Er zien wel meer dingen er niet super fris uit...quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Dutch_view het volgende:
Dat diepvriesspul in die grote bakken met een sneeuwschep erin zien er nu niet echt fris uit
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Daan... daar zou ik het geduld niet mee hebben
Hahaha ja... maar hij was ook ineens het baasje toen Oos en zoons weg warenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:47 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kloptwel een gouden kerel , net als de rest
![]()
Die arme Patrick, niemand die zn “autoriteit” dulde
Daan moet van oos delegeren maar als hij dat doet krijgt hij van oos op zijn flikker omdat iedereen er een puinhoop van maakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja... maar hij was ook ineens het baasje toen Oos en zoons weg waren
En volgens mij heeft die Daan wel een etiket. Die man is niet loepzuiver
Klopt. Hij werkt hard. Alleen zijn karakter werkt me op de zenuwen. Hij delegeert wel, maar als het niet zijn manier is neemt hij het uit handen ipv uitleggen. Het is een aparte baas die Daanquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daan moet van oos delegeren maar als hij dat doet krijgt hij van oos op zijn flikker omdat iedereen er een puinhoop van maakt.
Hij heeft het 100 keer uitgelegd, iedereen lacht hem uit en uit pure frustratie gaat hij maar weer zelf opruimen.
Een gouden man
Heb je het personeel gezien? Hoe vaak heeft Oos al uitgelegd hoe je dingen moet schoon spuiten? Ze kijken je schaapachtig aan, doen wat je wilt en morgen doen ze weer hun eigen ding.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt. Hij werkt hard. Alleen zijn karakter werkt me op de zenuwen. Hij delegeert wel, maar als het niet zijn manier is neemt hij het uit handen ipv uitleggen. Het is een aparte baas die Daan
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb je het personeel gezien? Hoe vaak heeft Oos al uitgelegd hoe je dingen moet schoon spuiten? Ze kijken je schaapachtig aan, doen wat je wilt en morgen doen ze weer hun eigen ding.
Ik weet niet of je videoland hebt maar volgende week kun je mooi zien waarom daan zo is en waarom hij zo gepresteerd is.
Oos heeft veel, heeel veeel geduldquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb je het personeel gezien? Hoe vaak heeft Oos al uitgelegd hoe je dingen moet schoon spuiten? Ze kijken je schaapachtig aan, doen wat je wilt en morgen doen ze weer hun eigen ding.
Ik weet niet of je videoland hebt maar volgende week kun je mooi zien waarom daan zo is en waarom hij zo gefrusteerd is.
quote:
Gaat niet anders, heeft Oos net uitgelegd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Anno 2024 nog handmatig potjes vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |