Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft ook wel een snippermiddag verdiend na al dat harde werk
eerst zien en dan gelovenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ze gaan kaarten.
Isaac niet. Die zondert zich af. Hij hoort er niet bij. Hij gaat ze allemaal weg spelen.
Als hij hard genoeg schreeuwt hoort Marciano het misschien en kan hij terugschreeuwen op z'n bro's.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:24 schreef realkijkers het volgende:
saac is zeker alleen hardop herinneringen aan het noemen?
Opvallend afwezig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:22 schreef Marrije het volgende:
Isaac is niet te zien op de streams. Zowel stream 1 als 2 laat het kaartclubje zien
Mogen we een stream op slapende Isaac of zit ie achter?
Ik zag hem eerder in een flits buiten alleen zitten vlakbij de tub, maar misschien ligt hij nu op de kamer?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:22 schreef Marrije het volgende:
Isaac is niet te zien op de streams. Zowel stream 1 als 2 laat het kaartclubje zien
Mogen we een stream op slapende Isaac of zit ie achter?
Ja dat zal ze boeien die laatste 2 dagen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend afwezig.
Maar zien we een slapende Isaac is het ook niet goed, want daar zitten we dan weer niet op te wachten.
Maar dat hij achter even een goed gesprek heeft over zijn woordenkeuzes acht ik niet uitgesloten.
Zoals het er nu voor staat kunnen Mirthe en Wendy op Bern of Sasha gaan. Dat was de afspraak en Sasha of Bern gaat hun daar niet van af houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:19 schreef Marrije het volgende:
Hebben ze het er al over gehad wat ze nu gaan doen? Iedereen op Isaac en daarmee Isaac laten kiezen tegen wie.
Mij wel als zijn woordengebruik heggen brengt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja dat zal ze boeien die laatste 2 dagen.
mss myrthe niet , bern heeft tegen haar gezegd dat ze niet op haar stemmenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat kunnen Mirthe en Wendy op Bern of Sasha gaan. Dat was de afspraak en Sasha of Bern gaat hun daar niet van af houden.
Ja en alles wat ze zeggen is wat ze denken, want ze weten helemaal niets. Dus ik snap die sl dan n iet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten te kaarten en te keuvelen.... over van alles en niks
toch voel je een spanning, dat ze wachten op nader nieuws omtrent de finale en datum
maar wee oh wee als ze ook maar iets in die richting zeggen, krijgen we weer die takkenbossen in beeld
gokje:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en alles wat ze zeggen is wat ze denken, want ze weten helemaal niets. Dus ik snap die sl dan n iet.
Alles staat weer open.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss myrthe niet , bern heeft tegen haar gezegd dat ze niet op haar stemmen
Afvalrace?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Misschien zijn dit wel de 5 die de finale gaan spelen, dus geen eliminaties meer.
Eigenlijk zou ik dat het leukste/spannendste vinden, een soort afvalrace.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Misschien zijn dit wel de 5 die de finale gaan spelen, dus geen eliminaties meer.
zu zullen allemaal tegen isaac moeten tot isaac weg is..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alles staat weer open.
Ik denk niet dat ze nog gaan overleggen.
Sasha en Bern doen hun ding. >>Wendy of Isaac?
Wendy en Mirthe doen hun ding. Bern of Isaac?
Isaak doet zijn ding. Wendy of Bern?
Ik vrees voor Wendy
En het slaat ook nergens op om Wendy vuil aan te kijken, want zij is niet de enige die op hem gestemd heeft en hij heeft zelf altijd Wendy genoemd als degene die eruit moet en waar hij al een paar keer op gestemd heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:30 schreef humpty het volgende:
Erik verloren ...tja had het liever anders gezien
Wat mij op viel toen ze bijna begonnen te spelen Isaac Wendy heel vuil aan keek
Mirthe zag het volgens mij ook die sloeg een arm om haar heen
Walgelijk dat intimiderend gedrag wat hij steeds laat zien en
vreemd dat hij daar mee weg komt
Hai lieve Deesquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije!![]()
![]()
Ik hoop dat Wendy of Sasha winnen, nooit gedacht dat ik ooit nog eens voor Sasha zou kiezen, ik vond haar altijd een nietsig meisje, maar na haar prestatie tegen Babette is wij in mijn achting gestegen, en een geduchte finalist.
Ik acht die kans groot , en ik zou het ook het eerlijkst vinden. daarnaast is die spanning waar ze nu allemaal al een aantal weken in zitten ook een enorme energievreter .quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Ja, ze moeten wel even 2 uren vullen met de tv uitzending.quote:
Dat hoeft ook geen uur inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend afwezig.
Maar zien we een slapende Isaac is het ook niet goed, want daar zitten we dan weer niet op te wachten.
Dat hij achter even een goed gesprek heeft over zijn woordenkeuzes acht ik niet uitgesloten.
Dus buiten de afspraak Sascha of bern gaat spelen ligt alles open.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat kunnen Mirthe en Wendy op Bern of Sasha gaan. Dat was de afspraak en Sasha of Bern gaat hun daar niet van af houden.
Wendy en Mirthe kunnen ook voor Isaac gaan maar dan is denk ik Wendy de sjaak.
En Sasha en Bern kunnen nu ook voor Mirthe of Wendy gaan.
Alles staat weer open.
Ik denk al langere tijd dat Mirthe een oogje op Bern heeft en zich daar naar gedraagt maar Bern gaf geen sjoege.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hai lieve Dees![]()
Zo spannend dat ik naast het lezen van de updates, waarvoor dank Dotteke, ook weer eens heb ingelogd.
Had ik beter niet kunnen doen, nog niet eerder zoveel sl gezien als vandaag.
Bern vindt Mirthe ook steeds leuker worden zie ik.
misschien enkele oud bewoners?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:40 schreef Marrije het volgende:
Een tafel en een bank pakken omdat ze zo gaan komen?
Waar heeft Sascha het over?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hai lieve Dees![]()
Zo spannend dat ik naast het lezen van de updates, waarvoor dank Dotteke, ook weer eens heb ingelogd.
Had ik beter niet kunnen doen, nog niet eerder zoveel sl gezien als vandaag.
Bern vindt Mirthe ook steeds leuker worden zie ik.
Hij heeft altijd mensen om zich heen verzameld en afspraken gemaakt met nomineren, maar die zitten nu allemaal thuis.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoeft ook geen uur inderdaad![]()
Die glimp die ik opving over buiten heb je maten hier alleen huichelaars vond ik juist wel lekker voor de sfeer
Ah, leuk, ben niet de enige die dat ziet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk al langere tijd dat Mirthe een oogje op Bern heeft en zich daar naar gedraagt maar Bern gaf geen sjoege.
Maar sinds kort lijkt het wel of er toch wat spanning is tussen Bern en Mirthe.
Sasha gedraagt zich al een tijdje anders naar Bern, veel liever enzo en gebruikt veel meer make up dan ze al die maanden heeft gedaan.
Ik denk dat er sowieso niks meer gebeurt wat dat betreft maar misschien als ze weer buiten zijn.
Mirthe is wel degene waar Sasha en Bern het ooit over hebben gehad als derde in een triootje.
Er is steeds geen peil op te trekken vandaag is het zo morgen zoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus buiten de afspraak Sascha of bern gaat spelen ligt alles open.
Mirthe en Wendy nog niks gezegd over op wie ze gaan?
Spruiten challenge, zouden ze om 12 uur al gaan doen maar toen kwam de eliminatie opdrachtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:40 schreef Marrije het volgende:
Een tafel en een bank pakken omdat ze zo gaan komen?
Waar heeft Sascha het over?
Ja dan is er altijd de jury van de buren erbij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spruiten challenge, zouden ze om 12 uur al gaan doen maar toen kwam de eliminatie opdracht
onzin zeg , bern en sas hebben alleen oog voor elkaar , sasha is al hele tijd liever naar bern toe ,en sas gebruikt niet meer make up dan andersquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk al langere tijd dat Mirthe een oogje op Bern heeft en zich daar naar gedraagt maar Bern gaf geen sjoege.
Sasha gedraagt zich al een tijdje anders naar Bern, veel liever enzo en gebruikt veel meer make up dan ze al die maanden heeft gedaan.
Ik denk dat er sowieso niks meer gebeurt wat dat betreft maar misschien als ze weer buiten zijn.
Mirthe is wel degene waar Sasha en Bern het ooit over hebben gehad als derde in een triootje.
Ja dat kan toch nog komen. Ze moeten wel de boel eerst klaar hebben, volgens mij worden de spruiten gekooktquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dan is er altijd de jury van de buren erbij.
Ah, leuk, ben niet de enige die dat ziet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Haha, ja, helemaal goed voor de sfeer. Hopelijk blijft hij in die mood.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft altijd mensen om zich heen verzameld en afspraken gemaakt met nomineren, maar die zitten nu allemaal thuis.
Dus de andere nu voor huichelaars uitmaken is ongepast.
Nee joh zo spannend is het niet ze hebben gewoon een spruiten challengequote:
Zie spapaarsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je het wel weet
Nee hoorquote:
Ik vermoed hello fresh maaltijden...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:51 schreef spapaars het volgende:
Verwacht nog een envelop met wat ze kunnen winnen.
Hoofdprijs is een spruiten-diner met voor/hoofd/na gerecht van spruitenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:51 schreef spapaars het volgende:
Ja ben wel benieuwd wat dat gaat zijn deze keerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:51 schreef spapaars het volgende:
Zou leuk zijn als ze het eens niet halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh zo spannend is het niet ze hebben gewoon een spruiten challenge
Blijkbaar wel met regelsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Spruiten vreten is toch hun eigen dingetje?
stond voor 12 uur gepland , maar er kwam wat tussendoorquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Tafel voor de spruiten challenge wordt klaar gezet
Geloof dat de toezichthouder al zoiets onder z'n arm heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vermoed hello fresh maaltijden...
Hij gedraagt zich als een mokkende kleuterquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Zo, die Isaac heeft zijn gezicht op onweer staan zeg
De spelleiding zegt dat er nog spuiten bij op het bord moeten(voor de show)
en hij heeft nog kans he?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich als een mokkende kleuter
triest figuur ik gunde het hem n iet deze eliminatie weer te winnenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich als een mokkende kleuter
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:56 schreef Hoempah het volgende:
er moeten er voor de show meer gekookt worden
Isaac kan nog steeds iedereen verslaan, dus ik begrijp het allemaal niet..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
triest figuur ik gunde het hem n iet deze eliminatie weer te winnen
Zou wel lekker voor ze zijn die paar dagen voordat de finale.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vermoed hello fresh maaltijden...
Ze hadden ook gelijk met hun kritiek dat Erik steeds op dezelfde manier (rechtop staand) bleef gooien toen hij nog alleen de lage pionnen moest raken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben veel te laat de aanval ingezet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:59 schreef tonja het volgende:
Ze hadden Isaac al veel eerder op de korrel moeten nemen. Hij is te sterk.
Hij voelt zich helemaal niet thuis met deze groep mensen en ik vind het eigenlijk best leuk dat hij zich nu ook eens buitengesloten voelt. Vandaag nog lekker even wat narigheid en morgen naar huis.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij sluit zichzelf buiten..en wil slachtoffer spelenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij voelt zich helemaal niet thuis met deze groep mensen en ik vind het eigenlijk best leuk dat hij zich nu ook eens buitengesloten voelt. Vandaag nog lekker even wat narigheid en morgen naar huis.
Laat hem zich maar lekker even ongemakkelijk voelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij voelt zich helemaal niet thuis met deze groep mensen en ik vind het eigenlijk best leuk dat hij zich nu ook eens buitengesloten voelt. Vandaag nog lekker even wat narigheid en morgen naar huis.
Dat is een goed plan, I like itquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik vind haar wel erg mager geworden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:01 schreef realkijkers het volgende:
Sasha loopt nog wat moeizaam of niet?
Hij heeft echt niks met deze mensen. Heeft ook nooit moeite gedaan ze te leren kennen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij sluit zichzelf buiten..en wil slachtoffer spelen
Zijn gemok niet? Nou hij moet ze dan nog eerst wel verslaan. En al roept hij stoer ik speel jullie er 1 voor 1 allemaal uit, maar chill is dat ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Isaac kan nog steeds iedereen verslaan, dus ik begrijp het allemaal niet..
ja met de trap aflopen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik vind haar wel erg mager geworden.
De wegen des Mirthe zijn ondoorgrondelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tandenpoetsen voor die spruitjes? Ik zou toch echt ff wachten tot na die stinkbommen.
Die spruitjes maakt het ze niet uit of je uit je muil meurt
Je weet maar nooit......quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:03 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe gaat nog even haar tanden poetsen...... voor de challenge?
Praten over hun deal met Mirthequote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
Bern en Sasha lopen (verplicht?) rondjes buiten.
Waarom praten ze nou niet iets harder denk ik dan.....
De helft is niet te verstaan het gaat volgens mij over Mirthequote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
Bern en Sasha lopen (verplicht?) rondjes buiten.
Waarom praten ze nou niet iets harder denk ik dan.....
Een volwassen vent, die nog sportman is ook, die zo kinderachtig is en alles behalve sportief reageert, dat begrijp ik niet. Het is een wedstrijd, een spel en iedereen ondergaat hetzelfde.. Isaac lijkt zich vreselijk het slachtoffer voelen, van iets wat ik niet kan begrijpen..dat dus..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zijn gemok niet? Nou hij moet ze dan nog eerst wel verslaan. En al roept hij stoer ik speel jullie er 1 voor 1 allemaal uit, maar chill is dat ook niet.
Het vermaakt mij wel, verder geen intentie hem te begrijpenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Een volwassen vent, die nog sportman is ook, die zo kinderachtig is en alles behalve sportief reageert, dat begrijp ik niet. Het is een wedstrijd, een spel en iedereen ondergaat hetzelfde.. Isaac lijkt zich vreselijk het slachtoffer voelen, van iets wat ik niet kan begrijpen..dat dus..
Sascha vertikt het er met Mirthe over te hebben en wil er ook niks van weten als bern dat wel doetquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:09 schreef Judiwi het volgende:
Droeftoeter gaat proberen Mirthe over te halen op Wendy te gaan. Het liefst wil hij dat Sasha gaat praten.
Hij durft weer niet.
Ze houden zich niet aan de afspraak. Willen Wendy tegen Isaac.
Net zoiets als bij Jasper die een land niet helemaal goed uitspreekt terwijl er werd gezegd dat ze niet op uitspraak zouden letten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:10 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
[..]
Als dit werkelijk om zoveel geld gaat kan het natuurlijk nooit wat hier gebeurde,Erik staat zeker 20 keer te gooien op een pin die eigenlijk al weg was.
Ik zou er mooi werk van maken als ik buiten was.
Dit is nog lachwekkender dan BB.
Nee het vermaakt mij helaas niet.. Gelukkig zijn ze allemaal gelijkwaardig en wie er ook zal winnen, die heeft het verdiend, zo denk ik er wel over..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het vermaakt mij wel, verder geen intentie hem te begrijpen
Klopt en de ander sprak zo goed als geen een land goed uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Net zoiets als bij Jasper die een land niet helemaal goed uitspreekt terwijl er werd gezegd dat ze niet op uitspraak zouden letten.
ja, meten met 2 maten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:14 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Klopt en de ander sprak zo goed als geen een land goed uit.
Had een hele tutorial neergezet over hoe je het wel kunt horen, enkele topics terug. Gisteren avond.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De helft is niet te verstaan het gaat volgens mij over Mirthe
Dat verweet hij Wendyquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij sluit zichzelf buiten..en wil slachtoffer spelen
Ik had ook echt verwacht dat er nog het e.e.a. van die prijzenpot af zou gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:16 schreef Polleke1234 het volgende:
En als het echt acht en een halve ton is,vind ik dat ze er wel allemaal luchtig over doen op de manier waarop er gespeeld wordt.
Zouden jullie je er zo makkelijk bij neerleggen dan als je op zo'n manier verliest voor zo'n groot bedrag?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook echt verwacht dat er nog het e.e.a. van die prijzenpot af zou gaan.
Wat niet van jou is is niet van jou . Ze wisten waar ze zich voor hebben opgegeven en ze weten waar ze aan meedoen, Simpel zatquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:21 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Zouden jullie je er zo makkelijk bij neerleggen dan als je op zo'n manier verliest voor zo'n groot bedrag?
Was bij de challenge met die kaartenhuizen bouwen nog erger.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:21 schreef Dotteke het volgende:
DIe kop van Isaacwat laat die vent zich kennen zeg
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:23 schreef tonja het volgende:
Zit je dan met je pens vol spruiten aan de sushi
Ja maar dan moet het er wel eerlijk aan toe gaan en dat gebeurde hier dus duidelijk niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat niet van jou is is niet van jou . Ze wisten waar ze zich voor hebben opgegeven en ze weten waar ze aan meedoen, Simpel zat
Ik denk dat er weinig tegen in te brengen is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:21 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Zouden jullie je er zo makkelijk bij neerleggen dan als je op zo'n manier verliest voor zo'n groot bedrag?
Niets is eerlijk gegaan daar, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:25 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het er wel eerlijk aan toe gaan en dat gebeurde hier dus duidelijk niet.
Nou dat vraag ik me af of dat zo is hangt van het regelement af,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig tegen in te brengen is.
Ze weten eindelijk hoe moet nu het programma bijna is afgelopenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een Oempa Loempa goed versta, ik hoorde ze altijd zacht op de achtergrond.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:28 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze weten eindelijk hoe moet nu het programma bijna is afgelopen
Sasha wil zelf het niet vragen. Vindt het prima als Bern het doet. Hij heeft volgens haar niets afgesproken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sascha vertikt het er met Mirthe over te hebben en wil er ook niks van weten als bern dat wel doet
Je hebt het weer snel voor elkaar Hoempah!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:24 schreef Hoempah het volgende:
DAG352 - record poging - spruitjes in een minuut uitleg [1 min 35 sec]
Filmpje: https://streamable.com/8ayqr3
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:37 schreef xsaskiax het volgende:
Oh jee, Bern zegt nu dat hij niet van Sushi houdt......
Het is alleen jammer dat ze de lieve Sas of de fijne momentjes tussen Sas en Bern, bijna niet in de uitzendingen laten zien. Alleen de momenten waarin Sas even wat minder leuk is. Lijkt wel of ze Sas juist als een bitchie Girl het hele jaar hebben willen neerzetten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
onzin zeg , bern en sas hebben alleen oog voor elkaar , sasha is al hele tijd liever naar bern toe ,en sas gebruikt niet meer make up dan anders
Isaac zat te 'roeien' met muziek in zijn orenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik krijg even niet mee waar Isaac nu is...
de poort uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Isaac zat te 'roeien' met muziek in zijn oren
Die was aan het sporten en loopt nu net van buiten de loods in en gaat verder sporten zo te zienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik krijg even niet mee waar Isaac nu is...
Dat arme Bern geen sushi lust?!?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:39 schreef Was-beer het volgende:
Sasha heeft een gesprek achter aangevraagd. Geen idee waarover
Moet er ook niet aan te denken om dat te moeten eten hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat arme Bern geen sushi lust?!?
Sascha is al inderdaad een hele tijd wat liever tegen bern. Ze gebruikt alleen wel meer makeup de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
onzin zeg , bern en sas hebben alleen oog voor elkaar , sasha is al hele tijd liever naar bern toe ,en sas gebruikt niet meer make up dan anders
Dan gaat ie zijn eigen potje maar koken. Als hij kenbaar had gemaakt dat ue geen sushi lust hadden ze vast wel iets anders gegeven nu is het te laatquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:40 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dit nu weer een typische 'Bernactie'..... dagenlang hebben ze het over sushi en nu ineens gaan zeggen dat je er niet van houdt.
Hij reageert altijd te laat, achteraf, nooit gelijk als er iets is of gezegd wordt.
nee want er stond al bij dat er ook kip zou zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoezo. Hij heeft vd week nog alles getiteld voor de dames.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:32 schreef Marrije het volgende:
Ik neem aan dat Isaac zich distantieert en geen sushi eet.
Hij weet toch niet dat ze sushi gaan winnen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:40 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dit nu weer een typische 'Bernactie'..... dagenlang hebben ze het over sushi en nu ineens gaan zeggen dat je er niet van houdt.
Hij reageert altijd te laat, achteraf, nooit gelijk als er iets is of gezegd wordt.
Misschien altijd al, had maanden geleden al een rare vraag of ze ook aan trio's deed, en Sas stond naast hem.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sascha is al inderdaad een hele tijd wat liever tegen bern. Ze gebruikt alleen wel meer makeup de laatste tijd.
En bern heeft wel degelijk meer oog voor Mirthe dan voorheen.
Getimedquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:46 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hoezo. Hij heeft vd week nog alles getiteld voor de dames.
Dan moet hij zeker alle kip. Net als djedi destijds met Thais eten pakte alle grote garnalen omdat zij geen vlees at.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee want er stond al bij dat er ook kip zou zijn
Dat is mij echt niet opgevallenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sascha is al inderdaad een hele tijd wat liever tegen bern. Ze gebruikt alleen wel meer makeup de laatste tijd.
En bern heeft wel degelijk meer oog voor Mirthe dan voorheen.
Waar stond dat?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee want er stond al bij dat er ook kip zou zijn
Hij maakt zich de hele dag al uit de voeten, hij heeft er flink de pe in.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:46 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hoezo. Hij heeft vd week nog alles getiteld voor de dames.
Ja ik ook best veel. Ik vind juist dat Bern en Sasha steeds liever en leuker samen zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mij ook niet en ik kijk heel vaak....
Onzin.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind het gewoon onzin , bern en sas hebben alleen oog voor elkaar
Dat lijkt me wel duidelijk ja. Er zit geen pauze knop op dat mensquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Mijn hoofd maakt overuren zegt Mirthe
Dat Bern de laatste tijd meer oog heeft voor Mirthequote:
En zo verward, ze fladdert van het ene naar het anderequote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk ja. Er zit geen pauze knop op dat mens
Ik vermoed op die kaart / waardebon waarop stond dat ze sushi voor 5 personen hadden gewonnen. Want Sascha las dat voor en zei later tegen bern 'stond ook kip bij'.quote:
Kloptquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vermoed op die kaart / waardebon waarop stond dat ze sushi voor 5 personen hadden gewonnen. Want Sascha las dat voor en zei later tegen bern 'stond ook kip bij'.
Of Bern een luxe kindermenuutje kan krijgen !?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:39 schreef Was-beer het volgende:
Sasha heeft een gesprek achter aangevraagd. Geen idee waarover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Bern een luxe kindermenuutje kan krijgen !?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer oog, zeg niet dat hij continue bij haar is... Maar hij knuffelde en 'kuste' haar vandaag zoals hij nog nooit heeft gedaan en de manier waarop hij vanmiddag babe tegen haar zei vond ik ook wel uit de grond van zn hart. Dat was dan vandaag. Wellicht dat hoe meer de finale nadert hoe meer hij kijkt waar een ingang zit, zou ook kunnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Bern de laatste tijd meer oog heeft voor Mirthe
En Mirthe fladdert, knuffelt en flirt met iedereen zelfs bij een vrouw
Helemaal eens verschuilt zich achter Sasha al heeeel langquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:38 schreef Giggio het volgende:
bern is gewoon een grote lafaard
zet die maar tegen eizak en dan mag eizak hem ook naar huis spelen
Game on!
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Och het begint weer , maar het klopt gewoon
Misschien heeft hij nog een voorraad frikandel + spaghettiquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Isaac die zich achter Sasha verschuild?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:58 schreef Judiwi het volgende:
Droeftoeter verschuilt zich achter Sasha. Maar ja moet nu zelf proberen van Sasha Mirthe over te halen op Wendy te gaan.
Erik heeft vanmiddag nadrukkelijk tegen Mirthe gezegd dat Sas en Bern een 'gevaar' zijn en die uit elkaar moeten. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:58 schreef Judiwi het volgende:
Droeftoeter verschuilt zich achter Sasha. Maar ja moet nu zelf proberen van Sasha Mirthe over te halen op Wendy te gaan.
Hij kuste haar vandaag zoals hij nog nooit had gedaan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meer oog, zeg niet dat hij continue bij haar is... Maar hij knuffelde en 'kuste' haar vandaag zoals hij nog nooit heeft gedaan en de manier waarop hij vanmiddag babe tegen haar zei vond ik ook wel uit de grond van zn hart. Dat was dan vandaag. Wellicht dat hoe meer de finale nadert hoe meer hij kijkt waar een ingang zit, zou ook kunnen.
Wendy verteld iets en Mirthe telkens er doorheen tetteren met eigen dingen die in haar hoofd opkomenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:58 schreef Judiwi het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac die zich achter Sasha verschuild?
beetje flauw van mirthe om nu achteraf zo lullig te praten over Erik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Erik ziet zijn beste vriend maar 1 x in de 10 jaar en had voor de finale ook maar 6 mensen uitgenodigd zegt Mirthe
Klopt hij probeerde Sasha nog over te halen om Mirthe te vragen op Wendy te stemmen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:55 schreef Limbus het volgende:
[..]
Helemaal eens verschuilt zich achter Sasha al heeeel lang
Valt wel mee toch? Hij is een eigenaardige man en ze bespreken zijn eigenaardigheden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
beetje flauw van mirthe om nu achteraf zo lullig te praten over Erik.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hij is een eigenaardige man en ze bespreken zijn eigenaardigheden.
Was niet lullig bedoeld, ze hebben het er over dat Erik zijn ouders of eigenlijk niemand miste toen hij in de loods zat. Bern is benieuwd hoe dat dan in zijn hoofd werktquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
beetje flauw van mirthe om nu achteraf zo lullig te praten over Erik.
Dus geen finale vrijdagquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:07 schreef Was-beer het volgende:
Sasha zegt dat er fysio geregeld is voor dinsdag.
Mirthe: dus er is een dinsdag
Zou het dan toch live zijn volgende week vrijdag? Wordt wel een lange week dan nogquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus geen finale vrijdagzoals ze verwachtte.
Of wel maar misschien moeten ze nog even in de loods blijven om te zorgen dat er niks uitlekt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus er komen nog wel een aantal eli's aanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. was er ook vanuit gegaan dat het vrijdag klaar wasquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zou het dan toch live zijn volgende week vrijdag? Wordt wel een lange week dan nog
Nee dat kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zou het dan toch live zijn volgende week vrijdag? Wordt wel een lange week dan nog
Kan ook zijn dat de finale uit meerdere onderdelen bestaat en idd een soort afvalrace gaat worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. was er ook vanuit gegaan dat het vrijdag klaar was![]()
ALs het nog een week is dan wordt het een week waarin volgens mij weinig gebeurd
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:15 schreef tonja het volgende:
Bern komt niet meer bij als Sasha zo spontaan mogelijk probeert te opperen dat het een goed idee is om aan tafel straks herinneringen op te halen. Duidelijk dat ze dat doorgekregen heeft van de Febo.
Maar het wordt een programma van 2 uur op tv dus het moet wel iets moeten worden?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de finale uit meerdere onderdelen bestaat en idd een soort afvalrace gaat worden.
Dat stond ook in die brief, dan heeft hij niet goed geluisterdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:15 schreef tonja het volgende:
Bern komt niet meer bij als Sasha zo spontaan mogelijk probeert te opperen dat het een goed idee is om aan tafel straks herinneringen op te halen. Duidelijk dat ze dat doorgekregen heeft van de Febo.
Hij geeft niemand aandacht, dus ze heeft gelijk, hij gedraagt zich nu als een verwende kleuter die zijn zin niet heeft gekregen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:18 schreef Judiwi het volgende:
Ach Isaac geeft haar geen aandacht. En direct weer negatief over hem praten.
Mirthe stop met dat domme gepraat.
Hij was niet verbaasd. Hij vond het vermakelijk dat Sasha zo gemaakt spontaan probeerde te doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat stond ook in die brief, dan heeft hij niet goed geluisterd
Ja was heel intensquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kuste haar vandaag zoals hij nog nooit had gedaan?
Dat lijkt heel wat
Er zal wel veel informatie nu worden verstrekt wat niet voor onze oren is bedoeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Joh die SL steeds en nog nutteloos ook want het gaat nergens over
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zal wel veel informatie nu worden verstrekt wat niet voor onze oren is bedoeld.
Kan het mij niet voorstellen, Bern is helemaal gek van Sashaquote:
Dat niet alleen, maar Bern gaat natuurlijk niet van alles op het spel zetten een week voor de finale.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen, Bern is helemaal gek van Sasha
is er hier in die deze onzin geplaatst heeftquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen, Bern is helemaal gek van Sasha
Echt heb je die kop van hem gezien toen hij moest gaan zitten voor dat spruitjes eten jemig man is dat nu een volwassen manquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij geeft niemand aandacht, dus ze heeft gelijk, hij gedraagt zich nu als een verwende kleuter die zijn zin niet heeft gekregen.
Is dat zo?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:36 schreef Judiwi het volgende:
Isaac heeft net met de spruiten challenge toch iedereen de hand geschud .
Nou het begint Sasha negatief over Eric praten. En naïeve Mirthe gelooft ieder woord.
Echt jammer dat ze zo onnozel is
Het is sushiquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast koud .... van het lange wachten
Nou Sasha zoende al met Zoë, dus Mirthe ziet ze wel zitten. En Bern vindt Mirthe heel erg leuk. Dus ja zie het ook gebeuren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:33 schreef Puzzie het volgende:
Ik zie dat triootje nog wel gebeuren als ze eruit zijn
Ze hebben Erik per ongeluk meegeteldquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:41 schreef tonja het volgende:
Zo dan, ze zijn niet lullig geweest met het eten.
Kan grote broer nog wat van lerenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:41 schreef tonja het volgende:
Zo dan, ze zijn niet lullig geweest met het eten.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben Erik per ongeluk meegeteld
[ afbeelding ]
Dat heb ik niet gevolgd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kan grote broer nog wat van leren
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben Erik per ongeluk meegeteld
[ afbeelding ]
Ik hoorde Wendy net sarcastisch 'nou lekker wijntje erbij' zeggen toen ze glazen water op tafel zette. Sasha antwoordde 'nou echt he'. Dus ik vermoed van nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:45 schreef chufi het volgende:
Hebben ze er wel ook sake en bier bij ?
Maar ze hebben het daar ook wel over gehad toenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:41 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou Sasha zoende al met Zoë, dus Mirthe ziet ze wel zitten. En Bern vindt Mirthe heel erg leuk. Dus ja zie het ook gebeuren.![]()
Want vrouwen kunnen geen tafel verplaatsen...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:46 schreef Judiwi het volgende:
Die Droeftoeter laat de vrouwen wel met tafels slepen. Zelf doet hij niets.
Nou Sasha zoende al met Zoë, dus Mirthe ziet ze wel zitten. En Bern vindt Mirthe heel erg leuk. Dus ja zie het ook gebeuren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:33 schreef Puzzie het volgende:
Ik zie dat triootje nog wel gebeuren als ze eruit zijn
Ik hoop het voor haar. Dat ze bewust Eric heeft laten vallen. En dat het niet komt doordat ze zo naief is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat zo?
Kan ook een tactiek zijn van haar, ze is minder dom dan ze doet lijken, en praat iedereen naar de mond.
Maar ze heeft Isaac gestemd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:49 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou Sasha zoende al met Zoë, dus Mirthe ziet ze wel zitten. En Bern vindt Mirthe heel erg leuk. Dus ja zie het ook gebeuren.![]()
[..]
Ik hoop het voor haar. Dat ze bewust Eric heeft laten vallen. En dat het niet komt doordat ze zo naief is.
Als er een man aan zit. Zou ik als vrouw niet gaan sjouwen. En een beetje man zou meehelpen. Maar ja er zijn ook vrouwen die alles voor een man doen. Pffffquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Want vrouwen kunnen geen tafel verplaatsen...
Dat gevoel heb ik wel ja. Hij doet al zo achterlijk sinds hij tegen Marciano moest.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Gaat dit nou alleen om dat hij weer een eliminatie moest spelen?
Hij voelt zich verraden lijkt het.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Gaat dit nou alleen om dat hij weer een eliminatie moest spelen?
Trouwens Bern is er één zo der ballen, dus die blijft zitten. Ha haquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:55 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Als er een man aan zit. Zou ik als vrouw niet gaan sjouwen. En een beetje man zou meehelpen. Maar ja er zijn ook vrouwen die alles voor een man doen. Pffff
Zo zo feestmaaltijdquote:
Hij baalt dat het spel nu is begonnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij voelt zich verraden lijkt het.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:55 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Als er een man aan zit. Zou ik als vrouw niet gaan sjouwen. En een beetje man zou meehelpen. Maar ja er zijn ook vrouwen die alles voor een man doen. Pffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |