ervan dat het natuurlijk ook een grote corrupte bende is, wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2023 22:16:16 ]
pi_210424670
In je nek

twitter
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:30:40 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210424870
Vanavond weer even gegeten in een Oekrains eettentje en aan de praat geraakt met 2 jonge Oekrainers. Manman wat een triest verhaal weer ;( De toekomstplannen van leeftijdsgenoten totaal naar de tering geholpen door de beslissing van een klootzak. Wat een klote oorlog is het toch ook :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:55:37 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210425225
Nou en joh :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210425230
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Starhopper het volgende:
Vanavond weer even gegeten in een Oekrains eettentje en aan de praat geraakt met 2 jonge Oekrainers. Manman wat een triest verhaal weer ;( De toekomstplannen van leeftijdsgenoten totaal naar de tering geholpen door de beslissing van een klootzak. Wat een klote oorlog is het toch ook :'(
Hoe heb je met ze kunnen praten? Spraken ze Engels of kan je toevallig wat Oekraens?
pi_210425256
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:55 schreef sp3c het volgende:
Je verveelt je zeker?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2023 23:04:55 ]
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:08:13 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210425358
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:56 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Hoe heb je met ze kunnen praten? Spraken ze Engels of kan je toevallig wat Oekraens?
Ze spraken goed Engels :Y
Veel Oekrainers spreken wel Engels hoor.

Ik kom er graag om de Oekrainse eigenaren wat omzet te geven. Vanavond was best heftig toen dit jonge stel aan mijn tafel kwam zitten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Starhopper op 25-08-2023 23:13:22 ]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210425406
quote:
Dat gaan we hier ook zeggen als jouw toekomst verneukt is, of als jezelf in de kreukels zit
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210425412
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:03 schreef J.B. het volgende:

[..]
De piloot had gewoon het prikkelbare darmsyndroom, daarbij een vonkje na een golf van explosieve winderigheid en weg was Prigozjin. Ongelukkige samenloop van omstandigheden, zit verder zeker niks achter.
Youtube is ook een goudmijn voor dit soort gekkies.
quote:
De verklaring van Scott Ritter vind ik erg plausibel: Lijfwachten hadden waarschijnlijd de menutie niet goed opgeborgen de Americanen heben zo ook wel eens een C1 verloren.
Hij gaat ook in op andere scenario's maar dit is zijn voorlopige conclusie.
Scott heeft moeite met respectabel werk vinden na een geschiedenis van stoute dingen met kinderen doen. De slachting in Bucha was volgens hem ook het werk van Oekrane bijvoorbeeld.

quote:
De vs kunnen het toestel gehackt hebben..
Niks aan toe te voegen.

quote:
Het toestel was van de Braziliaanse vliegtuigproducent Embraer. Dat zegt al jaren geen onderhoud gedaan te hebben aan het vliegtuig. Ja, dan wil een vleugel er wel eens afbreken.
Gewoon een ongelukje!

En uiteraard is RTLnieuws:
quote:
Propaganda nieuws 😂
quote:
😮Pro😮pa😮gan😮da Levenslang gevangenis voor de voor de redactie en omroepers van RTL.. II😮II😮II😮II
quote:
Sterk staaltje propaganda 👍🏼🇺🇦
quote:
Zie die propagandist staan dan. Weet van toeten nog blazen.
quote:
Tuurlijk, Putin heeft het weer gedaan 😂. Wie geloofd deze propaganda kul nog?😂
pi_210425420
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Je verveelt je zeker?
En dat moet een moderator zijn :') !!
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:14:56 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210425429
quote:
Kom de volgende keer mee. Eens kijken of je dan de ballen hebt om dit recht in het gezicht van Oekrainse vluchtelingen te zeggen.

Het is tegenover het station van Alkmaar. Wanneer kom je?

[ Bericht 5% gewijzigd door Starhopper op 25-08-2023 23:20:25 ]
pi_210425450
Tien lichamen gevonden bij neergestort vliegtuig Prigozjin, zwarte dozen onderzocht
https://nos.nl/l/2488023
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:22:52 #19
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210425538
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef J.B. het volgende:

[..]
Ondertussen zelfs de meerderheid, China, India en Brazili zijn alledrie groter, zowel qua economie als inwonertal. Rusland laat Zuid-Afrika wel ver achter zich, maar het is sowieso de vraag wat ZA bij die club te zoeken heeft. Even afgezien ervan dat het natuurlijk ook een grote corrupte bende is, wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.
Om invloed en sympathie te verkrijgen in Sub Sahara Afrika, maar Nigeria was in alles 100x logischer geweest.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210425729
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik kom er graag om de Oekrainse eigenaren wat omzet te geven. Vanavond was best heftig toen dit jonge stel aan mijn tafel kwam zitten.
Wat bestel je er zoal?

Het zijn de persoonlijke verhalen die het meest de ware aard van zo’n oorlog tonen. Elk slachtoffer heeft er 1
pi_210425759
quote:
Gooi jezelf weg.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:48:53 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210425873
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kom de volgende keer mee. Eens kijken of je dan de ballen hebt om dit recht in het gezicht van Oekrainse vluchtelingen te zeggen.

Het is tegenover het station van Alkmaar. Wanneer kom je?
Het is meer dat het me niet zo boeit waar je gegeten hebt
pi_210425923
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 Oekraense ontmoet en die sprak idd goed Engels. Het was alleen een zeer zakelijk gesprek dus we hebben het niet over Oekrane of zo gehad. Ik heb wel toen we klaar waren gezegd: Slava Ukraini.

Oh, alvast voor Sp3c die op mij gaat reageren met "nou en" hier het antwoord: ^p^
pi_210425952
Ik denk dat de meeste vluchtelingen uit Oekrane heel veel, en vaak heel heftige verhalen te vertellen hebben..
Maar ze zijn hier..veilig..en hebben de mogelijkheid om hun gedwarsboomde plannen voor de toekomst te wijzigen, en in te spelen op wat er straks nodig is..het is heftig, het is vreselijk zwaar, maar ze zijn veilig, en het belangrijkste is..ze leven nog..
Ik zie hier dagelijks in het winkelcentrum plenty Oekranse jongelui..vrolijk en wel, bezig met hun telefoontjes..je nog geen blik waardig geven, terwijl ik toch open en ontvankelijk ben…
Dan denk ik ook..ze redden het wel..waar maak ik me druk om…nou n…
pi_210425964
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jouw mening boeit ook niemand
pi_210425966
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit, maar hij moest gewoon even showen en deugen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:57:40 #27
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210425970
https://www.reddit.com/r/(...)ozhins_jet_reported/
“The Flight Attendant aboard the Embraer Legacy 600 Business Jet which Crashed in the Tver Region, Kristina Raspopova was only on the Flight today so that she could fly back to St. Petersburg for Work and was given a choice to either fly out of Moscow “Today or Tomorrow” she chose the Flight today; Kristina’s Family Members have also stated that she told them there were Unusual Repairs ongoing aboard the Plane before it Departed from Moscow.”
pi_210425976
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:54 schreef Maron het volgende:
Ik denk dat de meeste vluchtelingen uit Oekrane heel veel, en vaak heel heftige verhalen te vertellen hebben..
Maar ze zijn hier..veilig..en hebben de mogelijkheid om hun gedwarsboomde plannen voor de toekomst te wijzigen, en in te spelen op wat er straks nodig is..het is heftig, het is vreselijk zwaar, maar ze zijn veilig, en het belangrijkste is..ze leven nog..
Ik zie hier dagelijks in het winkelcentrum plenty Oekranse jongelui..vrolijk en wel, bezig met hun telefoontjes..je nog geen blik waardig geven, terwijl ik toch open en ontvankelijk ben…
Ik heb een collega uit Eritrea met hele heftige verhalen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210425997
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En die verhalen gaan zeker bijna allemaal over jou?
pi_210426018
quote:

[..]
Als het er op aan komt heeft iedereen heftige verhalen..
pi_210426083
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit, maar hij moest gewoon even showen en deugen.
Beter dan aan de kant van rusland staan he zoals jij, vertel je dat die collega uit Eritrea ook ?
pi_210426091
quote:

[..]
Ik zou zeggen post ze in het Eritrea topic.

Bedoel als je als punt wilt maken dat oorlog kut is heb je gelijk. Maar ik kan ook verhalen posten die ik gelezen heb van jonge mannen en vrouwen met toekomstplannen uit 1914 en 1939. Die ook moesten vluchten, vechten en dood en verderf hebben gezien alleen is het niet zo relevant voor het Oekrane topic.
pi_210426092
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:54 schreef Maron het volgende:
Haha wat een onzin waarom is iemand jou een blik verschuldigd in het winkelcentrum, laat mensen lekker hun leven leiden.
pi_210426153
Eritrea staat trouwens aan de kant van rusland

:')
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 00:29:31 #35
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_210426164
quote:

[..]
Ik een collega uit Urk.
Ook zo heftig ;) .

Maar ff serieus...
Elk huisje heeft een kruisje. Maar niets is zo dodelijk als andermans ellende bagatelliseren met iets anders.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 00:30:39 #36
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210426169
https://www.dailymail.co.(...)s-carried-plane.html
Final breakfast of only woman killed on Prigozhin's jet: Stewardess' last post from airport lounge while she waited for 'mystery repairs' to be carried out on the plane

zaterdag 26 augustus 2023 @ 00:32:18 #37
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_210426179
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:30 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)s-carried-plane.html
Final breakfast of only woman killed on Prigozhin's jet: Stewardess' last post from airport lounge while she waited for 'mystery repairs' to be carried out on the plane

[ afbeelding ]
Reactie van @Discombobulate; "whoah lekker wijf, zonde... daar had ik mijn pener wel in kunnen hangen :9 "
pi_210426193
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:18 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Haha wat een onzin waarom is iemand jou een blik verschuldigd in het winkelcentrum, laat mensen lekker hun leven leiden.
Haha… sociale interactie… in het dorpje waar wij allen wonen..
Niemand is mij iets verplicht,pin me daar niet op vast..
Totaal geen contact willen maken ( is toch op zijn minst gezegd een beetje A-sociaal )
Vind het knap dat je in een eettentje dan wel hele gesprekken op gang kan krijgen…
pi_210426212
Op NPO Start kan je een serie kijken ' My generation at war' . Gaat ook over de oorlog, hoe die het leven van Oekraiense jongeren heeft beinvloed. Hartstikke relevant vwb oorlog in Oekraine.

@Starhopper komt in aanraking met zulke mensen in Nederland en vertelt er even over, komen er wat empathieloze knakkers melden 'boeie'. Tsja.

Komt er een ander die blijkbaar vindt dat Oekrainers hier in Nederland alleen depressief huilend in een hoekje thuis mogen zitten. Of als je dan toch naar het winkelcentrum gaat vooral niet lachen maar zielig oogcontact maken en hopen dat je een aai over je bol krijgt van de mevrouw.
pi_210426256
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:33 schreef Maron het volgende:

[..]
Totaal geen contact willen maken ( is toch op zijn minst gezegd een beetje A-sociaal )
Vind het knap dat je in een eettentje dan wel hele gesprekken op gang kan krijgen…
Hoe oud zijn die jongeren? Misschien zijn ze verlegen, misschien kunnen ze geen andere taal dan Oekraiens. Jan en alleman groeten is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Ook in de steden in Nederland doet men dat niet, dorp hangt van de groottte af. Misschien die Starhopper tegenkwam net wat ouder, andere setting in horeca, sprak hij ze zelf aan en kwam zo in gesprek. Daar kan je toch geen algemene conlusies uit trekken uit hoe jij ze tegenkomt in een winkelcentrum. Ik groet ook geen willkeurige mensen in een winkelcentrum of ga praatjes met ze aan.
pi_210426264
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:33 schreef Maron het volgende:

[..]
Wat een toeval eigenlijk dat jij dezelfde mensen tegenkwam als @Starhopper .
pi_210426295
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:35 schreef 3rr0r het volgende:
Op NPO Start kan je een serie kijken ' My generation at war' . Gaat ook over de oorlog, hoe die het leven van Oekraiense jongeren heeft beinvloed. Hartstikke relevant vwb oorlog in Oekraine.

@:Starhopper komt in aanraking met zulke mensen in Nederland en vertelt er even over, komen er wat empathieloze knakkers melden 'boeie'. Tsja.

Komt er een ander die blijkbaar vindt dat Oekrainers hier in Nederland alleen depressief huilend in een hoekje thuis mogen zitten. Of als je dan toch naar het winkelcentrum gaat vooral niet lachen maar zielig oogcontact maken en hopen dat je een aai over je bol krijgt van de mevrouw.
Je begint de zaken een beetje door elkaar te halen @3Rror…😕
pi_210426311
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:35 schreef 3rr0r het volgende:

@:Starhopper komt in aanraking met zulke mensen in Nederland en vertelt er even over, komen er wat empathieloze knakkers melden 'boeie'. Tsja.

Bekijk My Generation @ War op https://www.npostart.nl/AT_300011623
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210426320
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:49 schreef Maron het volgende:

[..]
Je begint de zaken een beetje door elkaar te halen @:3rror…😕
Wat haal ik door elkaar?
quote:
Jij ziet Oekraiense jongeren die vrolijk zijn in het winkelcentrum en denkt dat ze daarom geen leed nu hebben in hun leven? Je zegt zelf 'dan denk ik ook, ze redden het wel waar maak ik me druk om' . Vandaar dat ik zeg dat ze blijkbaar alleen 24/7 depri in een hoekje moeten zitten?
  Moderator zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:02:46 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210426361
Het is toch geen circusattractie ofzo? Beetje Oekraners kijken in het lokale eettentje enzo en dan hier trots komen melden hoe rottig ze zich wel niet voelen ...

Ik werk iedere dag met Oekraners en het laatste wat we het over hebben is de oorlog
pi_210426374
https://x.com/tatarigami_(...)5CF-IBwW_tfGhzzKCf_g

Waarin hij onder andere meldt dat UA de HIMARS gebruikt voor artillerie ondertussen aangezien het westen nu meerdere opties voor de langere afstand levert.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:07:38 #47
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210426381
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:02 schreef sp3c het volgende:
Het is toch geen circusattractie ofzo? Beetje Oekraners kijken in het lokale eettentje enzo en dan hier trots komen melden hoe rottig ze zich wel niet voelen ...

Ik werk iedere dag met Oekraners en het laatste wat we het over hebben is de oorlog
Volgens mij heb je iets tegen Starhopper want er is niks vreemds aan zo'n eettentje willen steunen en er in gesprek komen met mensen daarvandaan. Dan word je 'live' door de verhalen van iemand geraakt. Wat maakt hoe jij op werk met ze omgaat uit voor zijn ervaring in de horeca tijdens een avondje uit eten?
pi_210426384
quote:
Die bedoel ik ja, wel mooi dat de ruimte er is wanneer nodig.
pi_210426429
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat haal ik door elkaar?
[..]
Jij ziet Oekraiense jongeren die vrolijk zijn in het winkelcentrum en denkt dat ze daarom geen leed nu hebben in hun leven? Je zegt zelf 'dan denk ik ook, ze redden het wel waar maak ik me druk om' . Vandaar dat ik zeg dat ze blijkbaar alleen 24/7 depri in een hoekje moeten zitten?
Ach ja, je hebt gelijk..het is ook maar raar om zomaar iemand aan te kijken..
Het zal wel aan mij liggen..
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:23:37 #51
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210426449
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:02 schreef sp3c het volgende:

Dat is jouw probleem, niet mijn probleem
pi_210426473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:53 schreef Slayage het volgende:

[..]
Bekijk My Generation @ War op https://www.npostart.nl/AT_300011623
Nikkon serieus nemen.
Dikke act.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210426491
Stop de oorlog!
pi_210426731
twitter
pi_210426747
Hier werkt ook een Oekraense in de super.als het veilig is gaar ze terug.
Ze vindt het belachelijk dat wij zoveel niet noodzakelijk eten kopen.
pi_210426764
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 05:01 schreef etuiedelapiel het volgende:

Ze vindt het belachelijk dat wij zoveel niet noodzakelijk eten kopen.
First world problems :P

Het kan een eyeopener zijn wanneer een buitenstaander bepaalde observaties maakt over ons.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210426773
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:18 schreef Maron het volgende:

[..]
Was gisterenavond naar de film. We zaten met de gasten te kleppen voor de ingang van de bios. Ik stond met mijn gezicht naar de ingang en zag dus iedereen die vertrok en zag dus tussen een groep zwarte mensen een albino. Ik zeg tegen die gasten "kijk dan een albino, die kom je niet vaak tegen". :P
-Rabia Al-Basri
pi_210426988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://x.com/tatarigami_(...)5CF-IBwW_tfGhzzKCf_g

Waarin hij onder andere meldt dat UA de HIMARS gebruikt voor artillerie ondertussen aangezien het westen nu meerdere opties voor de langere afstand levert.
Thread?
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:03:33 #61
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210427038
POLL
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:09:25 #62
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210427059
Wel benieuwd of user @Lospedrosa nog Russen heeft ontmoet? wellicht bij het laatste congres van forum en de Russische ambassadeur.
pi_210427088
https://www.reddit.com/r/(...)orts_came_in_that_a/ (Video)
quote:
Explosion heard in Moscow. Reports came in that a drone attacked a building.

Valt nog niet veel te zien. Maar hopelijk krijgen we nog betere beelden. Mooie boem weer.
pi_210427098
Drone bij Moskou, vliegverkeer stilgelegd
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-71615156

Het vliegverkeer van en naar de drie luchthavens van Moskou heeft vannacht enkele uren stilgelegen, melden Russische staatsmedia. 24 vluchten op Sjeremetjevo, Domodedovo en Vnoekovo liepen volgens Ria Novosti vertraging op en acht zijn geannuleerd.

De staatsmedia vermelden niet waarom het vliegverkeer werd stilgelegd, maar waarschijnlijk heeft het te maken met een gelijktijdige droneaanval op de Russische hoofdstad. De Moskouse burgemeester Sobjanin zegt dat de luchtverdediging een drone heeft neergehaald in het Istra-district op zo'n 50 kilometer van het Kremlin. Volgens hem zijn er geen slachtoffers gevallen en richtte de drone geen schade aan.
pi_210427146
In de categorie triviale ontmoetingen... :P Vriend van mij die afgelopen periode kort door Rusland is gereisd zegt het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg triest om te horen. Vanuit de media (en dit topic) krijg ik het beeld dat alle Russen gehersenspoeld zijn, maar vanuit dit anekdotische bewijs lijkt dat toch mee te vallen. De Russen zijn ook slachtoffer (onvergelijkbaar met getroffen Oekraners) van de situatie en kunnen er niks aan doen. Het is voor ons makkelijk zeggen dat ze in opstand moeten komen, maar dat is het niet onder zo'n regime.
gr gr
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:38:27 #66
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210427172
Net op straat, zo'n jonge gozer, niet eens groeten he, en ik stond er harsstikke open voor...

vast zo'n Oekraner... nja dan moeten ze het zelf maar weten ook
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210427192
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 05:33 schreef Slayage het volgende:

[..]
Was gisterenavond naar de film. We zaten met de gasten te kleppen voor de ingang van de bios. Ik stond met mijn gezicht naar de ingang en zag dus iedereen die vertrok en zag dus tussen een groep zwarte mensen een albino. Ik zeg tegen die gasten "kijk dan een albino, die kom je niet vaak tegen". :P
Oh WoW…😳 dat is weer eens iets anders dan een Oekraner…
Dat je geen foto hebt gemaakt..😜
Zei zeker ook niets..🤨
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:47:53 #68
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210427205
Een neef van een vriend van mij en daar de vader van. Die was vertegenwoordiger bij NewHolland agrarische systemen en machines. Kwam geregeld in Oekraine en spreekt nu nog telefonisch met hen. Heftige verhalen en hun toekomst is in een keer onzeker. Dat verwacht je niet bij een land in oorlog. Erg heftig.
pi_210427249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:09 schreef RamboDirk het volgende:
Wel benieuwd of user @:lospedrosa nog Russen heeft ontmoet? wellicht bij het laatste congres van forum en de Russische ambassadeur.
Sterker nog, was laatst nog uitgenodigd naar een tripje st Petersburg met een stel goede kennissen.
Op het laatst bedacht ivm de weersvoorspelling
Vakman pur sang
pi_210427265
Al die trollberichten, alleen maar omdat 1 bepaalde moderator wilde laten zien hoe ongenteresseerd hij wel niet is.

Chapeau.
pi_210427342
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Al die trollberichten, alleen maar omdat 1 bepaalde moderator wilde laten zien hoe ongenteresseerd hij wel niet is.

Chapeau.
Mijn bericht was niet eens een trol deze keer. :') Maar is nu wel volledig ondergesneeuwd.
gr gr
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:34:45 #72
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_210427499
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:34 schreef Quyxz_ het volgende:

Een kerel die als taxi chauffeur daar gewoon werkt heeft net z’n verplichte militaire training afgerond en wacht nu angstig op een oproep naar het front te gaan en weet niet wat ‘ie kan doen.
De Russen zijn ook slachtoffer (onvergelijkbaar met getroffen Oekraners) van de situatie en kunnen er niks aan doen.
Maar ze hebben wl een keuze, en ze kiezen er massaal voor om wl naar Oekrane af te reizen, wl Oekraners te vermoorden, zich niet over te geven, en niet de wapens op hun commandanten te richten.

Allemaal stappen wasr ze keuzes maken, en bij elke stap kiezen ze verkeerd.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:44:48 #73
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210427568
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:34 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Maar ze hebben wl een keuze, en ze kiezen er massaal voor om wl naar Oekrane af te reizen, wl Oekraners te vermoorden, zich niet over te geven, en niet de wapens op hun commandanten te richten.

Allemaal stappen wasr ze keuzes maken, en bij elke stap kiezen ze verkeerd.
Ik geloof ook niet zo in grote hoeveelheden goede Russen. Daarvoor heb/had ik teveel oude Duitsers in de familie, die vonden alles prima tot eind 1944. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_210427623
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:34 schreef Quyxz_ het volgende:
In de categorie triviale ontmoetingen... :P Vriend van mij die afgelopen periode kort door Rusland is gereisd zegt het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg triest om te horen. Vanuit de media (en dit topic) krijg ik het beeld dat alle Russen gehersenspoeld zijn, maar vanuit dit anekdotische bewijs lijkt dat toch mee te vallen. De Russen zijn ook slachtoffer (onvergelijkbaar met getroffen Oekraners) van de situatie en kunnen er niks aan doen. Het is voor ons makkelijk zeggen dat ze in opstand moeten komen, maar dat is het niet onder zo'n regime.
Ze vinden het vooral heel erg voor zichzelf. Als het zonder gevolgen kon blijven zou een groot deel achter de uitroeing van Oekrane staan.

De tijd van genade voor Russen is wel ruimschoots voorbij.
pi_210427667
UK intel is nog niet zeker van de dood van prigo
https://www.reuters.com/w(...)-uk-govt-2023-08-25/
Vakman pur sang
pi_210427695
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
UK intel is nog niet zeker van de dood van prigo
https://www.reuters.com/w(...)-uk-govt-2023-08-25/
Ik ben ook niet overtuigd. Het is al een en al theater daar, waarom zou dit dan niet gestaged kunnen zijn? Kan net zo goed onderdeel van een deal zijn dat hij zogenaamd dood is en lekker in anonimiteit verder leeft.
pi_210427925
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef J.B. het volgende:

[..]
De C7. De meest noemenswaardig corrupte landen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210427958
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 10:00 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ik ben ook niet overtuigd. Het is al een en al theater daar, waarom zou dit dan niet gestaged kunnen zijn? Kan net zo goed onderdeel van een deal zijn dat hij zogenaamd dood is en lekker in anonimiteit verder leeft.
Als Poetin publiekelijk condoleert dan is diegene dood. Want het risico dat iemand anders opduikt, een dergelijke afgang, dat mag dan niet op Poetin uitstralen. Dat zou Prigozin dus juist een nog grotere bedreiging hebben gemaakt
pi_210427968
Kyiv Confirms Black Sea Fleet Attack, Warns Moscow of More ‘Surprises’
https://www.kyivpost.com/post/20941
pi_210428195
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:44 schreef Maron het volgende:

[..]
Oh WoW…😳 dat is weer eens iets anders dan een Oekraner…
Dat je geen foto hebt gemaakt..😜
Zei zeker ook niets..🤨
Tegen de guys zei ik wel "niet tegelijkertijd omkeren" en "het is fucked up wat ze met hen doen in Africa" :P
-Rabia Al-Basri
pi_210428225
Oekraense commandant: bijna heel Robotyne ingenomen
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-71617586
pi_210428301
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ik geloof ook niet zo in grote hoeveelheden goede Russen. Daarvoor heb/had ik teveel oude Duitsers in de familie, die vonden alles prima tot eind 1944. :')
Ik vermoed dat dat geldt voor het gros van welke groep mensen dan ook onder vergelijkbare omstandigheden. We gedragen ons over het algemeen als schapen. Onder stress misschien nog wel meer. Die kuddedier in ons valt niet uit te schakelen. En onze overlevingsinstinct laat ons ook niet zo makkelijk onze nek uitsteken. Overal in Europa waar de Nazis het voor het zeggen hadden, waren er meer mensen die met de Nazis mee werkten, dan dat er mensen waren die hun leven in gevaar brachten door ze actief tegen te werkten.
-Rabia Al-Basri
pi_210428330
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 10:00 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Die zit gewoon te kaarten met elvis en Micheal Jackson op een eiland _O-
pi_210428362
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 11:00 schreef Aether het volgende:
Oekraense commandant: bijna heel Robotyne ingenomen
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-71617586
Op naar Tokmak *O*
pi_210428389
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:53 schreef Confetti het volgende:

[..]
Ze vinden het vooral heel erg voor zichzelf. Als het zonder gevolgen kon blijven zou een groot deel achter de uitroeing van Oekrane staan.

De tijd van genade voor Russen is wel ruimschoots voorbij.
Het is het zelfmedelijden van een dadervolk dat de gevolgen van zijn eigen gedrag en cultuur nu als een boomerang terugkrijgt.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:31:03 #86
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_210428460
De intensiteit wordt flink opgevoerd.
Moet toch ook voor de Moskovieten inmiddels duidelijk zijn dat de speciale operatie een full-scale oorlog is geworden..... of wordt dat nu gespind dat het de reden is dat Rusland zich nu wel moet verdedigen....
quote:
bron:RT 26 Aug, 2023 00:28
An enemy drone has been destroyed as it was flying towards Moscow, Mayor Sergey Sobyanin said in the early hours of Saturday. He added that there was no damage on the ground and that no one was hurt. The Russian capital has been repeatedly targeted by Ukrainian attack drones in recent weeks.

The UAV was shot down over the Istra district west of the city, the mayor said, adding that the emergency services were responding to the incident.
....
According to the MOD, a Ukrainian S-200 missile was intercepted in Kaluga Region southwest of Moscow on Friday. Kiev has remodeled some of its Soviet-era S-200 missiles, originally designed to strike airborne targets, into projectiles capable of striking targets on the ground, the Russian military said.

Also on Friday, Ukraine sent more than 40 drones to attack Crimea, all of which were either destroyed mid-air or veered off course due to signal-jamming, the Russian MOD said.
NB: Kaluga zit 150km Zuidoost van de vliegroute Oekrane - Moskou. Isra zit Noordwest er 30km vandaan.

Benieuwd ook hoe lang vliegtuig maatschappijen nog op Moskou blijven vliegen met al die (al of niet eigen) bommen en granaten. Niet te vergeten "Putin's BFF's" die daar voordurend de ramen zien vliegen.

Inzake jamming, zal het niet heel lang meer duren dat die drone's autonoom op basis van Kunstmatige-Intelligentie en terreinherkenning, hun weg zullen gaan vinden. Het nadeel van (ongerichte) jamming is ook dat de eigen signalen worden geblokkeerd en de drone (of kleinere raket) die achter de baanbrekende drone zit, gaat missen.
Duidelijk is mij dat Oekrane flink aan het experimenteren is waarbij Rusland alles moet afvangen en Oekrane maar n hit nodig heeft om zeg de Krimbrug te termineren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_210428469
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 10:55 schreef Slayage het volgende:

[..]
Tegen de guys zei ik wel "niet tegelijkertijd omkeren" en "het is fucked up wat ze met hen doen in Africa" :P
Dacht dat je een ‘geintje’ maakte nav het voorafgaande..sorry 🫣, want dan had ik zeker niet zo gereageerd…is zeker een ramp als je daar zo geboren wordt, en je leven niet zeker bent..
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:33:55 #88
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210428493
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 11:10 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik vermoed dat dat geldt voor het gros van welke groep mensen dan ook onder vergelijkbare omstandigheden. We gedragen ons over het algemeen als schapen. Onder stress misschien nog wel meer. Die kuddedier in ons valt niet uit te schakelen. En onze overlevingsinstinct laat ons ook niet zo makkelijk onze nek uitsteken. Overal in Europa waar de Nazis het voor het zeggen hadden, waren er meer mensen die met de Nazis mee werkten, dan dat er mensen waren die hun leven in gevaar brachten door ze actief tegen te werkten.
Ja, meelopen is vrijwel altijd de makkelijkste optie.
pi_210428590
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:18 schreef Maron het volgende:

[..]
Yep
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:06:12 #90
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_210428926
quote:

[..]
Niets is veiliger dan je aanpassen in de kudde waar je bent. Of dat nu schapen zijn of in een troep hyena's.
Neemt niet weg dat het vooral de wolven zijn die het voordelig vinden om in ruil van kopgeld en aanzien door de slachters, hun waere aard te tonen.

Het gemene van "Nazi c.s." is dat die groep aangestuurd door narcisten op grond van pseudowetenschap (en drogredenaties) zo overtuigd raakt van hun enige gelijk dat zij (ongeacht werkwijze) andersdenkenden bewust kunnen gaan uitsluiten.
Dat effect wordt exponentieel versterkt door de groep meelopers die door de extreem manipulatieve propagande en groepsdruk dan overtuigd raken dat hun twijfel zinloos is. Wanneer iemand elke dag hoort wat die wil (gaan) horen, is er geen ruimte meer voor een andere overweging. De mensen bezig houden en afleiden met angstbeelden is een gekende methode om te voorkomen dat ze zelf (kunnen) gaan denken.
Groepsvorming wordt verder systematisch voorkomen door controle uit te oefenen, verwarring te zaaien en tegenstanders te elimineren. Boeken die deze processen verhalen zijn Orwell's 1984 en de Dierenboerderij.

Daarom vooral alert zijn op wolven in schaapskleren wanneer iemand in een democratie aarzelingen gaat vertonen om geen recht meer te doen aan zelfbeschikking het het recht tot keuze.
Zo lang Oekrane in daad en gedrag streeft naar eerbiediging van haar mensenrechten binnen haar soevereiniteit, zij mag, zal en kan blijven rekenen op elke haalbare steun dat - zelf(s) - te (gaan) verwezenlijken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_210429001
twitter
pi_210429037
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:22:26 #93
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210429141
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:12 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Die 42 van NL lijkt mij een beetje veel. Dan kunnen de Russen de jet van Progo ook wel meerekenen met hun Air Farce.
pi_210429237
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Die 42 van NL lijkt mij een beetje veel. Dan kunnen de Russen de jet van Progo ook wel meerekenen met hun Air Farce.
Ja, een deel zal sowieso gebruikt worden voor training.

pi_210429271
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Dat zijn alle die Nederland heeft. De laatste 24 worden de komende paar jaar vervangen door de f35.

Die 42 zullen niet in een keer geleverd worden.
pi_210429288
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:27 schreef Aether het volgende:

[..]
Ja, een deel zal sowieso gebruikt worden voor training.

Maar dan nog, het is niet zo dat ze niet door Oekrane worden gebruikt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:57:56 #97
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210429505
24 vliegklaar.
18 niet vliegklaar.
42 totaal.

Vraag is hoeveel van de 18 krijgen ze redelijk vlot vliegklaar? Zijn ze 10%, of 90% niet-vliegklaar?
Of de Amerikanen ruimen hun woestijn eens op. :)
  Moderator zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:58:59 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210429513
een deel zal wel als gekaniballiseerd worden voor onderdelen lijkt me
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:03:17 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210429555
quote:
88s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:58 schreef sp3c het volgende:
een deel zal wel als gekaniballiseerd worden voor onderdelen lijkt me
Standard practice volgens mij.
Wat doen onze Belgische lutsers eigenlijk? Die hadden ooit meer van die dingen dan NL, dacht ik.

quote:
Bijna de helft van de Nederlandse F-16-vloot staat in een hangar in Charleroi.
...
Volgens de woordvoerder van de Nederlandse Koninklijke Luchtmacht kunnen de toestellen die in Charleroi staan onmiddellijk de lucht in. "Ze zijn vliegwaardig, maar het zou wel kunnen dat ze eerst nog een aantal aanpassingen moeten ondergaan.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)dse-f16-s-in-belgie/

[ Bericht 34% gewijzigd door Hyperdude op 26-08-2023 13:09:40 ]
pi_210429570

De complotmarmot is tegen Oekraense vlaggen.

''Maar zoals jullie zien hangen hier op dit moment 13 Oekraense vlaggen, waarmee steun wordt uitgesproken voor Oekrane, in de oorlog tegen Rusland, heel omstreden natuurlijk. En we zien de laatste jaren steeds vaker dat hier politieke ideologien worden uitgedragen door middel van die sterke symboliek die van de vlaggen uitgaat.''
  Moderator zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:08:03 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210429592
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:03 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Wat doen onze Belgische lutsers eigenlijk? Die hadden ooit meer van die dingen dan NL, dacht ik.
160 max

volgens mij hebben die net besloten ze te vervangen
  Overall beste user 2022 zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:09:11 #102
3928 Ulx
pi_210429606
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:57 schreef Hyperdude het volgende:
24 vliegklaar.
18 niet vliegklaar.
42 totaal.

Vraag is hoeveel van de 18 krijgen ze redelijk vlot vliegklaar? Zijn ze 10%, of 90% niet-vliegklaar?
Of de Amerikanen ruimen hun woestijn eens op. :)
[ afbeelding ]
Van die 18 zouder er 12 verkocht worden. Het zal liggen aan wat er uitgehaald is aan high tech radars en dergelijke.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210429654
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:05 schreef luxerobots het volgende:

''Maar zoals jullie zien hangen hier op dit moment 13 Oekraense vlaggen, waarmee steun wordt uitgesproken voor Oekrane, in de oorlog tegen Rusland, heel omstreden natuurlijk. En we zien de laatste jaren steeds vaker dat hier politieke ideologien worden uitgedragen door middel van die sterke symboliek die van de vlaggen uitgaat.''
:'(

zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:15:20 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210429691
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
Van die 18 zouder er 12 verkocht worden. Het zal liggen aan wat er uitgehaald is aan high tech radars en dergelijke.
Ik heb nog een stukje aan mijn post geplakt. Daar staat dat die dingen in Charleroi "vliegwaardig" zijn volgens woordvoerder KLu.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:16:15 #105
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210429701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:05 schreef luxerobots het volgende:

Is er al een tribunaal?
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:19:17 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210429746
quote:
88s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
160 max

volgens mij hebben die net besloten ze te vervangen
Geen capaciteit, ze hebben er nog 50. En buur van Frankrijk. :P

quote:
Dat ons land ook effectief F-16’s aan het Oekraense leger levert, wordt wel uitgesloten. Reden? We hebben er geen op overschot. De vijftigtal Belgische gevechtsvliegtuigen zijn allemaal in gebruik, onder meer om het luchtruim boven de Baltische staten te beveiligen. Anderen vliegen NAVO-missies of bewaken het luchtruim van de Benelux.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230516_96939893
pi_210429810
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:03 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)dse-f16-s-in-belgie/

Belgi heeft er blijkbaar nog 53 van de oorspronkelijke 116. Maar eerste F35 wordt pas eind dit jaar geleverd.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:35:35 #108
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210429933
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:26 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Belgi heeft er blijkbaar nog 53 van de oorspronkelijke 116. Maar eerste F35 wordt pas eind dit jaar geleverd.
Thnx.
NL is er, voor de verandering wel snel bij met de F-35. Alleen USAF heeft er al, veel meer, in dienst.
Als Belgi nog geen F-35 heeft, kunnen ze wat moeilijker F-16 vrijmaken, maar toch jammer. :)

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/F-35_Lightning_II
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:37:34 #109
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210429965
Als de VS ophoud met treuzelen, zijn het aantal F-16s geen probleem. Er is nu al meer aangeboden dan oekraine op zinnige termijn zal kunnen inzetten. Voordeel is wel dat de trainingspijplijn nu erg breed aan het worden is, met landen zoals portugal, griekenland die ook actief gaan trainen. Ow, en de VS gaan ook trainen, leading from behind.
&lt;signature here&gt;.
  Moderator zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:41:33 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210430022
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:35 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Thnx.
NL is er, voor de verandering wel snel bij met de F-35. Alleen USAF heeft er al, veel meer, in dienst.
Als Belgi nog geen F-35 heeft, kunnen ze wat moeilijker F-16 vrijmaken, maar toch jammer. :)

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/F-35_Lightning_II
Noorwegen heeft er al (minimaal) 37 maar die bestelden ze ook al in 2008 ofzo
pi_210430085
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:13 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze man vind stiekem de regenboog vlag heel mooi gok ik.
pi_210430174
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:13 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sowieso is het een subtiel frame van FVD, ze hebben het erover dat de steun voor Oekrane is uitgesproken in de oorlog tegen Rusland.

Maar het is niet Oekrane dat oorlog voert tegen Rusland, Oekrane verdedigt zichzelf, het is Rusland dat de oorlog gestart is en oorlog is gaan voeren in Oekrane.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:11:27 #113
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210430298
quote:
88s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:41 schreef sp3c het volgende:

[..]
Noorwegen heeft er al (minimaal) 37 maar die bestelden ze ook al in 2008 ofzo
Die NL-wiki pagina loopt kennelijk achter. :(

Deze hopelijk beter: https://en.m.wikipedia.or(...)ghtning_II_operators

Kutnoren :D

Rafale is trouwens veel toffer, eh, mooier. :P

Moderator zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:24:18 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210430418
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 14:11 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Die NL-wiki pagina loopt kennelijk achter. :(

Deze hopelijk beter: https://en.m.wikipedia.or(...)ghtning_II_operators

Kutnoren :D

Rafale is trouwens veel toffer, eh, mooier. :P

als air superiority fighter denk ik ook nuttiger hier O-)
pi_210430556
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Sowieso is het een subtiel frame van FVD, ze hebben het erover dat de steun voor Oekrane is uitgesproken in de oorlog tegen Rusland.

Maar het is niet Oekrane dat oorlog voert tegen Rusland, Oekrane verdedigt zichzelf, het is Rusland dat de oorlog gestart is en oorlog is gaan voeren in Oekrane.
Ja maar dat is allemaal de schuld van Oekraine, het westen en Soros dat Rusland deze narigheid wel moet doen.
pi_210430627
En Talpa :r
pi_210430657
Waarom heeft nog niemand over de Rabobank gehad? Wat is er mis met jullie?
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:52:31 #118
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210430658
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 14:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
En Talpa :r
Nee, de rabobank :r
&lt;signature here&gt;.
pi_210430668
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 14:52 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, de rabobank :r
Daarissiedan!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2023 14:53:38 ]
pi_210430672
Maar dat is vanzelfsprekend :7
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 15:22:02 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Overall beste user 2022 zaterdag 26 augustus 2023 @ 16:23:42 #122
3928 Ulx
pi_210432336
twitter

Da's niet heel erg slim van haar geweest.
  Moderator zaterdag 26 augustus 2023 @ 16:30:35 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210432480
pecunia non olet _O-
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 16:31:29 #124
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210432502
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 16:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Da's niet heel erg slim van haar geweest.
Hier worden echtscheidingspapieren opgemaakt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210432620
Reznivov gaat waarschijnlijk aftreden. Was al waarschijlijk, maar nu helemaal na het schandaal met winter/zomerjassen.

Zou me wel mooi ijken als iig een periode Budanov het even overnam om alle corruptie uit te wieden :P
pi_210432667
quote:

[..]
Dat laatste is een beetje een valse tegenstelling, want er waren genoeg manieren om de nazi's tegen te werken zonder dat het je leven kostte. Zo levert een minizoektocht op internet op dat er op het hoogtepunt van de tweede wereldoorlog 350000 mensen ondergedoken waren. Dat is nog los van de mensen die daarbij hulp boden.

Er waren dus overduidelijk meer mensen die niet meewerkten dan NSB'ers.

Als je dan toch wilt vergelijken<, vergelijk dan het aantal mensen dat bereid was het leven te riskeren tussen voor en tegenstanders.
  Forum Admin zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:11:36 #127
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210432895
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 16:44 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Dat laatste is een beetje een valse tegenstelling, want er waren genoeg manieren om de nazi's tegen te werken zonder dat het je leven kostte. Zo levert een minizoektocht op internet op dat er op het hoogtepunt van de tweede wereldoorlog 350000 mensen ondergedoken waren. Dat is nog los van de mensen die daarbij hulp boden.

Als je dan toch wilt vergelijken<, vergelijk dan het aantal mensen dat bereid was het leven te riskeren tussen voor en tegenstanders.
Hele bizarre frame inderdaad.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:16:24 #128
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210432939
Solovyov geeft niet dat Rabotina is gevallen , klein rot dorp , net als Glasgow
https://goo.gl/maps/Rv4EZmTPZfNjyZWz8
wanneer sluiten ze daar in Ruzzia die gek eens op
twitter
[/img]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:20:20 #129
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_210432972
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 17:16 schreef michaelmoore het volgende:
[ twitter ][/img]
Dat was toch de handle van Thierry? Die hebben ze nog nodig tot november
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_210433228
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 16:44 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet zozeer bedoelt dat mensen actief met de nazi's meewerkten a la NSB-ers, maar dat hij bedoelt dat de meeste mensen zich er niet mee bemoeiden en zo rustig mogelijk hun leven probeerden te leven zonder in de problemen te komen.
  Forum Admin zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:52:10 #131
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210433259
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 17:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ik denk dat hij niet zozeer bedoelt dat mensen actief met de nazi's meewerkten a la NSB-ers, maar dat hij bedoelt dat de meeste mensen zich er niet mee bemoeiden en zo rustig mogelijk hun leven probeerden te leven zonder in de problemen te komen.
Net als een heleboel Russen bedoel je?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210433368
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 17:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Voor de meeste Nederlanders zal indertijd hetzelfde opgegaan zijn als nu voor de meeste Oekraners; het land op de n of andere manier draaiende houden en hopen dat de bezetter snel verslagen en verdreven wordt.
pi_210433400
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Net als een heleboel Russen bedoel je?
Het verschil is dat de Russen de agressor en bezetter zijn, de Nederlandse bevolking was indertijd - net als de Oekraense bevolking nu - het slachtoffer van zo'n agressor en bezetter.
pi_210433433
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 17:16 schreef michaelmoore het volgende:
[ twitter ][/img]
Het opvallende is, dat de hele invasie dreigt te mislukken als Oekraine de hele landbrug kan bestrijken met artillerie.
En de russen weten dit dondergoed, gezien alle verdedigingswerken.

Dus dan doemt er een ontzettend belangrijke vraag op: waarom lukt het de russen niet om de Oekrainsche opmars te stoppen?
pi_210433514
twitter
pi_210433519
quote:
wat zien we
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210433537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
wat zien we
Oh filmpje in het draadje, tweet eronder. Oekraine die het centrum van kliischivka inneemt door Lyut Brigade. Soort Oekraiense 'ME' die zijn omgevormd tot militaire eenheid.

Zelenskyy die hun vlaggetje zwaait ofzo
pi_210433550
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:05 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Het verschil is dat de Russen de agressor en bezetter zijn, de Nederlandse bevolking was indertijd - net als de Oekraense bevolking nu - het slachtoffer van zo'n agressor en bezetter.
Dat ja :Y
pi_210433565
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Oh filmpje in het draadje, tweet eronder. Oekraine die het centrum van kliischivka inneemt door Lyut Brigade. Soort Oekraiense 'ME' die zijn omgevormd tot militaire eenheid.

[ [url=https://convert.vxtwitter.com/rendercombined.jpg?imgs=https://pbs.twimg.com/media/Fpuvkc4XoAAmrLQ.jpg,https://pbs.twimg.com/med(...)cAR7B.jpg]afbeelding[/url] ]

Zelenskyy die hun vlaggetje zwaait ofzo
zonder twitter account is er weinig meer te zien dus alleen de tweet posten heeft niet zoveel zin
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:26:24 #140
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210433566
https://www.jpost.com/breaking-news/article-756334
Three Ukrainian military fighter pilots die in mid-air collision
The crash occurred on Friday over the Zhytomyr region, which lies west of Ukraine's capital Kyiv.
pi_210433577
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
zonder twitter account is er weinig meer te zien dus alleen de tweet posten heeft niet zoveel zin
twitter
pi_210433629
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:10 schreef oheng het volgende:

[..]
Het opvallende is, dat de hele invasie dreigt te mislukken als Oekraine de hele landbrug kan bestrijken met artillerie.
En de russen weten dit dondergoed, gezien alle verdedigingswerken.

Dus dan doemt er een ontzettend belangrijke vraag op: waarom lukt het de russen niet om de Oekrainsche opmars te stoppen?
Nou, een kreupel leger door corruptie en incompetentie, sancties die moderne wapens schaars maken, soldaten die vrijwel ongetraind en ongemotiveerd naar het front worden gestuurd, met schaarse middelen voor hun dagelijkse onderhoud...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:40:42 #143
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210433655
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, een kreupel leger door corruptie en incompetentie, sancties die moderne wapens schaars maken, soldaten die vrijwel ongetraind en ongemotiveerd naar het front worden gestuurd, met schaarse middelen voor hun dagelijkse onderhoud...
Eigenlijk dus nog een schande dat ze berhaupt nog gebied bezetten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_210433681
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Eigenlijk dus nog een schande dat ze berhaupt nog gebied bezetten.
Dat is sowieso een schande.
Daarom heb ik ook geen meelij met de Russen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210433853
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:26 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.jpost.com/breaking-news/article-756334
Three Ukrainian military fighter pilots die in mid-air collision
The crash occurred on Friday over the Zhytomyr region, which lies west of Ukraine's capital Kyiv.
Juice :{ ;( Al die artikelen (thedrive) zijn met hem.
pi_210433936
Putin instructed to use the labor of children to cope with the “worker shortage" in the economy, reports Moscow Times

• The government and the Agency for Strategic Initiatives should consider "promoting employment and stimulating employment" of citizens aged 14 and over, according to a list of Putin's instructions published on the Kremlin's website.

• Teenagers, according to the idea of ​​the president, can be attracted to perform "temporary work", and organizations that do this can be given benefits. In addition, the hiring of citizens under the age of 18 should be simplified, according to Putin's instructions.

• According to the Gaidar Institute, after the mobilization, the shortage of personnel in Russian factories reached a record since 1996: 42% of enterprises complain about the lack of employees.

• According to the Ministry of Industry and Trade, the economy lacks 660,000 workers. The personnel resource has been exhausted "both locally and strategically," Valery Osmakov, deputy head of the department, said in July.
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210434065
twitter
pi_210434108
Eigen speeltje dus

twitter
pi_210434194
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 19:02 schreef Slayage het volgende:
Putin instructed to use the labor of children to cope with the “worker shortage" in the economy, reports Moscow Times

• The government and the Agency for Strategic Initiatives should consider "promoting employment and stimulating employment" of citizens aged 14 and over, according to a list of Putin's instructions published on the Kremlin's website.

• Teenagers, according to the idea of ​​the president, can be attracted to perform "temporary work", and organizations that do this can be given benefits. In addition, the hiring of citizens under the age of 18 should be simplified, according to Putin's instructions.

• According to the Gaidar Institute, after the mobilization, the shortage of personnel in Russian factories reached a record since 1996: 42% of enterprises complain about the lack of employees.

• According to the Ministry of Industry and Trade, the economy lacks 660,000 workers. The personnel resource has been exhausted "both locally and strategically," Valery Osmakov, deputy head of the department, said in July.[ twitter ]
Juichberichtje dat het werkloosheidspercentage zo laag is in Rusland *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210434224

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')