abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:13:45 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210423744
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210423779
Andrew Perpetua live map bespreking voor de liefhebbers.
pi_210423823
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef oheng het volgende:
Andrew Perpetua live map bespreking voor de liefhebbers.
Niet de tijd voor, neem aan dat hij hem erna wel even update.

Ben wel fan, ook telkens netjes foto’s op locatie erbij.. ^O^
pi_210423944
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 21:02 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)with_families_after/ (video)
[..]
Even een feelgood filmpje tussendoor. Een compilatie van Oekraense soldaten die tijdelijk even terug naar huis keren.
Who the fuck is cutting so much onions? :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210424450
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 20:48 schreef oheng het volgende:

[..]
Typische russische taktiek: zoveel mogelijk tegenstrijdige verklaringen de media insturen, zodat een concensus onmogelijk is.

De piloot had ook een of andere ziekte ofzo, melden russische media. De naam van de ziekte weet ik niet meer, maar volgens mij waren afbrekende staartdelen niet 1 van de symptomen.
De piloot had gewoon het prikkelbare darmsyndroom, daarbij een vonkje na een golf van explosieve winderigheid en weg was Prigozjin. Ongelukkige samenloop van omstandigheden, zit verder zeker niks achter.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2023 22:04:19 ]
pi_210424582
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 18:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Binnen de Brics landen zijn er landen met een grotere economie dan Rusland.
En grotere en betere legers, helemaal nu.

Nee, Ruslands internationale rol is uitgespeeld.
Het is dat ze nukes hebben.
Ondertussen zelfs de meerderheid, China, India en Brazili zijn alledrie groter, zowel qua economie als inwonertal. Rusland laat Zuid-Afrika wel ver achter zich, maar het is sowieso de vraag wat ZA bij die club te zoeken heeft. Even afgezien ervan dat het natuurlijk ook een grote corrupte bende is, wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2023 22:16:16 ]
pi_210424670
In je nek

twitter
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:30:40 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210424870
Vanavond weer even gegeten in een Oekrains eettentje en aan de praat geraakt met 2 jonge Oekrainers. Manman wat een triest verhaal weer ;( De toekomstplannen van leeftijdsgenoten totaal naar de tering geholpen door de beslissing van een klootzak. Wat een klote oorlog is het toch ook :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:55:37 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210425225
Nou en joh :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210425230
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Starhopper het volgende:
Vanavond weer even gegeten in een Oekrains eettentje en aan de praat geraakt met 2 jonge Oekrainers. Manman wat een triest verhaal weer ;( De toekomstplannen van leeftijdsgenoten totaal naar de tering geholpen door de beslissing van een klootzak. Wat een klote oorlog is het toch ook :'(
Hoe heb je met ze kunnen praten? Spraken ze Engels of kan je toevallig wat Oekraens?
pi_210425256
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:55 schreef sp3c het volgende:
Je verveelt je zeker?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2023 23:04:55 ]
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:08:13 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210425358
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:56 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Hoe heb je met ze kunnen praten? Spraken ze Engels of kan je toevallig wat Oekraens?
Ze spraken goed Engels :Y
Veel Oekrainers spreken wel Engels hoor.

Ik kom er graag om de Oekrainse eigenaren wat omzet te geven. Vanavond was best heftig toen dit jonge stel aan mijn tafel kwam zitten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Starhopper op 25-08-2023 23:13:22 ]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210425406
quote:
Dat gaan we hier ook zeggen als jouw toekomst verneukt is, of als jezelf in de kreukels zit
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210425412
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:03 schreef J.B. het volgende:

[..]
De piloot had gewoon het prikkelbare darmsyndroom, daarbij een vonkje na een golf van explosieve winderigheid en weg was Prigozjin. Ongelukkige samenloop van omstandigheden, zit verder zeker niks achter.
Youtube is ook een goudmijn voor dit soort gekkies.
quote:
De verklaring van Scott Ritter vind ik erg plausibel: Lijfwachten hadden waarschijnlijd de menutie niet goed opgeborgen de Americanen heben zo ook wel eens een C1 verloren.
Hij gaat ook in op andere scenario's maar dit is zijn voorlopige conclusie.
Scott heeft moeite met respectabel werk vinden na een geschiedenis van stoute dingen met kinderen doen. De slachting in Bucha was volgens hem ook het werk van Oekrane bijvoorbeeld.

quote:
De vs kunnen het toestel gehackt hebben..
Niks aan toe te voegen.

quote:
Het toestel was van de Braziliaanse vliegtuigproducent Embraer. Dat zegt al jaren geen onderhoud gedaan te hebben aan het vliegtuig. Ja, dan wil een vleugel er wel eens afbreken.
Gewoon een ongelukje!

En uiteraard is RTLnieuws:
quote:
Propaganda nieuws 😂
quote:
😮Pro😮pa😮gan😮da Levenslang gevangenis voor de voor de redactie en omroepers van RTL.. II😮II😮II😮II
quote:
Sterk staaltje propaganda 👍🏼🇺🇦
quote:
Zie die propagandist staan dan. Weet van toeten nog blazen.
quote:
Tuurlijk, Putin heeft het weer gedaan 😂. Wie geloofd deze propaganda kul nog?😂
pi_210425420
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Je verveelt je zeker?
En dat moet een moderator zijn :') !!
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:14:56 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210425429
quote:
Kom de volgende keer mee. Eens kijken of je dan de ballen hebt om dit recht in het gezicht van Oekrainse vluchtelingen te zeggen.

Het is tegenover het station van Alkmaar. Wanneer kom je?

[ Bericht 5% gewijzigd door Starhopper op 25-08-2023 23:20:25 ]
pi_210425450
Tien lichamen gevonden bij neergestort vliegtuig Prigozjin, zwarte dozen onderzocht
https://nos.nl/l/2488023
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:22:52 #19
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210425538
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef J.B. het volgende:

[..]
Ondertussen zelfs de meerderheid, China, India en Brazili zijn alledrie groter, zowel qua economie als inwonertal. Rusland laat Zuid-Afrika wel ver achter zich, maar het is sowieso de vraag wat ZA bij die club te zoeken heeft. Even afgezien ervan dat het natuurlijk ook een grote corrupte bende is, wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.
Om invloed en sympathie te verkrijgen in Sub Sahara Afrika, maar Nigeria was in alles 100x logischer geweest.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210425729
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik kom er graag om de Oekrainse eigenaren wat omzet te geven. Vanavond was best heftig toen dit jonge stel aan mijn tafel kwam zitten.
Wat bestel je er zoal?

Het zijn de persoonlijke verhalen die het meest de ware aard van zo’n oorlog tonen. Elk slachtoffer heeft er 1
pi_210425759
quote:
Gooi jezelf weg.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:48:53 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210425873
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kom de volgende keer mee. Eens kijken of je dan de ballen hebt om dit recht in het gezicht van Oekrainse vluchtelingen te zeggen.

Het is tegenover het station van Alkmaar. Wanneer kom je?
Het is meer dat het me niet zo boeit waar je gegeten hebt
pi_210425923
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 Oekraense ontmoet en die sprak idd goed Engels. Het was alleen een zeer zakelijk gesprek dus we hebben het niet over Oekrane of zo gehad. Ik heb wel toen we klaar waren gezegd: Slava Ukraini.

Oh, alvast voor Sp3c die op mij gaat reageren met "nou en" hier het antwoord: ^p^
pi_210425952
Ik denk dat de meeste vluchtelingen uit Oekrane heel veel, en vaak heel heftige verhalen te vertellen hebben..
Maar ze zijn hier..veilig..en hebben de mogelijkheid om hun gedwarsboomde plannen voor de toekomst te wijzigen, en in te spelen op wat er straks nodig is..het is heftig, het is vreselijk zwaar, maar ze zijn veilig, en het belangrijkste is..ze leven nog..
Ik zie hier dagelijks in het winkelcentrum plenty Oekranse jongelui..vrolijk en wel, bezig met hun telefoontjes..je nog geen blik waardig geven, terwijl ik toch open en ontvankelijk ben…
Dan denk ik ook..ze redden het wel..waar maak ik me druk om…nou n…
pi_210425964
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jouw mening boeit ook niemand
pi_210425966
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit, maar hij moest gewoon even showen en deugen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:57:40 #27
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210425970
https://www.reddit.com/r/(...)ozhins_jet_reported/
“The Flight Attendant aboard the Embraer Legacy 600 Business Jet which Crashed in the Tver Region, Kristina Raspopova was only on the Flight today so that she could fly back to St. Petersburg for Work and was given a choice to either fly out of Moscow “Today or Tomorrow” she chose the Flight today; Kristina’s Family Members have also stated that she told them there were Unusual Repairs ongoing aboard the Plane before it Departed from Moscow.”
pi_210425976
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:54 schreef Maron het volgende:
Ik denk dat de meeste vluchtelingen uit Oekrane heel veel, en vaak heel heftige verhalen te vertellen hebben..
Maar ze zijn hier..veilig..en hebben de mogelijkheid om hun gedwarsboomde plannen voor de toekomst te wijzigen, en in te spelen op wat er straks nodig is..het is heftig, het is vreselijk zwaar, maar ze zijn veilig, en het belangrijkste is..ze leven nog..
Ik zie hier dagelijks in het winkelcentrum plenty Oekranse jongelui..vrolijk en wel, bezig met hun telefoontjes..je nog geen blik waardig geven, terwijl ik toch open en ontvankelijk ben…
Ik heb een collega uit Eritrea met hele heftige verhalen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210425997
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En die verhalen gaan zeker bijna allemaal over jou?
pi_210426018
quote:

[..]
Als het er op aan komt heeft iedereen heftige verhalen..
pi_210426083
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit, maar hij moest gewoon even showen en deugen.
Beter dan aan de kant van rusland staan he zoals jij, vertel je dat die collega uit Eritrea ook ?
pi_210426091
quote:

[..]
Ik zou zeggen post ze in het Eritrea topic.

Bedoel als je als punt wilt maken dat oorlog kut is heb je gelijk. Maar ik kan ook verhalen posten die ik gelezen heb van jonge mannen en vrouwen met toekomstplannen uit 1914 en 1939. Die ook moesten vluchten, vechten en dood en verderf hebben gezien alleen is het niet zo relevant voor het Oekrane topic.
pi_210426092
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:54 schreef Maron het volgende:
Haha wat een onzin waarom is iemand jou een blik verschuldigd in het winkelcentrum, laat mensen lekker hun leven leiden.
pi_210426153
Eritrea staat trouwens aan de kant van rusland

:')
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 00:29:31 #35
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_210426164
quote:

[..]
Ik een collega uit Urk.
Ook zo heftig ;) .

Maar ff serieus...
Elk huisje heeft een kruisje. Maar niets is zo dodelijk als andermans ellende bagatelliseren met iets anders.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 00:30:39 #36
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210426169
https://www.dailymail.co.(...)s-carried-plane.html
Final breakfast of only woman killed on Prigozhin's jet: Stewardess' last post from airport lounge while she waited for 'mystery repairs' to be carried out on the plane

zaterdag 26 augustus 2023 @ 00:32:18 #37
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_210426179
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:30 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)s-carried-plane.html
Final breakfast of only woman killed on Prigozhin's jet: Stewardess' last post from airport lounge while she waited for 'mystery repairs' to be carried out on the plane

[ afbeelding ]
Reactie van @Discombobulate; "whoah lekker wijf, zonde... daar had ik mijn pener wel in kunnen hangen :9 "
pi_210426193
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:18 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Haha wat een onzin waarom is iemand jou een blik verschuldigd in het winkelcentrum, laat mensen lekker hun leven leiden.
Haha… sociale interactie… in het dorpje waar wij allen wonen..
Niemand is mij iets verplicht,pin me daar niet op vast..
Totaal geen contact willen maken ( is toch op zijn minst gezegd een beetje A-sociaal )
Vind het knap dat je in een eettentje dan wel hele gesprekken op gang kan krijgen…
pi_210426212
Op NPO Start kan je een serie kijken ' My generation at war' . Gaat ook over de oorlog, hoe die het leven van Oekraiense jongeren heeft beinvloed. Hartstikke relevant vwb oorlog in Oekraine.

@Starhopper komt in aanraking met zulke mensen in Nederland en vertelt er even over, komen er wat empathieloze knakkers melden 'boeie'. Tsja.

Komt er een ander die blijkbaar vindt dat Oekrainers hier in Nederland alleen depressief huilend in een hoekje thuis mogen zitten. Of als je dan toch naar het winkelcentrum gaat vooral niet lachen maar zielig oogcontact maken en hopen dat je een aai over je bol krijgt van de mevrouw.
pi_210426256
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:33 schreef Maron het volgende:

[..]
Totaal geen contact willen maken ( is toch op zijn minst gezegd een beetje A-sociaal )
Vind het knap dat je in een eettentje dan wel hele gesprekken op gang kan krijgen…
Hoe oud zijn die jongeren? Misschien zijn ze verlegen, misschien kunnen ze geen andere taal dan Oekraiens. Jan en alleman groeten is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Ook in de steden in Nederland doet men dat niet, dorp hangt van de groottte af. Misschien die Starhopper tegenkwam net wat ouder, andere setting in horeca, sprak hij ze zelf aan en kwam zo in gesprek. Daar kan je toch geen algemene conlusies uit trekken uit hoe jij ze tegenkomt in een winkelcentrum. Ik groet ook geen willkeurige mensen in een winkelcentrum of ga praatjes met ze aan.
pi_210426264
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:33 schreef Maron het volgende:

[..]
Wat een toeval eigenlijk dat jij dezelfde mensen tegenkwam als @Starhopper .
pi_210426295
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:35 schreef 3rr0r het volgende:
Op NPO Start kan je een serie kijken ' My generation at war' . Gaat ook over de oorlog, hoe die het leven van Oekraiense jongeren heeft beinvloed. Hartstikke relevant vwb oorlog in Oekraine.

@:Starhopper komt in aanraking met zulke mensen in Nederland en vertelt er even over, komen er wat empathieloze knakkers melden 'boeie'. Tsja.

Komt er een ander die blijkbaar vindt dat Oekrainers hier in Nederland alleen depressief huilend in een hoekje thuis mogen zitten. Of als je dan toch naar het winkelcentrum gaat vooral niet lachen maar zielig oogcontact maken en hopen dat je een aai over je bol krijgt van de mevrouw.
Je begint de zaken een beetje door elkaar te halen @3Rror…😕
pi_210426311
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:35 schreef 3rr0r het volgende:

@:Starhopper komt in aanraking met zulke mensen in Nederland en vertelt er even over, komen er wat empathieloze knakkers melden 'boeie'. Tsja.

Bekijk My Generation @ War op https://www.npostart.nl/AT_300011623
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210426320
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:49 schreef Maron het volgende:

[..]
Je begint de zaken een beetje door elkaar te halen @:3rror…😕
Wat haal ik door elkaar?
quote:
Jij ziet Oekraiense jongeren die vrolijk zijn in het winkelcentrum en denkt dat ze daarom geen leed nu hebben in hun leven? Je zegt zelf 'dan denk ik ook, ze redden het wel waar maak ik me druk om' . Vandaar dat ik zeg dat ze blijkbaar alleen 24/7 depri in een hoekje moeten zitten?
  Moderator zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:02:46 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210426361
Het is toch geen circusattractie ofzo? Beetje Oekraners kijken in het lokale eettentje enzo en dan hier trots komen melden hoe rottig ze zich wel niet voelen ...

Ik werk iedere dag met Oekraners en het laatste wat we het over hebben is de oorlog
pi_210426374
https://x.com/tatarigami_(...)5CF-IBwW_tfGhzzKCf_g

Waarin hij onder andere meldt dat UA de HIMARS gebruikt voor artillerie ondertussen aangezien het westen nu meerdere opties voor de langere afstand levert.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:07:38 #47
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210426381
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:02 schreef sp3c het volgende:
Het is toch geen circusattractie ofzo? Beetje Oekraners kijken in het lokale eettentje enzo en dan hier trots komen melden hoe rottig ze zich wel niet voelen ...

Ik werk iedere dag met Oekraners en het laatste wat we het over hebben is de oorlog
Volgens mij heb je iets tegen Starhopper want er is niks vreemds aan zo'n eettentje willen steunen en er in gesprek komen met mensen daarvandaan. Dan word je 'live' door de verhalen van iemand geraakt. Wat maakt hoe jij op werk met ze omgaat uit voor zijn ervaring in de horeca tijdens een avondje uit eten?
pi_210426384
quote:
Die bedoel ik ja, wel mooi dat de ruimte er is wanneer nodig.
pi_210426429
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat haal ik door elkaar?
[..]
Jij ziet Oekraiense jongeren die vrolijk zijn in het winkelcentrum en denkt dat ze daarom geen leed nu hebben in hun leven? Je zegt zelf 'dan denk ik ook, ze redden het wel waar maak ik me druk om' . Vandaar dat ik zeg dat ze blijkbaar alleen 24/7 depri in een hoekje moeten zitten?
Ach ja, je hebt gelijk..het is ook maar raar om zomaar iemand aan te kijken..
Het zal wel aan mij liggen..
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:23:37 #51
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210426449
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:02 schreef sp3c het volgende:

Dat is jouw probleem, niet mijn probleem
pi_210426473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:53 schreef Slayage het volgende:

[..]
Bekijk My Generation @ War op https://www.npostart.nl/AT_300011623
Nikkon serieus nemen.
Dikke act.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210426491
Stop de oorlog!
pi_210426731
twitter
pi_210426747
Hier werkt ook een Oekraense in de super.als het veilig is gaar ze terug.
Ze vindt het belachelijk dat wij zoveel niet noodzakelijk eten kopen.
pi_210426764
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 05:01 schreef etuiedelapiel het volgende:

Ze vindt het belachelijk dat wij zoveel niet noodzakelijk eten kopen.
First world problems :P

Het kan een eyeopener zijn wanneer een buitenstaander bepaalde observaties maakt over ons.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210426773
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:18 schreef Maron het volgende:

[..]
Ach ja, je hebt gelijk..het is ook maar raar om zomaar iemand aan te kijken..
Het zal wel aan mij liggen..
Was gisterenavond naar de film. We zaten met de gasten te kleppen voor de ingang van de bios. Ik stond met mijn gezicht naar de ingang en zag dus iedereen die vertrok en zag dus tussen een groep zwarte mensen een albino. Ik zeg tegen die gasten "kijk dan een albino, die kom je niet vaak tegen". :P
-Rabia Al-Basri
pi_210426988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://x.com/tatarigami_(...)5CF-IBwW_tfGhzzKCf_g

Waarin hij onder andere meldt dat UA de HIMARS gebruikt voor artillerie ondertussen aangezien het westen nu meerdere opties voor de langere afstand levert.
Thread?
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:03:33 #61
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210427038
POLL
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:09:25 #62
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210427059
Wel benieuwd of user @Lospedrosa nog Russen heeft ontmoet? wellicht bij het laatste congres van forum en de Russische ambassadeur.
pi_210427088
https://www.reddit.com/r/(...)orts_came_in_that_a/ (Video)
quote:
Explosion heard in Moscow. Reports came in that a drone attacked a building.

Valt nog niet veel te zien. Maar hopelijk krijgen we nog betere beelden. Mooie boem weer.
pi_210427098
Drone bij Moskou, vliegverkeer stilgelegd
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-71615156

Het vliegverkeer van en naar de drie luchthavens van Moskou heeft vannacht enkele uren stilgelegen, melden Russische staatsmedia. 24 vluchten op Sjeremetjevo, Domodedovo en Vnoekovo liepen volgens Ria Novosti vertraging op en acht zijn geannuleerd.

De staatsmedia vermelden niet waarom het vliegverkeer werd stilgelegd, maar waarschijnlijk heeft het te maken met een gelijktijdige droneaanval op de Russische hoofdstad. De Moskouse burgemeester Sobjanin zegt dat de luchtverdediging een drone heeft neergehaald in het Istra-district op zo'n 50 kilometer van het Kremlin. Volgens hem zijn er geen slachtoffers gevallen en richtte de drone geen schade aan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210427146
In de categorie triviale ontmoetingen... :P Vriend van mij die afgelopen periode kort door Rusland is gereisd zegt het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg triest om te horen. Vanuit de media (en dit topic) krijg ik het beeld dat alle Russen gehersenspoeld zijn, maar vanuit dit anekdotische bewijs lijkt dat toch mee te vallen. De Russen zijn ook slachtoffer (onvergelijkbaar met getroffen Oekraners) van de situatie en kunnen er niks aan doen. Het is voor ons makkelijk zeggen dat ze in opstand moeten komen, maar dat is het niet onder zo'n regime.
gr gr
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:38:27 #66
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210427172
Net op straat, zo'n jonge gozer, niet eens groeten he, en ik stond er harsstikke open voor...

vast zo'n Oekraner... nja dan moeten ze het zelf maar weten ook
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210427192
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 05:33 schreef Slayage het volgende:

[..]
Was gisterenavond naar de film. We zaten met de gasten te kleppen voor de ingang van de bios. Ik stond met mijn gezicht naar de ingang en zag dus iedereen die vertrok en zag dus tussen een groep zwarte mensen een albino. Ik zeg tegen die gasten "kijk dan een albino, die kom je niet vaak tegen". :P
Oh WoW…😳 dat is weer eens iets anders dan een Oekraner…
Dat je geen foto hebt gemaakt..😜
Zei zeker ook niets..🤨
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:47:53 #68
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210427205
Een neef van een vriend van mij en daar de vader van. Die was vertegenwoordiger bij NewHolland agrarische systemen en machines. Kwam geregeld in Oekraine en spreekt nu nog telefonisch met hen. Heftige verhalen en hun toekomst is in een keer onzeker. Dat verwacht je niet bij een land in oorlog. Erg heftig.
pi_210427249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:09 schreef RamboDirk het volgende:
Wel benieuwd of user @:lospedrosa nog Russen heeft ontmoet? wellicht bij het laatste congres van forum en de Russische ambassadeur.
Sterker nog, was laatst nog uitgenodigd naar een tripje st Petersburg met een stel goede kennissen.
Op het laatst bedacht ivm de weersvoorspelling
Vakman pur sang
pi_210427265
Al die trollberichten, alleen maar omdat 1 bepaalde moderator wilde laten zien hoe ongenteresseerd hij wel niet is.

Chapeau.
pi_210427342
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Al die trollberichten, alleen maar omdat 1 bepaalde moderator wilde laten zien hoe ongenteresseerd hij wel niet is.

Chapeau.
Mijn bericht was niet eens een trol deze keer. :') Maar is nu wel volledig ondergesneeuwd.
gr gr
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:34:45 #72
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_210427499
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:34 schreef Quyxz_ het volgende:

Een kerel die als taxi chauffeur daar gewoon werkt heeft net z’n verplichte militaire training afgerond en wacht nu angstig op een oproep naar het front te gaan en weet niet wat ‘ie kan doen.
De Russen zijn ook slachtoffer (onvergelijkbaar met getroffen Oekraners) van de situatie en kunnen er niks aan doen.
Maar ze hebben wl een keuze, en ze kiezen er massaal voor om wl naar Oekrane af te reizen, wl Oekraners te vermoorden, zich niet over te geven, en niet de wapens op hun commandanten te richten.

Allemaal stappen wasr ze keuzes maken, en bij elke stap kiezen ze verkeerd.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:44:48 #73
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210427568
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:34 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Maar ze hebben wl een keuze, en ze kiezen er massaal voor om wl naar Oekrane af te reizen, wl Oekraners te vermoorden, zich niet over te geven, en niet de wapens op hun commandanten te richten.

Allemaal stappen wasr ze keuzes maken, en bij elke stap kiezen ze verkeerd.
Ik geloof ook niet zo in grote hoeveelheden goede Russen. Daarvoor heb/had ik teveel oude Duitsers in de familie, die vonden alles prima tot eind 1944. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_210427623
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:34 schreef Quyxz_ het volgende:
In de categorie triviale ontmoetingen... :P Vriend van mij die afgelopen periode kort door Rusland is gereisd zegt het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg triest om te horen. Vanuit de media (en dit topic) krijg ik het beeld dat alle Russen gehersenspoeld zijn, maar vanuit dit anekdotische bewijs lijkt dat toch mee te vallen. De Russen zijn ook slachtoffer (onvergelijkbaar met getroffen Oekraners) van de situatie en kunnen er niks aan doen. Het is voor ons makkelijk zeggen dat ze in opstand moeten komen, maar dat is het niet onder zo'n regime.
Ze vinden het vooral heel erg voor zichzelf. Als het zonder gevolgen kon blijven zou een groot deel achter de uitroeing van Oekrane staan.

De tijd van genade voor Russen is wel ruimschoots voorbij.
pi_210427667
UK intel is nog niet zeker van de dood van prigo
https://www.reuters.com/w(...)-uk-govt-2023-08-25/
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')