SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ik mopper alleen op mensen die anderen het licht in hun ogen niet gunnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ooit was WKN nog een schoon hoekje zonder gemopper op elkaar
Dat was in de tijd dat de lente nog tot 22 augustus duurde
Dat was in de tijd dat we uberhaupt lente hadden
Dat was in de tijd dat we een mooie zomer hadden
Dat was in de tijd dat we 15 weken mooi zomerweer hadden
Dat was in de tijd dat opbokken met die hitte nog niet bestond
Zoiets...
Klimaatverandering maakt je gek (en auti)
I will rememberquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er geen midden meer vanwege polaaaarisaaatie enzo
Je bent of links, of rechts.
Dus of een zomerhater, of een winterhater.
Nu is het: we hebben of lente, of herfst want zomer en winters hebben we allang niet meer
Je komt toch net uit een warm land?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:49 schreef Haags het volgende:
22.9 graden hier volgens het kaartje uit de OP, voelt alleen als 33.
Zaterdag bij terugkomst had ik het ook echt koudquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je komt toch net uit een warm land?
Niet overdrijven, maak daar maar 70% van.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mopper alleen op mensen die anderen het licht in hun ogen niet gunnen
Mensen die niet snappen dat hen die wel fan zijn van mooi weer echt een baggerzomer hebben gehad als ze net als 90% van Nederland enkel in juli en augustus vakantie hebben.
Licht in de ogen niet gunnen is wel kort voor de kont. Dat ik niet op 35 graden zit te wachten wil niet zeggen dat ik ze jou niet gun in jouw zomervakantie.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mopper alleen op mensen die anderen het licht in hun ogen niet gunnen
Mensen die niet snappen dat hen die wel fan zijn van mooi weer echt een baggerzomer hebben gehad als ze net als 90% van Nederland enkel in juli en augustus vakantie hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:06 schreef Haags het volgende:
Deze vakantie en deze zomer in het algemeen zet me wel aan het denken.Buitenland is ook niet altijd garantie. Dat zag je ook dit jaar weer met al die ellende in Italie, Slovenie en Kroatie qua noodweer. En dan heb ik het nog niet over de bosbranden die er elk jaar weer zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vaak is dat lokaal en dan heb je vette pech dus het is ook geen garantie dat het daar beter is maar de kans is en blijft groter als je naar het zuiden gaat.
Ik heb jarenlang in het binnenland vakantie gevierd zonder al teveel gedoe. En dan denk ik wel dat je in de zomermaanden beter in Limburg of langs de oostgrens kunt zitten dan aan de westkust omdat het hier vaak een paar graden warmer is.
Ik ga dit jaar voor het eerst sinds jaren weer naar het buitenland.
En met de huidige klimaatverandering... lijkt Europa juist steeds "kouder" te worden.
https://www.msn.com/nl-nl(...)t-nieuws/ar-AA1exF2A
Ik zeg ook niet dat jij daar onder valtquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:01 schreef Frutsel het volgende:
Licht in de ogen niet gunnen is wel kort voor de kont. Dat ik niet op 35 graden zit te wachten wil niet zeggen dat ik ze jou niet gun in jouw zomervakantie.
Deze vakantie en deze zomer in het algemeen zet me wel aan het denken.Zuiden van Zweden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Deze vakantie en deze zomer in het algemeen zet me wel aan het denken.Het is dat Scandinavië over het algemeen zo duur is, anders denk ik dat daar flinke kansen liggen om het toerisme een boost te geven. Andere opties: Verenigd Koninkrijk, meestal vrij vergelijkbaar weer als bij ons en met name richting het noorden nog wat koeler. Het is een prachtig land met geweldige mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Hardop gelachen, dank.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is dat Scandinavië over het algemeen zo duur is, anders denk ik dat daar flinke kansen liggen om het toerisme een boost te geven. Andere opties: Verenigd Koninkrijk, meestal vrij vergelijkbaar weer als bij ons en met name richting het noorden nog wat koeler. Het is een prachtig land met geweldige mensen.
Is vaak net zo warm als Nederland en soms nog wat warmer. Wel vaak wat stabieler weer en meer zon. Regen wordt vaak tegengehouden door Noorwegen.quote:
Verklaar je nader. Ik heb hele goede ervaringen met de Britten.quote:
Dat ga ik ook een aantal dagen van dit jaar doenquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hardop gelachen, dank.![]()
Scandinavië is enorm upcoming en boost zichzelf al flink.
Met de boot erheen is wel een leuk tripje.
Samen met de Russen niet het meest geliefd en fatsoenlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik heb hele goede ervaringen met de Britten.
Dan heb je dus de zuip Britten op vakantie in je hoofd? Niet bepaald representatief.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen met de Russen niet het meest geliefd en fatsoenlijk.
Verder een leuk land hoor (en vermaak me ook prima met de Brittenmaar ‘geweldig’ vind ik erg veel eer.
)
De handoekleggende rode kreeften die heel de dag bier drinken. Die jaquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je dus de zuip Britten op vakantie in je hoofd? Niet bepaald representatief.
Ik kom ze in Engeland ook regelmatig tegen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je dus de zuip Britten op vakantie in je hoofd? Niet bepaald representatief.
Ik kom echt zelden Britten tegen op vakantie.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De handoekleggende rode kreeften die heel de dag bier drinken. Die ja
Als je naar cote de azure, costa dorada, malta, kreta, rhodos gaat kom je ze in hordes tegenquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom echt zelden Britten tegen op vakantie.
Niet te verwarren met de handoekleggende melkflessen die net te hard praten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De handoekleggende rode kreeften die heel de dag bier drinken. Die ja
Daar kom ik nooit.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als je naar cote de azure, costa dorada, malta, kreta, rhodos gaat kom je ze in hordes tegen
De hoogst gemeten temperatuur in Nederland vandaag is 27,1. En dat is precies op dit moment. Niet liegenquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag was/is echt een topdag. Lekker warm, niet te warm (28 graden) en totaal niet benauwd. Gewoon zoals het hoort te zijn.
Hoo... weerwoord belde.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Let wel: Iedereen heeft natuurlijk ook een ander beeld van "mooi weer". Ik denk dat niemand "regen" als mooi weer bestempeld.
Ben op Mallorca geweest in april. Britten zatquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom echt zelden Britten tegen op vakantie.
Het zal wel. Ik zie wat de auto aangeeft (die in de schaduw stond). Normaal klopt die wel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hoogst gemeten temperatuur in Nederland vandaag is 27,1. En dat is precies op dit moment. Niet liegen
Ondertussen heeft het hier een keer de 23,4 aangetikt vlak na lunchtijd en was dat het wel. Noordzee is koud.
Op een officieel meetpunt. De thermometer of weerstation in de achtertuin geeft meestal wat hoger aan. Niet zo vitten hčquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hoogst gemeten temperatuur in Nederland vandaag is 27,1. En dat is precies op dit moment. Niet liegen
Ondertussen heeft het hier een keer de 23,4 aangetikt vlak na lunchtijd en was dat het wel. Noordzee is koud.
Ik dacht dat je gewoon van een weerapp op las, niet zo kattigquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Bovendien zit ik tussen twee weerstations in die doorgaans de hoogste temperaturen geven (Ell en Arcen) wie zegt dan dat het hier niet net nog iets warmer is?
Azië?quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit.
Ik reis zelden in Europa.
he fuck, zweet al genoeg bij deze tempquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hitte liefhebbers naar Limboland
Als ik de andere modellen bekijk dan zie ik geen temperaturen van boven de 30. Niet heel waarschijnlijk naar mijn meningquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik vertrek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik noem Maastricht ook altijd het kleine Los Angeles van Nederland.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon van een weerapp op las, niet zo kattig
Dat het bij jou in de Limburgse Death Valley altijd net iets mooier is, is inmiddels geen geheim meer.
Dacht dat we aanstaande vrijdag een bak regen krijgen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
die buien zijn helemaal opgeschoven naar zondag, zitten we met deze benauwde kut zooi de hele week.
Ik vertrek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hoi. Ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Bovendien zit ik tussen twee weerstations in die doorgaans de hoogste temperaturen geven (Ell en Arcen) wie zegt dan dat het hier niet net nog iets warmer is?
Vanwaar eigenlijk altijd die afkeer naar Limburgers?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik noem Maastricht ook altijd het kleine Los Angeles van Nederland.
Zuid Limburg
De Limburgers zelf over het algemeen
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:09 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dacht dat we aanstaande vrijdag een bak regen krijgen?
Na vrijdag klaag ik niet zo snel meer over benauwdheidquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
die buien zijn helemaal opgeschoven naar zondag, zitten we met deze benauwde kut zooi de hele week.
Yesss! We zitten er dan nog!quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het wordt geen 35 graden in Limburg vrijdag.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Yesss! We zitten er dan nog!
Sowieso als jij op je briesende paard aankomt in galop dan stijgt de lokale temperatuur automatisch met een graadquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben jij er zo'n eentje die, op het leukste feestje ooit, iedereen toch nog mee wil geven dat teveel alcohol slecht voor je is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het wordt geen 35 graden in Limburg vrijdag.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het wordt niet eens warmer dan 22 meer hier. Godverdomme man
Dit plaatje is echt veel optimistischer dan buienradar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zit echt aan de kust??
Hier een bak wolken, je verwacht het niet. Lijkt wel een running gag inmiddels.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit plaatje is echt veel optimistischer dan buienradar.
Had het eigenlijk moeten verwachten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier een bak wolken, je verwacht het niet. Lijkt wel een running gag inmiddels.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sowieso als jij op je briesende paard aankomt in galop dan stijgt de lokale temperatuur automatisch met een graad
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was. Confusing username.quote:
Salina is een Italiaans eilandquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was. Confusing username.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was. Confusing username.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF. Na al dat gechat met jou.
En ik maar denken dat ik beet had.![]()
ONtopic trouwens. Bewolkt hier. Binnen stikbenauwd. Buiten goed te doen."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:21 schreef Abrikozentaart het volgende:
Frisjes hier in omg Amersfoort. Maar een trui aangetrokken
Man man manquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:21 schreef Abrikozentaart het volgende:
en dan gaat Thijs Römer ook nog in hoger beroepquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Het zou de laatste mooie dag van de week moeten zijn, maar tot dusver heb ik nog geen zonnestraal gezien.
Echt weer typisch 2023 dit. Deceptie na deceptie.
We zitten eindelijk boven de 20 hier, dus trui is per definitie niet meer nodig nu, dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dan gaat Thijs Römer ook nog in hoger beroep
man man man
je zou er bijna een trui van aantrekken
Jij en Thijs zitten nu boven de de 20?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten eindelijk boven de 20 hier, dus trui is per definitie niet meer nodig nu, dat scheelt wel.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij en Thijs zitten nu boven de de 20?
Volgens mij zat hij onder de 15
Zag er net ook 1 lopen, teenslippers/ korte broek en een trui aan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:21 schreef Abrikozentaart het volgende:
quote:
Het was echt frisjes buiten in de wind met al die bewolkingquote:
Dit is gewoon een typisch Nederlandse zomer hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Het zou de laatste mooie dag van de week moeten zijn, maar tot dusver heb ik nog geen zonnestraal gezien.
Echt weer typisch 2023 dit. Deceptie na deceptie.
Je bent zelfquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een typisch Nederlandse zomer hoor.
Dit ja, schijnbaar is 3 dagen zomerweer al teveel van het goede.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:44 schreef Pvt.Webster het volgende:
Grijze soep. Temperatuur is prima, windje ook.
En vrijdag weer onweersbuien hoorde ik op de radio. Of is dat niet te zien in de kaarten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:43 schreef grimselman het volgende:
Donderdag en vrijdag weer plakweer
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Ponsai het volgende:
[..]
En vrijdag weer onweersbuien hoorde ik op de radio. Of is dat niet te zien in de kaarten?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Je ziet wel instabiliteit in de kaarten maar niet echt voor Nederland. Het meeste zit toch in BE en DE. Zuid Limburg zou het nog kunnen onweren maar de rest van het land verwacht ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Ponsai het volgende:
[..]
En vrijdag weer onweersbuien hoorde ik op de radio. Of is dat niet te zien in de kaarten?
Ja dat is pech net die band aan de kust. Hier is het strakblauw en zonnig, heerlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe wil je dit anders noemen?
Jij woont niet in Brabant in ieder geval. Knetter mooi weer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe wil je dit anders noemen?
Dat vraag ik me al jaren af.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:12 schreef DemonRage het volgende:
Wanneer gaat het nou onderhand eens onweren.
Ochtenmist waar je je fiets tegen aan kan parkeren in hoogzomerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af.
Gruwelijk benauwd prachtig zomerweer lijkt uitgestorven in dit land. Het is Spaanse hitte of die bende waar we het nu mee moeten doen.
Welke bende?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af.
Gruwelijk benauwd prachtig zomerweer lijkt uitgestorven in dit land. Het is Spaanse hitte of die bende waar we het nu mee moeten doen.
Ja dit dus. Mooier weer dan dit kun je bijna niet wensen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke bende?25+ eind augustus en nagenoeg de hele dag zon. Veel beter gaat het in NL niet worden hoor.
Waar is het 25? En dat we nu een handjevol goede dagen hebben, betekent niet automatisch dat het meteen goed is allemaal natuurlijk. Vanaf morgen/vrijdag wordt het gewoon weer net zo triest als voor het weekend. Echt goed zomerweer dat niet na 2-3 dagen alweer verdwenen was hebben we sinds juni niet gehad.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke bende?25+ eind augustus en nagenoeg de hele dag zon. Veel beter gaat het in NL niet worden hoor.
Dit is voor morgenmiddag 14u, dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:41 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weer klam morgen... zal wel weer zonder slag of stoot verdwijnen.
In het ZO zijn we al hard op weg (momenteel 23,5)quote:
Voor mijn gevoel is dat wel waar deze zomer in grossiert. Ranzig benauwd zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:41 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weer klam morgen... zal wel weer zonder slag of stoot verdwijnen.
Hier zijn we in tegenstelling tot gisteren zowaar de 23 alweer gepasseerd. Progressie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het ZO zijn we al hard op weg (momenteel 23,5)
Warm? Waar?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:19 schreef Salina het volgende:
Laatste echt warme/mooie dagen van het jaar vandaag en morgen (?).
In lange broek naar kantoor moeten..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:19 schreef Salina het volgende:
Vandaag hele dag MS Teamsgenot voor een project van 8.30 tot 16.30 en morgen met lange broek aan naar kantoor.
Lijkt me weinig reden tot klagen dan in combinatie met de zonquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn we in tegenstelling tot gisteren zowaar de 23 alweer gepasseerd. Progressie.
Dikke primaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
De pluim voor begin september laat overigens toch weer een verbetering zien met temperaturen van 22-25 graden
Moet ik weer een foto posten van die 'zon' hier?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me weinig reden tot klagen dan in combinatie met de zon
Waar zit jij dan? De satelliet geeft een onbewolkt beeld..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik weer een foto posten van die 'zon' hier?
Onder dat hele dunne lijntje langs de kust.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? De satelliet geeft een onbewolkt beeld..
Ook te vaak grijze treurnis.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat wel waar deze zomer in grossiert. Ranzig benauwd zijn
Zondag 21... en vanaf dan 21, 22 of 23 tot 5 september.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook te vaak grijze treurnis.
Zondag maar 17 graden? Man man man
Hele maand nog 20-24 zou wel ideaal zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zondag 21... en vanaf dan 21, 22 of 23 tot 5 september.
Zekerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hele maand nog 20-24 zou wel ideaal zijn.
Dat zou mooi zijn. In september ook meteen maar danquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zou een ideale zomer zijn qua temperatuurquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat moet dan wel heel lokaal zijn want als ik op de webcam van Scheveningen kijk is het daar volledig onbewolkt en zonnig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder dat hele dunne lijntje langs de kust.
Klinkt geweldig, ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. In september ook meteen maar dan
Nee, dat lijntje was een klein beetje landinwaards.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet dan wel heel lokaal zijn want als ik op de webcam van Scheveningen kijk is het daar volledig onbewolkt en zonnig.
Vermoedelijk volgen die onweerswolken jou bewust omdat je toch maar altijd loopt te zeuren.
Vandaag laatste zonnige dag toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:19 schreef Salina het volgende:
Vandaag hele dag MS Teamsgenot voor een project van 8.30 tot 16.30 en morgen met lange broek aan naar kantoor.
RIP laatste mooie dagen.
![]()
[..]
Jij woont niet in Brabant in ieder geval. Knetter mooi weer.![]()
Ik bedoel eigenlijk de hele maand septemberquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. In september ook meteen maar dan
Tot mid september heb je best grote kans op 20+ graden overdag. Was vorig jaar ook zo. Als je daarna een omslag ziet richting 15 overdag en 5-10 in de nachten heb je een prima september maand (afhankelijk van de hoeveelheid zon en neerslag natuurlijk).quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk de hele maand september
Dan zul je net zien dat op het moment dat jullie uit Süd-Tirol vertrekken het daar heerlijk weer wordt, en het bij het Gardameer juist slecht weer wordtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben eindelijk bijna vakantie en komen zondag aan in Süd-Tirol, daar worden vanaf zondag bakken met neerslag verwachtHopelijk trekt het snel weer bij, we gaan er naartoe om te wandelen
Gelukkig is het tweede deel van onze vakantie aan het Gardameer en daar lijkt het beter, al is dat zo lang van tevoren nog niet goed te zeggen.
Het zeewater is onvoldoende opgewarmd dus dan ben je wel afhankelijk van een hardnekkige zuid/zuidoostelijke stroming die toevallig passeert.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tot mid september heb je best grote kans op 20+ graden overdag. Was vorig jaar ook zo. Als je daarna een omslag ziet richting 15 overdag en 5-10 in de nachten heb je een prima september maand (afhankelijk van de hoeveelheid zon en neerslag natuurlijk).
We gaan het zien. Zelfs oktober kan nog mooi en warm verlopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zeewater is onvoldoende opgewarmd dus dan ben je wel afhankelijk van een hardnekkige zuid/zuidoostelijke stroming die toevallig passeert.
Oh die opening van OUATITWquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
35c
In de zon te heftig, maar liggend op de schommelstoel op de veranda in de schaduw gewoon heel goed te doen.![]()
[ afbeelding ]
Koude cerveza in de hand. Beetje indutten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
35c
In de zon te heftig, maar liggend op de schommelstoel op de veranda in de schaduw gewoon heel goed te doen.![]()
[ afbeelding ]
Tof! Veel plezier en hopen op goed weerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben eindelijk bijna vakantie en komen zondag aan in Süd-Tirol, daar worden vanaf zondag bakken met neerslag verwachtHopelijk trekt het snel weer bij, we gaan er naartoe om te wandelen
Gelukkig is het tweede deel van onze vakantie aan het Gardameer en daar lijkt het beter, al is dat zo lang van tevoren nog niet goed te zeggen.
Welk drankje komt hierbij?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
35c
[ afbeelding ]
Ja ik zou wel mooi kunnen zeggen een of ander fancy biertje ofzo.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Koude cerveza in de hand. Beetje indutten.
En toen kwam Claudia Cardinale naakt voor je staan?
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik zou wel mooi kunnen zeggen een of ander fancy biertje ofzo.
Maar de waarheid is dat ik gewoon een flesje koud water naast me heb staan![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Zomers warm inmiddels op veel plekken
We staan quitte? Dacht het niet. Heb nog een hele zomermaand (half juli/half augustus) van ze te goed. Daar komen ze zomaar niet vanaf. Beetje de hele dag op hun wolk zitten te zeiken. Maak het even.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Dit is die laatste mooie zomerdag die eigenlijk gisteren had moeten komen. We staan weer quitte weergoden.
Heel september kan nog nazomeren man. Met je laatste mooie zomerdag.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Dit is die laatste mooie zomerdag die eigenlijk gisteren had moeten komen. We staan weer quitte weergoden.
Oh nee, wat dat betreft nog lang niet. Daar moet heel veel tegenover staan in de donkere helft van het jaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We staan quitte? Dacht het niet. Heb nog een hele zomermaand (half juli/half augustus) van ze te goed. Daar komen ze zomaar niet vanaf. Beetje de hele dag op hun wolk zitten te zeiken. Maak het even.
Vorig jaar was het mooi in september omdat het hitteschild dat ons langzaam gaar kookte vanaf de tweede helft van juli nog immer stand bleef houden. Het soort orkaanwarmte waar jij aan denkt hebben we nu juist mee te maken, maar geheel volgens 2023 traditie was het het allemaal weer net niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Heel september kan nog nazomeren man. Met je laatste mooie zomerdag.
September begint vast kut maar zoals ieder jaar is er dan weer ergens een tropische storm of orkaan en die zorgt dan weer voor wekenlang nazomer bij ons.
Nazomerwarmtequote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Heel september kan nog nazomeren man. Met je laatste mooie zomerdag.
September begint vast kut maar zoals ieder jaar is er dan weer ergens een tropische storm of orkaan en die zorgt dan weer voor wekenlang nazomer bij ons.
Ik wil niet de party sucker zijn , maar het lijkt erop dat het vanaf smorgens 11 gewoon gaat regenen/buien... Dus dat gaat binnen lezen worden of onder een afdakquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vandaag terug uit Noord-Frankrijk. 3 dagen +/-30 graden gehad. Je gaat het toch opzoeken hč:)
Nu terug in Zuid Limburg. Morgen hier ook weer 30 graden als toetje.
Lekker de hele dag bakken aan een zwembad. Boek uitlezen, fles wijn (en 3 flessen water) burgemeester maken, potje kaarten met de kinderen. Nog eenmaal zomer!:D
Wetteronline zegt vanaf 19.00 uur. Alleen vannacht beetje miezer tussen 4 en 7.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:27 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik wil niet de party sucker zijn , maar het lijkt erop dat het vanaf smorgens 11 gewoon gaat regenen/buien... Dus dat gaat binnen lezen worden of onder een afdak
Hele maand oktober 15-17 graden zou perfect zijn. November dan 12-15 en december 8-12. Na kerst weer oplopend. Ideaalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We gaan het zien. Zelfs oktober kan nog mooi en warm verlopen.
Je kunt ook overdrijven. Mogen we ook gewoon winter hebben aub met kou en snijdende wind en snert en schaatsen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hele maand oktober 15-17 graden zou perfect zijn. November dan 12-15 en december 8-12. Na kerst weer oplopend. Ideaal
Heerlijk, kijk er al naar uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kunt ook overdrijven. Mogen we ook gewoon winter hebben aub met kou en snijdende wind en snert en schaatsen?
Precies geen zin in ook. Snijdende koude tyfus wind. Heb je ook precies niks aan. Waarschijnlijk wordt het weer een suffe winter en is het gewoon een halfjaar herfst, dus liever 8-12 graden dan 2-6 graden. Als het dan toch niet vriestquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Mogen we ook gewoon winter hebben aub met kou en snijdende wind en snert en schaatsen?
Kou, snert en schaatsen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of gewoon niet? Scheelt dat we hier toch amper winter meer kennen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kou, snert en schaatsen.Mag die snijdende wind max een week?
Hoeft voor mij ook niet, maar ik gun het de winterliefhebbers wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Of gewoon niet? Scheelt dat we hier toch amper winter meer kennen.
Ik ben net weer terug in Nederland. Wat een heerlijk weer hier na een maand viesklam weer met temperaturen rond de 30 graden met als toppunt een relatieve luchtvochtigheid van meer dan 80% tot laat in de avond. Ik verheug me op een lange nazomerquote:
Rond 14u / 14.15u komt een enorme "rode vlek" het land binnen via Limburg zie ik op Buienradar.quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben benieuwd: https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/onweerradarquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:45 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Rond 14u / 14.15u komt een enorme "rode vlek" het land binnen via Limburg zie ik op Buienradar.
Ongelooflijk.
Trekt geloof ik wel snel over.
Maar misschien veranderd er nog wel het een en ander, want dat is meestal bij dit soort type weer
Maar dan lees je ook de onzekerheid in de atmosfeer hier: https://www.weer.nl/nieuw(...)kingsmechanisme-mistquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben benieuwd: https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/onweerradar
Zeker, maar de temperaturen lopen al rap op. Nu al 21 graden in zuid Limburg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:09 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar dan lees je ook de onzekerheid in de atmosfeer hier: https://www.weer.nl/nieuw(...)kingsmechanisme-mist
Waarom ga je dan een maand weg naar een warm land als je dat niks vindtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben net weer terug in Nederland. Wat een heerlijk weer hier na een maand viesklam weer met temperaturen rond de 30 graden met als toppunt een relatieve luchtvochtigheid van meer dan 80% tot laat in de avond. Ik verheug me op een lange nazomer![]()
[ afbeelding ]
Net zoiets als dat jij een maand naar IJsland of de Faeröer zou gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom ga je dan een maand weg naar een warm land als je dat niks vindt
Nou graag, wat zou ik die landen graag eens zien!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Net zoiets als dat jij een maand naar IJsland of de Faeröer zou gaan
Haha, nice one.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Net zoiets als dat jij een maand naar IJsland of de Faeröer zou gaan
Hoe hoger de temperatuur, hoe intensiever het onweer?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker, maar de temperaturen lopen al rap op. Nu al 21 graden in zuid Limburg.
Het kan helpen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:08 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hoe hoger de temperatuur, hoe intensiever het onweer?
Inderdaad, 20-25 graden in de pluim. Weinig neerslag. Als dat al herfst is dan tjaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat wordt hier toch weer heerlijk overdreven zegzo ken ik het topic weer.
Ik las dat de ene weer computer gaat voor de felste buien in het noorden, en de ander in het zuiden. Daarom de grote onzekerheidquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Stevig onweer op weg naar de kop van Noord Holland en de waddeneilanden.
En daar is dan geen code geel afgegeven
Kijk gewoon op de radar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:44 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik las dat de ene weer computer gaat voor de felste buien in het noorden, en de ander in het zuiden. Daarom de grote onzekerheid
Lijken mij ook oprecht hele mooie plekken. Faeröer wel eens op gezocht, maar is toch nog best duurquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou graag, wat zou ik die landen graag eens zien!
Gaat een fiks onweersgebied vanaf de Noordzee richting Noord-Holland/Wadden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:44 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik las dat de ene weer computer gaat voor de felste buien in het noorden, en de ander in het zuiden. Daarom de grote onzekerheid
Faeröer is prachtig. Ben er met de boot naar toe gegaan. Kunt ook vliegen, maar leek me toch mindere ervaring.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Lijken mij ook oprecht hele mooie plekken. Faeröer wel eens op gezocht, maar is toch nog best duur
Cool, zit helaas net te zuidelijk in Frankrijk. Wel code oranje, maar geen druppel gevallen en geen onweer gehoord vannachtquote:
Noorwegen lijkt mij bijv ook heel vet om eens te zien. Maar ook zo pleuris duur .... zeker voor deze Spanjaard nuquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Faeröer is prachtig. Ben er met de boot naar toe gegaan. Kunt ook vliegen, maar leek me toch mindere ervaring.
Ook goddelijk. Met de boot oversteken en dan helemaal langs de kust vanuit Oslo naar de Noordkaap. Ongeveer twee maanden geweest toen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Noorwegen lijkt mij bijv ook heel vet om eens te zien. Maar ook zo pleuris duur .... zeker voor deze Spanjaard nu![]()
Genot onweer in de bergenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef INViCTuS het volgende:
Krijg als het goed is vanavond kräftige gewitter hier in de Alpen.
1 euro voor een broodje vind ik eigenlijk nog goed meevallenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ook goddelijk. Met de boot oversteken en dan helemaal langs de kust vanuit Oslo naar de Noordkaap. Ongeveer twee maanden geweest toen.
Maar het is wel duur ja. Ging een simpel kaiserbroodje kopen. Omgerekend meer dan 1 euro, wtf
Was 8 jaar terug ofzo. Zou graag nog wel een keertje doen als de kleine groter is.
Ik drink zelf niet, maar alcohol is idd volgens mij erg duur. Überhaupt uiteten daar is amper te betalenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
1 euro voor een broodje vind ik eigenlijk nog goed meevallen
Vriend van me was vorig jaar in Oslo voor een paar dagen en vertelde me dat ie een rondje drankjes ging halen voor vier man in een bar en toen rond de 40 euro mocht afrekenen
edit: en volgens mij haalde hij gewoon bier, geen fancy cocktails ofzo
En weer traditiegetrouw in de ochtend, want het blijft toch die net-niet zomer.quote:
Dit is pas het voorproefje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En weer traditiegetrouw in de ochtend, want het blijft toch die net-niet zomer.
Het verpieterd wel enorm nu in het ZW (op de grens met Brabant en Zeeland).quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:17 schreef grimselman het volgende:
[..]
Zo wat zat ik er naast met mijn voorspelling dat de dikke buien alleen Limburg zouden raken
Wow!!!!! Wat gaaf!!!!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Frankrijk, Normandie vanochtend
De noordelijke pluk gaat zo te zien mij net niet raken. Damnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het verpieterd wel enorm nu in het ZW (op de grens met Brabant en Zeeland).
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat was het weer voor deze "zomer" godverdomme wat een klotejaar.
Nou inderdaad zeg heel 2023 was echt ruk tot nu toequote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Gruwelijk nat?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:44 schreef StephanL het volgende:
Ohhh shit. Het komt al. We worden nat!
App buienalarm.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:49 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Welke is een goeie?
Waar je ook een beetje vooruit kan kijken en dan enigzins betrouwbaar is
Loopt niet goed af.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
hier in de wijk zijn glazenwassers bezig
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou als het zo doorgaat blijft het hier droog door het op breken van die regenwolk. Zit precies er tussen in.quote:
Efkes lekker over de mert kuier'nquote:
Ja het mag wel even verfrissend gaan regenen nu.quote:
Daarom heb ik dus geen glazenwasser meerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
hier in de wijk zijn glazenwassers bezig
Inderdaad.quote:
hallo buurmanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:00 schreef warhamstr het volgende:
Links en rechts langs... Tuurlijk.
Wat loop je weer heerlijk uit je nek te lullenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Wat is toch die hardnekkige mythe dat regenbuien het lekker afkoelen buiten? Dat is helemaal niet zo, het enige waar ze goed voor zijn is nog meer vocht neerpleuren.
Hopelijk stromen de bouwgronden in Arnhem over. Dat gun ik die idioten die hebben verzonnen dat de uiterwaarden uistekende bouwgronden zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:05 schreef StephanL het volgende:
Dan maar kijken hoe Brabant en Noord-Holland verzuipen
Lijkt uit te doven in Limburg / Brabant en te activeren in het Noordenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Zelfs boven midden Brabant kakt het helemaal in nu.
Tijd om je haar te laten verfen bij de kapper, maat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is hier ENORM grijs
@:haags @:zipportal
wil dit weekend wel weer ff opskeer zettenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd om je haar te laten verfen bij de kapper, maat.
Hier komt 'in de loop van de middag' iemand langs om de regenpijp te repareren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:35 schreef Faraday01 het volgende:
Hier is het nog droog maar vanmiddag gaat er een flinke bak regen vallen. De regenton was al weer half leeg dus dat komt goed uit
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hier komt 'in de loop van de middag' iemand langs om de regenpijp te repareren.
Vanaf een uur of 14u gaat het hier langdurig hard regenen
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:38 schreef cherrycoke het volgende:
Zuid holland schild is weer goed actief @:nattekat
Volgens de droogtemonitor kan vooral de kuststrook een bak water wel gebruiken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog helemaal droog
En hij kan gelijk controlleren of de reparatie goed is uitgevoerdquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]Goede planning, die hoeft dan niet meer te douchen
De Bilt heeft ongeveer 100 dagen van 20 graden. Nah, wat is dat nou. Overige dagen dus onder de 20. Eigenlijk gewoon bijzonder karigquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:45 schreef dick_laurent het volgende:
https://www.spanjevandaag(...)panje-en-daarbuiten/
Samenvattend: die 22 graden die het gematigde NLse zomerweer vaak brengt is dus eigenlijk gewoon de "perfecte" temperatuur voor de meeste mensen
alleen beetje jammer van die andere 7 maanden per jaar waarin de 22 graden vrijwel niet gehaald wordt![]()
Het is dat de zon niet schijnt...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog helemaal droog
Hoe weet je nou dat het rustig was als je niks kon zien?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een regen. Zag echt bijna niks meer tijdens het rijden. Gelukkig rustig op de snelweg.
Idem hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:25 schreef Pvt.Webster het volgende:
Begin de herfst en winter steeds meer te waarderen
Droog herfstweer bedoelde ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Jullie lullen over een paar maanden wel weer anders. Als de dagen kort, grauw en grijs zijn, het de hele dag vies miezert en je je weer helemaal in moet pakken om naar buiten te kunnen.
Nee, zo werkt dat niet. Je krijgt het hele pakket of niets. Het is ook niet per definitie zo vies benauwd in de zomer. Sterker nog, dit is het jaren niet geweest.quote:
Omdat zo geplandquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom ga je dan een maand weg naar een warm land als je dat niks vindt
Bohhhh, herfst!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Als de dagen kort, grauw en grijs zijn, het de hele dag vies miezert en je je weer helemaal in moet pakken om naar buiten te kunnen.
Tķrshavn belde... het kan altijd ergerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De Bilt heeft ongeveer 100 dagen van 20 graden. Nah, wat is dat nou. Overige dagen dus onder de 20. Eigenlijk gewoon bijzonder karig
Viel Spass en/of sterktequote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef INViCTuS het volgende:
Krijg als het goed is vanavond kräftige gewitter hier in de Alpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |