SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ik mopper alleen op mensen die anderen het licht in hun ogen niet gunnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ooit was WKN nog een schoon hoekje zonder gemopper op elkaar
Dat was in de tijd dat de lente nog tot 22 augustus duurde
Dat was in de tijd dat we uberhaupt lente hadden
Dat was in de tijd dat we een mooie zomer hadden
Dat was in de tijd dat we 15 weken mooi zomerweer hadden
Dat was in de tijd dat opbokken met die hitte nog niet bestond
Zoiets...
Klimaatverandering maakt je gek (en auti)
I will rememberquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er geen midden meer vanwege polaaaarisaaatie enzo
Je bent of links, of rechts.
Dus of een zomerhater, of een winterhater.
Nu is het: we hebben of lente, of herfst want zomer en winters hebben we allang niet meer
Je komt toch net uit een warm land?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:49 schreef Haags het volgende:
22.9 graden hier volgens het kaartje uit de OP, voelt alleen als 33.
Zaterdag bij terugkomst had ik het ook echt koudquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je komt toch net uit een warm land?
Niet overdrijven, maak daar maar 70% van.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mopper alleen op mensen die anderen het licht in hun ogen niet gunnen
Mensen die niet snappen dat hen die wel fan zijn van mooi weer echt een baggerzomer hebben gehad als ze net als 90% van Nederland enkel in juli en augustus vakantie hebben.
Licht in de ogen niet gunnen is wel kort voor de kont. Dat ik niet op 35 graden zit te wachten wil niet zeggen dat ik ze jou niet gun in jouw zomervakantie.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mopper alleen op mensen die anderen het licht in hun ogen niet gunnen
Mensen die niet snappen dat hen die wel fan zijn van mooi weer echt een baggerzomer hebben gehad als ze net als 90% van Nederland enkel in juli en augustus vakantie hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:06 schreef Haags het volgende:
Deze vakantie en deze zomer in het algemeen zet me wel aan het denken.Buitenland is ook niet altijd garantie. Dat zag je ook dit jaar weer met al die ellende in Italie, Slovenie en Kroatie qua noodweer. En dan heb ik het nog niet over de bosbranden die er elk jaar weer zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vaak is dat lokaal en dan heb je vette pech dus het is ook geen garantie dat het daar beter is maar de kans is en blijft groter als je naar het zuiden gaat.
Ik heb jarenlang in het binnenland vakantie gevierd zonder al teveel gedoe. En dan denk ik wel dat je in de zomermaanden beter in Limburg of langs de oostgrens kunt zitten dan aan de westkust omdat het hier vaak een paar graden warmer is.
Ik ga dit jaar voor het eerst sinds jaren weer naar het buitenland.
En met de huidige klimaatverandering... lijkt Europa juist steeds "kouder" te worden.
https://www.msn.com/nl-nl(...)t-nieuws/ar-AA1exF2A
Ik zeg ook niet dat jij daar onder valtquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:01 schreef Frutsel het volgende:
Licht in de ogen niet gunnen is wel kort voor de kont. Dat ik niet op 35 graden zit te wachten wil niet zeggen dat ik ze jou niet gun in jouw zomervakantie.
Deze vakantie en deze zomer in het algemeen zet me wel aan het denken.Zuiden van Zweden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Deze vakantie en deze zomer in het algemeen zet me wel aan het denken.Het is dat Scandinavië over het algemeen zo duur is, anders denk ik dat daar flinke kansen liggen om het toerisme een boost te geven. Andere opties: Verenigd Koninkrijk, meestal vrij vergelijkbaar weer als bij ons en met name richting het noorden nog wat koeler. Het is een prachtig land met geweldige mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Hardop gelachen, dank.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is dat Scandinavië over het algemeen zo duur is, anders denk ik dat daar flinke kansen liggen om het toerisme een boost te geven. Andere opties: Verenigd Koninkrijk, meestal vrij vergelijkbaar weer als bij ons en met name richting het noorden nog wat koeler. Het is een prachtig land met geweldige mensen.
Is vaak net zo warm als Nederland en soms nog wat warmer. Wel vaak wat stabieler weer en meer zon. Regen wordt vaak tegengehouden door Noorwegen.quote:
Verklaar je nader. Ik heb hele goede ervaringen met de Britten.quote:
Dat ga ik ook een aantal dagen van dit jaar doenquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hardop gelachen, dank.![]()
Scandinavië is enorm upcoming en boost zichzelf al flink.
Met de boot erheen is wel een leuk tripje.
Samen met de Russen niet het meest geliefd en fatsoenlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik heb hele goede ervaringen met de Britten.
Dan heb je dus de zuip Britten op vakantie in je hoofd? Niet bepaald representatief.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen met de Russen niet het meest geliefd en fatsoenlijk.
Verder een leuk land hoor (en vermaak me ook prima met de Brittenmaar ‘geweldig’ vind ik erg veel eer.
)
De handoekleggende rode kreeften die heel de dag bier drinken. Die jaquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je dus de zuip Britten op vakantie in je hoofd? Niet bepaald representatief.
Ik kom ze in Engeland ook regelmatig tegen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je dus de zuip Britten op vakantie in je hoofd? Niet bepaald representatief.
Ik kom echt zelden Britten tegen op vakantie.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De handoekleggende rode kreeften die heel de dag bier drinken. Die ja
Als je naar cote de azure, costa dorada, malta, kreta, rhodos gaat kom je ze in hordes tegenquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom echt zelden Britten tegen op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |