SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Kut postnlquote:
Zou wel leuk zijn als dat vandaag weer het geval is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd dat we rond de 2.40 gingen is wel een beetje geweest he?
Net nog even gecheckt, Barshim ooit aan 2.43m geraakt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf het altijd bijzonder vinden als ik me bedenk dat ze dus gewoon over een doel op een voetbalveld heen springen. Ruim.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met mayo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:01 schreef wimderon het volgende:
Pietebol
~Leon Haan, steevast als hij het over Bol heeft
Dan was het niet Femke want die doet dat n.... Oh.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bol viel bijna in de laatste 2 meter.
Uitbollen heet dat.quote:
In de vorige heat kon iemand voor de eerste bocht het al niet bijbenen.quote:
Een beetje kwaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand doping heeft gebruikt dan is het prima
Ja heeft die dan gewoon een PR van 10-15 seconden langzamer of hoe zit datquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de vorige heat kon iemand voor de eerste bocht het al niet bijbenen.
Ik deed het in mijn allebeste tijd nog niet eens bij benadering na.quote:
Deze is wel leuk (zeker als Vlaming)quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik deed het in mijn allebeste tijd nog niet eens bij benadering na.
1:56 ja. In deze heat ook een.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja heeft die dan gewoon een PR van 10-15 seconden langzamer of hoe zit dat
Hij liep een PR (2:04.20)!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja heeft die dan gewoon een PR van 10-15 seconden langzamer of hoe zit dat
Eindigt op steenworp afstand van de anderenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:09 schreef The_Undertone het volgende:
Palestijntje boven of onder de 2 minuten?
Mag zich gaan hebronnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eindigt op steenworp afstand van de anderen
Technische nummers dat wil niemand zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker wegschakelen als Barshim begint met een foutpoging
Vast wel ooitquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit WR wordt nooit meer verbroken.
En dan willen die mannen toch hetzelfde verdienen hequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:17 schreef The_Undertone het volgende:
Discuswerpen, enige sport waarbij het record bij de vrouwen verder is dan van de mannen
Eerst dat record bij de vrouwen dat er maar eens aan. Dat het nog staat is vrij bizar.quote:
Je kunt discussiëren of dat nog een vrouw wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:17 schreef The_Undertone het volgende:
Discuswerpen, enige sport waarbij het record bij de vrouwen verder is dan van de mannen
Dat baard zorgen jaquote:
Bij de vrouwen is de discus een soort frisbeequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:17 schreef The_Undertone het volgende:
En heeft ook een hele mooie sierlijke stijl.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:20 schreef Salina het volgende:
Die Allman is echt verreweg de minst stevige van al, man.
Gewoon beiden weer gedeeld goud.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tamberi denkt gewoon 'ik doe precies dezelfde score als Barshim'
Woo kan dat veranderen?quote:
De schande van Tokioquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon beiden weer gedeeld goud.
Het gaat om het verhaal.quote:
Gewoon de regels gevolgd.quote:
Niet mee eens.quote:
Scheelt een kilo natuurlijk. Maar die worpen bij de vrouwen blijven bizar. De top 50 halen lijkt al schier onmogelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:17 schreef The_Undertone het volgende:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt discussiëren of dat nog een vrouw was
Dat. En genoeg andere sporten waar gedeeld goud voorkomt.quote:
Toch niet door handjeklap?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. En genoeg andere sporten waar gedeeld goud voorkomt.
Nee. Maar dat had de bond dan al van te voren moeten hebben beslist.quote:
Ik denk dat je wel bij meer sporten zou kunnen bepalen om geen shootoff te doen. Als dat niet bestond was het sowieso gedeeld goud geweest.quote:
Hadden ze in 2010 moeten doen na 115 minuten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel bij meer sporten zou kunnen bepalen om geen shootoff te doen. Als dat niet bestond was het sowieso gedeeld goud geweest.
Ja dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of ze aan de serietijd van Bol komen.
Mooie tijden waren dat.quote:september 1988 behaalde Martina Hellmann in het Berliner Dynamo-Stadion bij het discuswerpen een afstand van 78,14. Dit is verder dan enige discuswerpster ooit heeft geworpen. Deze prestatie kon echter niet als wereldrecord worden erkend, omdat het behaald was tijdens een onofficieel olympisch trainingskamp. Tijdens deze trainingssessie in Kienbaum wierp ze de volgende onwaarschijnlijke serie: 76,92 - 78,14 - 70,52 - 76,56 - 75,66 - 74,04.
Die geeft nu nog steeds licht zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:29 schreef Ericr het volgende:
Reinsch was een amateur vergeleken met Martina Hellmann
[..]
Mooie tijden waren dat.
quote:
Twee voor de prijs van een.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feng heeft hetzelfde montuurtje als Ceh?
Geen 49er van Bol.quote:
Schippers approves.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:32 schreef wimderon het volgende:
Zelfs David Coulthard is jaloers op deze kaken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:32 schreef wimderon het volgende:
Zelfs David Coulthard is jaloers op deze kaken.
[ afbeelding ]
Is geblesseerd, ook op de trials al.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Die Muhammad zat er vroeger dichter bij
Aha okquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is geblesseerd, ook op de trials al.
En wanneer komt die 50'er dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:37 schreef kilon het volgende:
53 in de serie
52 in de halve finale
51 in de finale
Maar waarschijnlijk wordt dat een 52.3
Hier was Van Klinken in beeld of ben je feeder?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:41 schreef ReplaR het volgende:
Is dit geen polsstokhoogspringen als je zo dun bent?
Voor de lol.quote:
Was iets daarvoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier was Van Klinken in beeld of ben je feeder?
Geld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Een hoop goede Bahreini. Hebben ze daar wat in de grond zitten ofzo?
Oliedollars jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Visa-boompjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Bol en McLaughlin zijn vooral ook veel beter dan de rest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:44 schreef kilon het volgende:
Wat een PR's in deze halve finale. Toch zonde dat het niveau op Bol en McLaughlin na nul is op het moment.
Ik dacht ook al, daar springt een cavia nog overheenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:46 schreef AllesKaputt het volgende:
Was er geen sprake van om de horden op deze afstand te verhogen omdat de toppers gewoon een 400m lopen met af en toe een lullig sprongetje?
Het is ook niet verstandig om direct na de race uit eten te gaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:49 schreef RipCity het volgende:
Je zal tegenover Femke zitten in een restaurant. Dan zit je hele tijd tegen d'r te zeggen van: Shhhh niet zo hard.
De rest maakt er een Potye van.quote:
Wie?quote:
Ook niet zo hard gelopen.quote:
Hadden ze per ongeluk Peter voor de camera?quote:
Van Stekelenburg kun je alles verwachten. Dus je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden ze per ongeluk Peter voor de camera?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toch zie ik hem geen 2.40 - 45 springen.
Statesboro Bluesquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Horen jullie liever Jessica of Ramblin' Man?
Verkeerde topic, Lang is bij PSVquote:
Rio 2016 diep in de nacht kijken genot.quote:
Ik vond Brent Newdick wel leuk, maar dat is geen vrouw. Denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is er ooit een atlete geweest met een betere naam dan Tia Hellebaut?
Tsja je bent fan of niet he ouwe reusquote:
De leukste OS die ik heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rio 2016 diep in de nacht kijken genot.
Elodie Ouedraogoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is er ooit een atlete geweest met een betere naam dan Tia Hellebaut?
Met de losersvluchtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
De leukste OS die ik heb meegemaakt.
Ik vond Londen toch leuker al vielen de NL prestaties af en toe wat tegen. Tokio was natuurlijk nog veel sfeerlozer. Heb wel goede hoop voor Parijs.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
De leukste OS die ik heb meegemaakt.
Ama Pipi.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Brent Newdick wel leuk, maar dat is geen vrouw. Denk ik.
London was ook erg mooi. Maar het dorp in de nacht kijken van Rio had juist wel wat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Londen toch leuker al vielen de NL prestaties af en toe wat tegen. Tokio was natuurlijk nog veel sfeerlozer. Heb wel goede hoop voor Parijs.
Ja, dat was wel het leukst op het forum denk ik. Tokio was qua tijden kut en die reset in de nacht was nou ook niet echt top.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
London was ook erg mooi. Maar het dorp in de nacht kijken van Rio had juist wel wat.
Daar moeten een paar mensen knielen vrees ik.quote:
Eens. Sowieso werkt vanuit de nacht komen en dan de dag door wat minder lekker. En helaas de sfeerloze bende van Tokio. Weliswaar meer door Corona, maar ze deden niet echt hun best om de stad en omgeving te promoten. Alleen dat MTB parcours was heel mooi.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat was wel het leukst op het forum denk ik. Tokio was qua tijden kut en die reset in de nacht was nou ook niet echt top.
Botswaan schijnbaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:01 schreef hhh38 het volgende:
Die Botswanees (Botswaner?) wees naar een leeg stuk shirt
Ik vond het MTB parcours tof en het Golfterrein ook, voor wat het waard is want Golf op de Spelen levert nu nog niet bepaald. Maar ja, die Roeibaan was dan weer echt intens treurig. Dat kon echt niet. En de tennisbanen lagen ook op een sfeerloze plek bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Sowieso werkt vanuit de nacht komen en dan de dag door wat minder lekker. En helaas de sfeerloze bende van Tokio. Weliswaar meer door Corona, maar ze deden niet echt hun best om de stad en omgeving te promoten. Alleen dat MTB parcours was heel mooi.
Trine Hattestadt bekte ook wel lekker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Meh, net als Jacqueline Goormachtigh.
Tia is the best.
Ligt ze er al uit na 3 worpen?quote:
LA is niet echt prettig nee. Al wordt Brisbane het ergstequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de tijden van Rio waren ook echt wel ideaal. Denk niet dat dat ooit nog komt, er zijn nu niet echt veel plekken met dezelfde tijdzone en als je in LA zit is het qua schema alweer heel anders.
Oostkust VS, maarja dat zal nog zeker 25 jaar duren, als het er überhaupt van komt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de tijden van Rio waren ook echt wel ideaal. Denk niet dat dat ooit nog komt, er zijn nu niet echt veel plekken met dezelfde tijdzone en als je in LA zit is het qua schema alweer heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |