Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze zomaar wat uit de losse pols schrijven?
Kennelijk dus niet he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komt
ik zit te bedenken wat onekende isquote:
nee, wantrouwigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komt
Nog steeds jammer dat Nyck zijn thuisrace niet kan racen in de F1quote:
Middenhandsbeentje is normaliter 6 weken gips.quote:
GP van Japan op zijn vroegst weer in de autoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Middenhandsbeentje is normaliter 6 weken gips.
ik zeg Singaporequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
GP van Japan op zijn vroegst weer in de auto
En dat uitgerekend tijdens de zomerstop van de Super Formulaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders was het Nyck in de Alpha Tauri geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat uitgerekend tijdens de zomerstop van de Super Formula
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oeffffquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.
Dat ligt er aan. Dit kan nog wel eens heel goed uitpakken voor ze. Ze moeten Lawson nu wel in die auto zetten en eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in hem dan in RIC. Zeker op de (middel)lange termijn.quote:
Oh wattan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo zien we niet meer terug.
Wat een kinderachtige reactie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:57 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd vandaag, maar begrijp ik het goed dat Ricciardo een stomme rookiefout gemaaakt heeft door het stuur niet los te laten bij een crash?
WOEHAHAAAAAAAA
das knapquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lawson moet de motoronderdelen van Albon gebruiken.
Er is geen F1 circuit in Fryslân, toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat Nyck zijn thuisrace niet kan racen in de F1
Assen lief aankijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is geen F1 circuit in Fryslân, toch?
Een stratencircuit rond Grou-Jirnsum wekt volgens mij wel de interesse van het F1 management.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een stratencircuit is zo gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Behalve het industrieterrein van Grou is daar niet echt iets geschikts.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Een stratencircuit rond Grou-Jirnsum wekt volgens mij wel de interesse van het F1 management.
11 steden circuit?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een stratencircuit is zo gemaakt.
En die kent al snel meer uitdaging van Vegas
In de AT? Dat team heeft welgeteld 3 punten bij elkaar gereden dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.
Daar is een topic voorquote:
Ja, in de AT.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In de AT? Dat team heeft welgeteld 3 punten bij elkaar gereden dit seizoen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zit de race er na 1,5 rondje al weer op
Moet hij wel heeeel veel mazzel hebben. Het is niet echt de nieuwe Max Verstappen, die Lawson.quote:
MotoGPquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Als ze Assen nou eens flink gaan verbouwen. Flink wat hoogteverschillen, paar kombochten. Dan heb je een tof internationaal circuit en ben je van het gemekker rondom zandvoort af.
Zeker wel. Wint ook bijna alle debuutraces die hij aanvangt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Moet hij wel heeeel veel mazzel hebben. Het is niet echt de nieuwe Max Verstappen, die Lawson.
Hoogteverschillen hebben ze ook met Cota. Le mans is ook niet plat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MotoGP
Die vinden dat niks.
Em die hebben de 1e morele rechten.
Eerder een Norris, Russell niveau dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker wel. Wint ook bijna alle debuutraces die hij aanvangt.
Ok, in de F1 in een AT wordt dat wel erg lastig..
Nee hoor. Als iemand die voor de ervaring komt nu net dat fout doet wat je zo;n beetje als eerste leert dan verdient hij het om te worden uitgelachen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie...
Ja dit topic😛quote:
FP2 volgens yt.quote:
Daar heeft-ie wel een handje van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je ook geen rare spelletjes doen
Maar bijna geen kampioenschappen. Max is in elke kartklasse waar hij aan mee heeft gedaan (vanaf zijn 7de) in ieder geval 1 keer kampioen geworden. Soms zelfs drie kampioenschappen in 1 jaar. In het enige jaar dat hij F3 heeft gereden heeft hij een recordaantal van 10 overwinningen gehaald, maar is slechts 3de geworden door 8 DNF's. Dat zijn echt hele andere getallen dan die van ene Lawson.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeker wel. Wint ook bijna alle debuutraces die hij aanvangt.
Ja, hoor.quote:
En dan komen de motoren niet meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Als ze Assen nou eens flink gaan verbouwen. Flink wat hoogteverschillen, paar kombochten. Dan heb je een tof internationaal circuit en ben je van het gemekker rondom zandvoort af.
Welles nietes welles nietes....quote:
Gaat alles wel goed met je? Je gedraagt je al de hele dag als iemand die net een paar races heeft gekeken, en nu dit weerquote:
Nee. Ik heb ineens vakantie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed met je? Je gedraagt je al de hele dag als iemand die net een paar races heeft gekeken, en nu dit weer
Vakantie zou ik ook wel willen hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ineens vakantie.
Ik heb het overigens écht. Ben niet ontslagen ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vakantie zou ik ook wel willen hebben
Dus mooi wegblijven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En dan komen de motoren niet meer.
Welk gemekker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over de zandhagedissen, de NIMBY's, de slechte bereikbaarheid, etcquote:
Kleine clubjes die we niet serieus nemen, een handjevol zeikboomers en iets dat geen probleem is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Over de zandhagedissen, de NIMBY's, de slechte bereikbaarheid, etc
Ze zit in haar Liam lawson bubbelquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed met je? Je gedraagt je al de hele dag als iemand die net een paar races heeft gekeken, en nu dit weer
Ik heb over 2 weken vakantie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ineens vakantie.
Norris >> Russell.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerder een Norris, Russell niveau dus.
Max Verstappen is paar niveautjes hoger.
Zo lief dit.quote:
Ik zit m ook al te lezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lawson moet de motoronderdelen van Albon gebruiken.
Waarom niet Mathieu in de WK trui?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:22 schreef StephanL het volgende:
Giedo doet de intervieuws morgen na de race
Omdat Giedo van der Garde een ex Formule 1 coureur is en Mathieu nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom niet Mathieu in de WK trui?
Giedo die ooit in een Caterham reed of Mathieu de wereldkampioen die de interviews doet in de wk trui.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat Giedo van der Garde een ex Formule 1 coureur is en Mathieu niet
En waarschijnlijk omdat Giedo het nu wel gewend is met zijn tv optredens bij Viaplay en ook de coureurs interviewde in voorgaande jaren
Alsof men buiten Nederland weet wie Guido is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Giedo die ooit in een Caterham reed of Mathieu de wereldkampioen die de interviews doet in de wk trui.
Vreemd dat die Amerikaanse eigenaren er niet nog meer een feel good showtje van maken.
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof men buiten Nederland weet wie Guido is.
Ohhh tis wel nat daarquote:
Hier blauwe lucht en enkele wolkje (maar wel veel noordelijker dan Zandvoort)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohhh tis wel nat daar![]()
Zit 12 km er onder ofzo en hier is het droog
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier blauwe lucht en enkele wolkje (maar wel veel noordelijker dan Zandvoort)
Je doet je naam eer aanquote:
Omdat er nog een Porsche Supercup race na komt. Die rijden dit weekend twee races.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:06 schreef LTVDK het volgende:
Zal vast al wel vaker zijn gevraagd, maar waarom is de kwalificatie een uur eerder dan normaal?
Dat geluid doet denken aan een vol park in Rollercoaster Tycoon.quote:
Gaan ze anderhalf uur praten over de regenquote:
Ow is dat? Dan red ik het zeker niet om die live te kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:06 schreef LTVDK het volgende:
Zal vast al wel vaker zijn gevraagd, maar waarom is de kwalificatie een uur eerder dan normaal?
Ik zag hem voorbij lopen in de polonaise ja.quote:
Misschien start kwali ook later vanwege de regenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow is dat? Dan red ik het zeker niet om die live te kijken.
Of Porsche Supercup uitzenden, geen ideequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze anderhalf uur praten over de regen
Gewoon voor de leeuwen gooienquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
Lawson
heeft net 1 practice om wat te testen, en dan meteen de kwali en morgen race
over iemand het diepe ingooien gesproken
Als het morgen wel regent hoop ik dat de baan nog even nat is voor hem.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
Lawson
heeft net 1 practice om wat te testen, en dan meteen de kwali en morgen race
over iemand het diepe ingooien gesproken
Nattekat is zelf een verdacht figuur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:47 schreef schommelstoel het volgende:
Dit al voorbij gekomen?
Zandvoort verwacht 105.000 fans op tweede racedag, XR kondigt actie aan
Of dat Nattekat al een paar verdachte figuren met lijm heeft zien rondlopen.
Hij is dan ook niet definitief vervangenquote:
Dat is waar, wel tijdelijk waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet definitief vervangen
Topshowquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:27 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gruwelijk nat.
het is een vraag, omdat het gruwelijk nat is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waar heb je dat nou weer gelezen?
Niks aan de hand, is te doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is een vraag, omdat het gruwelijk nat is.
Spray, idd.quote:
Allang?quote:
Norris op inters nu, aldus de Live Timingquote:
Idd jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fijn luchtje daar boven het circuit
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:38 schreef R-woud93 het volgende:
Tom mag van mij wel iets meer zijn mond dicht houden.
Het is toch altijd zonnig waar Nattekat gaat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:40 schreef Sodemieters het volgende:
Hebben jullie @:Nattekat al gespot, in z'n korte broek?
Had ik die contractverlenging nou niet gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
Wat zal Gunther nu weer denken?
Je zag m denken....quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
Wat zal Gunther nu weer denken?
Het is een wereldwonder!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:41 schreef FireFox1 het volgende:
Ik woon 20 km van het circuit, maar bij mij is het droog en schijnt het zonnetje..
Natte had gezegd dat altijd als hij ging, het regende. Voorlopig klopt hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het is toch altijd zonnig waar Nattekat gaat?
Hij moet zijn naam eer aan doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Natte had gezegd dat altijd als hij ging, het regende. Voorlopig klopt het![]()
Geen idee.. verwacht hij andere tijd voor VT?quote:
Die heeft zich met racepak aan en helm op bij de poorten van Zandvoort gemeld als vervanger van KMagquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft zich met racepak aan en helm op bij de poorten van Zandvoort gemeld als vervanger van KMag
Dat was dat inlap na de sessie. En die auto was compleet plat. Beetje ander verhaal dusquote:
Ik had gister Johan Flemmix, verschil moet er wezen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:46 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig heeft Zandvoort Dj La Fuente
Op een zeer tricky baanquote:
Jetcars nieuwe sponsor?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Magnussen en Hulkenberg rijden ook veel te veel schade.
Ook leuk. Beetje maf, dat welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik had gister Johan Flemmix, verschil moet er wezen.
Jammer dat de organisatie zich verlaagt tot dat niveauquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
De entertainment in de Arena doet denken aan een kleuterklas, met al die brabanders die uit hun dak gaan op de Pitstop boys
Dat was ook mijn grootste foutquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
De entertainment in de Arena doet denken aan een kleuterklas, met al die brabanders die uit hun dak gaan op de Pitstop boys
toch Gunter pissed offf!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was dat inlap na de sessie. En die auto was compleet plat. Beetje ander verhaal dus
Wat moet je dan verwachten? Je zit daar in een soort festival/carnaval sfeer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer dat de organisatie zich verlaagt tot dat niveau
Daarom wil ik er ook niet heenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat moet je dan verwachten? Je zit daar in een soort festival/carnaval sfeer.
Zo snel ging hij dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lecerc maakt een uitstapje na een snelle ronde
Boh.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
het lijkt flink natter dan daarnet te zijn
Op ViaPlay beginnen ze er over dat Hamilton ook altijd goed is in de regen. Maar de laatste jaren maakt die ook steevast fouten in regenraces (Hockenheim 2019, Imola 2021, Singapore 2022 om maar wat te noemen).quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:53 schreef StephanL het volgende:
Max is wel een stukkie sneller dan de rest.
Viaplay kijkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op ViaPlay beginnen ze er over dat Hamilton ook altijd goed is in de regen. Maar de laatste jaren maakt die ook steevast fouten in regenraces (Hockenheim 2019, Imola 2021, Singapore 2022 om maar wat te noemen).
Niks mis mee.quote:
Beetje rare mythe iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op ViaPlay beginnen ze er over dat Hamilton ook altijd goed is in de regen. Maar de laatste jaren maakt die ook steevast fouten in regenraces (Hockenheim 2019, Imola 2021, Singapore 2022 om maar wat te noemen).
Werd in zijn McLaren-tijd ook vaak verslagen door toenmalig teamgenoot Button op zondagen als het begon te regenen.quote:
quote:
Ahwquote:
Klok loopt door bij FP'squote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:57 schreef THEFXR het volgende:
straks te weinig tijd tussen de fp en kwali?
Ik hoor het ja, lolquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1TV is Nederlands weer niet gewend
Ze verbazen dat ze een beetje blauwe lucht is te zien, maar toch regentquote:
En dat terwijl er gigaveel NL fans bij iedere race zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1TV is Nederlands weer niet gewend
Waarom noem je Turkije 2020 niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom wel? Omdat het de enige regenrace is die Hamilton de laatste jaren nog heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom noem je Turkije 2020 niet?
Nee. Tijd loopt gewoon door in vrije trainingen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:57 schreef THEFXR het volgende:
straks te weinig tijd tussen de fp en kwali?
Zhou dan.quote:
Sochi Rusland 2021 won die ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom wel? Omdat het de enige regenrace is die Hamilton de laatste jaren nog heeft gewonnen?
Niet tijdens FP's, wél in de Q.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht bij code rood, de tijd stopte
Alleen bij Kwali en Racequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
In de kwalificaties welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goedquote:
De beste lied van K3quote:
Het beste lied dan tochquote:
past bij kittensquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Arme @:Nattekat met deze muziekkeuzes
Dat is al even bekend én logischquote:
Het is zomercarnaval verpakt in F1 weekendquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:03 schreef StephanL het volgende:
Alle nederlandse feestknallers komen voorbijLijkt carnaval wel
Net als camera'squote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is al even bekend én logisch
Tuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is al even bekend én logisch
Whut.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:04 schreef Zipportal het volgende:
Massa-aanrandingen op de tribunes om warm te blijven.
SAD.
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal er nu afgaan? Stroll, Perez of Tsunoda?
Stroll denk ik. Of Leclerc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sainz of Charles, want Ferrari heeft nog een crash tegoedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sainz dus. Maar crash vermedenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sainz of Charles, want Ferrari heeft nog een crash tegoed
Net als Leclerc eerder. Ferrari vindt die route kennelijk leukerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:06 schreef Sally het volgende:
SAI neemt de ECHTE detour, lol
Zijwegske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |