Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze zomaar wat uit de losse pols schrijven?
Kennelijk dus niet he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komt
ik zit te bedenken wat onekende isquote:
nee, wantrouwigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komt
Nog steeds jammer dat Nyck zijn thuisrace niet kan racen in de F1quote:
Middenhandsbeentje is normaliter 6 weken gips.quote:
GP van Japan op zijn vroegst weer in de autoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Middenhandsbeentje is normaliter 6 weken gips.
ik zeg Singaporequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
GP van Japan op zijn vroegst weer in de auto
En dat uitgerekend tijdens de zomerstop van de Super Formulaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders was het Nyck in de Alpha Tauri geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat uitgerekend tijdens de zomerstop van de Super Formula
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oeffffquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.
Dat ligt er aan. Dit kan nog wel eens heel goed uitpakken voor ze. Ze moeten Lawson nu wel in die auto zetten en eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in hem dan in RIC. Zeker op de (middel)lange termijn.quote:
Oh wattan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo zien we niet meer terug.
Wat een kinderachtige reactie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:57 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd vandaag, maar begrijp ik het goed dat Ricciardo een stomme rookiefout gemaaakt heeft door het stuur niet los te laten bij een crash?
WOEHAHAAAAAAAA
das knapquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lawson moet de motoronderdelen van Albon gebruiken.
Er is geen F1 circuit in Fryslβn, toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat Nyck zijn thuisrace niet kan racen in de F1
Assen lief aankijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is geen F1 circuit in Fryslβn, toch?
Een stratencircuit rond Grou-Jirnsum wekt volgens mij wel de interesse van het F1 management.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een stratencircuit is zo gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Behalve het industrieterrein van Grou is daar niet echt iets geschikts.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Een stratencircuit rond Grou-Jirnsum wekt volgens mij wel de interesse van het F1 management.
11 steden circuit?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een stratencircuit is zo gemaakt.
En die kent al snel meer uitdaging van Vegas
In de AT? Dat team heeft welgeteld 3 punten bij elkaar gereden dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.
Daar is een topic voorquote:
Ja, in de AT.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In de AT? Dat team heeft welgeteld 3 punten bij elkaar gereden dit seizoen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zit de race er na 1,5 rondje al weer op
Moet hij wel heeeel veel mazzel hebben. Het is niet echt de nieuwe Max Verstappen, die Lawson.quote:
MotoGPquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Als ze Assen nou eens flink gaan verbouwen. Flink wat hoogteverschillen, paar kombochten. Dan heb je een tof internationaal circuit en ben je van het gemekker rondom zandvoort af.
Zeker wel. Wint ook bijna alle debuutraces die hij aanvangt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Moet hij wel heeeel veel mazzel hebben. Het is niet echt de nieuwe Max Verstappen, die Lawson.
Hoogteverschillen hebben ze ook met Cota. Le mans is ook niet plat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MotoGP
Die vinden dat niks.
Em die hebben de 1e morele rechten.
Eerder een Norris, Russell niveau dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker wel. Wint ook bijna alle debuutraces die hij aanvangt.
Ok, in de F1 in een AT wordt dat wel erg lastig..
Nee hoor. Als iemand die voor de ervaring komt nu net dat fout doet wat je zo;n beetje als eerste leert dan verdient hij het om te worden uitgelachen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie...
Ja dit topic😛quote:
FP2 volgens yt.quote:
Daar heeft-ie wel een handje van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je ook geen rare spelletjes doen
Maar bijna geen kampioenschappen. Max is in elke kartklasse waar hij aan mee heeft gedaan (vanaf zijn 7de) in ieder geval 1 keer kampioen geworden. Soms zelfs drie kampioenschappen in 1 jaar. In het enige jaar dat hij F3 heeft gereden heeft hij een recordaantal van 10 overwinningen gehaald, maar is slechts 3de geworden door 8 DNF's. Dat zijn echt hele andere getallen dan die van ene Lawson.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeker wel. Wint ook bijna alle debuutraces die hij aanvangt.
Ja, hoor.quote:
En dan komen de motoren niet meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Als ze Assen nou eens flink gaan verbouwen. Flink wat hoogteverschillen, paar kombochten. Dan heb je een tof internationaal circuit en ben je van het gemekker rondom zandvoort af.
Welles nietes welles nietes....quote:
Gaat alles wel goed met je? Je gedraagt je al de hele dag als iemand die net een paar races heeft gekeken, en nu dit weerquote:
Nee. Ik heb ineens vakantie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed met je? Je gedraagt je al de hele dag als iemand die net een paar races heeft gekeken, en nu dit weer
Vakantie zou ik ook wel willen hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ineens vakantie.
Ik heb het overigens ιcht. Ben niet ontslagen ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vakantie zou ik ook wel willen hebben
Dus mooi wegblijven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En dan komen de motoren niet meer.
Welk gemekker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over de zandhagedissen, de NIMBY's, de slechte bereikbaarheid, etcquote:
Kleine clubjes die we niet serieus nemen, een handjevol zeikboomers en iets dat geen probleem is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Over de zandhagedissen, de NIMBY's, de slechte bereikbaarheid, etc
Ze zit in haar Liam lawson bubbelquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed met je? Je gedraagt je al de hele dag als iemand die net een paar races heeft gekeken, en nu dit weer
Ik heb over 2 weken vakantie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ineens vakantie.
Norris >> Russell.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerder een Norris, Russell niveau dus.
Max Verstappen is paar niveautjes hoger.
Zo lief dit.quote:
Ik zit m ook al te lezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lawson moet de motoronderdelen van Albon gebruiken.
Waarom niet Mathieu in de WK trui?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:22 schreef StephanL het volgende:
Giedo doet de intervieuws morgen na de race
Omdat Giedo van der Garde een ex Formule 1 coureur is en Mathieu nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom niet Mathieu in de WK trui?
Giedo die ooit in een Caterham reed of Mathieu de wereldkampioen die de interviews doet in de wk trui.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat Giedo van der Garde een ex Formule 1 coureur is en Mathieu niet
En waarschijnlijk omdat Giedo het nu wel gewend is met zijn tv optredens bij Viaplay en ook de coureurs interviewde in voorgaande jaren
Alsof men buiten Nederland weet wie Guido is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Giedo die ooit in een Caterham reed of Mathieu de wereldkampioen die de interviews doet in de wk trui.
Vreemd dat die Amerikaanse eigenaren er niet nog meer een feel good showtje van maken.
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof men buiten Nederland weet wie Guido is.
Ohhh tis wel nat daarquote:
Hier blauwe lucht en enkele wolkje (maar wel veel noordelijker dan Zandvoort)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohhh tis wel nat daar![]()
Zit 12 km er onder ofzo en hier is het droog
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier blauwe lucht en enkele wolkje (maar wel veel noordelijker dan Zandvoort)
Je doet je naam eer aanquote:
Omdat er nog een Porsche Supercup race na komt. Die rijden dit weekend twee races.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:06 schreef LTVDK het volgende:
Zal vast al wel vaker zijn gevraagd, maar waarom is de kwalificatie een uur eerder dan normaal?
Dat geluid doet denken aan een vol park in Rollercoaster Tycoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |