Naar wat voor cafés ga je wel niet, H_T? En wanneer nodig je ons nou een keer uit?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst in een café de tekst 'Gardameer of Rome, pizza met tonijn, ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn'
Beetje rare openingszin wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst in een café de tekst 'Gardameer of Rome, pizza met tonijn, ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn'
Dit was bij een pubquiz in Utrechtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Naar wat voor cafés ga je wel niet, H_T? En wanneer nodig je ons nou een keer uit?
We zijn wel eens samen in hetzelfde café geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
Met H_T een biertje pakken lijkt me overigens geen straf. Plezant gezelschap vermoed ik zo.
De openingszin is 'Vrijdagmorgen, half negen, mors ik koffie op mijn krant'. Niet echt een verbeteringquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beetje rare openingszin wel.
Ik kan me echt storen aan zo'n nummer. Omdat het idee zo slecht is uitgewerkt. Het klinkt helemaal niet Italiaans! En het intro heeft ook niks met Italië te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
De openingszin is 'Vrijdagmorgen, half negen, mors ik koffie op mijn krant'. Niet echt een verbetering
En het heeft bijna 2 miljoen views![]()
Pfffquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel een drastische en ambitieuze maatregelquote:
They call me Sjors Chaosquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:19 schreef Meke het volgende:
Dit topic is het meest chaotische topic van de afgelopen 2252 delen volgens mij![]()
Deze gozer kwam hier tijdens de dorpsfeesten optreden een aantal maanden terug.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
De openingszin is 'Vrijdagmorgen, half negen, mors ik koffie op mijn krant'. Niet echt een verbetering
En het heeft bijna 2 miljoen views![]()
Mart de Kruijf zat weer ‘ns aan tafel. Dit keer bij Humberto. Is een vriend van ons.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:59 schreef molloot200 het volgende:
Het Oorlog in Oekraïne topic bijhouden is ook weer erg interessant op dit moment
Mafialieden komen in de hel. Hoop ik toch.quote:
Bij de kerstborrel kwam een keer ene Yves (mogelijk Berendse of zoiets) optreden. Nooit van gehoord, maar het leek me verstandig zo ver mogelijk van het podium af te gaan staanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze gozer kwam hier tijdens de dorpsfeesten optreden een aantal maanden terug.
Nog nooit van hem gehoord
Ja, maar mijn hel klinkt zo raar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mafialieden komen in de hel. Hoop ik toch.
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jouw hel is gewoon Almere.
en dit soort dingenquote:
mogen wmb lekker elders ondergebracht worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]/[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |