En dat spul staat ook gewoon buiten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:43 schreef Starhopper het volgende:
Er zijn beelden van de drone aanval van gisteren gelekt?Heerlijk!
[ twitter ]
Hopelijk liggen de draaiboeken klaar om in het westen levende Russen in interneringskampen op te sluiten wanneer het vermoeden van spionage, sabotage, ondermijning van de samenleving, opruiing en algemene anti-westerse sympathieën bestaat, dan hoeven we ons ook geen zorgen te maken over klierende Russen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Putin er zich bij neerlegt en niet zijn Russische spionnen die nog in Holland zijn gaat aansturen om te gaan klieren hier!
Dat zal niet aan de vliegtuigen liggen maar meer aan het ondersteunende personeel neem ik aan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:45 schreef Breekfast het volgende:
Hoeveel F16's kunnen we überhaupt leveren?
Van voorgaande jaren weet ik nog dat er vaak maximaal 4 F16's beschikbaar waren voor buitenlandse missies, omdat de rest gebruikt moest worden voor het Nederlandse luchtruim en training.
Dan hoop ik dat inmiddels de benodigde JSF's als vervanger binnen zijn.
Jammer dat Heineken hem geen poloniumpilsje getapt heeft indertijd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Goed, we zullen zien. Niet zeggen dat Bocaj jullie niet gewaarschuwd heeft.
En een biertje drinken zal er ook wel niet meer inzitten!
[ afbeelding ]
Ze doen echt geen moeite om de boel te beschermenquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat spul staat ook gewoon buiten.
trek er net 1 open, gebeurde niksquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Goed, we zullen zien. Niet zeggen dat Bocaj jullie niet gewaarschuwd heeft.
En een biertje drinken zal er ook wel niet meer inzitten!
[ afbeelding ]
Er staan er vast wel genoeg ergens in opslag die opgelapt kunnen worden. Of ze halen het ergens anders vandaan. Als er wat druk is dan is er veel mogelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:45 schreef Breekfast het volgende:
Hoeveel F16's kunnen we überhaupt leveren?
Van voorgaande jaren weet ik nog dat er vaak maximaal 4 F16's beschikbaar waren voor buitenlandse missies, omdat de rest gebruikt moest worden voor het Nederlandse luchtruim en training.
Dan hoop ik dat inmiddels de benodigde JSF's als vervanger binnen zijn.
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat de laatste pas geleverd zullen worden als de KLu alle F35's heeft,quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:29 schreef AchJa het volgende:
Gaat nog wel wat tijd overheen.
[ twitter ]
Volgens mij hebben we het daar al vaker over gehad, is standaard bij de Russen. Het westen heeft alles over het algemeen zoveel mogelijk in shelters staan, de Russen doen daar niet aan.quote:
Ze zijn al afgeschreven. Had je ook lopen piepen als ze naar de schroot waren gegaan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet alles dan weer gratis? Jij en ik hebben die dingen betaald ja!
Het is iig wachten tot Volkel (312 & 313 Sqn) de boel op de rit heeft. Die zijn nog druk met de transitie naar de F35 bezig.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:52 schreef Ulx het volgende:
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat de laatste pas geleverd zullen worden als de KLu alle F35's heeft,
Ehmm, Ja!quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze zijn al afgeschreven. Had je ook lopen piepen als ze naar de schroot waren gegaan?
Maar die dingen aan burgers verkopen zou pas echt escalatie zijn. Dan is het beter ze aan Oekraïne te schenken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:56 schreef sp3c het volgende:
een aantal zou verkocht worden aan zo'n civiel bedrijf
Een heel museum vol met alleen f16s?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ehmm, Ja!(Zet ze dan in een F16 museum.)
Die 50 leopards uit België zijn ook gekocht en doorgestuurd naar Oekra.
Jij hoop ik?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wie gaat dan nu de operationele kosten betalen?
Gewoon kaartjes verkopen bij de ingang van een hangar.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een heel museum vol met alleen f16s?
ligt eraan welke burgersquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar die dingen aan burgers verkopen zou pas echt escalatie zijn. Dan is het beter ze aan Oekraïne te schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |