Oos heeft veel, heeel veeel geduldquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb je het personeel gezien? Hoe vaak heeft Oos al uitgelegd hoe je dingen moet schoon spuiten? Ze kijken je schaapachtig aan, doen wat je wilt en morgen doen ze weer hun eigen ding.
Ik weet niet of je videoland hebt maar volgende week kun je mooi zien waarom daan zo is en waarom hij zo gefrusteerd is.
quote:
Gaat niet anders, heeft Oos net uitgelegd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Anno 2024 nog handmatig potjes vullen.
Mag ik heel eerlijk zijn? Ik zou me ergeren als de pest aan hem in mijn omgevingquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is hij zeker. Ieder bedrijf kan wel een Happy gebruiken.
Dat was mij ook al opgevallen... krijg er als vrouw haast een complex vanquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Thierry had flinke tetten in dat vrijetijd shirt
RTL5 of Videoland, weet niet wat je kan zien in België.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan ik dat ergens bekijken vanuit 🇧🇪?
Geen van beiden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
RTL5 of Videoland, weet niet wat je kan zien in België.
Misschien kun je een NL Ziet abbonement proberen? Volgens mij kun je die ook in België afsluitenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wij hebben ze een paar weken geleden (per ongeluk) gekocht, zonder er op te letten dat hun logo er ook op stond. Na een paar hippies de rest va de zak weggegooid. Wij vo den het absoluut niet lekker en al helemaal niet naar kimchi smaken.quote:
Ondanks dat het idee goed is, de chips is inderdaad niet te eten...quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Boerderij chips, verkrijgbaar bij de Appie.
Een proefabonnement afsluiten op videoland, betalingen blokkeren en mails negeren. Ze gaan me nu na 10 weken eindelijk afsluiten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ai zo slecht ja? Misschien hadden ze beter toch een extern smaakpanel moeten laten testen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben ze een paar weken geleden (per ongeluk) gekocht, zonder er op te letten dat hun logo er ook op stond. Na een paar hippies de rest va de zak weggegooid. Wij vo den het absoluut niet lekker en al helemaal niet naar kimchi smaken.
Dat is toch niet echt verrassend, zeker niet bij chips.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:47 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ai zo slecht ja? Misschien hadden ze beter toch een extern smaakpanel moeten laten testen.
Ook opvallend: Kimchi van Kesbeke is gefermenteerde kool en kruiden. Maar volgens de ingrediënten zit er niets met kool op de chipsHet is dus eigenlijk aardappelchips met kimchi kruiden. Das wel heel wat anders dan het spul uit hun potjes.
Camiel heeft het uitgelegd, de kimchi word gedroogd en dan poeder van gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:47 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ai zo slecht ja? Misschien hadden ze beter toch een extern smaakpanel moeten laten testen.
Ook opvallend: Kimchi van Kesbeke is gefermenteerde kool en kruiden. Maar volgens de ingrediënten zit er niets met kool op de chipsHet is dus eigenlijk aardappelchips met kimchi kruiden. Das wel heel wat anders dan het spul uit hun potjes.
Ah oke dat had ik even gemist in de uitzendingquote:Op zondag 2 juni 2024 13:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Camiel heeft het uitgelegd, de kimchi word gedroogd en dan poeder van gemaakt.
Daarom is Arie ook vrachtwagenchauffeur en geen andre.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:46 schreef casita het volgende:
Kolere Arie je zong vals je broer zong beter zelfs als hij lazerus was
Haha, dat was echt een memorabel moment.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hoogste baas van de supermarkt is bij Oos, gaat Daan over de porto raaskallen of pleuris dit en kut dat
Ik betwijfel of dat de CEO van plus was, die gaat echt niet zijn dochters meenemen om te proeven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hoogste baas van de supermarkt is bij Oos, gaat Daan over de porto raaskallen of pleuris dit en kut dat
Oos en Camiel zijn veel sterker dan silvian.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Einde van het seizoen![]()
Benieuwd of er nog een 3e seizoen komt
Silvian wou eigenlijk al geen 2e seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Oos en Camiel zijn veel sterker dan silvian.
Dit is gewoon 8 uur reclame, tel maar eens hoevaak ze kesbeke zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Silvian wou eigenlijk al geen 2e seizoen.
We zullen zien, laten we t hopen.
Denk dat Oos en Camiel ook wel een commercieel punt zien in deze serie, naamsbekendheid etc.
Iedereen z'n specialiteiten...quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:46 schreef casita het volgende:
Kolere Arie je zong vals je broer zong beter zelfs als hij lazerus was
Was al te zien in dit seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Toevallig zit ik dit item te lezen op RTV Drenthe, eind mei was het inzaai moment van de augurkenplanten in Drenthe.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)innenkort-uit-hijken
Wat valt mij op: Oos, Camiel en Silvian aanwezig, mét een professionele cameracrew erbij![]()
Zou maar zo kunnen dat dit opnames zijn voor seizoen 3
Oos kan het die Sebastiaan, die met het hele gemberthee idee kwam, niet kwalijk nemen dat dit mis ging vind ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
Receptuur wordt niet gevolgd, Oos is woest![]()
![]()
Kan wel begrijpen waarom Oos aan micromanagement wil doen
Iedereen haalt zn schouders op en wijst naar elkaar
Medewerker deed het zonder die receptuur te lezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Oos kan het die Sebastiaan, die met het hele gemberthee idee kwam, niet kwalijk nemen dat dit mis ging vind ik.
Voor het eerst in zo'n fabriek, alles moet zus-zo-dit-dat-snel-hop-hop tussen ervaren medewerkers die ook niet goed bezig zijn om hem daarin 'los' te laten. De receptuur had (2 of 3) dubbel gecheckt moeten worden door verschillende mensen.
Doen wij ook in de zorg als je medicatie geeft
Het eerste wat ik vanmorgen tegen mijn collega zei. Hey slappe, zullen we eerst die kutkratten in het magazijn pleuren. Gieren van de lach. Daanquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Prachtig, mooi om te zienquote:
Super leuk! Dank je voor delenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Videoland heeft zojuist seizoen 3 aangekondigd, vanaf 10 oktober.
quote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:55 schreef spapaars het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)an-de-augurkenkroket
Jammer, maar ik daarvoor niet Videoland aanschaffen.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar ik daarvoor niet Videoland aanschaffen.
Ja die is leuk! Heb ik net gezien, verplaats deze quote ook even naar dat topicquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ikke ook
![]()
Zie net dat Holland next top model ook erop staat
Ik had het in dat topic gezienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die is leuk! Heb ik net gezien, verplaats deze quote ook even naar dat topic
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:55 schreef spapaars het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)an-de-augurkenkroket
Hoeft niet Golfer komt gewoon op rtl 5 morgenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar ik daarvoor niet Videoland aanschaffen.
Ah. Gelukkig maar. Ik ga het programmeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:00 schreef casita het volgende:
Hoeft niet Golfer komt gewoon op rtl 5 morgen
Ik heb niet voor gekeken dus geen idee wat er aan de hand is maar oos vertelde dat bij boulevard.quote:
Schijnt allemaal erg mee te vallen gelukkig. Hij krijgt 5 bestralingen en verder geen uitzaaiingen. Ze waren er op tijd bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb niet voor gekeken dus geen idee wat er aan de hand is maar oos vertelde dat bij boulevard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |