Haha, dat was echt een memorabel moment.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hoogste baas van de supermarkt is bij Oos, gaat Daan over de porto raaskallen of pleuris dit en kut dat
Ik betwijfel of dat de CEO van plus was, die gaat echt niet zijn dochters meenemen om te proeven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hoogste baas van de supermarkt is bij Oos, gaat Daan over de porto raaskallen of pleuris dit en kut dat
Oos en Camiel zijn veel sterker dan silvian.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Einde van het seizoen![]()
Benieuwd of er nog een 3e seizoen komt
Silvian wou eigenlijk al geen 2e seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Oos en Camiel zijn veel sterker dan silvian.
Dit is gewoon 8 uur reclame, tel maar eens hoevaak ze kesbeke zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Silvian wou eigenlijk al geen 2e seizoen.
We zullen zien, laten we t hopen.
Denk dat Oos en Camiel ook wel een commercieel punt zien in deze serie, naamsbekendheid etc.
Iedereen z'n specialiteiten...quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:46 schreef casita het volgende:
Kolere Arie je zong vals je broer zong beter zelfs als hij lazerus was
Was al te zien in dit seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Toevallig zit ik dit item te lezen op RTV Drenthe, eind mei was het inzaai moment van de augurkenplanten in Drenthe.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)innenkort-uit-hijken
Wat valt mij op: Oos, Camiel en Silvian aanwezig, mét een professionele cameracrew erbij![]()
Zou maar zo kunnen dat dit opnames zijn voor seizoen 3
Oos kan het die Sebastiaan, die met het hele gemberthee idee kwam, niet kwalijk nemen dat dit mis ging vind ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
Receptuur wordt niet gevolgd, Oos is woest![]()
![]()
Kan wel begrijpen waarom Oos aan micromanagement wil doen
Iedereen haalt zn schouders op en wijst naar elkaar
Medewerker deed het zonder die receptuur te lezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Oos kan het die Sebastiaan, die met het hele gemberthee idee kwam, niet kwalijk nemen dat dit mis ging vind ik.
Voor het eerst in zo'n fabriek, alles moet zus-zo-dit-dat-snel-hop-hop tussen ervaren medewerkers die ook niet goed bezig zijn om hem daarin 'los' te laten. De receptuur had (2 of 3) dubbel gecheckt moeten worden door verschillende mensen.
Doen wij ook in de zorg als je medicatie geeft
Het eerste wat ik vanmorgen tegen mijn collega zei. Hey slappe, zullen we eerst die kutkratten in het magazijn pleuren. Gieren van de lach. Daanquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Prachtig, mooi om te zienquote:
Super leuk! Dank je voor delenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Videoland heeft zojuist seizoen 3 aangekondigd, vanaf 10 oktober.
quote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:55 schreef spapaars het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)an-de-augurkenkroket
Jammer, maar ik daarvoor niet Videoland aanschaffen.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar ik daarvoor niet Videoland aanschaffen.
Ja die is leuk! Heb ik net gezien, verplaats deze quote ook even naar dat topicquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ikke ook
![]()
Zie net dat Holland next top model ook erop staat
Ik had het in dat topic gezienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die is leuk! Heb ik net gezien, verplaats deze quote ook even naar dat topic
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:55 schreef spapaars het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)an-de-augurkenkroket
Hoeft niet Golfer komt gewoon op rtl 5 morgenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar ik daarvoor niet Videoland aanschaffen.
Ah. Gelukkig maar. Ik ga het programmeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:00 schreef casita het volgende:
Hoeft niet Golfer komt gewoon op rtl 5 morgen
Ik heb niet voor gekeken dus geen idee wat er aan de hand is maar oos vertelde dat bij boulevard.quote:
Schijnt allemaal erg mee te vallen gelukkig. Hij krijgt 5 bestralingen en verder geen uitzaaiingen. Ze waren er op tijd bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb niet voor gekeken dus geen idee wat er aan de hand is maar oos vertelde dat bij boulevard.
Mooi om die emoties te zien bij Oos en zijn zonen.quote:
Ik heb dat gisteren op TV niet gezien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:53 schreef spapaars het volgende:
Oos heeft ook altijd pech.
Op vakantie een massage, een vrouw van 90 kilo loopt over zijn rug.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren op TV niet gezien.
Blijkbaar even gemist.quote:
Bijna de gehele vakantie had hij flink last van een gekneusde rib.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren op TV niet gezien.
Stroomrekening is laagquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:11 schreef golfer het volgende:
Ik zou hun waterrekening wel eens willen zien.
Constant water op de vloer en schoonmaken.
Niet iedereen heeft Videoland.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:59 schreef RipCity het volgende:
Die happy is ook maar een rare in nieuwe videoland aflevering.
En die kale medewerker op de vloer raakt altijd ZO in de stress. Die zit ergens in een of ander spectrum ofzo en krijgt nog eens last van hoge bloeddruk. Slaat soms compleet door :/
Mooi wel weer hoe Oossie alles oplost. Vlaggetje op westertoren heeft die verdient.
Zeker niet. Met die slang in de knoop en op de grond.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:46 schreef Dutch_view het volgende:
Thierry is echt niet de meest snuggere
En dan zelf in het shot erna zeggen dat hij zich toch wel overal bemoeid en dan zo heerlijk in de lach schieten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:44 schreef golfer het volgende:
Oos: " Ik hou niet zo van mensen die zich overal mee bemoeien"
Mag niet want rijksmonument.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Stroomrekening is laag
Werkelijk hele dak bomvol met zonnepanelen![]()
Alleen het kantoor, er naast staat een oerlelijke loods.quote:
Thierry heeft ze niet allemaal op een rijtje, o ja wel op een rijtje maar niet in de goede volgordequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:46 schreef Dutch_view het volgende:
Thierry is echt niet de meest snuggere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Zou het bij andere fabrieken anders zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die fabriek verspild wel echt veel voedsel
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou het bij andere fabrieken anders zijn?
Hij neemt meestal alleen mensen aan ‘met rugzakje’ zei die een keer volgens mij. Zodat ze ook kansen krijgen op de arbeidsmarkt. Naast de zooi Oekraïners en ander volk van uitzendbureau. Dus iedereen heeft wel iets daar. Zie je in aflevering volgende week ook in mooi emo momentje. Oos heeft hart wel op goede plekquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:57 schreef Dutch_view het volgende:
Apart personeel heeft Oos in dienst
HappyEerst als een pseudo psycholoog moet je iemand zien te activeren
Zijn bureaublad van de pc is net zo'n teringzooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:17 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
De zooi op dat bureau van Oos.
Gesponsord?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:59 schreef derLudolf het volgende:
Gaan de zaken slecht? Eerst een Mercedes nu een Chinees hok.
Functioneel gebruik van het bureaublad, love it.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:17 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
De zooi op dat bureau van Oos.
Toen we nog geen flexplekken hadden zag mijn bureau er ook zo uit. Wel elke dag in en uit het lade blok want clean desk policy.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn bureaublad van de pc is net zo'n teringzooi.
Ik heb het over de desktop van zijn PC, daar staan honderden icoontjes op. Tientallen pdf en word documentenquote:Op zondag 3 november 2024 13:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Functioneel gebruik van het bureaublad, love it.
[..]
Toen we nog geen flexplekken hadden zag mijn bureau er ook zo uit. Wel elke dag in en uit het lade blok want clean desk policy.
Haahha dat viel mij ook al op. Alles opslaan op het bureaublad.quote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over de desktop van zijn PC, daar staan honderden icoontjes op. Tientallen pdf en word documenten
Die kan slecht stil zitten. Oos' tactiek van zeuren over de zooi in de werkplaats werkte goed, Frans ging naar bovenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:57 schreef golfer het volgende:
Ën Frans maar doorgaan na zijn bestralingen.
https://www.ditjesendatje(...)en-klinkklare-onzin/quote:Op woensdag 13 november 2024 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Welk gerucht dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |