Ik ken de eigenaar van deze toko persoonlijk en hij is ook één van de hoofdsponsors van mijn sportclub.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:57 schreef tong80 het volgende:
Het kost wat die zendtijd kopen. Maar dan heb je ook niks.
Ik vind het wel grappig. Gaat natuurlijk nergens over. De pretentie ook, dat-ie de enige echte zurebom maakt. Daarom 30 % duurder dan elders.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de eigenaar van deze toko persoonlijk en hij is ook één van de hoofdsponsors van mijn sportclub.
Vandaar maar even kijken of het wat is straks...
Ach ja, hij verkoopt z'n spullen wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Gaat natuurlijk nergens over. De pretentie ook, dat-ie de enige echte zurebom maakt. Daarom 30 % duurder dan elders.Enjoy.
Aanrader om ook de serie "Boven Water" te kijken van NPO waar ze ook in mee doen. Daar kun je al een mooi beeld krijgen waar dit bedrijf mee te maken krijgt om te blijven bestaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Gaat natuurlijk nergens over. De pretentie ook, dat-ie de enige echte zurebom maakt. Daarom 30 % duurder dan elders.Enjoy.
"en in een mooi potje gedaan door onze mensen die een normaal salaris krijgen."![]()
Het is dan ook niet voor niets bij het commerciële RTL5 te aanschouwen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:38 schreef tong80 het volgende:
Triest dat gesponsorde tv zo ver is doorgeslagen
Vertel mij wat over de augurken bussines. Daar lusten de fruituitjes geen brood van. Is er geen gat in de markt voor belegen gatenkaas producenten ?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niets bij het commerciële RTL5 te aanschouwen.
En Oos Kesbeke is er niet vies van een beetje geld uit te geven in ruil voor reclame voor z'n toko, dus 1 + 1 = 2.
Desondanks denk ik dat het wel een leuk programma kan worden, aangezien het een aparte business is...
Vast wel, maar daar gaat het hier niet over...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel mij wat over de augurken bussines. Daar lusten de fruituitjes geen brood van. Is er geen gat in de markt voor belegen gatenkaas producenten ?
Oh ja, jij bent van de strakke regels. Ook maar één zijwieltje en je augurken worden gesloten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar gaat het hier niet over...
Zeg dat, hoe Oos en Daan tegen elkaar tekeer gaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:38 schreef Dutch_view het volgende:
De chef vers, Daan , is me ook een kerel hoor
Vrouw van inspecteur Clouseauquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:40 schreef Tourniquet het volgende:
Goed dat inspecteur Claudine dat niet zag.
Die kwaliteit/hygiëne inspecteur van de KvW (?) die in aflevering 2 langs kwam, waar Oos zo’n hekel aan had dat hij haar zelf maar heeft ingehuurd.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vrouw van inspecteur Clouseau
Briljante actie vind ik datquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kwaliteit/hygiëne inspecteur van de KvW (?) die in aflevering 2 langs kwam, waar Oos zo’n hekel aan had dat hij haar zelf maar heeft ingehuurd.
Ik hoop dat Frans heel goed betaald krijgt voor zijn arbeid wat een kerelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
Frans is wel echt een gigantische waarde voor de fabriek
Ik zou het niet doen, het zal repetitief zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oos Kesbeke onzeker over tweede seizoen De Augurkenkoning
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-2-de-augurkenkoning
Ik zou het wel doen alleen met een sterk verbeterd contract want ze hadden beide niet gerekend met zoveel kijkersquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:58 schreef spapaars het volgende:
Ik zou het niet doen, het zal repetitief zijn.
Kesbeke over het succes van tafelzuur-hitserie De Augurkenkoning bij Humberto: ‘Totaal niet verwacht’quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:54 schreef spapaars het volgende:
Vader en zoon waren gisteren te gast bij Humberto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:30 schreef Enfoire het volgende:
mooie serie.
Wat een misere met die machines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:52 schreef Blues het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:11 schreef Enfoire het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude vriendjes van elkaar van de businessclub (ABA) van Ajax.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
Op alle werkkleding die het personeel en zijzelf dragen staat sluikreclame van OGÉR dus daar zal Oos ook genoeg aan verdienen..
Ze zullen er beiden beter van wordenquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oude vriendjes van elkaar van de businessclub (ABA) van Ajax.
En Oger vaart er ook wel bij:
https://www.ogercorporatefashionstatements.com/cases/kesbeke/
Ja Mikey is opeens verdwenen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:17 schreef praadje het volgende:
DaanIeder bedrijf zou een Daan moeten hebben. Ik mis Mikey trouwens. Die zal wel weer iets geflikt hebben en eruit gegooid zijn.
Netjes dat ze dat dan niet voor de camera hebben gedaan.
oh jammer dat hij het wellicht toch weer verbruid heeft bij Ons.quote:Op zondag 5 november 2023 15:01 schreef golfer het volgende:
Volgens zijn LinkedIn pagina werkt hij sinds augustus van dit jaar als vrachtwagenchauffeur bij Bnext.
Die vrouw van hem is ook een topperquote:Op donderdag 9 november 2023 21:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wat is dit een onverwacht leuk programma..
Echt een aanrader, voor mij leuker dan die Meilandjes, en zeker dan die Gillis soap.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nog geen aflevering gezien van deze, moet ook maar eens gaan kijken
Komt denk ik door de titel van het programma
Afl 6?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:53 schreef Enfoire het volgende:
Nieuwste aflevering stond er gisteravond al op
he daar stond 16 nov bijquote:Op donderdag 16 november 2023 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afl 6?
Die stond er een week geleden al op.
Staat eronder vandaag, maar die aflevering (6) heb ik op VL al een week terug gezien.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:11 schreef Enfoire het volgende:
[..]
he daar stond 16 nov bij
ik ga nog eens kijken in de app
kan zijn dat ik flink in de bonen ben
Oh ik heb niet meer gekeken na aflevering 5. Ik was blij verrast toen ik gisteravond zag dat 6 erop stond.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Staat eronder vandaag, maar die aflevering (6) heb ik op VL al een week terug gezien.
Ben bang dat 6 voorlopig de laatste is, anders zou vandaag 7 op VL moeten staan.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:18 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Oh ik heb niet meer gekeken na aflevering 5. Ik was blij verrast toen ik gisteravond zag dat 6 erop stond.
Weet jij uit hoeveel afleveringen dit seizoen bestaat? ik vind het nergens terug.
Ja ben er ook bang voor en ik kan er ook niks over vinden op internet. Raar.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben bang dat 6 voorlopig de laatste is, anders zou vandaag 7 op VL moeten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. https://fd.nl/bedrijfslev(...)genwijze-klootzakken
[ Bericht 15% gewijzigd door MadMaster op 18-11-2023 17:17:27 (Berichten achter paywall quoten is niet toegestaan) ]
De volgende quote zie ik als een positief nieuwtje. Eerder sprak Oos zich nooit specifiek uit voor een tweede serie. Maar bij "onderhandelingen" wordt het toch al wat concreter:quote:We zitten massaal aan de buis gekluisterd als er weer een heerlijk realityprogramma is te zien. Maar hoe gaat het er achter de schermen aan toe? En hoe is het om een van de deelnemers te zijn?
https://www.linda.nl/nieu(...)kenkoning-interview/quote:“We zijn nog in onderhandeling over een tweede seizoen, ik zeg daar in ieder geval nog geen nee tegen ..."
Nice, mooie opvolger voor Gillis nu die (terecht) naar de klote aan het gaan is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
OOS KESBEKE IS TE ZIEN IN 'DE AUGURKENKONING': 'HET GAAT OP Z'N AMSTERDAMS, HÈ'
[..]
De volgende quote zie ik als een positief nieuwtje. Eerder sprak Oos zich nooit specifiek uit voor een tweede serie. Maar bij "onderhandelingen" wordt het toch al wat concreter:
[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)kenkoning-interview/
Andere zendgemachtigde.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nice, mooie opvolger voor Gillis nu die (terecht) naar de klote aan het gaan is.
https://m.facebook.com/st(...)4&id=100002181851935quote:𝗔𝘂𝗴𝘂𝗿𝗸𝗲𝗻𝗸𝗼𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗶𝘇𝗼𝗲𝗻 𝟮! 🥒
Het grote woord mag er eindelijk uit en wij zijn ongelofelijk enthousiast!! Het tweede seizoen van 'De Augurkenkoning' is vanaf dit voorjaar te zien bij RTL 5!
Het is werkelijk waar geweldig nieuws en wij sprongen nog net niet uit onze panty! In het nieuwe seizoen komt onder andere de overdracht van de fabriek aan de twee prinsen ter spraken. Ook gaan wij op bedrijfsuitje naar Lissabon, wat ons team meer dan verdient heeft! Sommige van onze medewerkers hebben nog nooit gevlogen, dus dat wordt een trip om nooit te vergeten! ✈
Het eerste seizoen was al ontzettend spannend, maar dankzij de onwijs leuke reacties en een prijs van het AD konden wij niets beters wensen! We gaan er weer een knallend seizoen van maken! 🎬
Ik ben benieuwd, vrees toch meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond de eerste aflevering van seizoen 2.
Tafelzuurmagnaat Oos Kesbeke is terug met een nieuw seizoen van zijn realityserie De Augurkenkoning. Die begint in opperbeste stemming: een nieuwe machine is aan de praat en Oos trakteert zijn medewerkers op een stedentrip naar Lissabon.
RTL5, 20:28 uur.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
Op alle werkkleding die het personeel en zijzelf dragen staat sluikreclame van OGÉR dus daar zal Oos ook genoeg aan verdienen..
Leuk dat de serie een succes is en dat ze er zelf niet eens zo bij stil stonden dat ze daarom nu een soort van “BNers” zijn geworden.
Ik vind het een leuk programma en zou mooi zijn als er nog een seizoen komt.
Oos is een afkorting van Oger, hij is een neef van Oger lusink oprichter van de modewinkel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oude vriendjes van elkaar van de businessclub (ABA) van Ajax.
En Oger vaart er ook wel bij:
https://www.ogercorporatefashionstatements.com/cases/kesbeke/
Pa kesbeke nam het hele personeel mee naar kenia, kennelijk geld zat.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:30 schreef tong80 het volgende:
Het kost iets, maar daar is commerciële tv voor bedoeld.
Krijgt Oos dan ook drie keer betaaldquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:30 schreef spapaars het volgende:
Zie dat RTL5 de aflevering 3 keer per week uitzendt.
Heel leuk, inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
.stond een leuk interview met Oos in Veronica Superguide
[ afbeelding ]
Maar toch heeft Oos meestal gelijk.quote:
Ik vraag me ernstig af waarom de potten nog met hand gevuld worden? Dat kan vast geautomatiseerd worden.quote:
Ja en Oos heeft hele goede ervaringen met nieuwe machinesquote:Op maandag 6 mei 2024 20:38 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me ernstig af waarom de potten nog met hand gevuld worden? Dat kan vast geautomatiseerd worden.
Is dat Oosquote:Op maandag 6 mei 2024 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hij is wel afgevallen
Wss door de zorgen
En nu zonder bril.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hij is wel afgevallen
Wss door de zorgen
Ja erg heftigquote:Op donderdag 9 mei 2024 08:43 schreef TjjWester het volgende:
Is Marcella de moeder van de kinderen?
Op je 30 ste ongeneeslijk ziek worden en overlijden, tering.....
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:24 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kijk met vertraging![]()
Turkse pizza’s broden zijn pannenkoeken pizza's geworden
Maar zouden ze geen checklist hebben? Ik bedoel vandaag gaan we product A maken dus machine 1 moet op deze manier afgesteld zijn, machine 2 op deze manier, enz. Nu moest Richard op komen draven om het voor elkaar te krijgen. Er zal niets op papier staan, zit allemaal in het hoofd van Richard.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:54 schreef Dutch_view het volgende:
Werkelijk bij alles moet Oos de boel checken![]()
Vertrouwen is goed controleren is beter
Er zien wel meer dingen er niet super fris uit...quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Dutch_view het volgende:
Dat diepvriesspul in die grote bakken met een sneeuwschep erin zien er nu niet echt fris uit
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Daan... daar zou ik het geduld niet mee hebben
Hahaha ja... maar hij was ook ineens het baasje toen Oos en zoons weg warenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:47 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kloptwel een gouden kerel , net als de rest
![]()
Die arme Patrick, niemand die zn “autoriteit” dulde
Daan moet van oos delegeren maar als hij dat doet krijgt hij van oos op zijn flikker omdat iedereen er een puinhoop van maakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja... maar hij was ook ineens het baasje toen Oos en zoons weg waren
En volgens mij heeft die Daan wel een etiket. Die man is niet loepzuiver
Klopt. Hij werkt hard. Alleen zijn karakter werkt me op de zenuwen. Hij delegeert wel, maar als het niet zijn manier is neemt hij het uit handen ipv uitleggen. Het is een aparte baas die Daanquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daan moet van oos delegeren maar als hij dat doet krijgt hij van oos op zijn flikker omdat iedereen er een puinhoop van maakt.
Hij heeft het 100 keer uitgelegd, iedereen lacht hem uit en uit pure frustratie gaat hij maar weer zelf opruimen.
Een gouden man
Heb je het personeel gezien? Hoe vaak heeft Oos al uitgelegd hoe je dingen moet schoon spuiten? Ze kijken je schaapachtig aan, doen wat je wilt en morgen doen ze weer hun eigen ding.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt. Hij werkt hard. Alleen zijn karakter werkt me op de zenuwen. Hij delegeert wel, maar als het niet zijn manier is neemt hij het uit handen ipv uitleggen. Het is een aparte baas die Daan
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb je het personeel gezien? Hoe vaak heeft Oos al uitgelegd hoe je dingen moet schoon spuiten? Ze kijken je schaapachtig aan, doen wat je wilt en morgen doen ze weer hun eigen ding.
Ik weet niet of je videoland hebt maar volgende week kun je mooi zien waarom daan zo is en waarom hij zo gepresteerd is.
Oos heeft veel, heeel veeel geduldquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb je het personeel gezien? Hoe vaak heeft Oos al uitgelegd hoe je dingen moet schoon spuiten? Ze kijken je schaapachtig aan, doen wat je wilt en morgen doen ze weer hun eigen ding.
Ik weet niet of je videoland hebt maar volgende week kun je mooi zien waarom daan zo is en waarom hij zo gefrusteerd is.
quote:
Gaat niet anders, heeft Oos net uitgelegd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Anno 2024 nog handmatig potjes vullen.
Mag ik heel eerlijk zijn? Ik zou me ergeren als de pest aan hem in mijn omgevingquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is hij zeker. Ieder bedrijf kan wel een Happy gebruiken.
Dat was mij ook al opgevallen... krijg er als vrouw haast een complex vanquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Thierry had flinke tetten in dat vrijetijd shirt
RTL5 of Videoland, weet niet wat je kan zien in België.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan ik dat ergens bekijken vanuit 🇧🇪?
Geen van beiden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
RTL5 of Videoland, weet niet wat je kan zien in België.
Misschien kun je een NL Ziet abbonement proberen? Volgens mij kun je die ook in België afsluitenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wij hebben ze een paar weken geleden (per ongeluk) gekocht, zonder er op te letten dat hun logo er ook op stond. Na een paar hippies de rest va de zak weggegooid. Wij vo den het absoluut niet lekker en al helemaal niet naar kimchi smaken.quote:
Ondanks dat het idee goed is, de chips is inderdaad niet te eten...quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Boerderij chips, verkrijgbaar bij de Appie.
Een proefabonnement afsluiten op videoland, betalingen blokkeren en mails negeren. Ze gaan me nu na 10 weken eindelijk afsluiten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ai zo slecht ja? Misschien hadden ze beter toch een extern smaakpanel moeten laten testen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben ze een paar weken geleden (per ongeluk) gekocht, zonder er op te letten dat hun logo er ook op stond. Na een paar hippies de rest va de zak weggegooid. Wij vo den het absoluut niet lekker en al helemaal niet naar kimchi smaken.
Dat is toch niet echt verrassend, zeker niet bij chips.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:47 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ai zo slecht ja? Misschien hadden ze beter toch een extern smaakpanel moeten laten testen.
Ook opvallend: Kimchi van Kesbeke is gefermenteerde kool en kruiden. Maar volgens de ingrediënten zit er niets met kool op de chipsHet is dus eigenlijk aardappelchips met kimchi kruiden. Das wel heel wat anders dan het spul uit hun potjes.
Camiel heeft het uitgelegd, de kimchi word gedroogd en dan poeder van gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:47 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ai zo slecht ja? Misschien hadden ze beter toch een extern smaakpanel moeten laten testen.
Ook opvallend: Kimchi van Kesbeke is gefermenteerde kool en kruiden. Maar volgens de ingrediënten zit er niets met kool op de chipsHet is dus eigenlijk aardappelchips met kimchi kruiden. Das wel heel wat anders dan het spul uit hun potjes.
Ah oke dat had ik even gemist in de uitzendingquote:Op zondag 2 juni 2024 13:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Camiel heeft het uitgelegd, de kimchi word gedroogd en dan poeder van gemaakt.
Daarom is Arie ook vrachtwagenchauffeur en geen andre.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:46 schreef casita het volgende:
Kolere Arie je zong vals je broer zong beter zelfs als hij lazerus was
Haha, dat was echt een memorabel moment.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hoogste baas van de supermarkt is bij Oos, gaat Daan over de porto raaskallen of pleuris dit en kut dat
Ik betwijfel of dat de CEO van plus was, die gaat echt niet zijn dochters meenemen om te proeven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hoogste baas van de supermarkt is bij Oos, gaat Daan over de porto raaskallen of pleuris dit en kut dat
Oos en Camiel zijn veel sterker dan silvian.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Einde van het seizoen![]()
Benieuwd of er nog een 3e seizoen komt
Silvian wou eigenlijk al geen 2e seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Oos en Camiel zijn veel sterker dan silvian.
Dit is gewoon 8 uur reclame, tel maar eens hoevaak ze kesbeke zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Silvian wou eigenlijk al geen 2e seizoen.
We zullen zien, laten we t hopen.
Denk dat Oos en Camiel ook wel een commercieel punt zien in deze serie, naamsbekendheid etc.
Iedereen z'n specialiteiten...quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:46 schreef casita het volgende:
Kolere Arie je zong vals je broer zong beter zelfs als hij lazerus was
Was al te zien in dit seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Toevallig zit ik dit item te lezen op RTV Drenthe, eind mei was het inzaai moment van de augurkenplanten in Drenthe.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)innenkort-uit-hijken
Wat valt mij op: Oos, Camiel en Silvian aanwezig, mét een professionele cameracrew erbij![]()
Zou maar zo kunnen dat dit opnames zijn voor seizoen 3
Oos kan het die Sebastiaan, die met het hele gemberthee idee kwam, niet kwalijk nemen dat dit mis ging vind ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
Receptuur wordt niet gevolgd, Oos is woest![]()
![]()
Kan wel begrijpen waarom Oos aan micromanagement wil doen
Iedereen haalt zn schouders op en wijst naar elkaar
Medewerker deed het zonder die receptuur te lezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Oos kan het die Sebastiaan, die met het hele gemberthee idee kwam, niet kwalijk nemen dat dit mis ging vind ik.
Voor het eerst in zo'n fabriek, alles moet zus-zo-dit-dat-snel-hop-hop tussen ervaren medewerkers die ook niet goed bezig zijn om hem daarin 'los' te laten. De receptuur had (2 of 3) dubbel gecheckt moeten worden door verschillende mensen.
Doen wij ook in de zorg als je medicatie geeft
Het eerste wat ik vanmorgen tegen mijn collega zei. Hey slappe, zullen we eerst die kutkratten in het magazijn pleuren. Gieren van de lach. Daanquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Prachtig, mooi om te zienquote:
Super leuk! Dank je voor delenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Videoland heeft zojuist seizoen 3 aangekondigd, vanaf 10 oktober.
quote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:55 schreef spapaars het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)an-de-augurkenkroket
Jammer, maar ik daarvoor niet Videoland aanschaffen.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar ik daarvoor niet Videoland aanschaffen.
Ja die is leuk! Heb ik net gezien, verplaats deze quote ook even naar dat topicquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ikke ook
![]()
Zie net dat Holland next top model ook erop staat
Ik had het in dat topic gezienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die is leuk! Heb ik net gezien, verplaats deze quote ook even naar dat topic
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:55 schreef spapaars het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)an-de-augurkenkroket
Hoeft niet Golfer komt gewoon op rtl 5 morgenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar ik daarvoor niet Videoland aanschaffen.
Ah. Gelukkig maar. Ik ga het programmeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:00 schreef casita het volgende:
Hoeft niet Golfer komt gewoon op rtl 5 morgen
Ik heb niet voor gekeken dus geen idee wat er aan de hand is maar oos vertelde dat bij boulevard.quote:
Schijnt allemaal erg mee te vallen gelukkig. Hij krijgt 5 bestralingen en verder geen uitzaaiingen. Ze waren er op tijd bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb niet voor gekeken dus geen idee wat er aan de hand is maar oos vertelde dat bij boulevard.
Mooi om die emoties te zien bij Oos en zijn zonen.quote:
Ik heb dat gisteren op TV niet gezien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:53 schreef spapaars het volgende:
Oos heeft ook altijd pech.
Op vakantie een massage, een vrouw van 90 kilo loopt over zijn rug.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren op TV niet gezien.
Blijkbaar even gemist.quote:
Bijna de gehele vakantie had hij flink last van een gekneusde rib.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren op TV niet gezien.
Stroomrekening is laagquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:11 schreef golfer het volgende:
Ik zou hun waterrekening wel eens willen zien.
Constant water op de vloer en schoonmaken.
Niet iedereen heeft Videoland.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:59 schreef RipCity het volgende:
Die happy is ook maar een rare in nieuwe videoland aflevering.
En die kale medewerker op de vloer raakt altijd ZO in de stress. Die zit ergens in een of ander spectrum ofzo en krijgt nog eens last van hoge bloeddruk. Slaat soms compleet door :/
Mooi wel weer hoe Oossie alles oplost. Vlaggetje op westertoren heeft die verdient.
Zeker niet. Met die slang in de knoop en op de grond.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:46 schreef Dutch_view het volgende:
Thierry is echt niet de meest snuggere
En dan zelf in het shot erna zeggen dat hij zich toch wel overal bemoeid en dan zo heerlijk in de lach schieten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:44 schreef golfer het volgende:
Oos: " Ik hou niet zo van mensen die zich overal mee bemoeien"
Mag niet want rijksmonument.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Stroomrekening is laag
Werkelijk hele dak bomvol met zonnepanelen![]()
Alleen het kantoor, er naast staat een oerlelijke loods.quote:
Thierry heeft ze niet allemaal op een rijtje, o ja wel op een rijtje maar niet in de goede volgordequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:46 schreef Dutch_view het volgende:
Thierry is echt niet de meest snuggere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Zou het bij andere fabrieken anders zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die fabriek verspild wel echt veel voedsel
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou het bij andere fabrieken anders zijn?
Hij neemt meestal alleen mensen aan ‘met rugzakje’ zei die een keer volgens mij. Zodat ze ook kansen krijgen op de arbeidsmarkt. Naast de zooi Oekraïners en ander volk van uitzendbureau. Dus iedereen heeft wel iets daar. Zie je in aflevering volgende week ook in mooi emo momentje. Oos heeft hart wel op goede plekquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:57 schreef Dutch_view het volgende:
Apart personeel heeft Oos in dienst
HappyEerst als een pseudo psycholoog moet je iemand zien te activeren
Zijn bureaublad van de pc is net zo'n teringzooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:17 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
De zooi op dat bureau van Oos.
Gesponsord?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:59 schreef derLudolf het volgende:
Gaan de zaken slecht? Eerst een Mercedes nu een Chinees hok.
Functioneel gebruik van het bureaublad, love it.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:17 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
De zooi op dat bureau van Oos.
Toen we nog geen flexplekken hadden zag mijn bureau er ook zo uit. Wel elke dag in en uit het lade blok want clean desk policy.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn bureaublad van de pc is net zo'n teringzooi.
Ik heb het over de desktop van zijn PC, daar staan honderden icoontjes op. Tientallen pdf en word documentenquote:Op zondag 3 november 2024 13:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Functioneel gebruik van het bureaublad, love it.
[..]
Toen we nog geen flexplekken hadden zag mijn bureau er ook zo uit. Wel elke dag in en uit het lade blok want clean desk policy.
Haahha dat viel mij ook al op. Alles opslaan op het bureaublad.quote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over de desktop van zijn PC, daar staan honderden icoontjes op. Tientallen pdf en word documenten
Die kan slecht stil zitten. Oos' tactiek van zeuren over de zooi in de werkplaats werkte goed, Frans ging naar bovenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:57 schreef golfer het volgende:
Ën Frans maar doorgaan na zijn bestralingen.
https://www.ditjesendatje(...)en-klinkklare-onzin/quote:Op woensdag 13 november 2024 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Welk gerucht dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |