Daarom is Arie ook vrachtwagenchauffeur en geen andre.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:46 schreef casita het volgende:
Kolere Arie je zong vals je broer zong beter zelfs als hij lazerus was
Haha, dat was echt een memorabel moment.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hoogste baas van de supermarkt is bij Oos, gaat Daan over de porto raaskallen of pleuris dit en kut dat
Ik betwijfel of dat de CEO van plus was, die gaat echt niet zijn dochters meenemen om te proeven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hoogste baas van de supermarkt is bij Oos, gaat Daan over de porto raaskallen of pleuris dit en kut dat
Oos en Camiel zijn veel sterker dan silvian.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Einde van het seizoen![]()
Benieuwd of er nog een 3e seizoen komt
Silvian wou eigenlijk al geen 2e seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Oos en Camiel zijn veel sterker dan silvian.
Dit is gewoon 8 uur reclame, tel maar eens hoevaak ze kesbeke zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Silvian wou eigenlijk al geen 2e seizoen.
We zullen zien, laten we t hopen.
Denk dat Oos en Camiel ook wel een commercieel punt zien in deze serie, naamsbekendheid etc.
Iedereen z'n specialiteiten...quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:46 schreef casita het volgende:
Kolere Arie je zong vals je broer zong beter zelfs als hij lazerus was
Was al te zien in dit seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Toevallig zit ik dit item te lezen op RTV Drenthe, eind mei was het inzaai moment van de augurkenplanten in Drenthe.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)innenkort-uit-hijken
Wat valt mij op: Oos, Camiel en Silvian aanwezig, mét een professionele cameracrew erbij![]()
Zou maar zo kunnen dat dit opnames zijn voor seizoen 3
Oos kan het die Sebastiaan, die met het hele gemberthee idee kwam, niet kwalijk nemen dat dit mis ging vind ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
Receptuur wordt niet gevolgd, Oos is woest![]()
![]()
Kan wel begrijpen waarom Oos aan micromanagement wil doen
Iedereen haalt zn schouders op en wijst naar elkaar
Medewerker deed het zonder die receptuur te lezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Oos kan het die Sebastiaan, die met het hele gemberthee idee kwam, niet kwalijk nemen dat dit mis ging vind ik.
Voor het eerst in zo'n fabriek, alles moet zus-zo-dit-dat-snel-hop-hop tussen ervaren medewerkers die ook niet goed bezig zijn om hem daarin 'los' te laten. De receptuur had (2 of 3) dubbel gecheckt moeten worden door verschillende mensen.
Doen wij ook in de zorg als je medicatie geeft
Het eerste wat ik vanmorgen tegen mijn collega zei. Hey slappe, zullen we eerst die kutkratten in het magazijn pleuren. Gieren van de lach. Daanquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Prachtig, mooi om te zienquote:
Super leuk! Dank je voor delenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Videoland heeft zojuist seizoen 3 aangekondigd, vanaf 10 oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |