Dit is gewoon een typisch Nederlandse zomer hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Het zou de laatste mooie dag van de week moeten zijn, maar tot dusver heb ik nog geen zonnestraal gezien.
Echt weer typisch 2023 dit. Deceptie na deceptie.
Je bent zelfquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een typisch Nederlandse zomer hoor.
Dit ja, schijnbaar is 3 dagen zomerweer al teveel van het goede.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:44 schreef Pvt.Webster het volgende:
Grijze soep. Temperatuur is prima, windje ook.
En vrijdag weer onweersbuien hoorde ik op de radio. Of is dat niet te zien in de kaarten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:43 schreef grimselman het volgende:
Donderdag en vrijdag weer plakweer
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Ponsai het volgende:
[..]
En vrijdag weer onweersbuien hoorde ik op de radio. Of is dat niet te zien in de kaarten?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Je ziet wel instabiliteit in de kaarten maar niet echt voor Nederland. Het meeste zit toch in BE en DE. Zuid Limburg zou het nog kunnen onweren maar de rest van het land verwacht ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Ponsai het volgende:
[..]
En vrijdag weer onweersbuien hoorde ik op de radio. Of is dat niet te zien in de kaarten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |