Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze zomaar wat uit de losse pols schrijven?
Kennelijk dus niet he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komt
ik zit te bedenken wat onekende isquote:
nee, wantrouwigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komt
Nog steeds jammer dat Nyck zijn thuisrace niet kan racen in de F1quote:
Middenhandsbeentje is normaliter 6 weken gips.quote:
GP van Japan op zijn vroegst weer in de autoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Middenhandsbeentje is normaliter 6 weken gips.
ik zeg Singaporequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
GP van Japan op zijn vroegst weer in de auto
En dat uitgerekend tijdens de zomerstop van de Super Formulaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders was het Nyck in de Alpha Tauri geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat uitgerekend tijdens de zomerstop van de Super Formula
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oeffffquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.
Dat ligt er aan. Dit kan nog wel eens heel goed uitpakken voor ze. Ze moeten Lawson nu wel in die auto zetten en eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in hem dan in RIC. Zeker op de (middel)lange termijn.quote:
Oh wattan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo zien we niet meer terug.
Wat een kinderachtige reactie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:57 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd vandaag, maar begrijp ik het goed dat Ricciardo een stomme rookiefout gemaaakt heeft door het stuur niet los te laten bij een crash?
WOEHAHAAAAAAAA
das knapquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lawson moet de motoronderdelen van Albon gebruiken.
Er is geen F1 circuit in Fryslân, toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat Nyck zijn thuisrace niet kan racen in de F1
Assen lief aankijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is geen F1 circuit in Fryslân, toch?
Een stratencircuit rond Grou-Jirnsum wekt volgens mij wel de interesse van het F1 management.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een stratencircuit is zo gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Behalve het industrieterrein van Grou is daar niet echt iets geschikts.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Een stratencircuit rond Grou-Jirnsum wekt volgens mij wel de interesse van het F1 management.
11 steden circuit?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een stratencircuit is zo gemaakt.
En die kent al snel meer uitdaging van Vegas
In de AT? Dat team heeft welgeteld 3 punten bij elkaar gereden dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.
Daar is een topic voorquote:
Ja, in de AT.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In de AT? Dat team heeft welgeteld 3 punten bij elkaar gereden dit seizoen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zit de race er na 1,5 rondje al weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |