Niet te verwarren met de handoekleggende melkflessen die net te hard praten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De handoekleggende rode kreeften die heel de dag bier drinken. Die ja
Daar kom ik nooit.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als je naar cote de azure, costa dorada, malta, kreta, rhodos gaat kom je ze in hordes tegen
De hoogst gemeten temperatuur in Nederland vandaag is 27,1. En dat is precies op dit moment. Niet liegenquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag was/is echt een topdag. Lekker warm, niet te warm (28 graden) en totaal niet benauwd. Gewoon zoals het hoort te zijn.
Hoo... weerwoord belde.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Let wel: Iedereen heeft natuurlijk ook een ander beeld van "mooi weer". Ik denk dat niemand "regen" als mooi weer bestempeld.
Ben op Mallorca geweest in april. Britten zatquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom echt zelden Britten tegen op vakantie.
Het zal wel. Ik zie wat de auto aangeeft (die in de schaduw stond). Normaal klopt die wel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hoogst gemeten temperatuur in Nederland vandaag is 27,1. En dat is precies op dit moment. Niet liegen
Ondertussen heeft het hier een keer de 23,4 aangetikt vlak na lunchtijd en was dat het wel. Noordzee is koud.
Op een officieel meetpunt. De thermometer of weerstation in de achtertuin geeft meestal wat hoger aan. Niet zo vitten hèquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hoogst gemeten temperatuur in Nederland vandaag is 27,1. En dat is precies op dit moment. Niet liegen
Ondertussen heeft het hier een keer de 23,4 aangetikt vlak na lunchtijd en was dat het wel. Noordzee is koud.
Ik dacht dat je gewoon van een weerapp op las, niet zo kattigquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Bovendien zit ik tussen twee weerstations in die doorgaans de hoogste temperaturen geven (Ell en Arcen) wie zegt dan dat het hier niet net nog iets warmer is?
Azië?quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit.
Ik reis zelden in Europa.
he fuck, zweet al genoeg bij deze tempquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hitte liefhebbers naar Limboland
Als ik de andere modellen bekijk dan zie ik geen temperaturen van boven de 30. Niet heel waarschijnlijk naar mijn meningquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik vertrek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik noem Maastricht ook altijd het kleine Los Angeles van Nederland.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon van een weerapp op las, niet zo kattig
Dat het bij jou in de Limburgse Death Valley altijd net iets mooier is, is inmiddels geen geheim meer.
Dacht dat we aanstaande vrijdag een bak regen krijgen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
die buien zijn helemaal opgeschoven naar zondag, zitten we met deze benauwde kut zooi de hele week.
Ik vertrek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hoi. Ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Bovendien zit ik tussen twee weerstations in die doorgaans de hoogste temperaturen geven (Ell en Arcen) wie zegt dan dat het hier niet net nog iets warmer is?
Vanwaar eigenlijk altijd die afkeer naar Limburgers?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik noem Maastricht ook altijd het kleine Los Angeles van Nederland.
Zuid Limburg
De Limburgers zelf over het algemeen
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:09 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dacht dat we aanstaande vrijdag een bak regen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |