SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de tijd voor, neem aan dat hij hem erna wel even update.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef oheng het volgende:
Andrew Perpetua live map bespreking voor de liefhebbers.
Who the fuck is cutting so much onions?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:02 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)with_families_after/ (video)
[..]
Even een feelgood filmpje tussendoor. Een compilatie van Oekraense soldaten die tijdelijk even terug naar huis keren.
De piloot had gewoon het prikkelbare darmsyndroom, daarbij een vonkje na een golf van explosieve winderigheid en weg was Prigozjin. Ongelukkige samenloop van omstandigheden, zit verder zeker niks achter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:48 schreef oheng het volgende:
[..]
Typische russische taktiek: zoveel mogelijk tegenstrijdige verklaringen de media insturen, zodat een concensus onmogelijk is.
De piloot had ook een of andere ziekte ofzo, melden russische media. De naam van de ziekte weet ik niet meer, maar volgens mij waren afbrekende staartdelen niet 1 van de symptomen.
Ondertussen zelfs de meerderheid, China, India en Brazili zijn alledrie groter, zowel qua economie als inwonertal. Rusland laat Zuid-Afrika wel ver achter zich, maar het is sowieso de vraag wat ZA bij die club te zoeken heeft. Even afgezien ervan dat het natuurlijk ook een grote corrupte bende is, wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Binnen de Brics landen zijn er landen met een grotere economie dan Rusland.
En grotere en betere legers, helemaal nu.
Nee, Ruslands internationale rol is uitgespeeld.
Het is dat ze nukes hebben.
Hoe heb je met ze kunnen praten? Spraken ze Engels of kan je toevallig wat Oekraens?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Starhopper het volgende:
Vanavond weer even gegeten in een Oekrains eettentje en aan de praat geraakt met 2 jonge Oekrainers. Manman wat een triest verhaal weerDe toekomstplannen van leeftijdsgenoten totaal naar de tering geholpen door de beslissing van een klootzak. Wat een klote oorlog is het toch ook
Ze spraken goed Engelsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:56 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hoe heb je met ze kunnen praten? Spraken ze Engels of kan je toevallig wat Oekraens?
Dat gaan we hier ook zeggen als jouw toekomst verneukt is, of als jezelf in de kreukels zitquote:
Youtube is ook een goudmijn voor dit soort gekkies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:03 schreef J.B. het volgende:
[..]
De piloot had gewoon het prikkelbare darmsyndroom, daarbij een vonkje na een golf van explosieve winderigheid en weg was Prigozjin. Ongelukkige samenloop van omstandigheden, zit verder zeker niks achter.
Scott heeft moeite met respectabel werk vinden na een geschiedenis van stoute dingen met kinderen doen. De slachting in Bucha was volgens hem ook het werk van Oekrane bijvoorbeeld.quote:De verklaring van Scott Ritter vind ik erg plausibel: Lijfwachten hadden waarschijnlijd de menutie niet goed opgeborgen de Americanen heben zo ook wel eens een C1 verloren.
Hij gaat ook in op andere scenario's maar dit is zijn voorlopige conclusie.
Niks aan toe te voegen.quote:De vs kunnen het toestel gehackt hebben..
Gewoon een ongelukje!quote:Het toestel was van de Braziliaanse vliegtuigproducent Embraer. Dat zegt al jaren geen onderhoud gedaan te hebben aan het vliegtuig. Ja, dan wil een vleugel er wel eens afbreken.
quote:Propaganda nieuws 😂
quote:😮Pro😮pa😮gan😮da Levenslang gevangenis voor de voor de redactie en omroepers van RTL.. II😮II😮II😮II
quote:Sterk staaltje propaganda 👍🏼🇺🇦
quote:Zie die propagandist staan dan. Weet van toeten nog blazen.
quote:Tuurlijk, Putin heeft het weer gedaan 😂. Wie geloofd deze propaganda kul nog?😂
En dat moet een moderator zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Je verveelt je zeker?
Kom de volgende keer mee. Eens kijken of je dan de ballen hebt om dit recht in het gezicht van Oekrainse vluchtelingen te zeggen.quote:
Om invloed en sympathie te verkrijgen in Sub Sahara Afrika, maar Nigeria was in alles 100x logischer geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ondertussen zelfs de meerderheid, China, India en Brazili zijn alledrie groter, zowel qua economie als inwonertal. Rusland laat Zuid-Afrika wel ver achter zich, maar het is sowieso de vraag wat ZA bij die club te zoeken heeft. Even afgezien ervan dat het natuurlijk ook een grote corrupte bende is, wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.
Wat bestel je er zoal?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze spraken goed Engels![]()
Veel Oekrainers spreken wel Engels hoor.
Ik kom er graag om de Oekrainse eigenaren wat omzet te geven. Vanavond was best heftig toen dit jonge stel aan mijn tafel kwam zitten.
Het is meer dat het me niet zo boeit waar je gegeten hebtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kom de volgende keer mee. Eens kijken of je dan de ballen hebt om dit recht in het gezicht van Oekrainse vluchtelingen te zeggen.
Het is tegenover het station van Alkmaar. Wanneer kom je?
Ik heb maar 1 Oekraense ontmoet en die sprak idd goed Engels. Het was alleen een zeer zakelijk gesprek dus we hebben het niet over Oekrane of zo gehad. Ik heb wel toen we klaar waren gezegd: Slava Ukraini.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze spraken goed Engels![]()
Veel Oekrainers spreken wel Engels hoor.
Ik kom er graag om de Oekrainse eigenaren wat omzet te geven. Vanavond was best heftig toen dit jonge stel aan mijn tafel kwam zitten.
Jouw mening boeit ook niemandquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is meer dat het me niet zo boeit waar je gegeten hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |