SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Dan kun je er beter onderdoor kruipenquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:50 schreef wimderon het volgende:
Misschien moeten ze de horden een meter of 2 hoog maken.
Warholm zou er dan mee wegkomen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je er beter onderdoor kruipen
We danken Rana 'HGH' Reiderquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:52 schreef Marcoss het volgende:
SAFP is ook gewoon 5 jaar ouder dan Schippers..
En ziet er 10 jaar jonger uit. Schippers met haar kraaienpootjesquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:52 schreef Marcoss het volgende:
SAFP is ook gewoon 5 jaar ouder dan Schippers..
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze finale mist een type Tori Bowie
Davis komt vrij bescheiden over.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:53 schreef Remco het volgende:
Is het verboden enigzins symphatiek over te komen als 100 meter loopster bent?
Daar was ze in beeld op de schermen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze finale mist een type Tori Bowie
Snor helpt ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
En ziet er 10 jaar jonger uit. Schippers met haar kraaienpootjes
De mannen lijken vaak ook niet zo symphatiekquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:53 schreef Remco het volgende:
Is het verboden enigzins symphatiek over te komen als 100 meter loopster bent?
Florence.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik mis meer een type Marion Jones.
Ach ja...quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op Alfred of Ta Lou, maar vrees 4 en 5.
Marginal gains?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:57 schreef wimderon het volgende:
Richardson heeft haar nepnagels ervoor afgedaan.
Jammer genoeg niet op podium.quote:
Helaasquote:
Op naar het wereldrecord 200m.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jackson liep nog redelijk in in dat laatste deel.
Lijkt me welquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Heeft ze siliconen? De verhoudingen lijken niet echt te kloppen?
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
In 2021 had ze geen tieten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Wie?quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Kan me herinneren dat ze vroeger plat was ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Sterke finale ja.quote:
Zou het WR op de 100 ooit nog verbroken worden? Al gelooft niemand dat dat zonder windvoordeel wasquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op naar het wereldrecord 200m.
Op de series na danquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Swoboda voor het eerst onder de 11.
Ooit, ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou het WR op de 100 ooit nog verbroken worden? Al gelooft niemand dat dat zonder windvoordeel was
Ooit raken ze er wel. Springt er ooit iemand over 2.46m ?quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou het WR op de 100 ooit nog verbroken worden? Al gelooft niemand dat dat zonder windvoordeel was
Het is nog wel een lichtjaar weg. Denk de 400 nog eerder.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo ver zat Tompsun er in 2021 niet vanaf.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat een oninteressante vraagquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:08 schreef GwaiLow het volgende:
Zou Usain op dit moment (ik neem aan al jaren totaal ongetraind) nog steeds sneller zijn op de 100 meter dan deze nummer 1 bij de dames? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die race nu zou verlopen.
Waarom? Ben zelf wel benieuwd hoe die verhoudingen nu zouden liggen. Maar niemand die 'm kan beantwoorden waarschijnlijkquote:
Ja, die schoenen maakten wel flink verschil.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo ver zat Tompsun er in 2021 niet vanaf.
Geef het een extra generatie nieuwe schoenen en we gaan eronder.
Dat kan hij alleen zelf.. maar wat maakt het verder uit?quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom? Ben zelf wel benieuwd hoe die verhoudingen nu zouden liggen. Maar niemand die 'm kan beantwoorden waarschijnlijk
Het is geen sloppenwijk in Afrika waar ze uit komt toch?quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ben ik de enige die dit wel een mooie winnares vindt (als in: mooie overwinning)? Vanuit je shithole wereldkampioen worden, daar heb je toch doorzettingsvermogen voor nodig.
Dat is meestal het Britse commentaar als het over Britse baanwielrenners gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je Eurosport-uk mannetjes leveren weer @:wimderon
- Je kunt eigenlijk Warholm niet diskwalificeren, want hij kan veel sneller lopen dan in deze halve finale.
Ja, ik zuchtte ook net bij die argumentatiequote:Op maandag 21 augustus 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
- Je kunt eigenlijk Warholm niet diskwalificeren, want hij kan veel sneller lopen dan in deze halve finale.
Nou ja een crackpand is niet heel veel beter lijkt mij.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is geen sloppenwijk in Afrika waar ze uit komt toch?
Dan hadden ze Bol ook gewoon zilver moeten geven, want normaal blijft ze gewoon staan!quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als er iets niet uit mag maken..quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die keer dat Kenny geen DQ kreeg was zo leuk hequote:Op maandag 21 augustus 2023 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is meestal het Britse commentaar als het over Britse baanwielrenners gaat.
En Hassan ook.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hadden ze Bol ook gewoon zilver moeten geven, want normaal blijft ze gewoon staan!
Goud zelfs, normaal loopt ze een stuk sneller dan de Amerikaanse!quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hadden ze Bol ook gewoon zilver moeten geven, want normaal blijft ze gewoon staan!
En nog een professioneel topic over dit vraagstukquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
In 2021 had ze geen tieten.
[ afbeelding ]
Ah is dat zo? Nou ja eenmaal op een school in Amerika gaan alle mogelijkheden voor je open als je talent hebt dus vanaf dat moment ben je beter af dan overal ter wereld zo'n beetje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja een crackpand is niet heel veel beter lijkt mij.
Denk wel het meest genante tv commentaar ooit. Vooral dat ze van de Duitser? erna vonden dat die er wel uit zou moetenquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die keer dat Kenny geen DQ kreeg was zo leuk he
Maar ook niet echt een kansrijk nest natuurlijk. Dus dan vind ik het trailer trash-gezeik een beetje raar. Het grootste deel blijft erin hangen, zij komt eruit. Ik vind dat toch wel knap.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is geen sloppenwijk in Afrika waar ze uit komt toch?
Hij is nog niet gediskwalificeerd.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Warholm wel of niet DQ?
Zag een foto en dat was er duidelijk naast.
Met nadruk op nog?quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is nog niet gediskwalificeerd.
Zo heeft iedereen zijn/haar struggles.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar ook niet echt een kansrijk nest natuurlijk. Dus dan vind ik het trailer trash-gezeik een beetje raar. Het grootste deel blijft erin hangen, zij komt eruit. Ik vind dat toch wel knap.
Nee hoor is een raar kind maar die overwinning is haar meer dan gegund. Zou mooi zijn als ze dit niveau kan vasthoudenquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ben ik de enige die dit wel een mooie winnares vindt (als in: mooie overwinning)? Vanuit je shithole wereldkampioen worden, daar heb je toch doorzettingsvermogen voor nodig.
Hard mee oneens. Het verschil in kwaliteit tussen scholen in de VS (en de kansen die daaruit voortvloeien) is gigantisch.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ah is dat zo? Nou ja eenmaal op een school in Amerika gaan alle mogelijkheden voor je open als je talent hebt dus vanaf dat moment ben je beter af dan overal ter wereld zo'n beetje.
Geheid maar doel niet op scholing in het algemeen maar op het sportsysteem waarbij talenten toch wel kans maken en opvallen en begeleid worden en trainingsmogelijkheden. Alsnog zal de ene school meer te bieden hebben maar dat hele systeem daar maakt echt wel verschil.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hard mee oneens. Het verschil in kwaliteit tussen scholen in de VS (en de kansen die daaruit voortvloeien) is gigantisch.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En nog een professioneel topic over dit vraagstuk
https://www.lipstickalley(...)st-implants.4804719/
That aged well.quote:Sounds like she knows her sprint career is done.
It is not profitable to lose races consistently, and she only won when she was on PEDs, otherwise she was bottom of the field.
She will probably make more money as an IG influencer and being a social media personality at this point, than doing anything in sprint, she is basically the black Lolo Jones
Nee hoor, Richardson's winst vind ik een van de hoogtepunten van het WK tot nu toequote:Op maandag 21 augustus 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
Er zijn Amerikanen die ik een overwinning minder gun, maar ze ademt wel erg tokkie natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee hoor is een raar kind maar die overwinning is haar meer dan gegund. Zou mooi zijn als ze dit niveau kan vasthouden
Ook wel grappig dat ze het PED's noemen terwijl het marijuana was. Dat is ook verboden, maar haar een PED is het niet echtquote:
Richardson is een mooie en waardige wereldkampioene.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben er wel blij mee ivm werk enzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
I find the lack of ochtendprogramma disturbing.
quote:Vandaag
• 18.40 uur: 100m horden (v), heats - met Maayke Tjin A-Lim en Nadine Visser
• 19.20 uur: 800m (m), heats
• 19.55 uur: hoogspringen (m), finale
• 20.20 uur: discuswerpen (v), finale - met Jorinde van Klinken
• 20.25 uur: 400m horden (v), halve finales - met Femke Bol en Cathelijn Peeters
• 21.00 uur: 400m (m), halve finales - met Liemarvin Bonevacia
• 21.30 uur: 1500m (v), finale - met Sifan Hassan
• 21.42 uur: 3000m steeplechase (m), finale
Je wilt gewoon doden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
I find the lack of ochtendprogramma disturbing.
Britt Weerman traint dus op Papendal en Amels niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Stukkie over de Atteletiekunie. Ook weer zo'n prachtbond.
Wielart komt wel vrij verzuurd over in dit stuk, Papendal is ook een van de redenen dat de Nederlandse atletiek zo succesvol is geworden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Stukkie over de Atteletiekunie. Ook weer zo'n prachtbond.
Leg eens uit. De successen liggen aan uitzonderlijk talent of bijzondere individuele trainers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wielart komt wel vrij verzuurd over in dit stuk, Papendal is ook een van de redenen dat de Nederlandse atletiek zo succesvol is geworden.
Allemaal alvast een het rusten om donderdag het snelwandelen te kunnen zien.quote:
Jupquote:
quote:
Gelukkig nietquote:
Gelukkig niet.quote:
Ze lopen wel achter op de BBC.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:50 schreef koffieleuk het volgende:
Al besproken, maar het commentaar op Eurosport is erg fijn.
Zaten nog pizza te eten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italië te laat protest ingediend, dat is ook niet zo handig
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niet ingehouden, dat dan weer niet.
Denk dat het komt omdat ze daar slechte ervaringen mee heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niet ingehouden, dat dan weer niet.
IJshockey schijnen ze ook wel aardig te kunnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finland telt natuurlijk op sportief gebied bijna nergens meer mee muv wellicht langlaufen ofzo, toch jammer voor een land met zo'n grote Olympische traditie.
En racenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
IJshockey schijnen ze ook wel aardig te kunnen.
Laatste jaren draaien ze daar vrij aardig mee jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij wil zeker dat het voor PSV klaar is allemaalquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:11 schreef Zorro het volgende:
Pfff, als ze alles een beetje achter elkaar door lieten gaan en ook niet iedere nikszeggende voorronde niet iedereen uitgebreid zouden voorstellen dan was zo'n programma in een uurtje klaar. De avond moet vol zeker.
https://hobbylark.com/party-games/Crazy-Contests-in-Finlandquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finland telt natuurlijk op sportief gebied bijna nergens meer mee muv wellicht langlaufen ofzo, toch jammer voor een land met zo'n grote Olympische traditie.
Dat zou heel fijn zijn jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij wil zeker dat het voor PSV klaar is allemaal
Dat zou een uitstekend idee zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij wil zeker dat het voor PSV klaar is allemaal
En bandyquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou. Fantastisch. Dat wordt vast goud.quote:
Harrison moet dan wel nog foutloos blijven. Dat is haar vooralsnog bij grote toernooien nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:18 schreef TAmaru het volgende:
Harrison toch wel de topfavoriet
Amusan zal er wel weinig meer van bakken na haar bijna schorsing vanwege de gemiste dopingtests
waar rook is is vuur
Heats zijn aidsquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
800 meter god. Toch wel het mooiste nummer na de meerkamp.
Je krijgt alvast lekker veel series.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
800 meter god. Toch wel het mooiste nummer na de meerkamp.
Heats zijn sowieso niet leuk bij afstanden langer dan 200.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Warholm nou nog een DQ gekregen gisteren?
Hassan is stiekem zo pissed over die 10.000, die gaat iedereen op een rondje zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:30 schreef Szura het volgende:
Hassan 11.00 bij de bookies, Kipyegon 1.10, lijkt me wel een erg groot verschil
Scheelt alleen maar waar je het puntje neerzet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:30 schreef Szura het volgende:
Kipyegon gaat vallenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:30 schreef Szura het volgende:
Moeten zij wetenquote:
Contractonderhandelingen om Dione te vervangen?quote:
Gewoon nog aan het bijkomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Ze praat wat verward of ligt dat aan mij.
In Tokio nog zesde meen ik. Moet het van Lana of die Taekwondoka komen in Parijs dus.quote:
Waar was je tot nu toe?quote:
Warmlopen voor de 1500 meter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hassan doet ook wel veel onderdelen he
Rotich was minstens zo pijnlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:46 schreef The_Undertone het volgende:
Lekker ingedeeld van die Kroaat
Of gewoon meer laten zien van de fucking veldonderdelen. Die er nu dus niet zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:50 schreef Columbiafan het volgende:
Het lijkt wel het baanwielrennen met dit programma dat nauwelijks vooruit gaat. WK zou dan toch wel een dagje (of twee) minder lang mogen?
Dit soort series moet ergens in de morgen, hier zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:50 schreef Columbiafan het volgende:
Het lijkt wel het baanwielrennen met dit programma dat nauwelijks vooruit gaat. WK zou dan toch wel een dagje (of twee) minder lang mogen?
Hoogspringen is nog niet begonnen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of gewoon meer laten zien van de fucking veldonderdelen. Die er nu dus niet zijn.
20:00quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoogspringen is nog niet begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |